קצת תמונות מהקרון החדש...

מצב
הנושא נעול.

איבגי1

New member
../images/Emo124.gifקצת תמונות מהקרון החדש...

קצת תמונות מהקרון החדש...
היום נסעתי בו מת"א מרכז ללוד, כמה שיכולתי צילמתי, האנשים פשוט הסתלבתו על הקרון, יש בו פול מקום למטה, שירותים ענקיים חחח.. צולם מסמסונג 900
 

levikon

New member
רכבת ישראל גנבו לי את הרעיון../images/Emo70.gif

קצת תמונות מהקרון החדש...
היום נסעתי בו מת"א מרכז ללוד, כמה שיכולתי צילמתי, האנשים פשוט הסתלבתו על הקרון, יש בו פול מקום למטה, שירותים ענקיים חחח.. צולם מסמסונג 900
רכבת ישראל גנבו לי את הרעיון

סתם, סתם
הצעתי בידיוק את זה לפני יותר משנה. כנראה מישהו קיבל שם שכל: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=394&msgid=48102490&FlagSybase=1 "רכבת ישראל אמורה לקבל עוד חמישים ומשהו קרונות DD. הקרונות מגיעים הרי מפורקים ובארץ מרכיבים אותם מבפנים בלוד, נכון? האם רכבת ישראל יכולה לשנות את המערך הפנימי של הקרונות הללו שאמורים להגיע ולהפוך את רכבות ה DD ליותר ידידותיות למשתמש? כלומר, במקום לשים את המערך הרגיל של הכיסאות, לקחת קרון ולהפוך אותו ליותר "אופן ספייס". לשים כיסאות מתקפלים שיהיו צמודים לקירות הקרון, ואילו בקרון עצמו לשים גם מקומות למזוודות ומקום למטען, כך גם יוכלו להסיע אופניים בתוך הרכבות, וגם יהיה הרבה יותר מקום לתיקים של חיילים ובכלל. ההסבה הזאת לא אמורה להיות יקרה מידי, ואני בטוח שאפשר לעשות אותה יחסית מהר. אם לדוגמא נצרף קרון כזה לכל מערך של DD נבטיח שיהיה הרבה יותר מקום ברכבת, ויהיה יותר נוח לכולם. גם לנוסעים שלא יצטרכו לקפץ מעל לתיקים של אנשים, וגם לא לאנשים עם התיקים שכל הזמן דורכים עליהם וכועסים עליהם בגלל חוסר המקום שהם יוצרים עם הפקלאות שלהם... מה דעתכם?" הודעה שלי מה 23.2.05.
 
הבדלים בקרונות הקומתיים החדשים

רכבת ישראל גנבו לי את הרעיון

סתם, סתם
הצעתי בידיוק את זה לפני יותר משנה. כנראה מישהו קיבל שם שכל: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=394&msgid=48102490&FlagSybase=1 "רכבת ישראל אמורה לקבל עוד חמישים ומשהו קרונות DD. הקרונות מגיעים הרי מפורקים ובארץ מרכיבים אותם מבפנים בלוד, נכון? האם רכבת ישראל יכולה לשנות את המערך הפנימי של הקרונות הללו שאמורים להגיע ולהפוך את רכבות ה DD ליותר ידידותיות למשתמש? כלומר, במקום לשים את המערך הרגיל של הכיסאות, לקחת קרון ולהפוך אותו ליותר "אופן ספייס". לשים כיסאות מתקפלים שיהיו צמודים לקירות הקרון, ואילו בקרון עצמו לשים גם מקומות למזוודות ומקום למטען, כך גם יוכלו להסיע אופניים בתוך הרכבות, וגם יהיה הרבה יותר מקום לתיקים של חיילים ובכלל. ההסבה הזאת לא אמורה להיות יקרה מידי, ואני בטוח שאפשר לעשות אותה יחסית מהר. אם לדוגמא נצרף קרון כזה לכל מערך של DD נבטיח שיהיה הרבה יותר מקום ברכבת, ויהיה יותר נוח לכולם. גם לנוסעים שלא יצטרכו לקפץ מעל לתיקים של אנשים, וגם לא לאנשים עם התיקים שכל הזמן דורכים עליהם וכועסים עליהם בגלל חוסר המקום שהם יוצרים עם הפקלאות שלהם... מה דעתכם?" הודעה שלי מה 23.2.05.
הבדלים בקרונות הקומתיים החדשים
הרעיון שלך כמובן נהדר, לב, אולם כנראה שלא השפיע על רכבת ישראל, מהטעמים הבאים: - ההזמנה נעשתה מראש עם התצורה הסופית של קרונות הנכים - התצורה של קרונות הנכים כוללת שינויים של ממש בגוף, ולא רק שינוי אבזור (ביטול חלון, הוספת כבש ומתקני שירותים).
 

levikon

New member
אני יודע, חן. הגבתי בצחוק.

הבדלים בקרונות הקומתיים החדשים
הרעיון שלך כמובן נהדר, לב, אולם כנראה שלא השפיע על רכבת ישראל, מהטעמים הבאים: - ההזמנה נעשתה מראש עם התצורה הסופית של קרונות הנכים - התצורה של קרונות הנכים כוללת שינויים של ממש בגוף, ולא רק שינוי אבזור (ביטול חלון, הוספת כבש ומתקני שירותים).
אני יודע, חן. הגבתי בצחוק.
לא משנה של מי הרעיון העיקר שהדבר בוצע. אם תשים לב, הגבת גם בשרשור אז...
 

swfm

New member
סקירת נושא הנגישות לנכים ברכבת.

רכבת ישראל גנבו לי את הרעיון

סתם, סתם
הצעתי בידיוק את זה לפני יותר משנה. כנראה מישהו קיבל שם שכל: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=394&msgid=48102490&FlagSybase=1 "רכבת ישראל אמורה לקבל עוד חמישים ומשהו קרונות DD. הקרונות מגיעים הרי מפורקים ובארץ מרכיבים אותם מבפנים בלוד, נכון? האם רכבת ישראל יכולה לשנות את המערך הפנימי של הקרונות הללו שאמורים להגיע ולהפוך את רכבות ה DD ליותר ידידותיות למשתמש? כלומר, במקום לשים את המערך הרגיל של הכיסאות, לקחת קרון ולהפוך אותו ליותר "אופן ספייס". לשים כיסאות מתקפלים שיהיו צמודים לקירות הקרון, ואילו בקרון עצמו לשים גם מקומות למזוודות ומקום למטען, כך גם יוכלו להסיע אופניים בתוך הרכבות, וגם יהיה הרבה יותר מקום לתיקים של חיילים ובכלל. ההסבה הזאת לא אמורה להיות יקרה מידי, ואני בטוח שאפשר לעשות אותה יחסית מהר. אם לדוגמא נצרף קרון כזה לכל מערך של DD נבטיח שיהיה הרבה יותר מקום ברכבת, ויהיה יותר נוח לכולם. גם לנוסעים שלא יצטרכו לקפץ מעל לתיקים של אנשים, וגם לא לאנשים עם התיקים שכל הזמן דורכים עליהם וכועסים עליהם בגלל חוסר המקום שהם יוצרים עם הפקלאות שלהם... מה דעתכם?" הודעה שלי מה 23.2.05.
סקירת נושא הנגישות לנכים ברכבת.
בנוסף לסקירת הנושא, מובאת שם תמונה מגרמניה שצולמה באוקטובר 2004 והועלתה אז לפורום הנכים. הקרון שם נראה הרבה יותר פשוט מזה שבארץ ויש אליו גישה ישירה (כלומר מתאים לכל הרציפים). אפשר לראות שם גם אופנים.
 

mucool2

New member
../images/Emo2.gif אופניים? לאאאא!!!!!!!!!

סקירת נושא הנגישות לנכים ברכבת.
בנוסף לסקירת הנושא, מובאת שם תמונה מגרמניה שצולמה באוקטובר 2004 והועלתה אז לפורום הנכים. הקרון שם נראה הרבה יותר פשוט מזה שבארץ ויש אליו גישה ישירה (כלומר מתאים לכל הרציפים). אפשר לראות שם גם אופנים.
אופניים? לאאאא!!!!!!!!!
 

davidfainshtein

Member
מנהל
תודה, איבגי.

קצת תמונות מהקרון החדש...
היום נסעתי בו מת"א מרכז ללוד, כמה שיכולתי צילמתי, האנשים פשוט הסתלבתו על הקרון, יש בו פול מקום למטה, שירותים ענקיים חחח.. צולם מסמסונג 900
תודה, איבגי.
עוד לא יצא לי לראות אותם. אני מבין שיש פחות מקומות ישיבה... זה נכון? ועד כמה?
 

idos2

New member
לפי איך שזה נראה

תודה, איבגי.
עוד לא יצא לי לראות אותם. אני מבין שיש פחות מקומות ישיבה... זה נכון? ועד כמה?
לפי איך שזה נראה
יש כ15-20 מקומות ישיבה, זאת לעומת 40 בקרון רגיל. חבל שלא הוסיפו נקודות אחיזה לאנשים על מנת לאפשר להם לעמוד שם, כמו באוטובוסים העירוניים.
 

urilei

New member
נחמד...

קצת תמונות מהקרון החדש...
היום נסעתי בו מת"א מרכז ללוד, כמה שיכולתי צילמתי, האנשים פשוט הסתלבתו על הקרון, יש בו פול מקום למטה, שירותים ענקיים חחח.. צולם מסמסונג 900
נחמד...
אני לא יודע כמה זה טוב לציבור הנכים זה בוודאי טוב (ואין לזלזל בכך) אבל לשאר ציבור הנוסעים זה אומר כנראה פחות מקומות ישיבה וכיסאות הרבה פחות נוחים מכל מה שהיה ברכבת עד היום. (כך זה נראה) נקווה שזה יהיה פתח לאופניים ברכבת כי זה נראה מתאים ושאלה שלא ענו לי יש שיפור באופן עליית הנכים לקרון עצמו? ראמפה מתקפלת או משהו? חן אמר פעם משהו די מזמן על קרונות שאמורים להגיע עם כזה דבר
 

muki123

New member
כרגע לא

נחמד...
אני לא יודע כמה זה טוב לציבור הנכים זה בוודאי טוב (ואין לזלזל בכך) אבל לשאר ציבור הנוסעים זה אומר כנראה פחות מקומות ישיבה וכיסאות הרבה פחות נוחים מכל מה שהיה ברכבת עד היום. (כך זה נראה) נקווה שזה יהיה פתח לאופניים ברכבת כי זה נראה מתאים ושאלה שלא ענו לי יש שיפור באופן עליית הנכים לקרון עצמו? ראמפה מתקפלת או משהו? חן אמר פעם משהו די מזמן על קרונות שאמורים להגיע עם כזה דבר
כרגע לא
 

muki123

New member
אני מכיר שני אנשים

נו...
אז מה כבר היתרון הגדול עבור אדם נכה? שירותי נכים? זה נחמד... אבל לא בשביל זה היה שווה לוותר על 20 מקומות ישיבה...
אני מכיר שני אנשים
נכים היושבים על כסא גלגלים- ותאמין לי שבשבילם זו בשורה. וזה לא רק השירותים כמו האפשרות לרדת למטה בכוחות עצמך ולא להתקע מול הדלת כל הנסיעה
 

muki123

New member
ושכחתי לציין

אני מכיר שני אנשים
נכים היושבים על כסא גלגלים- ותאמין לי שבשבילם זו בשורה. וזה לא רק השירותים כמו האפשרות לרדת למטה בכוחות עצמך ולא להתקע מול הדלת כל הנסיעה
ושכחתי לציין
ששניהם נוסעים כמעט יום יום ברכבת
 

urilei

New member
גם בשבילי

אני מכיר שני אנשים
נכים היושבים על כסא גלגלים- ותאמין לי שבשבילם זו בשורה. וזה לא רק השירותים כמו האפשרות לרדת למטה בכוחות עצמך ולא להתקע מול הדלת כל הנסיעה
גם בשבילי
ב"ה אדם הולך על שתי רגליים, לרדת למטה זה לא עניין שבשגרה... ולראות את הדלת בתוך הפרצוף שלי כל הנסיעה זה כבר נוף די רגיל בוא נאמר שלרדת למטה זה באמת עניין סימבולי לכל היותר אם היה ראמפה מתקפלת בקרונות האלה, שזה אומר תוך שנה-שנתיים ראמפה לנכים בכל רכבת פרברית זה היה אומר שנכים לא צריכים יותר להודיע מראש על מועד נסיעתם, וזה כבר באמת שיפור באיכות חיים ולא סתם גימיק סימבולי.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה