לא רק הסעת נוסעים ומטענים

מצב
הנושא נעול.
לא רק הסעת נוסעים ומטענים

לא רק הסעת נוסעים ומטענים
אני מקווה שאני לא מחדש חדשות ישנות בפורום, אבל לא מצאתי איזכור קודם לכתבה חשובה שיצאה ב TheMarker השבוע: בכתבה מתארים אנשי הרכבת את תוכנותיהם לייצור עוד הכנסות לרכבת, למשל: - פרסום על גבי מסכי טלוויזיה גם בתחנות וגם בקרונות - אינטרנט בתחנות: עכשיו מובטח כי העלות תהיה לכל היותר "סמלית" - אם לא בחינם. אינטרנט ברכבת: או, זה כבר מסובך - ולכן - יקר. - הקמת תחנות דלק זעירות בשטח מגרשי החנייה של תחנת הרכבת - השכרת אופנועים ואופניים - הפיכת תחנות הרכבת למרכזים מסחריים של ממש - ועוד, ועוד... לדעתי - התפחויות חיוביות ביותר. בסופו של דבר - מי שישלשם על הדברים האלו כנראה שרצה להשתמש בשירות (שעד עכשיו לא היה נגיש לו), ואם אכן הרכבת תהפוך מנטל על הממשלה לנכס - אז מובטחות לנו תוכניות חומש לרוב...
 

טייגרמן

New member
מעניין

לא רק הסעת נוסעים ומטענים
אני מקווה שאני לא מחדש חדשות ישנות בפורום, אבל לא מצאתי איזכור קודם לכתבה חשובה שיצאה ב TheMarker השבוע: בכתבה מתארים אנשי הרכבת את תוכנותיהם לייצור עוד הכנסות לרכבת, למשל: - פרסום על גבי מסכי טלוויזיה גם בתחנות וגם בקרונות - אינטרנט בתחנות: עכשיו מובטח כי העלות תהיה לכל היותר "סמלית" - אם לא בחינם. אינטרנט ברכבת: או, זה כבר מסובך - ולכן - יקר. - הקמת תחנות דלק זעירות בשטח מגרשי החנייה של תחנת הרכבת - השכרת אופנועים ואופניים - הפיכת תחנות הרכבת למרכזים מסחריים של ממש - ועוד, ועוד... לדעתי - התפחויות חיוביות ביותר. בסופו של דבר - מי שישלשם על הדברים האלו כנראה שרצה להשתמש בשירות (שעד עכשיו לא היה נגיש לו), ואם אכן הרכבת תהפוך מנטל על הממשלה לנכס - אז מובטחות לנו תוכניות חומש לרוב...
מעניין
"פרסום על גבי מסכי טלוויזיה גם בתחנות וגם בקרונות" יפה מצידם, באמת אין מספיק פרסומות ברחובות ובתחבורה הציבורית עכשיו יהיו גם כרזות צעקניות וסרטונים מפגרים שירדפו אחרינו גם בקרונות בזמן שננסה להסתכל על הנוף חבל
 

mucool2

New member
אזכור קודם

לא רק הסעת נוסעים ומטענים
אני מקווה שאני לא מחדש חדשות ישנות בפורום, אבל לא מצאתי איזכור קודם לכתבה חשובה שיצאה ב TheMarker השבוע: בכתבה מתארים אנשי הרכבת את תוכנותיהם לייצור עוד הכנסות לרכבת, למשל: - פרסום על גבי מסכי טלוויזיה גם בתחנות וגם בקרונות - אינטרנט בתחנות: עכשיו מובטח כי העלות תהיה לכל היותר "סמלית" - אם לא בחינם. אינטרנט ברכבת: או, זה כבר מסובך - ולכן - יקר. - הקמת תחנות דלק זעירות בשטח מגרשי החנייה של תחנת הרכבת - השכרת אופנועים ואופניים - הפיכת תחנות הרכבת למרכזים מסחריים של ממש - ועוד, ועוד... לדעתי - התפחויות חיוביות ביותר. בסופו של דבר - מי שישלשם על הדברים האלו כנראה שרצה להשתמש בשירות (שעד עכשיו לא היה נגיש לו), ואם אכן הרכבת תהפוך מנטל על הממשלה לנכס - אז מובטחות לנו תוכניות חומש לרוב...
אזכור קודם
היה כאן.
 

traiNir

New member
החדשות על שיקום תחנת החאן-מעודדות

לא רק הסעת נוסעים ומטענים
אני מקווה שאני לא מחדש חדשות ישנות בפורום, אבל לא מצאתי איזכור קודם לכתבה חשובה שיצאה ב TheMarker השבוע: בכתבה מתארים אנשי הרכבת את תוכנותיהם לייצור עוד הכנסות לרכבת, למשל: - פרסום על גבי מסכי טלוויזיה גם בתחנות וגם בקרונות - אינטרנט בתחנות: עכשיו מובטח כי העלות תהיה לכל היותר "סמלית" - אם לא בחינם. אינטרנט ברכבת: או, זה כבר מסובך - ולכן - יקר. - הקמת תחנות דלק זעירות בשטח מגרשי החנייה של תחנת הרכבת - השכרת אופנועים ואופניים - הפיכת תחנות הרכבת למרכזים מסחריים של ממש - ועוד, ועוד... לדעתי - התפחויות חיוביות ביותר. בסופו של דבר - מי שישלשם על הדברים האלו כנראה שרצה להשתמש בשירות (שעד עכשיו לא היה נגיש לו), ואם אכן הרכבת תהפוך מנטל על הממשלה לנכס - אז מובטחות לנו תוכניות חומש לרוב...
החדשות על שיקום תחנת החאן-מעודדות
 

IgKh

New member
השאלה היא על איזה שיקום מדובר

החדשות על שיקום תחנת החאן-מעודדות
השאלה היא על איזה שיקום מדובר
מהכתבה מתקבל הרושם שמדובר על שיקום מסוג של "מרכז-קניות-יוקרתי-שנראה-בערך-כמו-אתר-היסטורי" (משהו כמו הטחנה ברחביה) ולא שיקום היסטורי לשמו.
 

raminec

New member
אני מאוד מקווה שלא הכל יתגשם

לא רק הסעת נוסעים ומטענים
אני מקווה שאני לא מחדש חדשות ישנות בפורום, אבל לא מצאתי איזכור קודם לכתבה חשובה שיצאה ב TheMarker השבוע: בכתבה מתארים אנשי הרכבת את תוכנותיהם לייצור עוד הכנסות לרכבת, למשל: - פרסום על גבי מסכי טלוויזיה גם בתחנות וגם בקרונות - אינטרנט בתחנות: עכשיו מובטח כי העלות תהיה לכל היותר "סמלית" - אם לא בחינם. אינטרנט ברכבת: או, זה כבר מסובך - ולכן - יקר. - הקמת תחנות דלק זעירות בשטח מגרשי החנייה של תחנת הרכבת - השכרת אופנועים ואופניים - הפיכת תחנות הרכבת למרכזים מסחריים של ממש - ועוד, ועוד... לדעתי - התפחויות חיוביות ביותר. בסופו של דבר - מי שישלשם על הדברים האלו כנראה שרצה להשתמש בשירות (שעד עכשיו לא היה נגיש לו), ואם אכן הרכבת תהפוך מנטל על הממשלה לנכס - אז מובטחות לנו תוכניות חומש לרוב...
אני מאוד מקווה שלא הכל יתגשם
1. תחנות דלק זעירות הן מתכון לאסון מבחינת האכיפה והפיקוח נגד זיהום מי תהום. הרי ברור שלא ידרשו את אותם אמצעי בטיחות שדורשים מתחנות "רגילות" וגם שם האכיפה היא בקנטים. 2. מסכי פרסומות בתוך הקרונות זה פשוט מזוויע. כל פעם שאני נוסע במונית שירות שיש בה מסך כזה בא לי להוציא מספריים ולחתוך את הכבל של המסך. מבחינתי זה בערך כמו לחזור להשתמש ב- IE ולראות שוב את כל הבאנרים שמרצדים לי במסך
.
 

mucool2

New member
לא ברור לי למה תחנות דלק זעירות

אני מאוד מקווה שלא הכל יתגשם
1. תחנות דלק זעירות הן מתכון לאסון מבחינת האכיפה והפיקוח נגד זיהום מי תהום. הרי ברור שלא ידרשו את אותם אמצעי בטיחות שדורשים מתחנות "רגילות" וגם שם האכיפה היא בקנטים. 2. מסכי פרסומות בתוך הקרונות זה פשוט מזוויע. כל פעם שאני נוסע במונית שירות שיש בה מסך כזה בא לי להוציא מספריים ולחתוך את הכבל של המסך. מבחינתי זה בערך כמו לחזור להשתמש ב- IE ולראות שוב את כל הבאנרים שמרצדים לי במסך
.
לא ברור לי למה תחנות דלק זעירות
"הן מתכון לאסון" יותר מכל תחנה אחרת. אם כבר אז ההפך. הן יהיו בשטח עירוני וייבנו בטכנולוגיה חדשה וככל הנראה בטיחותית יותר. התחנות האלה נועדו לענות על צורך אמיתי שכרגע ממלאות תחנות פיראטיות. לי ברור מה עדיף.
 

אלון 58

New member
למה לא לנסות גם תאי-אכסון בתשלום...

לא רק הסעת נוסעים ומטענים
אני מקווה שאני לא מחדש חדשות ישנות בפורום, אבל לא מצאתי איזכור קודם לכתבה חשובה שיצאה ב TheMarker השבוע: בכתבה מתארים אנשי הרכבת את תוכנותיהם לייצור עוד הכנסות לרכבת, למשל: - פרסום על גבי מסכי טלוויזיה גם בתחנות וגם בקרונות - אינטרנט בתחנות: עכשיו מובטח כי העלות תהיה לכל היותר "סמלית" - אם לא בחינם. אינטרנט ברכבת: או, זה כבר מסובך - ולכן - יקר. - הקמת תחנות דלק זעירות בשטח מגרשי החנייה של תחנת הרכבת - השכרת אופנועים ואופניים - הפיכת תחנות הרכבת למרכזים מסחריים של ממש - ועוד, ועוד... לדעתי - התפחויות חיוביות ביותר. בסופו של דבר - מי שישלשם על הדברים האלו כנראה שרצה להשתמש בשירות (שעד עכשיו לא היה נגיש לו), ואם אכן הרכבת תהפוך מנטל על הממשלה לנכס - אז מובטחות לנו תוכניות חומש לרוב...
למה לא לנסות גם תאי-אכסון בתשלום...
למזודות,תיקים וחפצים אישיים?דבר שנהוג בתחנות-רכבת מודרניות באירופה למשל.
 

levikon

New member
מסיבות בטחוניות מעדיפים שלא להתעסק

למה לא לנסות גם תאי-אכסון בתשלום...
למזודות,תיקים וחפצים אישיים?דבר שנהוג בתחנות-רכבת מודרניות באירופה למשל.
מסיבות בטחוניות מעדיפים שלא להתעסק
בזה.
 

urilei

New member
זה היה במשך שנים

התירוץ השחוק הרגיל
כל דבר שלא מתחשק לעסוק בו: "לא ניתן משיקולים בטחוניים..." חבל שזה ככה.
זה היה במשך שנים
התירוץ האולטימטיבי לאי-קיומה של רכבת תחתית בתל אביב משהו השתפר במצב הביטחוני? לא ממש. בוודאי לא במוטיבציה של הצד השני (אולי השתפר בסיכולים) והנה, עכשיו כבר מדברים על בניית הרכבת בלי שום קשר לעניין הזה אכסון מזוודה אינו דבר מסוכן ביטחונית יותר מהסעתה ברכבת, אז כמו שבודקים אותה בכניסה לרכבת אפשר לבדוק אותה גם לפני האכסון (או אם השירות בתוך שטח התחנה - אז היא כבר נבדקה)
 

raminec

New member
../images/Emo45.gif ברור!

זה היה במשך שנים
התירוץ האולטימטיבי לאי-קיומה של רכבת תחתית בתל אביב משהו השתפר במצב הביטחוני? לא ממש. בוודאי לא במוטיבציה של הצד השני (אולי השתפר בסיכולים) והנה, עכשיו כבר מדברים על בניית הרכבת בלי שום קשר לעניין הזה אכסון מזוודה אינו דבר מסוכן ביטחונית יותר מהסעתה ברכבת, אז כמו שבודקים אותה בכניסה לרכבת אפשר לבדוק אותה גם לפני האכסון (או אם השירות בתוך שטח התחנה - אז היא כבר נבדקה)
ברור!
כל מה שיכול לגרום נזק בתוך ארון אכסון יכול לגרום פי כמה וכמה נזק בתוך קרון רכבת עמוס ביום ראשון. אם באמת הבעיה הייתה קשורה לסיבות בטחוניות, אפשר היה לעשות דלתות פלדה לארוניות עם ארובות להעברת ההדף מאחוריהן. יש לזה פתרונות פשוטים יחסית הנדסית. כשלא רוצים, מוצאים תירוצים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה