חוויות מהקו החדש ב"ש - דימונה

מצב
הנושא נעול.

קובי לו

New member
חוויות מהקו החדש ב"ש - דימונה

חוויות מהקו החדש ב"ש - דימונה
שבת שלום פורום יקר ! פעם ראשונה שגם אני מעלה תמונות, סוף סוף, אחרי כמעט שלוש שנות גלישה אינטנסיבית. ולעסק. כפי שהבטחתי כבר בתחילת השבוע, חברתי (שהפכה לכמעט חובבת רכבות) ואני נסענו מעיר הקודש בני ברק לעירו של אברהם אבינו, הכבאי ואחותי ואחיניי, הלוא היא באר שבע כדי לחנוך את הקו החדש לדימונה. בכך, אגב, השלמתי ביקור בכל תחנות רכבת הנוסעים הפעילות ברכבת ישראל. עד היום הייתי בכל אחת מה-40 והיום סוף סוף בתחנה הארבעים ואחת. הכוונה לביקור רכבתי, קרי עליה או ירידה או גם וגם מרכבת בכל אחת ואחת מהתחנות הפזורות ברחבי הארץ. נסענו מוקדם מאוד (אני רגיל להתעורר בשעה 10 או 11 בבוקר בימי ששי) כבר בשעה 8:00 היא ואני במכוניתי האהובה לכוון בירת הנגב. הגענו בשעה 9:10 לתחנת הרכבת באר-שבע צפון/אוניברסיטה. הטמפ' היתה קרה מאוד יחסית להיום (פחות מ-12 מעלות) והיתה רוח קרירה. ברציף אי 3;4 היו כמה עשרות נוסעים, רובם ככולם חיכו לרכבת צפונה. הרכבת מדימונה שאמורה היתה להגיע לתחנה בשעה 9:24 אחרה רק בדקה, שאפו לרכבת ישראל (בלי סרקזם) והיו עליה כמה עשרות נוסעים, בין 20 ל-30 להערכתי. הרכבת שלנו אמורה היתה לצאת בשעה 9:34 ויצאה בדקה אחת של איחור בגלל המתנה לרכבת 6164 (ב"ש - נהריה). נו, לא נורא בכלל. על הרכבת הזאת לדימונה היינו פחות מ-10 אנשים וזה כולל מאבטח, פקח ופקחית (אחד מהם מתלמד/ת) ונהג רכבת. כלומר, "נטו" 5 נוסעים, ואם נקזז אותי וחברתי נקבל 4 או 3 נוסעים "אמיתיים". בדימונה קבל את פנינו מזג אויר קריר מאוד ודי מפתיע יחסית לשעה ולמזג האויר בכלל (שהיה די אביבי ונעים מאוחר יותר). החלנו ללכת רגלית לכוון העיר ואחרי דקה נשברנו ועצרנו מונית מזדמנת. הנהג המאוד אדיב, מיכאל, עולה ותיק מרוסיה דבר ודבר על העיר ועל כמה שהיא יפה ומקום טוב לגור. בקיצור חוויה קצת מוטי קרשנבאומית או רינו צרורית. נסענו תמורת 12 ש"ח שנינו למרכז המסחרי שליד העיריה. אחרי סיבוב קצר שכלל גלידה וכוס קפה באחד מבתי הקפה התקשרתי למיכאל שאסף אותנו, תוך כדי סיבוב ארוך (בקשתי ממנו שיעשה לנו סיבוב בעיר) והסברים על כל מני דברים (כולל מחירי הנדל"ן המגוכחים בעיר הדרומית) הגענו לבסוף לתחנת הרכבת בדימונה. התחנה עצמה קטנה וחמודה ורואים שעברה שיפוץ יסודי לא מזמן. אין מכונה לממכר כרטיסים בתחנה זו. לרכבת האחרונה לב"ש, של שעה 11:00, המתינו כמעט 30 נוסעים מנוסעים שונים. היו שם משפחות עם ילדים, סטודנטים וכן חיילים. הנסיעה עצמה בשני הכוונים עברה די חלק ואכן לקחה 25 דקות (במקום 24 המובטחות), אבל שוב, דקה סטיה לכל כוון אצלי זה עובר ולא סתם עובר אלא אפילו בציון מאוד גבוה.
 

קובי לו

New member
המתנה לרכבת מדימונה

חוויות מהקו החדש ב"ש - דימונה
שבת שלום פורום יקר ! פעם ראשונה שגם אני מעלה תמונות, סוף סוף, אחרי כמעט שלוש שנות גלישה אינטנסיבית. ולעסק. כפי שהבטחתי כבר בתחילת השבוע, חברתי (שהפכה לכמעט חובבת רכבות) ואני נסענו מעיר הקודש בני ברק לעירו של אברהם אבינו, הכבאי ואחותי ואחיניי, הלוא היא באר שבע כדי לחנוך את הקו החדש לדימונה. בכך, אגב, השלמתי ביקור בכל תחנות רכבת הנוסעים הפעילות ברכבת ישראל. עד היום הייתי בכל אחת מה-40 והיום סוף סוף בתחנה הארבעים ואחת. הכוונה לביקור רכבתי, קרי עליה או ירידה או גם וגם מרכבת בכל אחת ואחת מהתחנות הפזורות ברחבי הארץ. נסענו מוקדם מאוד (אני רגיל להתעורר בשעה 10 או 11 בבוקר בימי ששי) כבר בשעה 8:00 היא ואני במכוניתי האהובה לכוון בירת הנגב. הגענו בשעה 9:10 לתחנת הרכבת באר-שבע צפון/אוניברסיטה. הטמפ' היתה קרה מאוד יחסית להיום (פחות מ-12 מעלות) והיתה רוח קרירה. ברציף אי 3;4 היו כמה עשרות נוסעים, רובם ככולם חיכו לרכבת צפונה. הרכבת מדימונה שאמורה היתה להגיע לתחנה בשעה 9:24 אחרה רק בדקה, שאפו לרכבת ישראל (בלי סרקזם) והיו עליה כמה עשרות נוסעים, בין 20 ל-30 להערכתי. הרכבת שלנו אמורה היתה לצאת בשעה 9:34 ויצאה בדקה אחת של איחור בגלל המתנה לרכבת 6164 (ב"ש - נהריה). נו, לא נורא בכלל. על הרכבת הזאת לדימונה היינו פחות מ-10 אנשים וזה כולל מאבטח, פקח ופקחית (אחד מהם מתלמד/ת) ונהג רכבת. כלומר, "נטו" 5 נוסעים, ואם נקזז אותי וחברתי נקבל 4 או 3 נוסעים "אמיתיים". בדימונה קבל את פנינו מזג אויר קריר מאוד ודי מפתיע יחסית לשעה ולמזג האויר בכלל (שהיה די אביבי ונעים מאוחר יותר). החלנו ללכת רגלית לכוון העיר ואחרי דקה נשברנו ועצרנו מונית מזדמנת. הנהג המאוד אדיב, מיכאל, עולה ותיק מרוסיה דבר ודבר על העיר ועל כמה שהיא יפה ומקום טוב לגור. בקיצור חוויה קצת מוטי קרשנבאומית או רינו צרורית. נסענו תמורת 12 ש"ח שנינו למרכז המסחרי שליד העיריה. אחרי סיבוב קצר שכלל גלידה וכוס קפה באחד מבתי הקפה התקשרתי למיכאל שאסף אותנו, תוך כדי סיבוב ארוך (בקשתי ממנו שיעשה לנו סיבוב בעיר) והסברים על כל מני דברים (כולל מחירי הנדל"ן המגוכחים בעיר הדרומית) הגענו לבסוף לתחנת הרכבת בדימונה. התחנה עצמה קטנה וחמודה ורואים שעברה שיפוץ יסודי לא מזמן. אין מכונה לממכר כרטיסים בתחנה זו. לרכבת האחרונה לב"ש, של שעה 11:00, המתינו כמעט 30 נוסעים מנוסעים שונים. היו שם משפחות עם ילדים, סטודנטים וכן חיילים. הנסיעה עצמה בשני הכוונים עברה די חלק ואכן לקחה 25 דקות (במקום 24 המובטחות), אבל שוב, דקה סטיה לכל כוון אצלי זה עובר ולא סתם עובר אלא אפילו בציון מאוד גבוה.
המתנה לרכבת מדימונה
הרכבת מתקרבת מכוון מזרח.
 

קובי לו

New member
הנה באה הרכבת

חוויות מהקו החדש ב"ש - דימונה
שבת שלום פורום יקר ! פעם ראשונה שגם אני מעלה תמונות, סוף סוף, אחרי כמעט שלוש שנות גלישה אינטנסיבית. ולעסק. כפי שהבטחתי כבר בתחילת השבוע, חברתי (שהפכה לכמעט חובבת רכבות) ואני נסענו מעיר הקודש בני ברק לעירו של אברהם אבינו, הכבאי ואחותי ואחיניי, הלוא היא באר שבע כדי לחנוך את הקו החדש לדימונה. בכך, אגב, השלמתי ביקור בכל תחנות רכבת הנוסעים הפעילות ברכבת ישראל. עד היום הייתי בכל אחת מה-40 והיום סוף סוף בתחנה הארבעים ואחת. הכוונה לביקור רכבתי, קרי עליה או ירידה או גם וגם מרכבת בכל אחת ואחת מהתחנות הפזורות ברחבי הארץ. נסענו מוקדם מאוד (אני רגיל להתעורר בשעה 10 או 11 בבוקר בימי ששי) כבר בשעה 8:00 היא ואני במכוניתי האהובה לכוון בירת הנגב. הגענו בשעה 9:10 לתחנת הרכבת באר-שבע צפון/אוניברסיטה. הטמפ' היתה קרה מאוד יחסית להיום (פחות מ-12 מעלות) והיתה רוח קרירה. ברציף אי 3;4 היו כמה עשרות נוסעים, רובם ככולם חיכו לרכבת צפונה. הרכבת מדימונה שאמורה היתה להגיע לתחנה בשעה 9:24 אחרה רק בדקה, שאפו לרכבת ישראל (בלי סרקזם) והיו עליה כמה עשרות נוסעים, בין 20 ל-30 להערכתי. הרכבת שלנו אמורה היתה לצאת בשעה 9:34 ויצאה בדקה אחת של איחור בגלל המתנה לרכבת 6164 (ב"ש - נהריה). נו, לא נורא בכלל. על הרכבת הזאת לדימונה היינו פחות מ-10 אנשים וזה כולל מאבטח, פקח ופקחית (אחד מהם מתלמד/ת) ונהג רכבת. כלומר, "נטו" 5 נוסעים, ואם נקזז אותי וחברתי נקבל 4 או 3 נוסעים "אמיתיים". בדימונה קבל את פנינו מזג אויר קריר מאוד ודי מפתיע יחסית לשעה ולמזג האויר בכלל (שהיה די אביבי ונעים מאוחר יותר). החלנו ללכת רגלית לכוון העיר ואחרי דקה נשברנו ועצרנו מונית מזדמנת. הנהג המאוד אדיב, מיכאל, עולה ותיק מרוסיה דבר ודבר על העיר ועל כמה שהיא יפה ומקום טוב לגור. בקיצור חוויה קצת מוטי קרשנבאומית או רינו צרורית. נסענו תמורת 12 ש"ח שנינו למרכז המסחרי שליד העיריה. אחרי סיבוב קצר שכלל גלידה וכוס קפה באחד מבתי הקפה התקשרתי למיכאל שאסף אותנו, תוך כדי סיבוב ארוך (בקשתי ממנו שיעשה לנו סיבוב בעיר) והסברים על כל מני דברים (כולל מחירי הנדל"ן המגוכחים בעיר הדרומית) הגענו לבסוף לתחנת הרכבת בדימונה. התחנה עצמה קטנה וחמודה ורואים שעברה שיפוץ יסודי לא מזמן. אין מכונה לממכר כרטיסים בתחנה זו. לרכבת האחרונה לב"ש, של שעה 11:00, המתינו כמעט 30 נוסעים מנוסעים שונים. היו שם משפחות עם ילדים, סטודנטים וכן חיילים. הנסיעה עצמה בשני הכוונים עברה די חלק ואכן לקחה 25 דקות (במקום 24 המובטחות), אבל שוב, דקה סטיה לכל כוון אצלי זה עובר ולא סתם עובר אלא אפילו בציון מאוד גבוה.
הנה באה הרכבת
 

קובי לו

New member
סימונה מדימונה

חוויות מהקו החדש ב"ש - דימונה
שבת שלום פורום יקר ! פעם ראשונה שגם אני מעלה תמונות, סוף סוף, אחרי כמעט שלוש שנות גלישה אינטנסיבית. ולעסק. כפי שהבטחתי כבר בתחילת השבוע, חברתי (שהפכה לכמעט חובבת רכבות) ואני נסענו מעיר הקודש בני ברק לעירו של אברהם אבינו, הכבאי ואחותי ואחיניי, הלוא היא באר שבע כדי לחנוך את הקו החדש לדימונה. בכך, אגב, השלמתי ביקור בכל תחנות רכבת הנוסעים הפעילות ברכבת ישראל. עד היום הייתי בכל אחת מה-40 והיום סוף סוף בתחנה הארבעים ואחת. הכוונה לביקור רכבתי, קרי עליה או ירידה או גם וגם מרכבת בכל אחת ואחת מהתחנות הפזורות ברחבי הארץ. נסענו מוקדם מאוד (אני רגיל להתעורר בשעה 10 או 11 בבוקר בימי ששי) כבר בשעה 8:00 היא ואני במכוניתי האהובה לכוון בירת הנגב. הגענו בשעה 9:10 לתחנת הרכבת באר-שבע צפון/אוניברסיטה. הטמפ' היתה קרה מאוד יחסית להיום (פחות מ-12 מעלות) והיתה רוח קרירה. ברציף אי 3;4 היו כמה עשרות נוסעים, רובם ככולם חיכו לרכבת צפונה. הרכבת מדימונה שאמורה היתה להגיע לתחנה בשעה 9:24 אחרה רק בדקה, שאפו לרכבת ישראל (בלי סרקזם) והיו עליה כמה עשרות נוסעים, בין 20 ל-30 להערכתי. הרכבת שלנו אמורה היתה לצאת בשעה 9:34 ויצאה בדקה אחת של איחור בגלל המתנה לרכבת 6164 (ב"ש - נהריה). נו, לא נורא בכלל. על הרכבת הזאת לדימונה היינו פחות מ-10 אנשים וזה כולל מאבטח, פקח ופקחית (אחד מהם מתלמד/ת) ונהג רכבת. כלומר, "נטו" 5 נוסעים, ואם נקזז אותי וחברתי נקבל 4 או 3 נוסעים "אמיתיים". בדימונה קבל את פנינו מזג אויר קריר מאוד ודי מפתיע יחסית לשעה ולמזג האויר בכלל (שהיה די אביבי ונעים מאוחר יותר). החלנו ללכת רגלית לכוון העיר ואחרי דקה נשברנו ועצרנו מונית מזדמנת. הנהג המאוד אדיב, מיכאל, עולה ותיק מרוסיה דבר ודבר על העיר ועל כמה שהיא יפה ומקום טוב לגור. בקיצור חוויה קצת מוטי קרשנבאומית או רינו צרורית. נסענו תמורת 12 ש"ח שנינו למרכז המסחרי שליד העיריה. אחרי סיבוב קצר שכלל גלידה וכוס קפה באחד מבתי הקפה התקשרתי למיכאל שאסף אותנו, תוך כדי סיבוב ארוך (בקשתי ממנו שיעשה לנו סיבוב בעיר) והסברים על כל מני דברים (כולל מחירי הנדל"ן המגוכחים בעיר הדרומית) הגענו לבסוף לתחנת הרכבת בדימונה. התחנה עצמה קטנה וחמודה ורואים שעברה שיפוץ יסודי לא מזמן. אין מכונה לממכר כרטיסים בתחנה זו. לרכבת האחרונה לב"ש, של שעה 11:00, המתינו כמעט 30 נוסעים מנוסעים שונים. היו שם משפחות עם ילדים, סטודנטים וכן חיילים. הנסיעה עצמה בשני הכוונים עברה די חלק ואכן לקחה 25 דקות (במקום 24 המובטחות), אבל שוב, דקה סטיה לכל כוון אצלי זה עובר ולא סתם עובר אלא אפילו בציון מאוד גבוה.
סימונה מדימונה
סתאאאם. חברתי שרית מצטלמת עם שלט התחנה "כהוכחה" לשהות שלנו בעיר הדרומית. למען האמת, לשנינו זה היה ביקור ראשון בדימונה ואני לא מתכוון לעצירות של אוטובוסי אגד ו/או אוטובוסים פרטיים של טיולים בתחנת הדלק בכניסה לעיר או בתחנה המרכזית לצורך שירותים וקנית סנדביצ'ים.
 

קובי לו

New member
סמנכ"ל שוטטויות של רכבת ישראל...

חוויות מהקו החדש ב"ש - דימונה
שבת שלום פורום יקר ! פעם ראשונה שגם אני מעלה תמונות, סוף סוף, אחרי כמעט שלוש שנות גלישה אינטנסיבית. ולעסק. כפי שהבטחתי כבר בתחילת השבוע, חברתי (שהפכה לכמעט חובבת רכבות) ואני נסענו מעיר הקודש בני ברק לעירו של אברהם אבינו, הכבאי ואחותי ואחיניי, הלוא היא באר שבע כדי לחנוך את הקו החדש לדימונה. בכך, אגב, השלמתי ביקור בכל תחנות רכבת הנוסעים הפעילות ברכבת ישראל. עד היום הייתי בכל אחת מה-40 והיום סוף סוף בתחנה הארבעים ואחת. הכוונה לביקור רכבתי, קרי עליה או ירידה או גם וגם מרכבת בכל אחת ואחת מהתחנות הפזורות ברחבי הארץ. נסענו מוקדם מאוד (אני רגיל להתעורר בשעה 10 או 11 בבוקר בימי ששי) כבר בשעה 8:00 היא ואני במכוניתי האהובה לכוון בירת הנגב. הגענו בשעה 9:10 לתחנת הרכבת באר-שבע צפון/אוניברסיטה. הטמפ' היתה קרה מאוד יחסית להיום (פחות מ-12 מעלות) והיתה רוח קרירה. ברציף אי 3;4 היו כמה עשרות נוסעים, רובם ככולם חיכו לרכבת צפונה. הרכבת מדימונה שאמורה היתה להגיע לתחנה בשעה 9:24 אחרה רק בדקה, שאפו לרכבת ישראל (בלי סרקזם) והיו עליה כמה עשרות נוסעים, בין 20 ל-30 להערכתי. הרכבת שלנו אמורה היתה לצאת בשעה 9:34 ויצאה בדקה אחת של איחור בגלל המתנה לרכבת 6164 (ב"ש - נהריה). נו, לא נורא בכלל. על הרכבת הזאת לדימונה היינו פחות מ-10 אנשים וזה כולל מאבטח, פקח ופקחית (אחד מהם מתלמד/ת) ונהג רכבת. כלומר, "נטו" 5 נוסעים, ואם נקזז אותי וחברתי נקבל 4 או 3 נוסעים "אמיתיים". בדימונה קבל את פנינו מזג אויר קריר מאוד ודי מפתיע יחסית לשעה ולמזג האויר בכלל (שהיה די אביבי ונעים מאוחר יותר). החלנו ללכת רגלית לכוון העיר ואחרי דקה נשברנו ועצרנו מונית מזדמנת. הנהג המאוד אדיב, מיכאל, עולה ותיק מרוסיה דבר ודבר על העיר ועל כמה שהיא יפה ומקום טוב לגור. בקיצור חוויה קצת מוטי קרשנבאומית או רינו צרורית. נסענו תמורת 12 ש"ח שנינו למרכז המסחרי שליד העיריה. אחרי סיבוב קצר שכלל גלידה וכוס קפה באחד מבתי הקפה התקשרתי למיכאל שאסף אותנו, תוך כדי סיבוב ארוך (בקשתי ממנו שיעשה לנו סיבוב בעיר) והסברים על כל מני דברים (כולל מחירי הנדל"ן המגוכחים בעיר הדרומית) הגענו לבסוף לתחנת הרכבת בדימונה. התחנה עצמה קטנה וחמודה ורואים שעברה שיפוץ יסודי לא מזמן. אין מכונה לממכר כרטיסים בתחנה זו. לרכבת האחרונה לב"ש, של שעה 11:00, המתינו כמעט 30 נוסעים מנוסעים שונים. היו שם משפחות עם ילדים, סטודנטים וכן חיילים. הנסיעה עצמה בשני הכוונים עברה די חלק ואכן לקחה 25 דקות (במקום 24 המובטחות), אבל שוב, דקה סטיה לכל כוון אצלי זה עובר ולא סתם עובר אלא אפילו בציון מאוד גבוה.
סמנכ"ל שוטטויות של רכבת ישראל...
עבדכם הנאמן, החתול שמיל מצטלם ליד מערך ה-IC3 (נדמה לי שמספרו 46) בתחנה בדימונה, שלוש דקות לפני עזיבת הכור הגרעיני...
 

קובי לו

New member
תמונת נוף מהדרך בין ב"ש לדימונה

חוויות מהקו החדש ב"ש - דימונה
שבת שלום פורום יקר ! פעם ראשונה שגם אני מעלה תמונות, סוף סוף, אחרי כמעט שלוש שנות גלישה אינטנסיבית. ולעסק. כפי שהבטחתי כבר בתחילת השבוע, חברתי (שהפכה לכמעט חובבת רכבות) ואני נסענו מעיר הקודש בני ברק לעירו של אברהם אבינו, הכבאי ואחותי ואחיניי, הלוא היא באר שבע כדי לחנוך את הקו החדש לדימונה. בכך, אגב, השלמתי ביקור בכל תחנות רכבת הנוסעים הפעילות ברכבת ישראל. עד היום הייתי בכל אחת מה-40 והיום סוף סוף בתחנה הארבעים ואחת. הכוונה לביקור רכבתי, קרי עליה או ירידה או גם וגם מרכבת בכל אחת ואחת מהתחנות הפזורות ברחבי הארץ. נסענו מוקדם מאוד (אני רגיל להתעורר בשעה 10 או 11 בבוקר בימי ששי) כבר בשעה 8:00 היא ואני במכוניתי האהובה לכוון בירת הנגב. הגענו בשעה 9:10 לתחנת הרכבת באר-שבע צפון/אוניברסיטה. הטמפ' היתה קרה מאוד יחסית להיום (פחות מ-12 מעלות) והיתה רוח קרירה. ברציף אי 3;4 היו כמה עשרות נוסעים, רובם ככולם חיכו לרכבת צפונה. הרכבת מדימונה שאמורה היתה להגיע לתחנה בשעה 9:24 אחרה רק בדקה, שאפו לרכבת ישראל (בלי סרקזם) והיו עליה כמה עשרות נוסעים, בין 20 ל-30 להערכתי. הרכבת שלנו אמורה היתה לצאת בשעה 9:34 ויצאה בדקה אחת של איחור בגלל המתנה לרכבת 6164 (ב"ש - נהריה). נו, לא נורא בכלל. על הרכבת הזאת לדימונה היינו פחות מ-10 אנשים וזה כולל מאבטח, פקח ופקחית (אחד מהם מתלמד/ת) ונהג רכבת. כלומר, "נטו" 5 נוסעים, ואם נקזז אותי וחברתי נקבל 4 או 3 נוסעים "אמיתיים". בדימונה קבל את פנינו מזג אויר קריר מאוד ודי מפתיע יחסית לשעה ולמזג האויר בכלל (שהיה די אביבי ונעים מאוחר יותר). החלנו ללכת רגלית לכוון העיר ואחרי דקה נשברנו ועצרנו מונית מזדמנת. הנהג המאוד אדיב, מיכאל, עולה ותיק מרוסיה דבר ודבר על העיר ועל כמה שהיא יפה ומקום טוב לגור. בקיצור חוויה קצת מוטי קרשנבאומית או רינו צרורית. נסענו תמורת 12 ש"ח שנינו למרכז המסחרי שליד העיריה. אחרי סיבוב קצר שכלל גלידה וכוס קפה באחד מבתי הקפה התקשרתי למיכאל שאסף אותנו, תוך כדי סיבוב ארוך (בקשתי ממנו שיעשה לנו סיבוב בעיר) והסברים על כל מני דברים (כולל מחירי הנדל"ן המגוכחים בעיר הדרומית) הגענו לבסוף לתחנת הרכבת בדימונה. התחנה עצמה קטנה וחמודה ורואים שעברה שיפוץ יסודי לא מזמן. אין מכונה לממכר כרטיסים בתחנה זו. לרכבת האחרונה לב"ש, של שעה 11:00, המתינו כמעט 30 נוסעים מנוסעים שונים. היו שם משפחות עם ילדים, סטודנטים וכן חיילים. הנסיעה עצמה בשני הכוונים עברה די חלק ואכן לקחה 25 דקות (במקום 24 המובטחות), אבל שוב, דקה סטיה לכל כוון אצלי זה עובר ולא סתם עובר אלא אפילו בציון מאוד גבוה.
תמונת נוף מהדרך בין ב"ש לדימונה
גבעה קטנה ולא בטוח כלל שהיא טבעית, כ-5 עד 8 ק"מ מערבית לדימונה. דרומית לכביש הראשי בין דימונה לב"ש. מי שמזהה אשמח לקרוא מהו המקום הזה.
 

אורי404

New member
יפה מאוד! תודה רבה!

חוויות מהקו החדש ב"ש - דימונה
שבת שלום פורום יקר ! פעם ראשונה שגם אני מעלה תמונות, סוף סוף, אחרי כמעט שלוש שנות גלישה אינטנסיבית. ולעסק. כפי שהבטחתי כבר בתחילת השבוע, חברתי (שהפכה לכמעט חובבת רכבות) ואני נסענו מעיר הקודש בני ברק לעירו של אברהם אבינו, הכבאי ואחותי ואחיניי, הלוא היא באר שבע כדי לחנוך את הקו החדש לדימונה. בכך, אגב, השלמתי ביקור בכל תחנות רכבת הנוסעים הפעילות ברכבת ישראל. עד היום הייתי בכל אחת מה-40 והיום סוף סוף בתחנה הארבעים ואחת. הכוונה לביקור רכבתי, קרי עליה או ירידה או גם וגם מרכבת בכל אחת ואחת מהתחנות הפזורות ברחבי הארץ. נסענו מוקדם מאוד (אני רגיל להתעורר בשעה 10 או 11 בבוקר בימי ששי) כבר בשעה 8:00 היא ואני במכוניתי האהובה לכוון בירת הנגב. הגענו בשעה 9:10 לתחנת הרכבת באר-שבע צפון/אוניברסיטה. הטמפ' היתה קרה מאוד יחסית להיום (פחות מ-12 מעלות) והיתה רוח קרירה. ברציף אי 3;4 היו כמה עשרות נוסעים, רובם ככולם חיכו לרכבת צפונה. הרכבת מדימונה שאמורה היתה להגיע לתחנה בשעה 9:24 אחרה רק בדקה, שאפו לרכבת ישראל (בלי סרקזם) והיו עליה כמה עשרות נוסעים, בין 20 ל-30 להערכתי. הרכבת שלנו אמורה היתה לצאת בשעה 9:34 ויצאה בדקה אחת של איחור בגלל המתנה לרכבת 6164 (ב"ש - נהריה). נו, לא נורא בכלל. על הרכבת הזאת לדימונה היינו פחות מ-10 אנשים וזה כולל מאבטח, פקח ופקחית (אחד מהם מתלמד/ת) ונהג רכבת. כלומר, "נטו" 5 נוסעים, ואם נקזז אותי וחברתי נקבל 4 או 3 נוסעים "אמיתיים". בדימונה קבל את פנינו מזג אויר קריר מאוד ודי מפתיע יחסית לשעה ולמזג האויר בכלל (שהיה די אביבי ונעים מאוחר יותר). החלנו ללכת רגלית לכוון העיר ואחרי דקה נשברנו ועצרנו מונית מזדמנת. הנהג המאוד אדיב, מיכאל, עולה ותיק מרוסיה דבר ודבר על העיר ועל כמה שהיא יפה ומקום טוב לגור. בקיצור חוויה קצת מוטי קרשנבאומית או רינו צרורית. נסענו תמורת 12 ש"ח שנינו למרכז המסחרי שליד העיריה. אחרי סיבוב קצר שכלל גלידה וכוס קפה באחד מבתי הקפה התקשרתי למיכאל שאסף אותנו, תוך כדי סיבוב ארוך (בקשתי ממנו שיעשה לנו סיבוב בעיר) והסברים על כל מני דברים (כולל מחירי הנדל"ן המגוכחים בעיר הדרומית) הגענו לבסוף לתחנת הרכבת בדימונה. התחנה עצמה קטנה וחמודה ורואים שעברה שיפוץ יסודי לא מזמן. אין מכונה לממכר כרטיסים בתחנה זו. לרכבת האחרונה לב"ש, של שעה 11:00, המתינו כמעט 30 נוסעים מנוסעים שונים. היו שם משפחות עם ילדים, סטודנטים וכן חיילים. הנסיעה עצמה בשני הכוונים עברה די חלק ואכן לקחה 25 דקות (במקום 24 המובטחות), אבל שוב, דקה סטיה לכל כוון אצלי זה עובר ולא סתם עובר אלא אפילו בציון מאוד גבוה.
יפה מאוד! תודה רבה!
 

yaser21386

New member
../images/Emo51.gif קובי מקווה שנהניתם!

חוויות מהקו החדש ב"ש - דימונה
שבת שלום פורום יקר ! פעם ראשונה שגם אני מעלה תמונות, סוף סוף, אחרי כמעט שלוש שנות גלישה אינטנסיבית. ולעסק. כפי שהבטחתי כבר בתחילת השבוע, חברתי (שהפכה לכמעט חובבת רכבות) ואני נסענו מעיר הקודש בני ברק לעירו של אברהם אבינו, הכבאי ואחותי ואחיניי, הלוא היא באר שבע כדי לחנוך את הקו החדש לדימונה. בכך, אגב, השלמתי ביקור בכל תחנות רכבת הנוסעים הפעילות ברכבת ישראל. עד היום הייתי בכל אחת מה-40 והיום סוף סוף בתחנה הארבעים ואחת. הכוונה לביקור רכבתי, קרי עליה או ירידה או גם וגם מרכבת בכל אחת ואחת מהתחנות הפזורות ברחבי הארץ. נסענו מוקדם מאוד (אני רגיל להתעורר בשעה 10 או 11 בבוקר בימי ששי) כבר בשעה 8:00 היא ואני במכוניתי האהובה לכוון בירת הנגב. הגענו בשעה 9:10 לתחנת הרכבת באר-שבע צפון/אוניברסיטה. הטמפ' היתה קרה מאוד יחסית להיום (פחות מ-12 מעלות) והיתה רוח קרירה. ברציף אי 3;4 היו כמה עשרות נוסעים, רובם ככולם חיכו לרכבת צפונה. הרכבת מדימונה שאמורה היתה להגיע לתחנה בשעה 9:24 אחרה רק בדקה, שאפו לרכבת ישראל (בלי סרקזם) והיו עליה כמה עשרות נוסעים, בין 20 ל-30 להערכתי. הרכבת שלנו אמורה היתה לצאת בשעה 9:34 ויצאה בדקה אחת של איחור בגלל המתנה לרכבת 6164 (ב"ש - נהריה). נו, לא נורא בכלל. על הרכבת הזאת לדימונה היינו פחות מ-10 אנשים וזה כולל מאבטח, פקח ופקחית (אחד מהם מתלמד/ת) ונהג רכבת. כלומר, "נטו" 5 נוסעים, ואם נקזז אותי וחברתי נקבל 4 או 3 נוסעים "אמיתיים". בדימונה קבל את פנינו מזג אויר קריר מאוד ודי מפתיע יחסית לשעה ולמזג האויר בכלל (שהיה די אביבי ונעים מאוחר יותר). החלנו ללכת רגלית לכוון העיר ואחרי דקה נשברנו ועצרנו מונית מזדמנת. הנהג המאוד אדיב, מיכאל, עולה ותיק מרוסיה דבר ודבר על העיר ועל כמה שהיא יפה ומקום טוב לגור. בקיצור חוויה קצת מוטי קרשנבאומית או רינו צרורית. נסענו תמורת 12 ש"ח שנינו למרכז המסחרי שליד העיריה. אחרי סיבוב קצר שכלל גלידה וכוס קפה באחד מבתי הקפה התקשרתי למיכאל שאסף אותנו, תוך כדי סיבוב ארוך (בקשתי ממנו שיעשה לנו סיבוב בעיר) והסברים על כל מני דברים (כולל מחירי הנדל"ן המגוכחים בעיר הדרומית) הגענו לבסוף לתחנת הרכבת בדימונה. התחנה עצמה קטנה וחמודה ורואים שעברה שיפוץ יסודי לא מזמן. אין מכונה לממכר כרטיסים בתחנה זו. לרכבת האחרונה לב"ש, של שעה 11:00, המתינו כמעט 30 נוסעים מנוסעים שונים. היו שם משפחות עם ילדים, סטודנטים וכן חיילים. הנסיעה עצמה בשני הכוונים עברה די חלק ואכן לקחה 25 דקות (במקום 24 המובטחות), אבל שוב, דקה סטיה לכל כוון אצלי זה עובר ולא סתם עובר אלא אפילו בציון מאוד גבוה.
קובי מקווה שנהניתם!
ערן תתעורר!! כולם עוקפים אותך בסיקור על הקו הישן/חדש!
 

קובי לו

New member
תודה רבה גם לך, ושאלה לי אליך

קובי מקווה שנהניתם!
ערן תתעורר!! כולם עוקפים אותך בסיקור על הקו הישן/חדש!
תודה רבה גם לך, ושאלה לי אליך
האם אתה היית על הרכבת מירושלים לת"א ביום ה-21.6.05, כלומר היום של התאונה הנוראית של הרכבת לבאר-שבע ? אני זוכר שהיה עליה חובב רכבת ערבי וכן סטודנטית שצלמה סרט סטודנטים שרוב הזמן ראיינה את אותו חובב רכבות ערבי. היות ומהגולשים שכותבים פה אתה, למיטב ידיעתי, הערבי היחיד, האם זה היית אתה ?
 

קובי לו

New member
בעצם כנראה שזה לא אתה, אם

תודה רבה גם לך, ושאלה לי אליך
האם אתה היית על הרכבת מירושלים לת"א ביום ה-21.6.05, כלומר היום של התאונה הנוראית של הרכבת לבאר-שבע ? אני זוכר שהיה עליה חובב רכבת ערבי וכן סטודנטית שצלמה סרט סטודנטים שרוב הזמן ראיינה את אותו חובב רכבות ערבי. היות ומהגולשים שכותבים פה אתה, למיטב ידיעתי, הערבי היחיד, האם זה היית אתה ?
בעצם כנראה שזה לא אתה, אם
התמונה שלך בכרטיס האישי היא אכן אמיתית, הרי שזה לא היית אתה. לשמחתי הרבה מסתבר שיש יותר מחובב רכבות ערבי אחד בישראל.
 

mucool2

New member
../images/Emo51.gif על התיעוד המצולם

חוויות מהקו החדש ב"ש - דימונה
שבת שלום פורום יקר ! פעם ראשונה שגם אני מעלה תמונות, סוף סוף, אחרי כמעט שלוש שנות גלישה אינטנסיבית. ולעסק. כפי שהבטחתי כבר בתחילת השבוע, חברתי (שהפכה לכמעט חובבת רכבות) ואני נסענו מעיר הקודש בני ברק לעירו של אברהם אבינו, הכבאי ואחותי ואחיניי, הלוא היא באר שבע כדי לחנוך את הקו החדש לדימונה. בכך, אגב, השלמתי ביקור בכל תחנות רכבת הנוסעים הפעילות ברכבת ישראל. עד היום הייתי בכל אחת מה-40 והיום סוף סוף בתחנה הארבעים ואחת. הכוונה לביקור רכבתי, קרי עליה או ירידה או גם וגם מרכבת בכל אחת ואחת מהתחנות הפזורות ברחבי הארץ. נסענו מוקדם מאוד (אני רגיל להתעורר בשעה 10 או 11 בבוקר בימי ששי) כבר בשעה 8:00 היא ואני במכוניתי האהובה לכוון בירת הנגב. הגענו בשעה 9:10 לתחנת הרכבת באר-שבע צפון/אוניברסיטה. הטמפ' היתה קרה מאוד יחסית להיום (פחות מ-12 מעלות) והיתה רוח קרירה. ברציף אי 3;4 היו כמה עשרות נוסעים, רובם ככולם חיכו לרכבת צפונה. הרכבת מדימונה שאמורה היתה להגיע לתחנה בשעה 9:24 אחרה רק בדקה, שאפו לרכבת ישראל (בלי סרקזם) והיו עליה כמה עשרות נוסעים, בין 20 ל-30 להערכתי. הרכבת שלנו אמורה היתה לצאת בשעה 9:34 ויצאה בדקה אחת של איחור בגלל המתנה לרכבת 6164 (ב"ש - נהריה). נו, לא נורא בכלל. על הרכבת הזאת לדימונה היינו פחות מ-10 אנשים וזה כולל מאבטח, פקח ופקחית (אחד מהם מתלמד/ת) ונהג רכבת. כלומר, "נטו" 5 נוסעים, ואם נקזז אותי וחברתי נקבל 4 או 3 נוסעים "אמיתיים". בדימונה קבל את פנינו מזג אויר קריר מאוד ודי מפתיע יחסית לשעה ולמזג האויר בכלל (שהיה די אביבי ונעים מאוחר יותר). החלנו ללכת רגלית לכוון העיר ואחרי דקה נשברנו ועצרנו מונית מזדמנת. הנהג המאוד אדיב, מיכאל, עולה ותיק מרוסיה דבר ודבר על העיר ועל כמה שהיא יפה ומקום טוב לגור. בקיצור חוויה קצת מוטי קרשנבאומית או רינו צרורית. נסענו תמורת 12 ש"ח שנינו למרכז המסחרי שליד העיריה. אחרי סיבוב קצר שכלל גלידה וכוס קפה באחד מבתי הקפה התקשרתי למיכאל שאסף אותנו, תוך כדי סיבוב ארוך (בקשתי ממנו שיעשה לנו סיבוב בעיר) והסברים על כל מני דברים (כולל מחירי הנדל"ן המגוכחים בעיר הדרומית) הגענו לבסוף לתחנת הרכבת בדימונה. התחנה עצמה קטנה וחמודה ורואים שעברה שיפוץ יסודי לא מזמן. אין מכונה לממכר כרטיסים בתחנה זו. לרכבת האחרונה לב"ש, של שעה 11:00, המתינו כמעט 30 נוסעים מנוסעים שונים. היו שם משפחות עם ילדים, סטודנטים וכן חיילים. הנסיעה עצמה בשני הכוונים עברה די חלק ואכן לקחה 25 דקות (במקום 24 המובטחות), אבל שוב, דקה סטיה לכל כוון אצלי זה עובר ולא סתם עובר אלא אפילו בציון מאוד גבוה.
על התיעוד המצולם
כן ירבו!
 

Golf Bravo

New member
תודה על התמונות!

חוויות מהקו החדש ב"ש - דימונה
שבת שלום פורום יקר ! פעם ראשונה שגם אני מעלה תמונות, סוף סוף, אחרי כמעט שלוש שנות גלישה אינטנסיבית. ולעסק. כפי שהבטחתי כבר בתחילת השבוע, חברתי (שהפכה לכמעט חובבת רכבות) ואני נסענו מעיר הקודש בני ברק לעירו של אברהם אבינו, הכבאי ואחותי ואחיניי, הלוא היא באר שבע כדי לחנוך את הקו החדש לדימונה. בכך, אגב, השלמתי ביקור בכל תחנות רכבת הנוסעים הפעילות ברכבת ישראל. עד היום הייתי בכל אחת מה-40 והיום סוף סוף בתחנה הארבעים ואחת. הכוונה לביקור רכבתי, קרי עליה או ירידה או גם וגם מרכבת בכל אחת ואחת מהתחנות הפזורות ברחבי הארץ. נסענו מוקדם מאוד (אני רגיל להתעורר בשעה 10 או 11 בבוקר בימי ששי) כבר בשעה 8:00 היא ואני במכוניתי האהובה לכוון בירת הנגב. הגענו בשעה 9:10 לתחנת הרכבת באר-שבע צפון/אוניברסיטה. הטמפ' היתה קרה מאוד יחסית להיום (פחות מ-12 מעלות) והיתה רוח קרירה. ברציף אי 3;4 היו כמה עשרות נוסעים, רובם ככולם חיכו לרכבת צפונה. הרכבת מדימונה שאמורה היתה להגיע לתחנה בשעה 9:24 אחרה רק בדקה, שאפו לרכבת ישראל (בלי סרקזם) והיו עליה כמה עשרות נוסעים, בין 20 ל-30 להערכתי. הרכבת שלנו אמורה היתה לצאת בשעה 9:34 ויצאה בדקה אחת של איחור בגלל המתנה לרכבת 6164 (ב"ש - נהריה). נו, לא נורא בכלל. על הרכבת הזאת לדימונה היינו פחות מ-10 אנשים וזה כולל מאבטח, פקח ופקחית (אחד מהם מתלמד/ת) ונהג רכבת. כלומר, "נטו" 5 נוסעים, ואם נקזז אותי וחברתי נקבל 4 או 3 נוסעים "אמיתיים". בדימונה קבל את פנינו מזג אויר קריר מאוד ודי מפתיע יחסית לשעה ולמזג האויר בכלל (שהיה די אביבי ונעים מאוחר יותר). החלנו ללכת רגלית לכוון העיר ואחרי דקה נשברנו ועצרנו מונית מזדמנת. הנהג המאוד אדיב, מיכאל, עולה ותיק מרוסיה דבר ודבר על העיר ועל כמה שהיא יפה ומקום טוב לגור. בקיצור חוויה קצת מוטי קרשנבאומית או רינו צרורית. נסענו תמורת 12 ש"ח שנינו למרכז המסחרי שליד העיריה. אחרי סיבוב קצר שכלל גלידה וכוס קפה באחד מבתי הקפה התקשרתי למיכאל שאסף אותנו, תוך כדי סיבוב ארוך (בקשתי ממנו שיעשה לנו סיבוב בעיר) והסברים על כל מני דברים (כולל מחירי הנדל"ן המגוכחים בעיר הדרומית) הגענו לבסוף לתחנת הרכבת בדימונה. התחנה עצמה קטנה וחמודה ורואים שעברה שיפוץ יסודי לא מזמן. אין מכונה לממכר כרטיסים בתחנה זו. לרכבת האחרונה לב"ש, של שעה 11:00, המתינו כמעט 30 נוסעים מנוסעים שונים. היו שם משפחות עם ילדים, סטודנטים וכן חיילים. הנסיעה עצמה בשני הכוונים עברה די חלק ואכן לקחה 25 דקות (במקום 24 המובטחות), אבל שוב, דקה סטיה לכל כוון אצלי זה עובר ולא סתם עובר אלא אפילו בציון מאוד גבוה.
תודה על התמונות!
מכאן והלאה נמשיך לצפות לתמונות ממך.
 

קובי לו

New member
אל תפתחו יותר מדי ציפיות...

תודה על התמונות!
מכאן והלאה נמשיך לצפות לתמונות ממך.
אל תפתחו יותר מדי ציפיות...
אני די עצלן מחד גיסא (אם תזכר בתחילת השרשור כתבתי שאני מתעורר ב-11 בימי ששי) ומאידך גיסא נטול מצלמה (המצלמה של שרית חברתי). מה שכן, מכל תחנה שתחנך ומכל קו שיחנך אני מבטיח לעשות נסיעת מבחן שתתועד והתמונות יעלו לפורום.
 

אוהד11

New member
../images/Emo51.gif

אל תפתחו יותר מדי ציפיות...
אני די עצלן מחד גיסא (אם תזכר בתחילת השרשור כתבתי שאני מתעורר ב-11 בימי ששי) ומאידך גיסא נטול מצלמה (המצלמה של שרית חברתי). מה שכן, מכל תחנה שתחנך ומכל קו שיחנך אני מבטיח לעשות נסיעת מבחן שתתועד והתמונות יעלו לפורום.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
../images/Emo51.gif רבה קובי!

חוויות מהקו החדש ב"ש - דימונה
שבת שלום פורום יקר ! פעם ראשונה שגם אני מעלה תמונות, סוף סוף, אחרי כמעט שלוש שנות גלישה אינטנסיבית. ולעסק. כפי שהבטחתי כבר בתחילת השבוע, חברתי (שהפכה לכמעט חובבת רכבות) ואני נסענו מעיר הקודש בני ברק לעירו של אברהם אבינו, הכבאי ואחותי ואחיניי, הלוא היא באר שבע כדי לחנוך את הקו החדש לדימונה. בכך, אגב, השלמתי ביקור בכל תחנות רכבת הנוסעים הפעילות ברכבת ישראל. עד היום הייתי בכל אחת מה-40 והיום סוף סוף בתחנה הארבעים ואחת. הכוונה לביקור רכבתי, קרי עליה או ירידה או גם וגם מרכבת בכל אחת ואחת מהתחנות הפזורות ברחבי הארץ. נסענו מוקדם מאוד (אני רגיל להתעורר בשעה 10 או 11 בבוקר בימי ששי) כבר בשעה 8:00 היא ואני במכוניתי האהובה לכוון בירת הנגב. הגענו בשעה 9:10 לתחנת הרכבת באר-שבע צפון/אוניברסיטה. הטמפ' היתה קרה מאוד יחסית להיום (פחות מ-12 מעלות) והיתה רוח קרירה. ברציף אי 3;4 היו כמה עשרות נוסעים, רובם ככולם חיכו לרכבת צפונה. הרכבת מדימונה שאמורה היתה להגיע לתחנה בשעה 9:24 אחרה רק בדקה, שאפו לרכבת ישראל (בלי סרקזם) והיו עליה כמה עשרות נוסעים, בין 20 ל-30 להערכתי. הרכבת שלנו אמורה היתה לצאת בשעה 9:34 ויצאה בדקה אחת של איחור בגלל המתנה לרכבת 6164 (ב"ש - נהריה). נו, לא נורא בכלל. על הרכבת הזאת לדימונה היינו פחות מ-10 אנשים וזה כולל מאבטח, פקח ופקחית (אחד מהם מתלמד/ת) ונהג רכבת. כלומר, "נטו" 5 נוסעים, ואם נקזז אותי וחברתי נקבל 4 או 3 נוסעים "אמיתיים". בדימונה קבל את פנינו מזג אויר קריר מאוד ודי מפתיע יחסית לשעה ולמזג האויר בכלל (שהיה די אביבי ונעים מאוחר יותר). החלנו ללכת רגלית לכוון העיר ואחרי דקה נשברנו ועצרנו מונית מזדמנת. הנהג המאוד אדיב, מיכאל, עולה ותיק מרוסיה דבר ודבר על העיר ועל כמה שהיא יפה ומקום טוב לגור. בקיצור חוויה קצת מוטי קרשנבאומית או רינו צרורית. נסענו תמורת 12 ש"ח שנינו למרכז המסחרי שליד העיריה. אחרי סיבוב קצר שכלל גלידה וכוס קפה באחד מבתי הקפה התקשרתי למיכאל שאסף אותנו, תוך כדי סיבוב ארוך (בקשתי ממנו שיעשה לנו סיבוב בעיר) והסברים על כל מני דברים (כולל מחירי הנדל"ן המגוכחים בעיר הדרומית) הגענו לבסוף לתחנת הרכבת בדימונה. התחנה עצמה קטנה וחמודה ורואים שעברה שיפוץ יסודי לא מזמן. אין מכונה לממכר כרטיסים בתחנה זו. לרכבת האחרונה לב"ש, של שעה 11:00, המתינו כמעט 30 נוסעים מנוסעים שונים. היו שם משפחות עם ילדים, סטודנטים וכן חיילים. הנסיעה עצמה בשני הכוונים עברה די חלק ואכן לקחה 25 דקות (במקום 24 המובטחות), אבל שוב, דקה סטיה לכל כוון אצלי זה עובר ולא סתם עובר אלא אפילו בציון מאוד גבוה.
רבה קובי!
בסוף מישהו הרים את הכפפה (וזה לא מי שאמור היה...
)
 

דביר419

New member
../images/Emo45.gif על התמונות

חוויות מהקו החדש ב"ש - דימונה
שבת שלום פורום יקר ! פעם ראשונה שגם אני מעלה תמונות, סוף סוף, אחרי כמעט שלוש שנות גלישה אינטנסיבית. ולעסק. כפי שהבטחתי כבר בתחילת השבוע, חברתי (שהפכה לכמעט חובבת רכבות) ואני נסענו מעיר הקודש בני ברק לעירו של אברהם אבינו, הכבאי ואחותי ואחיניי, הלוא היא באר שבע כדי לחנוך את הקו החדש לדימונה. בכך, אגב, השלמתי ביקור בכל תחנות רכבת הנוסעים הפעילות ברכבת ישראל. עד היום הייתי בכל אחת מה-40 והיום סוף סוף בתחנה הארבעים ואחת. הכוונה לביקור רכבתי, קרי עליה או ירידה או גם וגם מרכבת בכל אחת ואחת מהתחנות הפזורות ברחבי הארץ. נסענו מוקדם מאוד (אני רגיל להתעורר בשעה 10 או 11 בבוקר בימי ששי) כבר בשעה 8:00 היא ואני במכוניתי האהובה לכוון בירת הנגב. הגענו בשעה 9:10 לתחנת הרכבת באר-שבע צפון/אוניברסיטה. הטמפ' היתה קרה מאוד יחסית להיום (פחות מ-12 מעלות) והיתה רוח קרירה. ברציף אי 3;4 היו כמה עשרות נוסעים, רובם ככולם חיכו לרכבת צפונה. הרכבת מדימונה שאמורה היתה להגיע לתחנה בשעה 9:24 אחרה רק בדקה, שאפו לרכבת ישראל (בלי סרקזם) והיו עליה כמה עשרות נוסעים, בין 20 ל-30 להערכתי. הרכבת שלנו אמורה היתה לצאת בשעה 9:34 ויצאה בדקה אחת של איחור בגלל המתנה לרכבת 6164 (ב"ש - נהריה). נו, לא נורא בכלל. על הרכבת הזאת לדימונה היינו פחות מ-10 אנשים וזה כולל מאבטח, פקח ופקחית (אחד מהם מתלמד/ת) ונהג רכבת. כלומר, "נטו" 5 נוסעים, ואם נקזז אותי וחברתי נקבל 4 או 3 נוסעים "אמיתיים". בדימונה קבל את פנינו מזג אויר קריר מאוד ודי מפתיע יחסית לשעה ולמזג האויר בכלל (שהיה די אביבי ונעים מאוחר יותר). החלנו ללכת רגלית לכוון העיר ואחרי דקה נשברנו ועצרנו מונית מזדמנת. הנהג המאוד אדיב, מיכאל, עולה ותיק מרוסיה דבר ודבר על העיר ועל כמה שהיא יפה ומקום טוב לגור. בקיצור חוויה קצת מוטי קרשנבאומית או רינו צרורית. נסענו תמורת 12 ש"ח שנינו למרכז המסחרי שליד העיריה. אחרי סיבוב קצר שכלל גלידה וכוס קפה באחד מבתי הקפה התקשרתי למיכאל שאסף אותנו, תוך כדי סיבוב ארוך (בקשתי ממנו שיעשה לנו סיבוב בעיר) והסברים על כל מני דברים (כולל מחירי הנדל"ן המגוכחים בעיר הדרומית) הגענו לבסוף לתחנת הרכבת בדימונה. התחנה עצמה קטנה וחמודה ורואים שעברה שיפוץ יסודי לא מזמן. אין מכונה לממכר כרטיסים בתחנה זו. לרכבת האחרונה לב"ש, של שעה 11:00, המתינו כמעט 30 נוסעים מנוסעים שונים. היו שם משפחות עם ילדים, סטודנטים וכן חיילים. הנסיעה עצמה בשני הכוונים עברה די חלק ואכן לקחה 25 דקות (במקום 24 המובטחות), אבל שוב, דקה סטיה לכל כוון אצלי זה עובר ולא סתם עובר אלא אפילו בציון מאוד גבוה.
על התמונות
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה