חוויות מהקו של בועז...

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

Member
מנהל
חוויות מהקו של בועז...

חוויות מהקו של בועז...
טוב, האמת, לא רק של בועז. - הקו גם שלי! מאז פתיחת תחנת מלחה - בכל פעם שמזדמן לי לנסוע מחוץ לעיר, הרכבת אצלי בעדיפות ראשונה, גם אם לא תמיד זה הפתרון המעשי, המהיר והנוח ביותר. למה? ככה! כי אני אוהב רכבות, אין מה לעשות! היום נסעתי לתל-אביב לכנס של מיקרוסופט. שעות הבוקר המוקדמות הן לא שעות שאני מכיר כ"כ בזמן האחרון... אבל מה לא עושים בשביל בילי? וכך אני מתייצב בתחנת מחה מוקדם בבוקר בשביל לתפוס את רכבת 524 היוצאת ב-07:09 לתל-אביב. כהרגלי אני הולך לשבת במושב הקדמי ביותר מאחורי תא הניהוג. התא, כרגיל, פתוח. בשעה היעודה הנהג נכנס לתא ומנסה להניע. נשמעים מספר צפצופים והרכבת מתחילה לנוע. הנהג מסתכל בפליאה על הפקח הנמצא גם הוא בתא ושואל אותו "למה אין רעש?" עוצרים. הנהג מניע שוב - הפעם נשמע רעש הדיזל המתעורר לחיים. מתחילים לנסוע, או שיותר נכון לזחול במהירות של 2 קמ"ש. המחסום ביציאה מהתחנה כבר ירד ומתחיל להצטבר פקק תנועה. אני שומע את מנהל התחנה במירס: "מה קרה?" הנהג משיב לו ש"היא לא משתלבת לראשון, נשארת על אפס" או בקיצור - בעייה בגיר. הפקק גדל ואנחנו רק יצאנו מעט מהרציף. מנהל התחנה צועק במירס "אל תצא, אל תצא" אבל הנהג מתעקש לצאת בכל זאת במהירות צב. עוברים כמאה מטרים כדי לשחרר את המחסום - הפקק כבר ארוך מאוד! עוצרים והנהג עושה reset למערכת. מניעים שוב ובמהירות איטית מאוד ממשיכים לכיוון גן החיות. אני שומע את הנהג במירס: "אני אמשוך עד בר-גיורא ושם נראה מה יהיה..." בסופו של דבר - לבר גיורא הגענו כבר במהירות הרגילה. כנראה שהגיר "הסתדר מעצמו" במהלך הנסיעה...
 

846

Active member
"הסתדר מעצמו????" ../images/Emo6.gif

חוויות מהקו של בועז...
טוב, האמת, לא רק של בועז. - הקו גם שלי! מאז פתיחת תחנת מלחה - בכל פעם שמזדמן לי לנסוע מחוץ לעיר, הרכבת אצלי בעדיפות ראשונה, גם אם לא תמיד זה הפתרון המעשי, המהיר והנוח ביותר. למה? ככה! כי אני אוהב רכבות, אין מה לעשות! היום נסעתי לתל-אביב לכנס של מיקרוסופט. שעות הבוקר המוקדמות הן לא שעות שאני מכיר כ"כ בזמן האחרון... אבל מה לא עושים בשביל בילי? וכך אני מתייצב בתחנת מחה מוקדם בבוקר בשביל לתפוס את רכבת 524 היוצאת ב-07:09 לתל-אביב. כהרגלי אני הולך לשבת במושב הקדמי ביותר מאחורי תא הניהוג. התא, כרגיל, פתוח. בשעה היעודה הנהג נכנס לתא ומנסה להניע. נשמעים מספר צפצופים והרכבת מתחילה לנוע. הנהג מסתכל בפליאה על הפקח הנמצא גם הוא בתא ושואל אותו "למה אין רעש?" עוצרים. הנהג מניע שוב - הפעם נשמע רעש הדיזל המתעורר לחיים. מתחילים לנסוע, או שיותר נכון לזחול במהירות של 2 קמ"ש. המחסום ביציאה מהתחנה כבר ירד ומתחיל להצטבר פקק תנועה. אני שומע את מנהל התחנה במירס: "מה קרה?" הנהג משיב לו ש"היא לא משתלבת לראשון, נשארת על אפס" או בקיצור - בעייה בגיר. הפקק גדל ואנחנו רק יצאנו מעט מהרציף. מנהל התחנה צועק במירס "אל תצא, אל תצא" אבל הנהג מתעקש לצאת בכל זאת במהירות צב. עוברים כמאה מטרים כדי לשחרר את המחסום - הפקק כבר ארוך מאוד! עוצרים והנהג עושה reset למערכת. מניעים שוב ובמהירות איטית מאוד ממשיכים לכיוון גן החיות. אני שומע את הנהג במירס: "אני אמשוך עד בר-גיורא ושם נראה מה יהיה..." בסופו של דבר - לבר גיורא הגענו כבר במהירות הרגילה. כנראה שהגיר "הסתדר מעצמו" במהלך הנסיעה...
"הסתדר מעצמו????"
 

euronitzan

New member
היה לי מקרה דומה עם B7L של קווים

"הסתדר מעצמו????"
היה לי מקרה דומה עם B7L של קווים
אתמול, בהבדל אחד: הגיר לא הסתדר מעצמו, או בכלל... סתם התייבשנו עד שהגיע הזבל הבא המכונה בקווים "אוטובוס" ומכיל מתקן המפזר סוכריות על הרצפה, תמורת שקל חדש אחד.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
ממשיכים...

חוויות מהקו של בועז...
טוב, האמת, לא רק של בועז. - הקו גם שלי! מאז פתיחת תחנת מלחה - בכל פעם שמזדמן לי לנסוע מחוץ לעיר, הרכבת אצלי בעדיפות ראשונה, גם אם לא תמיד זה הפתרון המעשי, המהיר והנוח ביותר. למה? ככה! כי אני אוהב רכבות, אין מה לעשות! היום נסעתי לתל-אביב לכנס של מיקרוסופט. שעות הבוקר המוקדמות הן לא שעות שאני מכיר כ"כ בזמן האחרון... אבל מה לא עושים בשביל בילי? וכך אני מתייצב בתחנת מחה מוקדם בבוקר בשביל לתפוס את רכבת 524 היוצאת ב-07:09 לתל-אביב. כהרגלי אני הולך לשבת במושב הקדמי ביותר מאחורי תא הניהוג. התא, כרגיל, פתוח. בשעה היעודה הנהג נכנס לתא ומנסה להניע. נשמעים מספר צפצופים והרכבת מתחילה לנוע. הנהג מסתכל בפליאה על הפקח הנמצא גם הוא בתא ושואל אותו "למה אין רעש?" עוצרים. הנהג מניע שוב - הפעם נשמע רעש הדיזל המתעורר לחיים. מתחילים לנסוע, או שיותר נכון לזחול במהירות של 2 קמ"ש. המחסום ביציאה מהתחנה כבר ירד ומתחיל להצטבר פקק תנועה. אני שומע את מנהל התחנה במירס: "מה קרה?" הנהג משיב לו ש"היא לא משתלבת לראשון, נשארת על אפס" או בקיצור - בעייה בגיר. הפקק גדל ואנחנו רק יצאנו מעט מהרציף. מנהל התחנה צועק במירס "אל תצא, אל תצא" אבל הנהג מתעקש לצאת בכל זאת במהירות צב. עוברים כמאה מטרים כדי לשחרר את המחסום - הפקק כבר ארוך מאוד! עוצרים והנהג עושה reset למערכת. מניעים שוב ובמהירות איטית מאוד ממשיכים לכיוון גן החיות. אני שומע את הנהג במירס: "אני אמשוך עד בר-גיורא ושם נראה מה יהיה..." בסופו של דבר - לבר גיורא הגענו כבר במהירות הרגילה. כנראה שהגיר "הסתדר מעצמו" במהלך הנסיעה...
ממשיכים...
א. יש לציין שמלבד הדפיקות הרגילות בסיבובים, אני שומע צלצולים מוזרים מכיוון החוגונים בעת פניות ימניות. ב. שני המפגשים שביצענו - בבר-גיורא ובנען התבצעו, אל אף או שאולי בגלל האיחור - בצורה מושלמת ללא עצירות! ג. לכל המלעיזים והמקטרגים (קרי, ערן) - הרכבת ביציאה מירושלים בתפוסה של כ-35%! ד. מתחנת בית-שמש - התפוסה עולה ליותר מ-100% !!!
 

אורי404

New member
יפה-יפה. אגב, שמת לב כמה ירדו בתחנת

ממשיכים...
א. יש לציין שמלבד הדפיקות הרגילות בסיבובים, אני שומע צלצולים מוזרים מכיוון החוגונים בעת פניות ימניות. ב. שני המפגשים שביצענו - בבר-גיורא ובנען התבצעו, אל אף או שאולי בגלל האיחור - בצורה מושלמת ללא עצירות! ג. לכל המלעיזים והמקטרגים (קרי, ערן) - הרכבת ביציאה מירושלים בתפוסה של כ-35%! ד. מתחנת בית-שמש - התפוסה עולה ליותר מ-100% !!!
יפה-יפה. אגב, שמת לב כמה ירדו בתחנת
בית שמש? תודה, דוד.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
אני מעיד רק על מה שאני יודע

האם זה מצב התפוסה כל היום או רק
בשעות הבוקר כפי שאתה נסעת ?
אני מעיד רק על מה שאני יודע
מין הסתם שעות העומס הן בוקר וערב. בניגוד לכל הטענות - יש יוממים על הקו ולא מעט! גם בערב כשחזרתי הרכבת הייתה מלאה לחלוטין עד בית שמש ובתפוסה של כ-כ-30% עד ירושלים. ואני מדבר על 2 מערכים.
 

בועז ל

New member
דוד , אחד לאחד.

ממשיכים...
א. יש לציין שמלבד הדפיקות הרגילות בסיבובים, אני שומע צלצולים מוזרים מכיוון החוגונים בעת פניות ימניות. ב. שני המפגשים שביצענו - בבר-גיורא ובנען התבצעו, אל אף או שאולי בגלל האיחור - בצורה מושלמת ללא עצירות! ג. לכל המלעיזים והמקטרגים (קרי, ערן) - הרכבת ביציאה מירושלים בתפוסה של כ-35%! ד. מתחנת בית-שמש - התפוסה עולה ליותר מ-100% !!!
דוד , אחד לאחד.
א. צודק. מי אני שאתווכח עם המכונאי של הפורום?... ב. אכן הושג שיפור בעניין מאז הלו"ז החדש.ג.עוד כמה פרטים : מנסיעותי התכופות בקו ומנסיעות חברי היוממים , עולה כי רכבות הבוקר היוצאות ממלחה מגיעות לבית שמש בתפוסה מרשימה , למעשה כמעט מלאות ! אחרי בית שמש אין יותר מקומות ישיבה וזה עניין שבשגרה.שעות הצהריים הינן שעות מתות מטבע הדברים בדיוק כמו בקווים אחרים , כולל אלה של החיילים
כנראה יש ממש בהשערתו של RAMINEC :אין שום אפשרות להוציא מר"י היום סטטיסטיקה על מקטע השורק. האמן לי שניסיתי להפעיל בעניין תותחים גדולים אף מאלה המצויים סביבנו , מבלי לפגוע כמובן. נחכה לעימות המשפטי ר"י - בומברדיה. אולי אז נקבל מושג. ד.היום ברור יותר מתמיד שתושבי בית שמש הינם אלה המחזיקים את הקו בחיים.בר"י העניין נקלט סוף סוף והדבר בא לידי ביטוי בקמפיין אגרסיבי המופיע תחת כל שלט רענן בעיר המבליט את המחיר החדש והזול לי-ם. חכה, חכה ! אני עדיין חוכך בדעתי אם להעלות שרשור שלטים בנושא...
הפספוס הגדול של הרכבת בתוואי לי-ם בולט שבעתיים נוכח ההצלחה של הקטע מבית שמש לת"א .אותה ת"א ,שהינה עיר הרבה , הרבה פחות משמעותית מי-ם עבור תושבי בית שמש. ה.סעיף חדש: יריב אגמון המשיב לפניות , הדורשות רכבות מאוחרות מת"א לבית שמש מטעה , שלא לומר מתחמן בגדול. י.א טוען שאין הצדקה לתוספת רכבות מאוחרות מאחר וכבר היום הרכבת האחרונה מת"א לבית שמש מעוטת נוסעים. באמת מר אגמון ?! האם 120-150 איש מדי ערב היורדים בתחנת בית שמש הינם עיזים? ומה עם עשרות הנוסעים הנוספים הממשיכים לעיה"ק ? ומטבע הדברים : היצע במקרים רבים מביא לביקוש.אך טבעי שלאחר הצלחת המאבק בסבסוד הצולב , זה המקום לפתוח בחזית נוספת מול ר"י בנושא זה.
 

אורי404

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif על כל מה שכתוב ובעיקר לגבי

דוד , אחד לאחד.
א. צודק. מי אני שאתווכח עם המכונאי של הפורום?... ב. אכן הושג שיפור בעניין מאז הלו"ז החדש.ג.עוד כמה פרטים : מנסיעותי התכופות בקו ומנסיעות חברי היוממים , עולה כי רכבות הבוקר היוצאות ממלחה מגיעות לבית שמש בתפוסה מרשימה , למעשה כמעט מלאות ! אחרי בית שמש אין יותר מקומות ישיבה וזה עניין שבשגרה.שעות הצהריים הינן שעות מתות מטבע הדברים בדיוק כמו בקווים אחרים , כולל אלה של החיילים
כנראה יש ממש בהשערתו של RAMINEC :אין שום אפשרות להוציא מר"י היום סטטיסטיקה על מקטע השורק. האמן לי שניסיתי להפעיל בעניין תותחים גדולים אף מאלה המצויים סביבנו , מבלי לפגוע כמובן. נחכה לעימות המשפטי ר"י - בומברדיה. אולי אז נקבל מושג. ד.היום ברור יותר מתמיד שתושבי בית שמש הינם אלה המחזיקים את הקו בחיים.בר"י העניין נקלט סוף סוף והדבר בא לידי ביטוי בקמפיין אגרסיבי המופיע תחת כל שלט רענן בעיר המבליט את המחיר החדש והזול לי-ם. חכה, חכה ! אני עדיין חוכך בדעתי אם להעלות שרשור שלטים בנושא...
הפספוס הגדול של הרכבת בתוואי לי-ם בולט שבעתיים נוכח ההצלחה של הקטע מבית שמש לת"א .אותה ת"א ,שהינה עיר הרבה , הרבה פחות משמעותית מי-ם עבור תושבי בית שמש. ה.סעיף חדש: יריב אגמון המשיב לפניות , הדורשות רכבות מאוחרות מת"א לבית שמש מטעה , שלא לומר מתחמן בגדול. י.א טוען שאין הצדקה לתוספת רכבות מאוחרות מאחר וכבר היום הרכבת האחרונה מת"א לבית שמש מעוטת נוסעים. באמת מר אגמון ?! האם 120-150 איש מדי ערב היורדים בתחנת בית שמש הינם עיזים? ומה עם עשרות הנוסעים הנוספים הממשיכים לעיה"ק ? ומטבע הדברים : היצע במקרים רבים מביא לביקוש.אך טבעי שלאחר הצלחת המאבק בסבסוד הצולב , זה המקום לפתוח בחזית נוספת מול ר"י בנושא זה.
על כל מה שכתוב ובעיקר לגבי
הלילה. יש לציין שגם במוצ"ש מתבקש שיהיו יותר רכבות מהמצב הנוכחי.
 

בועז ל

New member
אורי , צריך להכין תכנית השתלטות

על כל מה שכתוב ובעיקר לגבי
הלילה. יש לציין שגם במוצ"ש מתבקש שיהיו יותר רכבות מהמצב הנוכחי.
אורי , צריך להכין תכנית השתלטות
על השלל המגיע באניות מחו"ל. שנינו סובלים מאותה הבעייה ושנינו מבינים את חשיבותו העצומה של העניין עבור תושבי עירנו .אתה מוזמן להצטרף למאבק. מה אתה אומר ? לצרף אותך לפגישה עם מאיר ?
 

אורי404

New member
לא רק שנינו. ברב הקווים השירות

אורי , צריך להכין תכנית השתלטות
על השלל המגיע באניות מחו"ל. שנינו סובלים מאותה הבעייה ושנינו מבינים את חשיבותו העצומה של העניין עבור תושבי עירנו .אתה מוזמן להצטרף למאבק. מה אתה אומר ? לצרף אותך לפגישה עם מאיר ?
לא רק שנינו. ברב הקווים השירות
מסתיים מוקדם מדי למרות שסביר להניח שיהיה ביקוש גם בשעות מאוחרות יותר. אותו דבר לגבי מוצאי שבת.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
ממשיך את דבריך

דוד , אחד לאחד.
א. צודק. מי אני שאתווכח עם המכונאי של הפורום?... ב. אכן הושג שיפור בעניין מאז הלו"ז החדש.ג.עוד כמה פרטים : מנסיעותי התכופות בקו ומנסיעות חברי היוממים , עולה כי רכבות הבוקר היוצאות ממלחה מגיעות לבית שמש בתפוסה מרשימה , למעשה כמעט מלאות ! אחרי בית שמש אין יותר מקומות ישיבה וזה עניין שבשגרה.שעות הצהריים הינן שעות מתות מטבע הדברים בדיוק כמו בקווים אחרים , כולל אלה של החיילים
כנראה יש ממש בהשערתו של RAMINEC :אין שום אפשרות להוציא מר"י היום סטטיסטיקה על מקטע השורק. האמן לי שניסיתי להפעיל בעניין תותחים גדולים אף מאלה המצויים סביבנו , מבלי לפגוע כמובן. נחכה לעימות המשפטי ר"י - בומברדיה. אולי אז נקבל מושג. ד.היום ברור יותר מתמיד שתושבי בית שמש הינם אלה המחזיקים את הקו בחיים.בר"י העניין נקלט סוף סוף והדבר בא לידי ביטוי בקמפיין אגרסיבי המופיע תחת כל שלט רענן בעיר המבליט את המחיר החדש והזול לי-ם. חכה, חכה ! אני עדיין חוכך בדעתי אם להעלות שרשור שלטים בנושא...
הפספוס הגדול של הרכבת בתוואי לי-ם בולט שבעתיים נוכח ההצלחה של הקטע מבית שמש לת"א .אותה ת"א ,שהינה עיר הרבה , הרבה פחות משמעותית מי-ם עבור תושבי בית שמש. ה.סעיף חדש: יריב אגמון המשיב לפניות , הדורשות רכבות מאוחרות מת"א לבית שמש מטעה , שלא לומר מתחמן בגדול. י.א טוען שאין הצדקה לתוספת רכבות מאוחרות מאחר וכבר היום הרכבת האחרונה מת"א לבית שמש מעוטת נוסעים. באמת מר אגמון ?! האם 120-150 איש מדי ערב היורדים בתחנת בית שמש הינם עיזים? ומה עם עשרות הנוסעים הנוספים הממשיכים לעיה"ק ? ומטבע הדברים : היצע במקרים רבים מביא לביקוש.אך טבעי שלאחר הצלחת המאבק בסבסוד הצולב , זה המקום לפתוח בחזית נוספת מול ר"י בנושא זה.
ממשיך את דבריך
י. א. אכן מבלבל את המוח! מרתיח אותי שאין לי אפשרות להשתמש ברכבת בשעות הערב. לפעמים זה אומר שלא אסע בה גם בבוקר לתל-אביב: אם אני יודע שאחזור מאוחר - לא אקנה כרטיס הלוך ושוב, אלא אעדיף לנסוע גם הלוך באוטובוס כי זה יותר זול משמעותית. הרכבת, לאחר בית שמש אכן בתפוסה מלאה - ואין מקומות ישיבה! אנשים יושבים במעברים! אעלק "קו מת"! אני לא יודע אם שמעת, אבל החל מה-1 לפברואר יופעל קו חדש בירושלים, קו 5 - שאטל ממלחה לתמ"י - עובדה התוסיף לאטרקטיביות של הרכבת כי יקוצר זמן הנסיעה ממרכז העיר למלחה.
 

בועז ל

New member
../images/Emo45.gif והשבוע לאחר כחודש ימים הגיע

ממשיך את דבריך
י. א. אכן מבלבל את המוח! מרתיח אותי שאין לי אפשרות להשתמש ברכבת בשעות הערב. לפעמים זה אומר שלא אסע בה גם בבוקר לתל-אביב: אם אני יודע שאחזור מאוחר - לא אקנה כרטיס הלוך ושוב, אלא אעדיף לנסוע גם הלוך באוטובוס כי זה יותר זול משמעותית. הרכבת, לאחר בית שמש אכן בתפוסה מלאה - ואין מקומות ישיבה! אנשים יושבים במעברים! אעלק "קו מת"! אני לא יודע אם שמעת, אבל החל מה-1 לפברואר יופעל קו חדש בירושלים, קו 5 - שאטל ממלחה לתמ"י - עובדה התוסיף לאטרקטיביות של הרכבת כי יקוצר זמן הנסיעה ממרכז העיר למלחה.
והשבוע לאחר כחודש ימים הגיע
לביתי בדואר סקר הרכבת על הרגלי הנסיעה שלי לי-ם. במילה אחת: ח-ו-ב-ב-נ-ו-ת ! אותי זה לא מפליא כשהדבר מגיע ממח' השיווק של ר"י.
 

בועז ל

New member
מצטער אחי, הסקר עושה את דרכו

יש מצב לסריקה?
מצטער אחי, הסקר עושה את דרכו
למרתפי הרכבת. אגב הנמען הינו אבי חפץ. מעניין. דומני שהאיש הופרש מתפקידו . תקן אותי אם אני טועה. בכל אופן, כפי שאתה יכול לתאר , אותי אם תעיר באמצע הלילה עם סקר שכזה הסקר יתמלא בדקה ובמיוחד אם הוא כולל 5-6 שאלות בלבד ע"ג דף מצהיב ישן. הצד החיובי שבעניין: לסקר נתווספו 3 כרטיסי הלוך ושוב חינם וכן: הסקר מבטא גישה חדשה הלוקחת בחשבון ציבור נוסעים שנשתכח.בכל אופן, אני אנסה להשיג סקר כזה נוסף ולהעלותו עבורך בפורום.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
../images/Emo51.gif 3 כרטיסים חינם?

מצטער אחי, הסקר עושה את דרכו
למרתפי הרכבת. אגב הנמען הינו אבי חפץ. מעניין. דומני שהאיש הופרש מתפקידו . תקן אותי אם אני טועה. בכל אופן, כפי שאתה יכול לתאר , אותי אם תעיר באמצע הלילה עם סקר שכזה הסקר יתמלא בדקה ובמיוחד אם הוא כולל 5-6 שאלות בלבד ע"ג דף מצהיב ישן. הצד החיובי שבעניין: לסקר נתווספו 3 כרטיסי הלוך ושוב חינם וכן: הסקר מבטא גישה חדשה הלוקחת בחשבון ציבור נוסעים שנשתכח.בכל אופן, אני אנסה להשיג סקר כזה נוסף ולהעלותו עבורך בפורום.
3 כרטיסים חינם?
איפה משתתפים בסקר?
 

אורי404

New member
../images/Emo45.gif נכון, דוד. אם יהיה כרטוס משותף

ממשיך את דבריך
י. א. אכן מבלבל את המוח! מרתיח אותי שאין לי אפשרות להשתמש ברכבת בשעות הערב. לפעמים זה אומר שלא אסע בה גם בבוקר לתל-אביב: אם אני יודע שאחזור מאוחר - לא אקנה כרטיס הלוך ושוב, אלא אעדיף לנסוע גם הלוך באוטובוס כי זה יותר זול משמעותית. הרכבת, לאחר בית שמש אכן בתפוסה מלאה - ואין מקומות ישיבה! אנשים יושבים במעברים! אעלק "קו מת"! אני לא יודע אם שמעת, אבל החל מה-1 לפברואר יופעל קו חדש בירושלים, קו 5 - שאטל ממלחה לתמ"י - עובדה התוסיף לאטרקטיביות של הרכבת כי יקוצר זמן הנסיעה ממרכז העיר למלחה.
נכון, דוד. אם יהיה כרטוס משותף
עם אגד, אז הביקוש לקו הרכבת יגדל.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה