מישהו יכול לאמר לי כמה אוטובוסים

מצב
הנושא נעול.

raminec

New member
מישהו יכול לאמר לי כמה אוטובוסים

מישהו יכול לאמר לי כמה אוטובוסים
יש בדן שעומדים בכל אחד מתקני יורו? כלומר כמה עומדים ביורו 1 כמה ב- 2, ב- 3, ב- 4 וכמה אינם עומדים באף אחד מהם?? מתי מתכננת דן לסיים את שדרוג הצי לאוטובוסים חדישים שיעמדו כולם באיזשהו תקן יורו? האם דן גם כן מקבלת קרן הצטיידות מהמדינה בדומה לאגד? תודה מראש על העזרה, רמי
 

אורי404

New member
אז ככה:

מישהו יכול לאמר לי כמה אוטובוסים
יש בדן שעומדים בכל אחד מתקני יורו? כלומר כמה עומדים ביורו 1 כמה ב- 2, ב- 3, ב- 4 וכמה אינם עומדים באף אחד מהם?? מתי מתכננת דן לסיים את שדרוג הצי לאוטובוסים חדישים שיעמדו כולם באיזשהו תקן יורו? האם דן גם כן מקבלת קרן הצטיידות מהמדינה בדומה לאגד? תודה מראש על העזרה, רמי
אז ככה:
לא מזמן חגגו ב"דן" את חגיגת האוטובוס ה-500 שהוא נמוך רצפה. זה כולל את האוטובוסים העירוניים הרגילים שלהם, את המידיבוסים (זהו אותו סוג שיש לאגד, אשר צילמת אותו בירושלים לפני כמה חודשים) והאוטובוסים המפרקיים שלהם. יש עוד אוטובוסים מפרקיים ורגילים בהרכבה. מה שאומר שיש לפחות חמש מאות אוטובוסים ב"דן" עם תקן יורו 3 (אם לא יורו 4). אם אני לא טועה הEL-ים של "דן" הם בתקן יורו2. אמורים להיות כשלוש מאות כאלה בחישוב מופרז. זאת מכיוון שיש יותר משלוש מאות, אך יש כעת אוטובוסים מהסוג הזה שמוציאים משירות. אם אני לא טועה האוטובוסים הישנים יותר מסוג SL (עירוניים ישנים עם שתי מדרגות), SU (בינעירוניים או פרבריים) וSG (מפרקיים ישנים) לא עומדים באף תקן של יורו, בדומה לאוטובוסים הישנים יותר שיש באגד (405 עירוניים ו-303 בינעירוניים). בגדול, לאט-לאט האוטובוסים האלו יוצאים משירות ובמקומם נכנסים אוטובוסים חדשים שלא רק שהם פחות מזהמים את האויר, אלא שקטים. סביר להניח שבעוד מספר שנים, כבר לא נראה את האוטובוסים האלה במסגרת "דן". האוטובוסים החדשים ב"דן" נרכשים בסיוע של קרן ההצטיידות מהמדינה.
 

raminec

New member
תודה

אז ככה:
לא מזמן חגגו ב"דן" את חגיגת האוטובוס ה-500 שהוא נמוך רצפה. זה כולל את האוטובוסים העירוניים הרגילים שלהם, את המידיבוסים (זהו אותו סוג שיש לאגד, אשר צילמת אותו בירושלים לפני כמה חודשים) והאוטובוסים המפרקיים שלהם. יש עוד אוטובוסים מפרקיים ורגילים בהרכבה. מה שאומר שיש לפחות חמש מאות אוטובוסים ב"דן" עם תקן יורו 3 (אם לא יורו 4). אם אני לא טועה הEL-ים של "דן" הם בתקן יורו2. אמורים להיות כשלוש מאות כאלה בחישוב מופרז. זאת מכיוון שיש יותר משלוש מאות, אך יש כעת אוטובוסים מהסוג הזה שמוציאים משירות. אם אני לא טועה האוטובוסים הישנים יותר מסוג SL (עירוניים ישנים עם שתי מדרגות), SU (בינעירוניים או פרבריים) וSG (מפרקיים ישנים) לא עומדים באף תקן של יורו, בדומה לאוטובוסים הישנים יותר שיש באגד (405 עירוניים ו-303 בינעירוניים). בגדול, לאט-לאט האוטובוסים האלו יוצאים משירות ובמקומם נכנסים אוטובוסים חדשים שלא רק שהם פחות מזהמים את האויר, אלא שקטים. סביר להניח שבעוד מספר שנים, כבר לא נראה את האוטובוסים האלה במסגרת "דן". האוטובוסים החדשים ב"דן" נרכשים בסיוע של קרן ההצטיידות מהמדינה.
תודה
ועדיין חסר פה נתון משמעותי. כמה אוטובוסים בסה"כ יש ב"דן"?
 
303 לזבל

אז ככה:
לא מזמן חגגו ב"דן" את חגיגת האוטובוס ה-500 שהוא נמוך רצפה. זה כולל את האוטובוסים העירוניים הרגילים שלהם, את המידיבוסים (זהו אותו סוג שיש לאגד, אשר צילמת אותו בירושלים לפני כמה חודשים) והאוטובוסים המפרקיים שלהם. יש עוד אוטובוסים מפרקיים ורגילים בהרכבה. מה שאומר שיש לפחות חמש מאות אוטובוסים ב"דן" עם תקן יורו 3 (אם לא יורו 4). אם אני לא טועה הEL-ים של "דן" הם בתקן יורו2. אמורים להיות כשלוש מאות כאלה בחישוב מופרז. זאת מכיוון שיש יותר משלוש מאות, אך יש כעת אוטובוסים מהסוג הזה שמוציאים משירות. אם אני לא טועה האוטובוסים הישנים יותר מסוג SL (עירוניים ישנים עם שתי מדרגות), SU (בינעירוניים או פרבריים) וSG (מפרקיים ישנים) לא עומדים באף תקן של יורו, בדומה לאוטובוסים הישנים יותר שיש באגד (405 עירוניים ו-303 בינעירוניים). בגדול, לאט-לאט האוטובוסים האלו יוצאים משירות ובמקומם נכנסים אוטובוסים חדשים שלא רק שהם פחות מזהמים את האויר, אלא שקטים. סביר להניח שבעוד מספר שנים, כבר לא נראה את האוטובוסים האלה במסגרת "דן". האוטובוסים החדשים ב"דן" נרכשים בסיוע של קרן ההצטיידות מהמדינה.
303 לזבל
 

raminec

New member
אז בגלל זה כל כך נהניתי להסתובב

אז ככה:
לא מזמן חגגו ב"דן" את חגיגת האוטובוס ה-500 שהוא נמוך רצפה. זה כולל את האוטובוסים העירוניים הרגילים שלהם, את המידיבוסים (זהו אותו סוג שיש לאגד, אשר צילמת אותו בירושלים לפני כמה חודשים) והאוטובוסים המפרקיים שלהם. יש עוד אוטובוסים מפרקיים ורגילים בהרכבה. מה שאומר שיש לפחות חמש מאות אוטובוסים ב"דן" עם תקן יורו 3 (אם לא יורו 4). אם אני לא טועה הEL-ים של "דן" הם בתקן יורו2. אמורים להיות כשלוש מאות כאלה בחישוב מופרז. זאת מכיוון שיש יותר משלוש מאות, אך יש כעת אוטובוסים מהסוג הזה שמוציאים משירות. אם אני לא טועה האוטובוסים הישנים יותר מסוג SL (עירוניים ישנים עם שתי מדרגות), SU (בינעירוניים או פרבריים) וSG (מפרקיים ישנים) לא עומדים באף תקן של יורו, בדומה לאוטובוסים הישנים יותר שיש באגד (405 עירוניים ו-303 בינעירוניים). בגדול, לאט-לאט האוטובוסים האלו יוצאים משירות ובמקומם נכנסים אוטובוסים חדשים שלא רק שהם פחות מזהמים את האויר, אלא שקטים. סביר להניח שבעוד מספר שנים, כבר לא נראה את האוטובוסים האלה במסגרת "דן". האוטובוסים החדשים ב"דן" נרכשים בסיוע של קרן ההצטיידות מהמדינה.
אז בגלל זה כל כך נהניתי להסתובב
ברחוב יפו בירושלים עם כל המפלטים של ה- 405-ים בפרצוף שלי. אני מבין.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה