החלו העבודות בשטח, להכפלת הגשר

מצב
הנושא נעול.

mucool2

New member
הבנייה מתקדמת מאוד

סקירת התקדמות קצרה של ת.יוספטל
תחנת יוספטל נמצאת בשלבי הקמה די מתקדמים. ניתן לראות בתמונות את פלטות הבטון שמהווים למעשה את רצפת אולם התחנה..
הבנייה מתקדמת מאוד
בשביל תחנה שאמורה להיפתח רק בעוד 4 שנים...
על התמונות והעדכונים.
 
צודק. היא תצטרך לחכות לרכבות

הבנייה מתקדמת מאוד
בשביל תחנה שאמורה להיפתח רק בעוד 4 שנים...
על התמונות והעדכונים.
צודק. היא תצטרך לחכות לרכבות
לפחות שנתיים וחצי... אני קצת דואג להישרדותה כיוון שבכל זאת מדובר באזור שלא חסר בו וונדליזם...
 
מה שמוזר הוא

הבנייה מתקדמת מאוד
בשביל תחנה שאמורה להיפתח רק בעוד 4 שנים...
על התמונות והעדכונים.
מה שמוזר הוא
שבעוד שבניית תחנת יוספטל מתקדמת מאוד, הרי שבתחנת וולפסון בכלל לא התחילו בעבודות, למרות ששם יש הרבה יותר עבודה לבצע מאשר בתחנת יוספטל, כמו למשל המנהרה התת קרקעית מרח' הלוחמים, מסוף האוטובוסים, תחנת הרכבת עצמה ועוד. יכול להיות שהתכנון הוא לפתוח בשלב ראשון את הציר מתחנת יוספטל דרומה ומהדרום ליוספטל ואת כל הקטע שבין יוספטל להגנה לפתוח בשלב מאוחר יותר?
 

mucool2

New member
לא נראה לי

מה שמוזר הוא
שבעוד שבניית תחנת יוספטל מתקדמת מאוד, הרי שבתחנת וולפסון בכלל לא התחילו בעבודות, למרות ששם יש הרבה יותר עבודה לבצע מאשר בתחנת יוספטל, כמו למשל המנהרה התת קרקעית מרח' הלוחמים, מסוף האוטובוסים, תחנת הרכבת עצמה ועוד. יכול להיות שהתכנון הוא לפתוח בשלב ראשון את הציר מתחנת יוספטל דרומה ומהדרום ליוספטל ואת כל הקטע שבין יוספטל להגנה לפתוח בשלב מאוחר יותר?
לא נראה לי
הרבה יותר סביר שיש כאן עניין של תנאי מכרז וקבלנים שמעדיפים לסיים את העבודה בזמן (ולא לשלם קנס), גם אם השאר מתעכב. זאת לא התחנה הראשונה בארץ שתהיה מוכנה הרבה לפני הקו אליה (ע"ע דימונה).
 
אבל מי קובע את תנאי המכרז?

לא נראה לי
הרבה יותר סביר שיש כאן עניין של תנאי מכרז וקבלנים שמעדיפים לסיים את העבודה בזמן (ולא לשלם קנס), גם אם השאר מתעכב. זאת לא התחנה הראשונה בארץ שתהיה מוכנה הרבה לפני הקו אליה (ע"ע דימונה).
אבל מי קובע את תנאי המכרז?
האחראים על הפרוייקט מטעם הרכבת, לא? אז מה הסיבה שהנחו את הקבלנים לסיים דווקא תחנה זו מוקדם יותר?
 

mucool2

New member
לא יודע

אבל מי קובע את תנאי המכרז?
האחראים על הפרוייקט מטעם הרכבת, לא? אז מה הסיבה שהנחו את הקבלנים לסיים דווקא תחנה זו מוקדם יותר?
לא יודע
הפרויקט היה אמור להסתיים ב-2008 אבל חלקים אחרים מתעכבים. כך יוצא (השערה לא מבוססת שלי) שמכרזים שיצאו קודם ולא היו בעיות איתם התקדמו לפי המתוכנן, בעוד האחרים פחות. אגב, הסיבה שהתחנה הזאת לא תיפתח לפני שאר התחנות בקו היא שהעבודות על גשר הולץ/קיבוץ גלויות (שעליו כל הקו מתבסס) עדיין בתחילתן, וזה החלק המסובך ביותר בכל הפרויקט.
 
כל דבר בארץ שמופיעה בו המילה רכבת..

לא יודע
הפרויקט היה אמור להסתיים ב-2008 אבל חלקים אחרים מתעכבים. כך יוצא (השערה לא מבוססת שלי) שמכרזים שיצאו קודם ולא היו בעיות איתם התקדמו לפי המתוכנן, בעוד האחרים פחות. אגב, הסיבה שהתחנה הזאת לא תיפתח לפני שאר התחנות בקו היא שהעבודות על גשר הולץ/קיבוץ גלויות (שעליו כל הקו מתבסס) עדיין בתחילתן, וזה החלק המסובך ביותר בכל הפרויקט.
כל דבר בארץ שמופיעה בו המילה רכבת..
מתעכב
 
מי אמר לך שוולפסון לא התחילו?

מה שמוזר הוא
שבעוד שבניית תחנת יוספטל מתקדמת מאוד, הרי שבתחנת וולפסון בכלל לא התחילו בעבודות, למרות ששם יש הרבה יותר עבודה לבצע מאשר בתחנת יוספטל, כמו למשל המנהרה התת קרקעית מרח' הלוחמים, מסוף האוטובוסים, תחנת הרכבת עצמה ועוד. יכול להיות שהתכנון הוא לפתוח בשלב ראשון את הציר מתחנת יוספטל דרומה ומהדרום ליוספטל ואת כל הקטע שבין יוספטל להגנה לפתוח בשלב מאוחר יותר?
מי אמר לך שוולפסון לא התחילו?
שלב א של תחנת וולפסון (רציפי התחנה) הושלם לפני כמה חודשים.. לגבי שלב ב, טרם יצא המכרז... אבל כמו שאמרתי מקודם, מועד פתיחת הקו העדכני הוא רבעון שני- 2010, כך שעין אפשר להספיק הכל.. מצרף תמונה של הרציפים..
 
הממ רבעון רביעי 2009

מי אמר לך שוולפסון לא התחילו?
שלב א של תחנת וולפסון (רציפי התחנה) הושלם לפני כמה חודשים.. לגבי שלב ב, טרם יצא המכרז... אבל כמו שאמרתי מקודם, מועד פתיחת הקו העדכני הוא רבעון שני- 2010, כך שעין אפשר להספיק הכל.. מצרף תמונה של הרציפים..
הממ רבעון רביעי 2009
ככה לפחות לפי רכבת ישראל.
 

קובי לו

New member
../images/Emo51.gif רבה על התמונות !

החלו העבודות בשטח, להכפלת הגשר
בצומת (מחלף) חולון. ניתן לראות ההסבר על הפרויקט בעמוד הנ"ל. ממה שנראה בשטח,מיקום תחנות האוטובוסים לכיון חולון, הועתק מעט דרומה. עץ השקמה הגדול (אחד מסמליה של העיר חולון) ששתול בסמוך לגשר, נמצא בתהליכי חישוף שורשים לצורך העברתו משם למקום אחר. האזור "מלא" בשינוים בהסדרי התנועה, (השינוים קשורים בחלקם לעבודות להקמת מוביל הניקוז שמתבצעות גם כן השטח-(לקראת סיום)) בנוסף להכפלת הגשר, ולהוספת גשר לרכבת, צפויה לקום גם תחנת רכבת בסמוך.
רבה על התמונות !
אם תרצה לסוע שבוע הבא איזה יום לתעוד פרויקט רכבתי כלשהו אתה מוזמן להרים טלפון/לשלוח מסר.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה