זה היה פעם
כאשר לאוטובוסים היתה שלדה ממש (ליילנד ר"ט, וולוו BXF, BXM וכו') או תת שלדה כזאת שהיתה לה יכולת תנועה עצמיתעל כביש ללא עוותים (O303, O305 וכו'). תתי השלדות של נמוכי הרצפה המגיעות באורך מלא אינן בנויות לתנועה עצמית, והן תשברנה מיד לשניים. גם לצורך ההובלה, מוספים להן חיזוקים שמפרקים מייד עם הקיבוע והפילוס באולם הייצור. חלק מנמוכי הרצפה וכל השא שמגיעים לבנייה בארץ, מגיעים מקוצרים, שני סרנים עם זנבות, ובאמצע מחבר. את המחבר מפרקים , ואז מקבעים ומפלסים את שני חלקי תת השלדה במפסק הרצוי על מנת לקבל אוטובוס באורך נתון. בברכה, אורן