קבלו אתר נחמד שמצאתי

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

Member
מנהל
קבלו אתר נחמד שמצאתי

קבלו אתר נחמד שמצאתי
באתר המון תמונות של רכבות באוקראינה.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
ותראו את זה:

קבלו אתר נחמד שמצאתי
באתר המון תמונות של רכבות באוקראינה.
ותראו את זה:
מה אתם מעדיפים? כזה או IC3 ?
 

davidfainshtein

Member
מנהל
הסבר (לא על הגוויה)...

אחלה תמונות דוד.עכשיו בוא ותסביר
לאיתי בני מה פשר הגוויה המוצאת מהרכבת....
הסבר (לא על הגוויה)...
טוב... הסבר על הגוויה לא תקבל, אבל הסבר על הקטר, דווקא כן: קטר חשמלי, לרכבות נוסעים ЧС8 או ChS8 שנות ייצור: 1983-1989 ארץ ייצור: צ'כוסלובקיה יצרן: סקודה מהירות מירבית: 180 קמ"ש כינוי של ה-Ch8 בסדנאות הקטרים בקייב הוא "ארגז ההפתעות" וזה מכיוון שהקטרים האלו היו "מוצלחים במיוחד". הקטרים, בעלי 8 סרנים, נבנו במיוחד לנוכח הדרישה הגוברת בקטרי חשמל חזקים עבור רכבות הנוסעים הארוכות בקו קייב-מוסקבה. הם נבנו על בסיס קטרי ה-ChS4 המוצלחים, אך נדחסו בהמון אלקטרוניקה מיותרת. כמו-כן, סלילי המנועים לופפו מחדש ע"מ להבטיח את עוצמתם המירבית של שמונת המנועים. התוצאה: קטרי הניסוי מס' 001 ו- 002 שהגיעו לקייב ב-1983 הושבתו כמעט מיד. במהלך נסיעת הבכורה של 002, ביציאה ממוסך הקטרים, נשרפו 5 מתוך שמונת המנועים... עד 1989 הגיעו עוד 30 קטרים מהסדרה לקייב. בשנת 1991 נותרו בשימוש פעיל רק שישה! במהלך שנות ה-90, לאחר גמר תקופת האחריות ואחרי שסקודה נואשה מסדרת הקטרים הכושלת, פורקו מהקטרים כל המערכות האלקטרוניות והקטרים הותאמו בחזרה לסדרת קטרי ChS4 המוצלחים. בדרך זו הוחזרו לשירות 29 קטרים (מלבד קטרי הניסוי 001 ו-002, וכן קטר 022).
 

בועז ל

New member
../images/Emo51.gif על ההסבר , אבל אותי מעניינים

הסבר (לא על הגוויה)...
טוב... הסבר על הגוויה לא תקבל, אבל הסבר על הקטר, דווקא כן: קטר חשמלי, לרכבות נוסעים ЧС8 או ChS8 שנות ייצור: 1983-1989 ארץ ייצור: צ'כוסלובקיה יצרן: סקודה מהירות מירבית: 180 קמ"ש כינוי של ה-Ch8 בסדנאות הקטרים בקייב הוא "ארגז ההפתעות" וזה מכיוון שהקטרים האלו היו "מוצלחים במיוחד". הקטרים, בעלי 8 סרנים, נבנו במיוחד לנוכח הדרישה הגוברת בקטרי חשמל חזקים עבור רכבות הנוסעים הארוכות בקו קייב-מוסקבה. הם נבנו על בסיס קטרי ה-ChS4 המוצלחים, אך נדחסו בהמון אלקטרוניקה מיותרת. כמו-כן, סלילי המנועים לופפו מחדש ע"מ להבטיח את עוצמתם המירבית של שמונת המנועים. התוצאה: קטרי הניסוי מס' 001 ו- 002 שהגיעו לקייב ב-1983 הושבתו כמעט מיד. במהלך נסיעת הבכורה של 002, ביציאה ממוסך הקטרים, נשרפו 5 מתוך שמונת המנועים... עד 1989 הגיעו עוד 30 קטרים מהסדרה לקייב. בשנת 1991 נותרו בשימוש פעיל רק שישה! במהלך שנות ה-90, לאחר גמר תקופת האחריות ואחרי שסקודה נואשה מסדרת הקטרים הכושלת, פורקו מהקטרים כל המערכות האלקטרוניות והקטרים הותאמו בחזרה לסדרת קטרי ChS4 המוצלחים. בדרך זו הוחזרו לשירות 29 קטרים (מלבד קטרי הניסוי 001 ו-002, וכן קטר 022).
על ההסבר , אבל אותי מעניינים
יותר הסקנדלים
וכאן אני רואה שאתה מנסה לשבש מהלכי חקירה...
 

davidfainshtein

Member
מנהל
טוף... אתה מכריח אותי לחשוף את האמת

על ההסבר , אבל אותי מעניינים
יותר הסקנדלים
וכאן אני רואה שאתה מנסה לשבש מהלכי חקירה...
טוף... אתה מכריח אותי לחשוף את האמת
הגופה היא של המהנדס הראשי של סקודה שתיכנן בתחילת שנות ה-80 את הקטר הזה. הגופה נחנתה והוצבה על הרציף ליד הקטר - כאזהרה למהנדסי הרכבות הצ'כיים - למען יראו ויראו - מה יקרה להם אם יעזו להוציא עוד פעם נבלה כזאת מידיהם ולדחוף אותה לרוסים.
 

בועז ל

New member
הסבר מצוין ההולם את התקופה !

טוף... אתה מכריח אותי לחשוף את האמת
הגופה היא של המהנדס הראשי של סקודה שתיכנן בתחילת שנות ה-80 את הקטר הזה. הגופה נחנתה והוצבה על הרציף ליד הקטר - כאזהרה למהנדסי הרכבות הצ'כיים - למען יראו ויראו - מה יקרה להם אם יעזו להוציא עוד פעם נבלה כזאת מידיהם ולדחוף אותה לרוסים.
הסבר מצוין ההולם את התקופה !
 

JayZed

New member
וואלה. ז"א יוצא שהסידור שלו הוא...

הסבר (לא על הגוויה)...
טוב... הסבר על הגוויה לא תקבל, אבל הסבר על הקטר, דווקא כן: קטר חשמלי, לרכבות נוסעים ЧС8 או ChS8 שנות ייצור: 1983-1989 ארץ ייצור: צ'כוסלובקיה יצרן: סקודה מהירות מירבית: 180 קמ"ש כינוי של ה-Ch8 בסדנאות הקטרים בקייב הוא "ארגז ההפתעות" וזה מכיוון שהקטרים האלו היו "מוצלחים במיוחד". הקטרים, בעלי 8 סרנים, נבנו במיוחד לנוכח הדרישה הגוברת בקטרי חשמל חזקים עבור רכבות הנוסעים הארוכות בקו קייב-מוסקבה. הם נבנו על בסיס קטרי ה-ChS4 המוצלחים, אך נדחסו בהמון אלקטרוניקה מיותרת. כמו-כן, סלילי המנועים לופפו מחדש ע"מ להבטיח את עוצמתם המירבית של שמונת המנועים. התוצאה: קטרי הניסוי מס' 001 ו- 002 שהגיעו לקייב ב-1983 הושבתו כמעט מיד. במהלך נסיעת הבכורה של 002, ביציאה ממוסך הקטרים, נשרפו 5 מתוך שמונת המנועים... עד 1989 הגיעו עוד 30 קטרים מהסדרה לקייב. בשנת 1991 נותרו בשימוש פעיל רק שישה! במהלך שנות ה-90, לאחר גמר תקופת האחריות ואחרי שסקודה נואשה מסדרת הקטרים הכושלת, פורקו מהקטרים כל המערכות האלקטרוניות והקטרים הותאמו בחזרה לסדרת קטרי ChS4 המוצלחים. בדרך זו הוחזרו לשירות 29 קטרים (מלבד קטרי הניסוי 001 ו-002, וכן קטר 022).
וואלה. ז"א יוצא שהסידור שלו הוא...
Bo-Bo-Bo-Bo. אילו היה אחד כזה בר"י... זה היה יכול להיות מצחיק בטרוף לשמוע את עובדי הרכבת מדברים עליו.
(רכבת DD נמשכת עיי קטר בובובובו יוצאת לכוון אשדוד מרציף 4...
)
רבה על ההסבר המפורט!
 

davidfainshtein

Member
מנהל
../images/Emo140.gif

וואלה. ז"א יוצא שהסידור שלו הוא...
Bo-Bo-Bo-Bo. אילו היה אחד כזה בר"י... זה היה יכול להיות מצחיק בטרוף לשמוע את עובדי הרכבת מדברים עליו.
(רכבת DD נמשכת עיי קטר בובובובו יוצאת לכוון אשדוד מרציף 4...
)
רבה על ההסבר המפורט!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה