לוח נסיעות במסופי דן

מצב
הנושא נעול.
לוח נסיעות במסופי דן

לוח נסיעות במסופי דן
שאלתי לא מזמן ולא היה מי שיענה אז אנדנד שוב.... לשם מה בדיוק נועד הדף היומי מימים ימימה ברוב התחנות הסופיות של אוטובוסי דן ? ב.למה אין אותו באגד אף פעם ? ג. איך קורא שלפעמים נהג רושם את מספר האוטובוס שלו מראש לשלוש הנסיעות הבאות? תודה.
 
למה אתה חושב שלא ענו לך?

לוח נסיעות במסופי דן
שאלתי לא מזמן ולא היה מי שיענה אז אנדנד שוב.... לשם מה בדיוק נועד הדף היומי מימים ימימה ברוב התחנות הסופיות של אוטובוסי דן ? ב.למה אין אותו באגד אף פעם ? ג. איך קורא שלפעמים נהג רושם את מספר האוטובוס שלו מראש לשלוש הנסיעות הבאות? תודה.
למה אתה חושב שלא ענו לך?
התפתח שרשור גדול בעקבות השאלה שלך, אתה מוזמן לחפש בעצמך. אל תשכח שזה פורום פעיל: אם אתה כותב היום שאלה, אל תצפה שבעוד שלושה ימים היא עדיין תהיה בעמוד הראשי...
 
לדעתי אתה מבלבל כנראה אם מישהו אחר

למה אתה חושב שלא ענו לך?
התפתח שרשור גדול בעקבות השאלה שלך, אתה מוזמן לחפש בעצמך. אל תשכח שזה פורום פעיל: אם אתה כותב היום שאלה, אל תצפה שבעוד שלושה ימים היא עדיין תהיה בעמוד הראשי...
לדעתי אתה מבלבל כנראה אם מישהו אחר
חיפשתי וזה מה שמצאתי ועשיתי העתק הדבק, כוונתך לזה?
 
אני מתנצל, באמת התבלבלתי

לדעתי אתה מבלבל כנראה אם מישהו אחר
חיפשתי וזה מה שמצאתי ועשיתי העתק הדבק, כוונתך לזה?
אני מתנצל, באמת התבלבלתי
פשוט זכרתי שרשור בנושא דומה מהימים האחרונים וחשבתי שהוא התחיל מההודעה שלך. דף הנייר במסופים משמש בעיקר כתגבור ומידע לנוסעים במסוף. ממילא כל הנסיעות נמצאות כבר במחשבי החברה, אך בכ"ז נהוג לחתום לפני כל יציאה מהמסוף, ע"מ שגם הנוסעים ידעו מהם שעות היציאה (וגם מה מספר האוטובוס שיצא). כאשר משנים לו"ז מסיבה כלשהי, בד"כ לא משנים במחשב, אלא רק על הנייר או ע"ג הלוח האלקטרוני ואז גם הנהגים וגם הנוסעים מתעדכנים (זאת במקרה שהנהג לא הספיק לדבר עדיין עם הסדרן, או שאין סדרן). חתימה לנסיעות מראש, זה לא ממש תקין: אמנם הנהג יודע מה הנסיעות שיבצע היום וכבר חותם עליהן, אך במקרה שמתרחשת תקלה והוא לא יוצא, על הדף רשום שהוא כן יצא, ואז בעצם הוא "עבד על המערכת". בפועל הנהגים לא מקבלים כסף לפי הנייר, אלא לפי הסידור במחשב, כך שמי שנפגע בצורה כלשהי הם הנוסעים. נניח שנוסע התלונן, הרי שהנהג רשום שיצא, אבל בכל מקרה מבררים עם הנהג והסדרן את הפרטים של האירוע. בקיצור, הרבה נהגים חותמים מהבוקר כי אין להם כח בכל פעם לחתום מחדש... באגד אין את זה כי אין. הסידורים שלהם על המחשב, וכנראה שלא חשוב להם במיוחד שהנוסעים במסוף ידעו מתי האוטובוסים יצאו (כשאין לוח אלקטרוני).
 
כתוב עליהם

אני מתנצל, באמת התבלבלתי
פשוט זכרתי שרשור בנושא דומה מהימים האחרונים וחשבתי שהוא התחיל מההודעה שלך. דף הנייר במסופים משמש בעיקר כתגבור ומידע לנוסעים במסוף. ממילא כל הנסיעות נמצאות כבר במחשבי החברה, אך בכ"ז נהוג לחתום לפני כל יציאה מהמסוף, ע"מ שגם הנוסעים ידעו מהם שעות היציאה (וגם מה מספר האוטובוס שיצא). כאשר משנים לו"ז מסיבה כלשהי, בד"כ לא משנים במחשב, אלא רק על הנייר או ע"ג הלוח האלקטרוני ואז גם הנהגים וגם הנוסעים מתעדכנים (זאת במקרה שהנהג לא הספיק לדבר עדיין עם הסדרן, או שאין סדרן). חתימה לנסיעות מראש, זה לא ממש תקין: אמנם הנהג יודע מה הנסיעות שיבצע היום וכבר חותם עליהן, אך במקרה שמתרחשת תקלה והוא לא יוצא, על הדף רשום שהוא כן יצא, ואז בעצם הוא "עבד על המערכת". בפועל הנהגים לא מקבלים כסף לפי הנייר, אלא לפי הסידור במחשב, כך שמי שנפגע בצורה כלשהי הם הנוסעים. נניח שנוסע התלונן, הרי שהנהג רשום שיצא, אבל בכל מקרה מבררים עם הנהג והסדרן את הפרטים של האירוע. בקיצור, הרבה נהגים חותמים מהבוקר כי אין להם כח בכל פעם לחתום מחדש... באגד אין את זה כי אין. הסידורים שלהם על המחשב, וכנראה שלא חשוב להם במיוחד שהנוסעים במסוף ידעו מתי האוטובוסים יצאו (כשאין לוח אלקטרוני).
כתוב עליהם
נא להחזיר את הדף למחלקת תכנון תנועה.מה עושים עם כל ערימות הדפים האלה? בדרך כלל נהגים שרואים אנשים בודקים את הלוח מסתכלים במבט כזה של "מה אתה מסתכל זה לא נועד לך...." פעם ראשונה שאני שומע שזה מיועד גם לנוסעים. ההתעקשות שלהם על הדפים מוזרה, דוגמת מסוף כורזין בקו 400 , אין משם אף נוסע מהתחנה הראשונה ובכ"ז יש דף מקופל עם לו"ז ל3 נסיעות בבוקר בלבד בשביל מה? ויש את הדוגמא עם המסופים עם סדרנים שם הלוח בתוך הביתן... התוכל להסביר?
 
כי זה מיועד גם לנהגים שידעו מתי הם

כתוב עליהם
נא להחזיר את הדף למחלקת תכנון תנועה.מה עושים עם כל ערימות הדפים האלה? בדרך כלל נהגים שרואים אנשים בודקים את הלוח מסתכלים במבט כזה של "מה אתה מסתכל זה לא נועד לך...." פעם ראשונה שאני שומע שזה מיועד גם לנוסעים. ההתעקשות שלהם על הדפים מוזרה, דוגמת מסוף כורזין בקו 400 , אין משם אף נוסע מהתחנה הראשונה ובכ"ז יש דף מקופל עם לו"ז ל3 נסיעות בבוקר בלבד בשביל מה? ויש את הדוגמא עם המסופים עם סדרנים שם הלוח בתוך הביתן... התוכל להסביר?
כי זה מיועד גם לנהגים שידעו מתי הם
אמורים לצאת. למען האמת, קשה לי להאמין שבודקים את הגליונות האלה אחרי השימוש, אבל שיהיה... אני עדיין חושב שטוב שזה קיים. מעבר לזה, אני לא יודע, אני לא עובד בדן...
 
OK תודה

כי זה מיועד גם לנהגים שידעו מתי הם
אמורים לצאת. למען האמת, קשה לי להאמין שבודקים את הגליונות האלה אחרי השימוש, אבל שיהיה... אני עדיין חושב שטוב שזה קיים. מעבר לזה, אני לא יודע, אני לא עובד בדן...
OK תודה
אז למה הם חותמים בכלל את מספר האוטובוס? לא יכול להיות רק שבשביל הנוסעים....
 

יצחקA

New member
האם גם בקווים שבהם פועל אוטובוס

כי זה מיועד גם לנהגים שידעו מתי הם
אמורים לצאת. למען האמת, קשה לי להאמין שבודקים את הגליונות האלה אחרי השימוש, אבל שיהיה... אני עדיין חושב שטוב שזה קיים. מעבר לזה, אני לא יודע, אני לא עובד בדן...
האם גם בקווים שבהם פועל אוטובוס
אחד בלבד (קווי דן, דוגמא קו 1 ר') ינו טופס כזה? אני בכל מקרה לא ראיתי.
 

אורי404

New member
נדמה לי שיש מקומות שיש בהם מחשב

האם גם בקווים שבהם פועל אוטובוס
אחד בלבד (קווי דן, דוגמא קו 1 ר') ינו טופס כזה? אני בכל מקרה לא ראיתי.
נדמה לי שיש מקומות שיש בהם מחשב
שהנהג מחתים כרטיס לפני הנסיעה וזה במקום הלוח המוכר. בתחנה ברמת השרון לא הייתי בתקופה האחרונה, אך ייתכן שגם שם יש מחשב.
 
סיפור ישן (אולי סיפרתי אותו פעם)

כתוב עליהם
נא להחזיר את הדף למחלקת תכנון תנועה.מה עושים עם כל ערימות הדפים האלה? בדרך כלל נהגים שרואים אנשים בודקים את הלוח מסתכלים במבט כזה של "מה אתה מסתכל זה לא נועד לך...." פעם ראשונה שאני שומע שזה מיועד גם לנוסעים. ההתעקשות שלהם על הדפים מוזרה, דוגמת מסוף כורזין בקו 400 , אין משם אף נוסע מהתחנה הראשונה ובכ"ז יש דף מקופל עם לו"ז ל3 נסיעות בבוקר בלבד בשביל מה? ויש את הדוגמא עם המסופים עם סדרנים שם הלוח בתוך הביתן... התוכל להסביר?
סיפור ישן (אולי סיפרתי אותו פעם)
לפני הרבה שנים היתה התחנת המוצא של קו 63 (ת"א - גבעתיים) ברח' אלנבי, לא רחוק מרח' הכובשים, והיה שם "דף יומי" (לא זוכר איזה מסכת
). אני, בתור מי שרגיל ללוחות זמנים על גבי תחנות אוטובוסים בלונדון עיר מולדתי, עמדתי יום אחד והתבוננתי בדף ע"מ לדעת איזה אוטובוס (עמדו שם 2 - 3 בהמתנה) עומד לצאת באיזו שעה. עבר במקום נהג בתוך האוטובוס שלו, פתח את הדלת הקדמית ע"מ לבדוק את הלוח, וצפר לי שאזוז ולא אסתיר לו. אני כדרכי, מוכן להתיחס לדיבור של בני אדם אבל לא לצפירות בנסיבות כאלו, אז הנהג נאלץ לבקש ממני בשפת אנוש לזוז הצידה. אמרתי לו: "עוד רגע, כשאגמור לבדוק משהו בדף." הנהג: "זה מיועד לנהגים - מה אתה מבין בזה?" אני: "נראה לך שאני יודע לקרוא פחות טוב ממך?" הנהג (פטור בלי להזכיר את הכיפה שאני חובש - אי-אפשר): "תגיד לי - כל הדתיים עקשנים?" אני: "תגיד לי - כל הנהגים קרציות?"
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה