האם יש מונפולים וקרטלים בענף התח"צ
האם יש מונפולים וקרטלים בענף התח"צ
וההסעות? שימו לב: (ואני מתייחס כרגע לחברות הפרטיות) יש לנו את חברת נצרת שמפעילה תח"צ בגליל ובנצרת עילית, והיא הבעלים של נתיב אקספרס ושותפה בקווים. יש לנו את הורן את ליבוביץ שהיא הבעלים של ביתר תור ושותפה בקווים. ויש גם אחד בשם יענקל'ה שחר שהוא: שותף בשחר-צח, תור-גל וקווים. האם מישהו יכול לזכות במיכרז תח"צ כולשהו או להציע מחיר תחרותי להסעות פרטיות או טיולים? אם כל החברות קשורות אחת לשניה, אין תחרות, יש תאום מחירים להסעות הפרטיות וכמובן שכל מיכרזי התח"צ מובטחים, הרי כל החברות שייכות לאותם בעלים... נכון שגם לאגד ולדן יש חברות פרטיות אך הקשר והזיקה בינהן הם ברורים וקל יותר לפקח ולבדוק מה קורה בחברות הללו! האם מישהו ידע למשל שיש קשר בין תור-גל להורן את ליבוביץ'? אף אחד....
האם יש מונפולים וקרטלים בענף התח"צ
וההסעות? שימו לב: (ואני מתייחס כרגע לחברות הפרטיות) יש לנו את חברת נצרת שמפעילה תח"צ בגליל ובנצרת עילית, והיא הבעלים של נתיב אקספרס ושותפה בקווים. יש לנו את הורן את ליבוביץ שהיא הבעלים של ביתר תור ושותפה בקווים. ויש גם אחד בשם יענקל'ה שחר שהוא: שותף בשחר-צח, תור-גל וקווים. האם מישהו יכול לזכות במיכרז תח"צ כולשהו או להציע מחיר תחרותי להסעות פרטיות או טיולים? אם כל החברות קשורות אחת לשניה, אין תחרות, יש תאום מחירים להסעות הפרטיות וכמובן שכל מיכרזי התח"צ מובטחים, הרי כל החברות שייכות לאותם בעלים... נכון שגם לאגד ולדן יש חברות פרטיות אך הקשר והזיקה בינהן הם ברורים וקל יותר לפקח ולבדוק מה קורה בחברות הללו! האם מישהו ידע למשל שיש קשר בין תור-גל להורן את ליבוביץ'? אף אחד....