2 שאלות....

מצב
הנושא נעול.

K i f

New member
2 שאלות....

2 שאלות....
היי שוב
1.תגידו, למה משמש רציף 1 בתחנת הראשונים? אף פעם לא ראיתי רכבת חונה שם...
תמיד זה היה רק ברציף 2... o_O 2.למה בהרבה תחנות(כמו ת"א מרכז, ת"א הגנה, ראשונים ועוד...) היום יש לכל רציף דרגנוע אחד... ברציפים מסויימים הוא עולה ובאחרים הוא יורד... וליד זה יש מדרגות רגילות... מה הקטע שלהם? לא יכלו לעשות 2 דרגנועים? יורדים ועולים? אפילו בלי מדרגות רגילות... קורה לפעמים שאני לא שם לב שהם יורדים כשאני דקה לפני שהרכבת יוצאת ואני בא אליהם ומתחיל לעלות... ולא מבין למה אני לא מצליח o_O.... זו הוצאה כ"כ גדולה עוד דרגנוע נוסף? תודה לעונים
 

fireman

New member
כנראה בב"ש האוניברסיטה

2 שאלות....
היי שוב
1.תגידו, למה משמש רציף 1 בתחנת הראשונים? אף פעם לא ראיתי רכבת חונה שם...
תמיד זה היה רק ברציף 2... o_O 2.למה בהרבה תחנות(כמו ת"א מרכז, ת"א הגנה, ראשונים ועוד...) היום יש לכל רציף דרגנוע אחד... ברציפים מסויימים הוא עולה ובאחרים הוא יורד... וליד זה יש מדרגות רגילות... מה הקטע שלהם? לא יכלו לעשות 2 דרגנועים? יורדים ועולים? אפילו בלי מדרגות רגילות... קורה לפעמים שאני לא שם לב שהם יורדים כשאני דקה לפני שהרכבת יוצאת ואני בא אליהם ומתחיל לעלות... ולא מבין למה אני לא מצליח o_O.... זו הוצאה כ"כ גדולה עוד דרגנוע נוסף? תודה לעונים
כנראה בב"ש האוניברסיטה
למדו מהניסיון של ראשל"צ וידעו שבמילא רכבות לא עוצרות ברציף 1 אז ביטלו אותו...
לגבי דרגנועים בדר"כ ברציפים יש דרגנועים לעליה בלבד....והמדרגות משמשות לירידה ועליה במקרה שהדרגנוע לא עובד.... למה רק לעליה כי יותר קשה לעלות מאשר לרדת לגבי שני דרגנועים וביטול המדרגות הרגילות, בלתי אפשרי.....יש תקנים לרוחב של גרם מדרגות במקומות הומי קהל ויש חוק אחר שמחייב גרם מדרגות ללא שום קשר לאמצעים האחרים שיש במקום להתניידות בין מפלסים (דרגנועים\מעליות)
 
ואתה מתלונן שאנשיםלא קוראים../images/Emo6.gif

כנראה בב"ש האוניברסיטה
למדו מהניסיון של ראשל"צ וידעו שבמילא רכבות לא עוצרות ברציף 1 אז ביטלו אותו...
לגבי דרגנועים בדר"כ ברציפים יש דרגנועים לעליה בלבד....והמדרגות משמשות לירידה ועליה במקרה שהדרגנוע לא עובד.... למה רק לעליה כי יותר קשה לעלות מאשר לרדת לגבי שני דרגנועים וביטול המדרגות הרגילות, בלתי אפשרי.....יש תקנים לרוחב של גרם מדרגות במקומות הומי קהל ויש חוק אחר שמחייב גרם מדרגות ללא שום קשר לאמצעים האחרים שיש במקום להתניידות בין מפלסים (דרגנועים\מעליות)
ואתה מתלונן שאנשיםלא קוראים

ציטוט: "קורה לפעמים שאני לא שם לב שהם יורדים כשאני דקה לפני שהרכבת יוצאת ואני בא אליהם ומתחיל לעלות"
 

fireman

New member
זה לא הגיוני....אבל יכול לקרות

ואתה מתלונן שאנשיםלא קוראים

ציטוט: "קורה לפעמים שאני לא שם לב שהם יורדים כשאני דקה לפני שהרכבת יוצאת ואני בא אליהם ומתחיל לעלות"
זה לא הגיוני....אבל יכול לקרות
כנראה טעויות בהפעלה. הדרגנועים אמורים לשמש לעליה בלבד. כנראה מי שהפעיל אותם לא שם לב לאיזה כיוון הפעלה הוא מסובב את המפתח.
 

Shark Alarm

New member
דווקא יוצא לפעמים שבתחנת ../images/Emo26.gif

זה לא הגיוני....אבל יכול לקרות
כנראה טעויות בהפעלה. הדרגנועים אמורים לשמש לעליה בלבד. כנראה מי שהפעיל אותם לא שם לב לאיזה כיוון הפעלה הוא מסובב את המפתח.
דווקא יוצא לפעמים שבתחנת

הראשונים הדרגנוע ברציף 1 יורד (כי בגלל שהרכבת רק הגיעה (בסביבות XX:45) ואין טעם לעשות אותם לעליה בלבד, כי גם ככה הרכבת הבאה יוצאת מהראשונים ב XX:27
 

כברימן

New member
לא תמיד

זה לא הגיוני....אבל יכול לקרות
כנראה טעויות בהפעלה. הדרגנועים אמורים לשמש לעליה בלבד. כנראה מי שהפעיל אותם לא שם לב לאיזה כיוון הפעלה הוא מסובב את המפתח.
לא תמיד
יש מצבים שר"י יודעים ש-90% מהנוסעים ברציף רוצים דווקא לרדת ולא לעלות (למשל תל אביב מרכז ב-17.00) - אז שמים את הדרגנוע במצב ירידה ולא עלייה.
 

K i f

New member
אמ...

כנראה בב"ש האוניברסיטה
למדו מהניסיון של ראשל"צ וידעו שבמילא רכבות לא עוצרות ברציף 1 אז ביטלו אותו...
לגבי דרגנועים בדר"כ ברציפים יש דרגנועים לעליה בלבד....והמדרגות משמשות לירידה ועליה במקרה שהדרגנוע לא עובד.... למה רק לעליה כי יותר קשה לעלות מאשר לרדת לגבי שני דרגנועים וביטול המדרגות הרגילות, בלתי אפשרי.....יש תקנים לרוחב של גרם מדרגות במקומות הומי קהל ויש חוק אחר שמחייב גרם מדרגות ללא שום קשר לאמצעים האחרים שיש במקום להתניידות בין מפלסים (דרגנועים\מעליות)
אמ...
אז בקשר לרציף 1 בראשונים.... אין בו שימוש מיוחד? הוא פשוט ישאר מוזנח כל חייו? ולמה לא עשו צמד רציפים מחובר כזה? באמצע? ובצד שמאל וימין את המסילות של שניהם? כמו רציפים 3-4 או 1-2 בת"א מרכז... זה היה יכול להיות חכם יותר... וככה גם היו יכולים לעשות מעלית, דרגנועים עולים ויורדים ומדרגות רגילות... ואולי אפילו היה אפשרות לדחוף לשם איזו רמפה כזאת... לנכים... לפעמים אני שואל את עצמי, מי האדיוט שמנהל את כל העסק של הרכבת? למה הם לא חושבים בהיגיון? יש למישהו תשובה על זה?
 
אל תנסה למצוא הגיון...

אמ...
אז בקשר לרציף 1 בראשונים.... אין בו שימוש מיוחד? הוא פשוט ישאר מוזנח כל חייו? ולמה לא עשו צמד רציפים מחובר כזה? באמצע? ובצד שמאל וימין את המסילות של שניהם? כמו רציפים 3-4 או 1-2 בת"א מרכז... זה היה יכול להיות חכם יותר... וככה גם היו יכולים לעשות מעלית, דרגנועים עולים ויורדים ומדרגות רגילות... ואולי אפילו היה אפשרות לדחוף לשם איזו רמפה כזאת... לנכים... לפעמים אני שואל את עצמי, מי האדיוט שמנהל את כל העסק של הרכבת? למה הם לא חושבים בהיגיון? יש למישהו תשובה על זה?
אל תנסה למצוא הגיון...
באמת.
 
../images/Emo45.gif לגבי 2 אני מסכים, למרות...

2 שאלות....
היי שוב
1.תגידו, למה משמש רציף 1 בתחנת הראשונים? אף פעם לא ראיתי רכבת חונה שם...
תמיד זה היה רק ברציף 2... o_O 2.למה בהרבה תחנות(כמו ת"א מרכז, ת"א הגנה, ראשונים ועוד...) היום יש לכל רציף דרגנוע אחד... ברציפים מסויימים הוא עולה ובאחרים הוא יורד... וליד זה יש מדרגות רגילות... מה הקטע שלהם? לא יכלו לעשות 2 דרגנועים? יורדים ועולים? אפילו בלי מדרגות רגילות... קורה לפעמים שאני לא שם לב שהם יורדים כשאני דקה לפני שהרכבת יוצאת ואני בא אליהם ומתחיל לעלות... ולא מבין למה אני לא מצליח o_O.... זו הוצאה כ"כ גדולה עוד דרגנוע נוסף? תודה לעונים
לגבי 2 אני מסכים, למרות...
שבת"א ההגנה ישנם על רציפים אחד ושניים שלושה דרגנועים, ואין מצב שאין אחד שעולה (אלא אם הוא מקולקל). פשוט אנשים לא מתאמצים מספיק בכדי לגלות אותם
. זה מזכיר לי שכבר בב"ש מרכז, אנשים מצטופפים כמו סרדינים בקרונות האחרונים (שהם הראשונים בתחנה), בקושי יש מקום לעמוד, מבוגרים, צעירים, חיילים, עומדים במעברים, יושבים על הרצפה, זוועה
. והקרונות הראשונים ממש ריקים, בב"ש מרכז בד"כ יושבים אחד או שני אנשים ברביעיית כסאות בקרונות הקדמיים.
 

fireman

New member
כנראה מפחדים להתקדם קדימה ../images/Emo6.gif

לגבי 2 אני מסכים, למרות...
שבת"א ההגנה ישנם על רציפים אחד ושניים שלושה דרגנועים, ואין מצב שאין אחד שעולה (אלא אם הוא מקולקל). פשוט אנשים לא מתאמצים מספיק בכדי לגלות אותם
. זה מזכיר לי שכבר בב"ש מרכז, אנשים מצטופפים כמו סרדינים בקרונות האחרונים (שהם הראשונים בתחנה), בקושי יש מקום לעמוד, מבוגרים, צעירים, חיילים, עומדים במעברים, יושבים על הרצפה, זוועה
. והקרונות הראשונים ממש ריקים, בב"ש מרכז בד"כ יושבים אחד או שני אנשים ברביעיית כסאות בקרונות הקדמיים.
כנראה מפחדים להתקדם קדימה
 
שמע, בתכלס אני מבין אותם

כנראה מפחדים להתקדם קדימה
שמע, בתכלס אני מבין אותם
גם אני מתייאש לפעמים.
ביום חמישי הגעתי איזה שתיים - שלוש דקות לפני שהרכבת יצאה, אז הייתי חייב להכנס בראשון. תחשוב שכל קרון מחולק לשניים, והיו חמישה מערכים, עושה רושם כאילו יש 30 קרונות
כשירדתי בת"א, הייתי בטוח שאני בהתחלה, גיליתי שיש עוד שני מערכים לפני
 

K i f

New member
הדרגנועים הדרומיים בת"א מרכז

לגבי 2 אני מסכים, למרות...
שבת"א ההגנה ישנם על רציפים אחד ושניים שלושה דרגנועים, ואין מצב שאין אחד שעולה (אלא אם הוא מקולקל). פשוט אנשים לא מתאמצים מספיק בכדי לגלות אותם
. זה מזכיר לי שכבר בב"ש מרכז, אנשים מצטופפים כמו סרדינים בקרונות האחרונים (שהם הראשונים בתחנה), בקושי יש מקום לעמוד, מבוגרים, צעירים, חיילים, עומדים במעברים, יושבים על הרצפה, זוועה
. והקרונות הראשונים ממש ריקים, בב"ש מרכז בד"כ יושבים אחד או שני אנשים ברביעיית כסאות בקרונות הקדמיים.
הדרגנועים הדרומיים בת"א מרכז
יורדים? o_O אם כן, אתה צודק באומרך זאת: "פשוט אנשים לא מתאמצים מספיק בכדי לגלות אותם" חחחחחחחחחחחח ואם הם גם עולים, אז לאדע
אני יודע ששני הצפוניים, איפה שרוב הספסלים וזה... הם עולים... ואף פעם לא אהבתי לרדת לרציפים... (נו מה, מותר להתעצל, לא?
)
 
אהה ולא תמיד הם יורדים, לפעמים...

הדרגנועים הדרומיים בת"א מרכז
יורדים? o_O אם כן, אתה צודק באומרך זאת: "פשוט אנשים לא מתאמצים מספיק בכדי לגלות אותם" חחחחחחחחחחחח ואם הם גם עולים, אז לאדע
אני יודע ששני הצפוניים, איפה שרוב הספסלים וזה... הם עולים... ואף פעם לא אהבתי לרדת לרציפים... (נו מה, מותר להתעצל, לא?
)
אהה ולא תמיד הם יורדים, לפעמים...
שלושתם עולים, נראה לי... מוזר הא
 

K i f

New member
שלושתם? יש 4, לא?

אהה ולא תמיד הם יורדים, לפעמים...
שלושתם עולים, נראה לי... מוזר הא
שלושתם? יש 4, לא?
2 ברציפים 1-2 ו-2 ברציפים 3-4... לא?
אף פעם לא בדקתי אם הדרומיים עולים/יורדים... אף פעם לא ראיתי בחלק הדרומי של התחנה אנשים חוץ מעובדי רכבת שעמדו שם ודיברו ;/
 
לא יודע לא הייתי ברציפים 3 ו -4...

שלושתם? יש 4, לא?
2 ברציפים 1-2 ו-2 ברציפים 3-4... לא?
אף פעם לא בדקתי אם הדרומיים עולים/יורדים... אף פעם לא ראיתי בחלק הדרומי של התחנה אנשים חוץ מעובדי רכבת שעמדו שם ודיברו ;/
לא יודע לא הייתי ברציפים 3 ו -4...
כבר פתחו אותם
(בהגנה אני מדבר) יש שלושה דרגנועים ברציפים אחד ושניים, ומדרגות רגילות.
 

K i f

New member
אה.... איזה מפגר אני ../images/Emo67.gif../images/Emo122.gif

לא יודע לא הייתי ברציפים 3 ו -4...
כבר פתחו אותם
(בהגנה אני מדבר) יש שלושה דרגנועים ברציפים אחד ושניים, ומדרגות רגילות.
אה.... איזה מפגר אני

אני עד עכשיו חי באשליה שאמרת מרכז
אופסי
בהגנה אני מכיר רק דרגנוע אחד... אפעם לא התעניינתי באחרים
 
זה כולם, ובמרכז הם תמיד עולים...

אה.... איזה מפגר אני

אני עד עכשיו חי באשליה שאמרת מרכז
אופסי
בהגנה אני מכיר רק דרגנוע אחד... אפעם לא התעניינתי באחרים
זה כולם, ובמרכז הם תמיד עולים...
בכל אופן, באמת אין סיבה לא להשקיע בדרגנוע יורד, גם יש מקום לזה.
 

K i f

New member
אם במרכז כולם עולים כמו שאמרת...

זה כולם, ובמרכז הם תמיד עולים...
בכל אופן, באמת אין סיבה לא להשקיע בדרגנוע יורד, גם יש מקום לזה.
אם במרכז כולם עולים כמו שאמרת...
למה לא עושים שהדרומיים ירדו? זה יעזור להם גם למלא את הקרונות הראשונים באייסי וככה לא יהיה צפוף כמו שאמרת למעלה
חבל שאני אהיה רק בעזריאלי היום... רציתי ללכת לצעוק על מישהו שם בת"א מרכז
אני ממש כועס עליהם... חחח... הם לא מתביישים! גורמים לי לרדת 30-40 מדרגות! מה גם שזה קשה לרדת עם צ'יפס מהצ'יפסומט, כוס אייסקפה, תיק על הגב, גיטרה על הכתף והכרטיס רכבת בפה בגלל שלא הצלחתי למצוא מקום להניח הכל... פעמיים כמעט נפלתי שם... המדרגות שם כ"כ צרות שאפילו נמלה מסוגלת ליפול שם
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה