יש כתבה במוסף "ממון" של "ידיעות

מצב
הנושא נעול.

אורי404

New member
יש כתבה במוסף "ממון" של "ידיעות

יש כתבה במוסף "ממון" של "ידיעות
אחרונות", לפיה קבוצה של חברת האוטובוסים "הורן את ליבוביץ'" מנהלת משא ומתן לרכישת חלק מפעילות התעופה והתיירות של חברת "ארקיע". (מתוך "ממון" של "ידיעות אחרונות" 4.11.2005 עמוד 2). עלתה בראשי מחשבה - מי יודע אולי הקבוצה של "הורן את ליבוביץ'" זוהי חברת "קווים" המוכרת באוטובוסים. מי יודע אולי נראה אותם רוכשים מטוסים ישנים לשימוש קו תל אביב-אילת
 

arielguelman

New member
נשמע מעניין..

יש כתבה במוסף "ממון" של "ידיעות
אחרונות", לפיה קבוצה של חברת האוטובוסים "הורן את ליבוביץ'" מנהלת משא ומתן לרכישת חלק מפעילות התעופה והתיירות של חברת "ארקיע". (מתוך "ממון" של "ידיעות אחרונות" 4.11.2005 עמוד 2). עלתה בראשי מחשבה - מי יודע אולי הקבוצה של "הורן את ליבוביץ'" זוהי חברת "קווים" המוכרת באוטובוסים. מי יודע אולי נראה אותם רוכשים מטוסים ישנים לשימוש קו תל אביב-אילת
נשמע מעניין..
 

846

Active member
הם היו גם חלק מהבעלים של ישראייר

יש כתבה במוסף "ממון" של "ידיעות
אחרונות", לפיה קבוצה של חברת האוטובוסים "הורן את ליבוביץ'" מנהלת משא ומתן לרכישת חלק מפעילות התעופה והתיירות של חברת "ארקיע". (מתוך "ממון" של "ידיעות אחרונות" 4.11.2005 עמוד 2). עלתה בראשי מחשבה - מי יודע אולי הקבוצה של "הורן את ליבוביץ'" זוהי חברת "קווים" המוכרת באוטובוסים. מי יודע אולי נראה אותם רוכשים מטוסים ישנים לשימוש קו תל אביב-אילת
הם היו גם חלק מהבעלים של ישראייר
לפני כמה שנים.
 

אלון 58

New member
../images/Emo160.gifהיה להם בעבר עוד "תפקיד"...

הם היו גם חלק מהבעלים של ישראייר
לפני כמה שנים.
היה להם בעבר עוד "תפקיד"...
לקראת סוף שנות ה-90,הורן את ליבוביץ' הפעילו קו טיסות בין תל-אביב(שדה-דב) לבין ערד(מנחת-ערד),באמצעות חברת תעופה קטנה בבעלותם שנקראה אז "כנפי-העמק",שבסיסה המקורי היה במגידו.טיסות אלו הופעלו בהתחלה במטוסים שיכלו להטיס 30 נוסעים,כשהבסיס לכך שבבוקר ב-07:00 מטיסים מת"א קבוצה של עובדי "מוטורולה" לערד,וב-17:15 הם היו מוטסים חזרה,שאר המקומות הושארו לנוסעים רגילים שקנו כרטיסים.בהמשך הפסיקו אנשי "מוטורולה" להגיע,החברה החלה להפעיל מטוסים קטנים יותר עם לא יותר מ-10 נוסעים,על בסיס מסחרי בלבד,פעמיים ביום מערד ב-07:45 וב-17:15,כשמת"א הוא היה יוצא ב-07:00 וב-16:30.יצא לי להשתמש בקו זה כמה פעמים,היה נוח מאד להגיע מערד לתל-אביב ב-25 עד 30 דקות,לראות את פקק-התנועה מלמעלה,ובמטוס הגדול יותר היה גם כיבוד קל,עוגות או ופלים עם שתיה קלה וגם חמה למי שרצה.הנוסעים הלכו והתמעטו עם הזמן לצערנו,והקו נסגר,וזה הוביל לכך שגם המנחת בערד מוזנח כיום,המבנים שהיו בו ושמשו גם כמנהלה ואולם נוסעים קטן חובלו ונהרסו.מידי פעם מתקיימים שם אי-אלו ארועים תעופתיים בחגים,אבל לא מעבר לזה. עד כמה שידוע לי,חברת "כנפי-העמק",היתה מעין "בסיס" להקמת חברת ישראייר המוכרת כיום כחברת התעופה השלישית בישראל.
 
לצערי מוטורולה תקשורת גם היא

היה להם בעבר עוד "תפקיד"...
לקראת סוף שנות ה-90,הורן את ליבוביץ' הפעילו קו טיסות בין תל-אביב(שדה-דב) לבין ערד(מנחת-ערד),באמצעות חברת תעופה קטנה בבעלותם שנקראה אז "כנפי-העמק",שבסיסה המקורי היה במגידו.טיסות אלו הופעלו בהתחלה במטוסים שיכלו להטיס 30 נוסעים,כשהבסיס לכך שבבוקר ב-07:00 מטיסים מת"א קבוצה של עובדי "מוטורולה" לערד,וב-17:15 הם היו מוטסים חזרה,שאר המקומות הושארו לנוסעים רגילים שקנו כרטיסים.בהמשך הפסיקו אנשי "מוטורולה" להגיע,החברה החלה להפעיל מטוסים קטנים יותר עם לא יותר מ-10 נוסעים,על בסיס מסחרי בלבד,פעמיים ביום מערד ב-07:45 וב-17:15,כשמת"א הוא היה יוצא ב-07:00 וב-16:30.יצא לי להשתמש בקו זה כמה פעמים,היה נוח מאד להגיע מערד לתל-אביב ב-25 עד 30 דקות,לראות את פקק-התנועה מלמעלה,ובמטוס הגדול יותר היה גם כיבוד קל,עוגות או ופלים עם שתיה קלה וגם חמה למי שרצה.הנוסעים הלכו והתמעטו עם הזמן לצערנו,והקו נסגר,וזה הוביל לכך שגם המנחת בערד מוזנח כיום,המבנים שהיו בו ושמשו גם כמנהלה ואולם נוסעים קטן חובלו ונהרסו.מידי פעם מתקיימים שם אי-אלו ארועים תעופתיים בחגים,אבל לא מעבר לזה. עד כמה שידוע לי,חברת "כנפי-העמק",היתה מעין "בסיס" להקמת חברת ישראייר המוכרת כיום כחברת התעופה השלישית בישראל.
לצערי מוטורולה תקשורת גם היא
הולכת ומתמעטת וקרובה לסגירה. לצערי אמרתי, משום שאני מכיר היטב את החברה מאז שאני מכיר את עצמי ולא אוסיף עוד בנושא.
 

אלון 58

New member
סגירה איטית אבל בטוחה לאורך זמן.

לצערי מוטורולה תקשורת גם היא
הולכת ומתמעטת וקרובה לסגירה. לצערי אמרתי, משום שאני מכיר היטב את החברה מאז שאני מכיר את עצמי ולא אוסיף עוד בנושא.
סגירה איטית אבל בטוחה לאורך זמן.
 

אורי404

New member
ועוד שני דברים מאתמול:

יש כתבה במוסף "ממון" של "ידיעות
אחרונות", לפיה קבוצה של חברת האוטובוסים "הורן את ליבוביץ'" מנהלת משא ומתן לרכישת חלק מפעילות התעופה והתיירות של חברת "ארקיע". (מתוך "ממון" של "ידיעות אחרונות" 4.11.2005 עמוד 2). עלתה בראשי מחשבה - מי יודע אולי הקבוצה של "הורן את ליבוביץ'" זוהי חברת "קווים" המוכרת באוטובוסים. מי יודע אולי נראה אותם רוכשים מטוסים ישנים לשימוש קו תל אביב-אילת
ועוד שני דברים מאתמול:
1. אתמול על כביש 4 ראיתי וולוו עירוני, שדומה לאלה של "קווים" ושל "מטרודן" צבוע בצביעה לבנה עם פס כחול ופס ירוק ולא יצא לי לראות כתובית כל שהיא של הבעלים. ראיתי אותו נוסע מכיוון צפון ונכנס למוסך "וולוו", שליד משמרת. אולי למי שיוצא לנסוע בקו 921, שעובר בסמוך למוסך ייצא לראות את האוטובוס המדובר הזה. 2. אתמול מצומת רעננה חיכיתי בצהריים לקו 149 של "דן", בשביל לנסוע לכפר סבא (זוהי תחנת העליה האחרונה שלו). חשבתי שאולי יבוא בינעירוני (240X או 241X) או עירוני נמוך רצפה, כי זה מה שקורה לרב בסופי שבוע. מה הגיע? הגיע מאן EL202F עירוני 6069/90-47X-01. בכביש 55 (ההמשך של הרחוב ויצמן - הרחוב הראשי בכפר סבא) שהוא פתוח הנהג לחץ על הגז. אם העירוניים החדשים ביותר של "דן" מתאמצים במהירויות האלו (שלושה הילוכים - מה לעשות), הרי שהאוטובוס אתמול שאג במהירות של ששים קמ"ש. מעניין איך היתה הנסיעה בו על הכבישים המהירים ולאיזו מהירות הוא מגיע...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה