מערכת מידע חדשה באתר של אגד

  • פותח הנושא 846
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

חריש

New member
אני לא מצליח לראות פירוט תחנות

מערכת מידע חדשה באתר של אגד
חברה, נסיתם את מערכת המידע החדשה באתר של אגד? כרגע היא בגירסת ניסיון והיא תשופר עם ההערות שיתקבלו אז תשלחו הערות.
אני לא מצליח לראות פירוט תחנות
למרות שסידרתי את חוסם ה-popup, הוא עדיין רושם שאני צריך לאשר את החלון.
 
אצלי הדף לא עולה מהבוקר...

מערכת מידע חדשה באתר של אגד
חברה, נסיתם את מערכת המידע החדשה באתר של אגד? כרגע היא בגירסת ניסיון והיא תשופר עם ההערות שיתקבלו אז תשלחו הערות.
אצלי הדף לא עולה מהבוקר...
 

urilei

New member
הנה מה ששלחתי לאגד

מערכת מידע חדשה באתר של אגד
חברה, נסיתם את מערכת המידע החדשה באתר של אגד? כרגע היא בגירסת ניסיון והיא תשופר עם ההערות שיתקבלו אז תשלחו הערות.
הנה מה ששלחתי לאגד
תגובה לגבי מערכת המידע החדשה ראשית, בהחלט הגיע הזמן שאגד תספק באינטרנט מידע על קוויה העירוניים. גם פירוט מלא של המסלול על כל תחנותיו וסוג התחנות (עלייה/ירידה) הוא בהחלט דבר שהיה חסר עד היום. שנית, היוזמה לערב בפרוייקט גם מפעילים אחרים בהחלט ברוכה, אך לדעתי יש לשלב גם מפעילים נוספים כמו סופרבוס, מרגלית, ונתיב אקספרס. אני מודע לקושי לשלב את דן בגלל היקף הפעילות שלה, אך את יתר המפעילים בהחלט ניתן לשלב כבר בשלב זה. שלישית, המינוח הטכני במערכת החדשה די מבלבל. "מס נסיעות", "קווים" "ס.שרות" לא אומרים מספיק לאדם הממוצע. לדעתי יש צורך לכתוב במפורש "מספר נסיעות ביום", "מספר קווים אפשריים" ו"סוג שירות" (מאסף ולא מאס) גם פירוט הצבעים של השעות לא מספיק ברור. רביעית, והחשובה מכל. נראה שמאוד לא נוח להדפיס מידע במערכת החדשה (שלא כמו בישנה). כל המידע מחולק לעמודים (שעות היציאה, פירוט התחנות, ואולי עוד דברים שלא נתקלתי בהם). אני חושב שצריכה להיות אופציה להציג את כל המידע ללא חלוקה לעמודים (ומבלי שיהיה צורך לבחור זאת בכל חיפוש מחדש) אגב, לפני כמה שבועות פניתי אליכם בקשר לאי-הצגת עברית באתר הסלולארי ב-Nokia 3100. מאכזב לגלות שאגד טרם טרחה להקדיש כמה שניות לתיקון התקלה, במיוחד בהתחשב בעובדה שהטלפון המדובר הוא כנראה הנפוץ ביותר בארץ כיום.
 

matany

New member
ד"א בעיית העברית היא גם ב-3200

הנה מה ששלחתי לאגד
תגובה לגבי מערכת המידע החדשה ראשית, בהחלט הגיע הזמן שאגד תספק באינטרנט מידע על קוויה העירוניים. גם פירוט מלא של המסלול על כל תחנותיו וסוג התחנות (עלייה/ירידה) הוא בהחלט דבר שהיה חסר עד היום. שנית, היוזמה לערב בפרוייקט גם מפעילים אחרים בהחלט ברוכה, אך לדעתי יש לשלב גם מפעילים נוספים כמו סופרבוס, מרגלית, ונתיב אקספרס. אני מודע לקושי לשלב את דן בגלל היקף הפעילות שלה, אך את יתר המפעילים בהחלט ניתן לשלב כבר בשלב זה. שלישית, המינוח הטכני במערכת החדשה די מבלבל. "מס נסיעות", "קווים" "ס.שרות" לא אומרים מספיק לאדם הממוצע. לדעתי יש צורך לכתוב במפורש "מספר נסיעות ביום", "מספר קווים אפשריים" ו"סוג שירות" (מאסף ולא מאס) גם פירוט הצבעים של השעות לא מספיק ברור. רביעית, והחשובה מכל. נראה שמאוד לא נוח להדפיס מידע במערכת החדשה (שלא כמו בישנה). כל המידע מחולק לעמודים (שעות היציאה, פירוט התחנות, ואולי עוד דברים שלא נתקלתי בהם). אני חושב שצריכה להיות אופציה להציג את כל המידע ללא חלוקה לעמודים (ומבלי שיהיה צורך לבחור זאת בכל חיפוש מחדש) אגב, לפני כמה שבועות פניתי אליכם בקשר לאי-הצגת עברית באתר הסלולארי ב-Nokia 3100. מאכזב לגלות שאגד טרם טרחה להקדיש כמה שניות לתיקון התקלה, במיוחד בהתחשב בעובדה שהטלפון המדובר הוא כנראה הנפוץ ביותר בארץ כיום.
ד"א בעיית העברית היא גם ב-3200
 

urilei

New member
אני מניח שבעוד טלפונים

ד"א בעיית העברית היא גם ב-3200
אני מניח שבעוד טלפונים
אגב דווקא ב-3510 (הישן יותר) המצב היה תקין, אבל זה עדיין דבר שניתן לפתוח ברמת האתר ולא רק ברמת הטלפון
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה