חוכמת חלם רכבת ישראל ומישרד התחבורה

מצב
הנושא נעול.

boaz82

New member
חוכמת חלם רכבת ישראל ומישרד התחבורה

חוכמת חלם רכבת ישראל ומישרד התחבורה
כרטיס אוטובוס מבאר שבע לתל אביב עולה בסביבות ה14 שקלים כרטיס רכבת מב"ש לתל אביב עולה 25 שקלים וזאת ביגלל שמישרד התחבורה מסבסד את הנסיעה באוטובוס אבל אם המצב היה הפוך מישרד התחבורה היה מסבסד את הרכבת ולא את האוטובוס ומוזיל את הנסיעה ברכבת היו יותר נוסעים ברכבות ולא באוטובוסים דבר אשר היה מקטין את העומס בכבישים ומעלה את אחוזי הנסיעה ברכבת אני חושב שצרייך להתחיל במחאה ציבורית להוזלת המחירים ברכבת לא יכול להיות שהרכבת תהיה לעשירים בילבד מה שכן כמות הנוסעים ברכבת בכול נסיעה היא עצומה אשמח אם תשרשרו דעתכם ורעיונות למחאה ציבורי.. תודה ויום טוב בועז גרדוס
 

אוהד11

New member
משרד התחבורה אינו מסבסד את הנסיעות

חוכמת חלם רכבת ישראל ומישרד התחבורה
כרטיס אוטובוס מבאר שבע לתל אביב עולה בסביבות ה14 שקלים כרטיס רכבת מב"ש לתל אביב עולה 25 שקלים וזאת ביגלל שמישרד התחבורה מסבסד את הנסיעה באוטובוס אבל אם המצב היה הפוך מישרד התחבורה היה מסבסד את הרכבת ולא את האוטובוס ומוזיל את הנסיעה ברכבת היו יותר נוסעים ברכבות ולא באוטובוסים דבר אשר היה מקטין את העומס בכבישים ומעלה את אחוזי הנסיעה ברכבת אני חושב שצרייך להתחיל במחאה ציבורית להוזלת המחירים ברכבת לא יכול להיות שהרכבת תהיה לעשירים בילבד מה שכן כמות הנוסעים ברכבת בכול נסיעה היא עצומה אשמח אם תשרשרו דעתכם ורעיונות למחאה ציבורי.. תודה ויום טוב בועז גרדוס
משרד התחבורה אינו מסבסד את הנסיעות
באוטובוס לבאר שבע. חוץ מזה אין הגיון במחיר כפול ברכבת
 

OMER G17

New member
המחיר ברכבת צקיך לרדת נכון...

חוכמת חלם רכבת ישראל ומישרד התחבורה
כרטיס אוטובוס מבאר שבע לתל אביב עולה בסביבות ה14 שקלים כרטיס רכבת מב"ש לתל אביב עולה 25 שקלים וזאת ביגלל שמישרד התחבורה מסבסד את הנסיעה באוטובוס אבל אם המצב היה הפוך מישרד התחבורה היה מסבסד את הרכבת ולא את האוטובוס ומוזיל את הנסיעה ברכבת היו יותר נוסעים ברכבות ולא באוטובוסים דבר אשר היה מקטין את העומס בכבישים ומעלה את אחוזי הנסיעה ברכבת אני חושב שצרייך להתחיל במחאה ציבורית להוזלת המחירים ברכבת לא יכול להיות שהרכבת תהיה לעשירים בילבד מה שכן כמות הנוסעים ברכבת בכול נסיעה היא עצומה אשמח אם תשרשרו דעתכם ורעיונות למחאה ציבורי.. תודה ויום טוב בועז גרדוס
המחיר ברכבת צקיך לרדת נכון...
אבל לא בצורה כזאת משמעותית בעיקר צריכה להיות הנחה בחופשי חודשי...בכל מקרה ביינתיים הרכבת לא צריכה להוסיף נוסעים לקו העמוס גם ככה ת"א-ב"ש...רק לאחר הכפלת המסילה יהיה שוב צורך למשוך נוסעים שוב
 

mucool2

New member
יותר נוסעים ברכבת? בקו באר שבע?

חוכמת חלם רכבת ישראל ומישרד התחבורה
כרטיס אוטובוס מבאר שבע לתל אביב עולה בסביבות ה14 שקלים כרטיס רכבת מב"ש לתל אביב עולה 25 שקלים וזאת ביגלל שמישרד התחבורה מסבסד את הנסיעה באוטובוס אבל אם המצב היה הפוך מישרד התחבורה היה מסבסד את הרכבת ולא את האוטובוס ומוזיל את הנסיעה ברכבת היו יותר נוסעים ברכבות ולא באוטובוסים דבר אשר היה מקטין את העומס בכבישים ומעלה את אחוזי הנסיעה ברכבת אני חושב שצרייך להתחיל במחאה ציבורית להוזלת המחירים ברכבת לא יכול להיות שהרכבת תהיה לעשירים בילבד מה שכן כמות הנוסעים ברכבת בכול נסיעה היא עצומה אשמח אם תשרשרו דעתכם ורעיונות למחאה ציבורי.. תודה ויום טוב בועז גרדוס
יותר נוסעים ברכבת? בקו באר שבע?
הקו הזה הגיע לרוויה, בעיקר בזכות החיילים (כמעט 50% מהנוסעים בקו) שלהם הנסיעה הזאת ממש לא יקרה. בשעות העומס בכבישים גם הרכבת בקו באר שבע-תל אביב עמוסה מאוד, ואי אפשר להוסיף רכבות בקו. תוספת רכבות משמעותית תתאפשר רק עם הכפלת הקו בעוד שנתיים, או יותר. אגב, אין סבסוד של האוטובוסים בקו הזה.
 

fireman

New member
שלום בועז

חוכמת חלם רכבת ישראל ומישרד התחבורה
כרטיס אוטובוס מבאר שבע לתל אביב עולה בסביבות ה14 שקלים כרטיס רכבת מב"ש לתל אביב עולה 25 שקלים וזאת ביגלל שמישרד התחבורה מסבסד את הנסיעה באוטובוס אבל אם המצב היה הפוך מישרד התחבורה היה מסבסד את הרכבת ולא את האוטובוס ומוזיל את הנסיעה ברכבת היו יותר נוסעים ברכבות ולא באוטובוסים דבר אשר היה מקטין את העומס בכבישים ומעלה את אחוזי הנסיעה ברכבת אני חושב שצרייך להתחיל במחאה ציבורית להוזלת המחירים ברכבת לא יכול להיות שהרכבת תהיה לעשירים בילבד מה שכן כמות הנוסעים ברכבת בכול נסיעה היא עצומה אשמח אם תשרשרו דעתכם ורעיונות למחאה ציבורי.. תודה ויום טוב בועז גרדוס
שלום בועז
קווי באר שבע תל אביב אינם מסובסדים ואינם נכללים בתוך הסובסידיה שמקבלת אגד מהמדינה מאחר ואגד לא מפעילה את קווי התחבורה בין באר שבע לתל אביב כי אם חברת הבת "אגד תחבורה ציבורית" בשיתוף עם חברת "מטרופולין" שהיא חברה פרטית שאיננה מקבלת סבסוד מהמדינה. מחירי הרכבת גבוהים מאוד ואני מסכים איתך במאת האחוזים בעניין ובהחלט צריך לפעול בכדי להוזיל את מחירי הנסיעה ברכבת.
 

mucool2

New member
ערן יש לי שאלה

שלום בועז
קווי באר שבע תל אביב אינם מסובסדים ואינם נכללים בתוך הסובסידיה שמקבלת אגד מהמדינה מאחר ואגד לא מפעילה את קווי התחבורה בין באר שבע לתל אביב כי אם חברת הבת "אגד תחבורה ציבורית" בשיתוף עם חברת "מטרופולין" שהיא חברה פרטית שאיננה מקבלת סבסוד מהמדינה. מחירי הרכבת גבוהים מאוד ואני מסכים איתך במאת האחוזים בעניין ובהחלט צריך לפעול בכדי להוזיל את מחירי הנסיעה ברכבת.
ערן יש לי שאלה
אולי אתה יודע כמה משלם משרד הבטחון על כל כרטיס רכבת ביחס למחיר ה"אזרחי" שלו?
 

בועז ל

New member
מילא חלם, אבל רוע לב זה עניין אחר.

חוכמת חלם רכבת ישראל ומישרד התחבורה
כרטיס אוטובוס מבאר שבע לתל אביב עולה בסביבות ה14 שקלים כרטיס רכבת מב"ש לתל אביב עולה 25 שקלים וזאת ביגלל שמישרד התחבורה מסבסד את הנסיעה באוטובוס אבל אם המצב היה הפוך מישרד התחבורה היה מסבסד את הרכבת ולא את האוטובוס ומוזיל את הנסיעה ברכבת היו יותר נוסעים ברכבות ולא באוטובוסים דבר אשר היה מקטין את העומס בכבישים ומעלה את אחוזי הנסיעה ברכבת אני חושב שצרייך להתחיל במחאה ציבורית להוזלת המחירים ברכבת לא יכול להיות שהרכבת תהיה לעשירים בילבד מה שכן כמות הנוסעים ברכבת בכול נסיעה היא עצומה אשמח אם תשרשרו דעתכם ורעיונות למחאה ציבורי.. תודה ויום טוב בועז גרדוס
מילא חלם, אבל רוע לב זה עניין אחר.
ובעניין זה הצלחת בועז להזכיר לי את הסבסוד הצולב הבזוי הקיים בקו הרכבת ת"א - י"ם.
 

boaz82

New member
הדרום סוג ב... יאלה בוא נעשה מהפכה

מילא חלם, אבל רוע לב זה עניין אחר.
ובעניין זה הצלחת בועז להזכיר לי את הסבסוד הצולב הבזוי הקיים בקו הרכבת ת"א - י"ם.
הדרום סוג ב... יאלה בוא נעשה מהפכה
מהפכה במחירי הרכבת
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה