מישהו יודע למה לעזאזל?

מצב
הנושא נעול.

Master18

New member
מישהו יודע למה לעזאזל?

מישהו יודע למה לעזאזל?
היום נסעתי בבוקר בקו 40 והתחנה (ביוספטל) נראתה כהרגלה מרובעת עם זכוכית שום דבר לא נראה יוצא דופן. אחרי כמה שעות חזרתי בכיוון ההפוך ושתי התחנות משתי הצדדים בכביש הפכו לתחנות שבמקום זכוכית שמקיפה אותה, מקיפה אותו מתכת דוחה עם חורים, למה????????????????? אני חייב לציין שהתחנות היו שלמות ולא שבורות הן היו כמעט כמו חדשות ראיתי את העובדים שוברים את הזכוכית של התחנה ושמים את המתכת. למה לעזאל היה צריך לעשות את זה???
 

aviy99

New member
לא יודע למה עושים את זה

מישהו יודע למה לעזאזל?
היום נסעתי בבוקר בקו 40 והתחנה (ביוספטל) נראתה כהרגלה מרובעת עם זכוכית שום דבר לא נראה יוצא דופן. אחרי כמה שעות חזרתי בכיוון ההפוך ושתי התחנות משתי הצדדים בכביש הפכו לתחנות שבמקום זכוכית שמקיפה אותה, מקיפה אותו מתכת דוחה עם חורים, למה????????????????? אני חייב לציין שהתחנות היו שלמות ולא שבורות הן היו כמעט כמו חדשות ראיתי את העובדים שוברים את הזכוכית של התחנה ושמים את המתכת. למה לעזאל היה צריך לעשות את זה???
לא יודע למה עושים את זה
וגם אני שונא את התחנות המכוערות האלה ממתכת עם החורים.
 
אולי אלה הסיבות

מישהו יודע למה לעזאזל?
היום נסעתי בבוקר בקו 40 והתחנה (ביוספטל) נראתה כהרגלה מרובעת עם זכוכית שום דבר לא נראה יוצא דופן. אחרי כמה שעות חזרתי בכיוון ההפוך ושתי התחנות משתי הצדדים בכביש הפכו לתחנות שבמקום זכוכית שמקיפה אותה, מקיפה אותו מתכת דוחה עם חורים, למה????????????????? אני חייב לציין שהתחנות היו שלמות ולא שבורות הן היו כמעט כמו חדשות ראיתי את העובדים שוברים את הזכוכית של התחנה ושמים את המתכת. למה לעזאל היה צריך לעשות את זה???
אולי אלה הסיבות
1). הרבה זכוכיות נפלו קורבן להתעללות, ומה שנשאר אחריהן אינו בטיחותי. 2). אולי פוחדים מהתנפצות זכויות בפיגוע (נשמע לי לא סביר, מכיוון שהמתכת גם כן מתרסקת, ואולי אפילו יותר קטלנית). בכל מקרה - סככות עם זכוכית כמעט שאינן מיוצרות כיום. חבל. המתכת הרבה יותר מכוערת, ויש איתה עוד בעיה - על זכוכית אפשר להדביק מפות עם מסלולי קווים, לוחות זמנים וכד'. על המתכת המחוררת (ולרוב גם גלית) זה פחות מוצלח.
 

idos2

New member
דווקא על המתכת הרבה יותר קל

אולי אלה הסיבות
1). הרבה זכוכיות נפלו קורבן להתעללות, ומה שנשאר אחריהן אינו בטיחותי. 2). אולי פוחדים מהתנפצות זכויות בפיגוע (נשמע לי לא סביר, מכיוון שהמתכת גם כן מתרסקת, ואולי אפילו יותר קטלנית). בכל מקרה - סככות עם זכוכית כמעט שאינן מיוצרות כיום. חבל. המתכת הרבה יותר מכוערת, ויש איתה עוד בעיה - על זכוכית אפשר להדביק מפות עם מסלולי קווים, לוחות זמנים וכד'. על המתכת המחוררת (ולרוב גם גלית) זה פחות מוצלח.
דווקא על המתכת הרבה יותר קל
שמים "ארון" מפלסטיק עם 4 ברגים ושלום על ישראל.
 
על זכוכית שמים מדבקה

דווקא על המתכת הרבה יותר קל
שמים "ארון" מפלסטיק עם 4 ברגים ושלום על ישראל.
על זכוכית שמים מדבקה
(כמו שקונקס עושה): בלי ארון שמישהו ירצה "לקחת", ואפשר לפרוס כמות גדולה יותר של מידע (אין מגבלת שטח מהותית.
 

idos2

New member
ואם רוצים להחליף את המדבקה?

על זכוכית שמים מדבקה
(כמו שקונקס עושה): בלי ארון שמישהו ירצה "לקחת", ואפשר לפרוס כמות גדולה יותר של מידע (אין מגבלת שטח מהותית.
ואם רוצים להחליף את המדבקה?
אם תעשה ככה שקשה להוריד, יהיה קשה להוריד. ואם תעשה ככה שיהיה קל להוריד היא כבר "תרד לבד". דווקא ארונות אני רואה בהרבה תחנות של דן ומעולם לא נתקלתי במקרה ש"לקחו" ארון שכזה.
 
אפשר להדביק על המדבקה הקיימת

ואם רוצים להחליף את המדבקה?
אם תעשה ככה שקשה להוריד, יהיה קשה להוריד. ואם תעשה ככה שיהיה קל להוריד היא כבר "תרד לבד". דווקא ארונות אני רואה בהרבה תחנות של דן ומעולם לא נתקלתי במקרה ש"לקחו" ארון שכזה.
אפשר להדביק על המדבקה הקיימת
למרבה הצער, אורך החיים של הזכוכיות בכל מקרה אינו ארוך במיוחד, בשל וונדליזם "פשוט" יותר (קישקושים), פגעי-טבע, תאונות, לכלוך שכבר לא יורד וכד'. כל זכוכית דורשת החלפה אחרי 6-7 שנים, ועד אז כמה פעמים כבר יהיה צריך לעדכן את המדבקה? קרוב לוודאי שלא יותר מ-10. חוץ מזה - גם את המדבקות העקשניות יותר אפשר להוריד עם אצטון בלי לעמול שעות רבות. מה הסיכוי שבמקרה יישפך על המדבקה אצטון? מי הוונדליסט שמסתובב דווקא עם אצטון? ולא שהארונות לדעתי הם רעיון גרוע, להיפך. מה שלא מוצא חן בעיניי הוא המעבר מסככות זכוכית לסככות מתכת: המתכת מחוררת (כדי שאפשר יהיה לראות) ולכן חדירה לגשם, רוח וכו'.
 

levikon

New member
העיריות צריכות להפסיק לבנות ממתכת.

אפשר להדביק על המדבקה הקיימת
למרבה הצער, אורך החיים של הזכוכיות בכל מקרה אינו ארוך במיוחד, בשל וונדליזם "פשוט" יותר (קישקושים), פגעי-טבע, תאונות, לכלוך שכבר לא יורד וכד'. כל זכוכית דורשת החלפה אחרי 6-7 שנים, ועד אז כמה פעמים כבר יהיה צריך לעדכן את המדבקה? קרוב לוודאי שלא יותר מ-10. חוץ מזה - גם את המדבקות העקשניות יותר אפשר להוריד עם אצטון בלי לעמול שעות רבות. מה הסיכוי שבמקרה יישפך על המדבקה אצטון? מי הוונדליסט שמסתובב דווקא עם אצטון? ולא שהארונות לדעתי הם רעיון גרוע, להיפך. מה שלא מוצא חן בעיניי הוא המעבר מסככות זכוכית לסככות מתכת: המתכת מחוררת (כדי שאפשר יהיה לראות) ולכן חדירה לגשם, רוח וכו'.
העיריות צריכות להפסיק לבנות ממתכת.
אולי יש אפשרות ליצור סככות לתחנות אוטובוס מקוולר או חומר דומה אחר? מענין אם זה יעלה יותר יוקר?
 

846

Active member
קודם כל קוולר יקר מאד ולא כדאי

העיריות צריכות להפסיק לבנות ממתכת.
אולי יש אפשרות ליצור סככות לתחנות אוטובוס מקוולר או חומר דומה אחר? מענין אם זה יעלה יותר יוקר?
קודם כל קוולר יקר מאד ולא כדאי
לשימוש בתחנות אוטובוס... יפרקו גם אותו. תחנות הזכוכית נישברות כל הזמן ע"י ונדליסטים. הפיתרון: תחנות ממתכת לא שבירה, איך להדביק מודעה או לוח זמנים? אחרי שהגיעו לירח בשנת 69, אני חושב שימצאו לזה פיתרון.... ונצל"ש קטן בעיניני שילוט התחנות: כפי שכבר נאמר, עד לפני שנים ספורות האחריות על השילוט היתה בידים של אגד ודן, אחרי היציאה של הקווים למיכרזים האחריות עברה למשרד התחבורה באמצעות הרשויות המקומיות. הבעיה: לרשות אין תקציב לנושא הזה ומשרד התחבורה לא מקצה להן תקציבים לזה. המצב בשטח: במקומות רבים השילוט מוזנח או לא מדויק....
 

levikon

New member
טוב לדעת שזה יקר.

קודם כל קוולר יקר מאד ולא כדאי
לשימוש בתחנות אוטובוס... יפרקו גם אותו. תחנות הזכוכית נישברות כל הזמן ע"י ונדליסטים. הפיתרון: תחנות ממתכת לא שבירה, איך להדביק מודעה או לוח זמנים? אחרי שהגיעו לירח בשנת 69, אני חושב שימצאו לזה פיתרון.... ונצל"ש קטן בעיניני שילוט התחנות: כפי שכבר נאמר, עד לפני שנים ספורות האחריות על השילוט היתה בידים של אגד ודן, אחרי היציאה של הקווים למיכרזים האחריות עברה למשרד התחבורה באמצעות הרשויות המקומיות. הבעיה: לרשות אין תקציב לנושא הזה ומשרד התחבורה לא מקצה להן תקציבים לזה. המצב בשטח: במקומות רבים השילוט מוזנח או לא מדויק....
טוב לדעת שזה יקר.
ואתה יודע, האמריקאים עם כל הפרופוגנדה שלהם שהם הגיעו לירח, השתינו על הפרויקט כל כך הרבה כסף, שבשנת 70 הם כבר היו צריכים ליצור שם את המדינה ה 51... אתה יודע שהם בזבזו 3 מיליון דולר!!! על עט שיעבוד ב 0 כוח משיכה? נחש מה הרוסים עשו...
 

846

Active member
ניערו את העט הקיים.....

טוב לדעת שזה יקר.
ואתה יודע, האמריקאים עם כל הפרופוגנדה שלהם שהם הגיעו לירח, השתינו על הפרויקט כל כך הרבה כסף, שבשנת 70 הם כבר היו צריכים ליצור שם את המדינה ה 51... אתה יודע שהם בזבזו 3 מיליון דולר!!! על עט שיעבוד ב 0 כוח משיכה? נחש מה הרוסים עשו...
ניערו את העט הקיים.....
 

levikon

New member
לא...

ניערו את העט הקיים.....
לא...
השתמשו בעיפרון!
 

Master18

New member
הכי הרגיז אותי

אפשר להדביק על המדבקה הקיימת
למרבה הצער, אורך החיים של הזכוכיות בכל מקרה אינו ארוך במיוחד, בשל וונדליזם "פשוט" יותר (קישקושים), פגעי-טבע, תאונות, לכלוך שכבר לא יורד וכד'. כל זכוכית דורשת החלפה אחרי 6-7 שנים, ועד אז כמה פעמים כבר יהיה צריך לעדכן את המדבקה? קרוב לוודאי שלא יותר מ-10. חוץ מזה - גם את המדבקות העקשניות יותר אפשר להוריד עם אצטון בלי לעמול שעות רבות. מה הסיכוי שבמקרה יישפך על המדבקה אצטון? מי הוונדליסט שמסתובב דווקא עם אצטון? ולא שהארונות לדעתי הם רעיון גרוע, להיפך. מה שלא מוצא חן בעיניי הוא המעבר מסככות זכוכית לסככות מתכת: המתכת מחוררת (כדי שאפשר יהיה לראות) ולכן חדירה לגשם, רוח וכו'.
הכי הרגיז אותי
שהתחנות היו כמעט חדשות ללא שבר או פגע כלשהו, למה להרוס מראש לפחות היו מחכים שישברו אותם אם בכלל...
 

mucool2

New member
מתכת מתרסקת?

אולי אלה הסיבות
1). הרבה זכוכיות נפלו קורבן להתעללות, ומה שנשאר אחריהן אינו בטיחותי. 2). אולי פוחדים מהתנפצות זכויות בפיגוע (נשמע לי לא סביר, מכיוון שהמתכת גם כן מתרסקת, ואולי אפילו יותר קטלנית). בכל מקרה - סככות עם זכוכית כמעט שאינן מיוצרות כיום. חבל. המתכת הרבה יותר מכוערת, ויש איתה עוד בעיה - על זכוכית אפשר להדביק מפות עם מסלולי קווים, לוחות זמנים וכד'. על המתכת המחוררת (ולרוב גם גלית) זה פחות מוצלח.
מתכת מתרסקת?
מתעוותת, אבל סופגת את רוב האנרגיה, בניגוד לזכוכית שמתפזרת בשטח ועלולה לפצוע קשה מאוד. ואגב ונדליזם, מעניין איך גנבי המתכת עוד לא הגיעו לתחנות האוטובוס...
 

846

Active member
ממקור ראשון: בת"א ניגנבו לא מזמן

מתכת מתרסקת?
מתעוותת, אבל סופגת את רוב האנרגיה, בניגוד לזכוכית שמתפזרת בשטח ועלולה לפצוע קשה מאוד. ואגב ונדליזם, מעניין איך גנבי המתכת עוד לא הגיעו לתחנות האוטובוס...
ממקור ראשון: בת"א ניגנבו לא מזמן
שתי סככות.....
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה