בקשה: מישהו יכול להעלות תמונה של
מצברים שמשתמשים בציוד הנייד של רכבת ישראל? תודה!
אלו אמורים להיות מצברים רגיליםבקשה: מישהו יכול להעלות תמונה של
מצברים שמשתמשים בציוד הנייד של רכבת ישראל? תודה!
מצברים בקטרים ובקרונות נוסעיםאלו אמורים להיות מצברים רגילים
לחלוטין כמו אלו שנעשה בהם שימוש במשאיות. אחרי הכל ברכבת המצברים מיועדים להתנעת מנועים\גנרטורים בלבד, כל החשמל אחר כך מסופק מהגנרטור\מנוע כך שאלו לא אמורים להיות מצברים מיוחדים, ייתכן שמחוברים כמה בטור בכדי ליצור זרם גבוה.
אם תפתח תא מצבריםמצברים בקטרים ובקרונות נוסעים
בקרנות הנוסעים של הרכבת מותקנים גם מצברים גדולים לגיבוי, במקרה שאספקת החשמל מקרון הכח מופרעת - חשוב במיוחד בלילה, כדי שעדיין יהיו אורות בקרונות. כמובן שלפני עידן המזגנים וקרונות הכח ברכבת ישראל, אספקת החשמל לקרונות הנוסעים היתה באופן בלעדי מהמצברים. בקטרים המצברים אכן משמשים להתנעה, ומתחם 24V (בניגוד ל-12V ברכב פרטי, לדוגמה). מי שיבקר במוזיאון הרכבת יכול לנסות לפתוח את תא המצברים של קטר 163 ולהיווכח שהמצברים שלו גדולים בהרבה מאלו של המשאית הממוצעת.
וגם באוטובוסים, לא?אם תפתח תא מצברים
של סמיטריילר אתה תראה שמדובר באותם מצברים (יצא לי לראות תא מצברים של IC3 פתוח) מצברים כמו של משאית כבדה (אגב גם במשאיות כבדות נעשה שימוש במתח של 24V)
התעסקתי שנים במצברים של טנקיםבקשה: מישהו יכול להעלות תמונה של
מצברים שמשתמשים בציוד הנייד של רכבת ישראל? תודה!
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.