קווי אגד הסודיים בערד

מצב
הנושא נעול.

אלון 58

New member
קווי אגד הסודיים בערד../images/Emo130.gif

קווי אגד הסודיים בערד

כתבה ותגובה של קורא אנונימי בשבועון "הצבי" המקומי בערד,לגבי קו סודי של אגד לים-המלח,שגם הקורא וגם הכתבה הגדירו אותו כקו לחרדים(הוגדר כמיוחד לחרדים),הוא ממוספר כקו 65,מחיר הנסיעה בו 7.60 ש"ח,בעוד שבקווים הסדירים של אגד בין ערד לים-המלח(387,385,384),התעריף הוא 17.70 או 21.00(תלוי בקומבינה עם הנהג).רצוי לציין שאין בעיר כלל תחנות לקו כזה,הוא לא עובר בתחנה המרכזית,כפי שפורסם לא מזמן על קו 552 לאשדוד.גופים הקשורים לכך טענו שמדובר בשכירת אוטובוסים לצורך נסיעות אלו לזמן חופשת הקיץ.בין השאר נכתב בכתבה על כך שזה רע שאין קו המקשר את ערד עם דימונה בשני הכיוונים,מאחר וקיים היום מגזר של עובדים המועסקים בין שתי הערים,משרד התחבורה בינתיים לא מאשר,והוטל על ראשי הערים,מר מאיר כהן מדימונה ומר מוטי בריל מערד לנסות ולהתערב בנושא. אולי הפרויקט של אופיר כץ יודע יותר ומעודכן בנושא?
 

mucool2

New member
נשמע מעניין

קווי אגד הסודיים בערד

כתבה ותגובה של קורא אנונימי בשבועון "הצבי" המקומי בערד,לגבי קו סודי של אגד לים-המלח,שגם הקורא וגם הכתבה הגדירו אותו כקו לחרדים(הוגדר כמיוחד לחרדים),הוא ממוספר כקו 65,מחיר הנסיעה בו 7.60 ש"ח,בעוד שבקווים הסדירים של אגד בין ערד לים-המלח(387,385,384),התעריף הוא 17.70 או 21.00(תלוי בקומבינה עם הנהג).רצוי לציין שאין בעיר כלל תחנות לקו כזה,הוא לא עובר בתחנה המרכזית,כפי שפורסם לא מזמן על קו 552 לאשדוד.גופים הקשורים לכך טענו שמדובר בשכירת אוטובוסים לצורך נסיעות אלו לזמן חופשת הקיץ.בין השאר נכתב בכתבה על כך שזה רע שאין קו המקשר את ערד עם דימונה בשני הכיוונים,מאחר וקיים היום מגזר של עובדים המועסקים בין שתי הערים,משרד התחבורה בינתיים לא מאשר,והוטל על ראשי הערים,מר מאיר כהן מדימונה ומר מוטי בריל מערד לנסות ולהתערב בנושא. אולי הפרויקט של אופיר כץ יודע יותר ומעודכן בנושא?
נשמע מעניין
מישהו יכול לסרוק את הכתבה?
 
נשמע מעצבן

קווי אגד הסודיים בערד

כתבה ותגובה של קורא אנונימי בשבועון "הצבי" המקומי בערד,לגבי קו סודי של אגד לים-המלח,שגם הקורא וגם הכתבה הגדירו אותו כקו לחרדים(הוגדר כמיוחד לחרדים),הוא ממוספר כקו 65,מחיר הנסיעה בו 7.60 ש"ח,בעוד שבקווים הסדירים של אגד בין ערד לים-המלח(387,385,384),התעריף הוא 17.70 או 21.00(תלוי בקומבינה עם הנהג).רצוי לציין שאין בעיר כלל תחנות לקו כזה,הוא לא עובר בתחנה המרכזית,כפי שפורסם לא מזמן על קו 552 לאשדוד.גופים הקשורים לכך טענו שמדובר בשכירת אוטובוסים לצורך נסיעות אלו לזמן חופשת הקיץ.בין השאר נכתב בכתבה על כך שזה רע שאין קו המקשר את ערד עם דימונה בשני הכיוונים,מאחר וקיים היום מגזר של עובדים המועסקים בין שתי הערים,משרד התחבורה בינתיים לא מאשר,והוטל על ראשי הערים,מר מאיר כהן מדימונה ומר מוטי בריל מערד לנסות ולהתערב בנושא. אולי הפרויקט של אופיר כץ יודע יותר ומעודכן בנושא?
נשמע מעצבן
שוב פעם קומביות של אגד והחרדים. זו שערוריה אמיתית.
 
קווים סודיים בכפר סבא

קווי אגד הסודיים בערד

כתבה ותגובה של קורא אנונימי בשבועון "הצבי" המקומי בערד,לגבי קו סודי של אגד לים-המלח,שגם הקורא וגם הכתבה הגדירו אותו כקו לחרדים(הוגדר כמיוחד לחרדים),הוא ממוספר כקו 65,מחיר הנסיעה בו 7.60 ש"ח,בעוד שבקווים הסדירים של אגד בין ערד לים-המלח(387,385,384),התעריף הוא 17.70 או 21.00(תלוי בקומבינה עם הנהג).רצוי לציין שאין בעיר כלל תחנות לקו כזה,הוא לא עובר בתחנה המרכזית,כפי שפורסם לא מזמן על קו 552 לאשדוד.גופים הקשורים לכך טענו שמדובר בשכירת אוטובוסים לצורך נסיעות אלו לזמן חופשת הקיץ.בין השאר נכתב בכתבה על כך שזה רע שאין קו המקשר את ערד עם דימונה בשני הכיוונים,מאחר וקיים היום מגזר של עובדים המועסקים בין שתי הערים,משרד התחבורה בינתיים לא מאשר,והוטל על ראשי הערים,מר מאיר כהן מדימונה ומר מוטי בריל מערד לנסות ולהתערב בנושא. אולי הפרויקט של אופיר כץ יודע יותר ומעודכן בנושא?
קווים סודיים בכפר סבא
הקווים שמסיעים תלמידים לחטיבות הביניים ולתיכוניים הם קווים "סודיים". אין לוחות זמנים. אין מסלול מפורסם. אגד מפעיל את הקווים איך שבא לו. אם ביום חמישי אין ב 12 מספיק תלמידים בחטיבה, לא נוסעים ואז בשעה 1 צובאים טונה של תלמידים על הפתחים. ביום שישי, מספיק אוטובוס אחד. לשאול את הסדרנים בתחנה המרכזית (כי אין לוח זמנים) קשה מאוד כי חדר הבקרה מחששה אחת גדולה של סיגריות. אגד חזקים על ילדים שלא יכולים להוציא רשיון ולקנות אוטו, ואין להם תחרות. למה לא מפעילים הסעות של מספר חברות? שהתלמידים יבחרו! כמו בפלאפונים.
 

ה2

New member
אל תבוא בתלונות לאגד בקשר לקווי

קווים סודיים בכפר סבא
הקווים שמסיעים תלמידים לחטיבות הביניים ולתיכוניים הם קווים "סודיים". אין לוחות זמנים. אין מסלול מפורסם. אגד מפעיל את הקווים איך שבא לו. אם ביום חמישי אין ב 12 מספיק תלמידים בחטיבה, לא נוסעים ואז בשעה 1 צובאים טונה של תלמידים על הפתחים. ביום שישי, מספיק אוטובוס אחד. לשאול את הסדרנים בתחנה המרכזית (כי אין לוח זמנים) קשה מאוד כי חדר הבקרה מחששה אחת גדולה של סיגריות. אגד חזקים על ילדים שלא יכולים להוציא רשיון ולקנות אוטו, ואין להם תחרות. למה לא מפעילים הסעות של מספר חברות? שהתלמידים יבחרו! כמו בפלאפונים.
אל תבוא בתלונות לאגד בקשר לקווי
התלמידים. קווי התלמידים בכל הארץ מופעלים לפי בקשת בתי הספר ולא לפי איזו גחמה של סדרן או נהג וכאשר יש אוטובוס אחד או שניים או יותר זה לפי בקשת בית הספר.
 

ונפלון

New member
גם בקרית אונו היה כזה דבר

אל תבוא בתלונות לאגד בקשר לקווי
התלמידים. קווי התלמידים בכל הארץ מופעלים לפי בקשת בתי הספר ולא לפי איזו גחמה של סדרן או נהג וכאשר יש אוטובוס אחד או שניים או יותר זה לפי בקשת בית הספר.
גם בקרית אונו היה כזה דבר
שהייתי בתיכון ו"דן" עוד הפעילו את הקווים באזור קרית אונו היה אוטובוס שבמקום מספר קו היה HH שהיה נוסע מקרית החינוך באותו מסלול של קו 68 עד לצומת בר אילן, שם הוא היה פונה שמאלה חזרה למסוף רימון.
 

אורי404

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif בכל מקרה, עליכם כהורים

קווים סודיים בכפר סבא
הקווים שמסיעים תלמידים לחטיבות הביניים ולתיכוניים הם קווים "סודיים". אין לוחות זמנים. אין מסלול מפורסם. אגד מפעיל את הקווים איך שבא לו. אם ביום חמישי אין ב 12 מספיק תלמידים בחטיבה, לא נוסעים ואז בשעה 1 צובאים טונה של תלמידים על הפתחים. ביום שישי, מספיק אוטובוס אחד. לשאול את הסדרנים בתחנה המרכזית (כי אין לוח זמנים) קשה מאוד כי חדר הבקרה מחששה אחת גדולה של סיגריות. אגד חזקים על ילדים שלא יכולים להוציא רשיון ולקנות אוטו, ואין להם תחרות. למה לא מפעילים הסעות של מספר חברות? שהתלמידים יבחרו! כמו בפלאפונים.
בכל מקרה, עליכם כהורים
לפנות להנהלת בית הספר, כדי שיפנו לאגד וידאגו בכך שבאגד ישנו את המצב הקיים. אני לא מוצא שום סיבה שלא יהיה לקווים לוח זמנים מפורט ומסודר. למרות, שתפקיד בתי הספר הוא לדאוג לשינוי המצב הקיים, אגד 'יכלו' להגדיל ראש ולתגבר אוטובוסים. הם לא חפים מאשמה. הרי לא מדובר במקרה בודד שהאוטובוס מלא, אלא במקרה שחוזר לעצמו. הרי בואו לא נתחסד: אם קו 402 או 980 היה עמוס אגד היו דואגים מאוד לתגבר את הקווים, אפילו אם זה כרוך בתגבור אוטובוסים ונהגים מסניפים אחרים ואפילו אם זה יעשה בלאגן בסיגורי העבודה. למעשה, מה שקורה עם התלמידים בכפר סבא זהו מעשה הגובל בציניות. לגבי חר הבקרה בכפר סבא - אכן. התחושה שם ש'אין עם מי לדבר'. הם סגורים בבועה שלהם. אני מבין שיש לקוחות שהם לא קלים ואכן הם לא צריכים להיות עם דלת פתוחה לקהל הרחב. אבל, על הסניפים המקומיים להציב בתחנות המרכזיות "תיבת הצעות ותלונות", וכך יהיה יותר פשוט לציבור המקומי לפנות לסניף המקומי בטיפול בבעיות שונות.
 
הנה מה שידוע לי

קווי אגד הסודיים בערד

כתבה ותגובה של קורא אנונימי בשבועון "הצבי" המקומי בערד,לגבי קו סודי של אגד לים-המלח,שגם הקורא וגם הכתבה הגדירו אותו כקו לחרדים(הוגדר כמיוחד לחרדים),הוא ממוספר כקו 65,מחיר הנסיעה בו 7.60 ש"ח,בעוד שבקווים הסדירים של אגד בין ערד לים-המלח(387,385,384),התעריף הוא 17.70 או 21.00(תלוי בקומבינה עם הנהג).רצוי לציין שאין בעיר כלל תחנות לקו כזה,הוא לא עובר בתחנה המרכזית,כפי שפורסם לא מזמן על קו 552 לאשדוד.גופים הקשורים לכך טענו שמדובר בשכירת אוטובוסים לצורך נסיעות אלו לזמן חופשת הקיץ.בין השאר נכתב בכתבה על כך שזה רע שאין קו המקשר את ערד עם דימונה בשני הכיוונים,מאחר וקיים היום מגזר של עובדים המועסקים בין שתי הערים,משרד התחבורה בינתיים לא מאשר,והוטל על ראשי הערים,מר מאיר כהן מדימונה ומר מוטי בריל מערד לנסות ולהתערב בנושא. אולי הפרויקט של אופיר כץ יודע יותר ומעודכן בנושא?
הנה מה שידוע לי
על קו 65 הזה שמעתי לראשונה, ובאמת השאלה היא עד כמה הוא "פורמאלי". קווים 550 ו-552 יוצאים מצפון שכונת חלמיש, מקיפים אותה, פונים לכיוון נרדים ומקיפים א הקריה החרדית ואז יוצאים מערד דרך הכניסה המערבית בדרכם לבני-ברק ואשדוד. הם עדיין לא מופיעים באתר אגד (למרות שהוגדר שם מקום בשם "ערד - שכונת חלמיש"). השבוע ראיתי שני אוטובוסים יוצאים מהעיר - 550 לבני-ברק עם 10+ נוסעים ואוטובוס לאשדוד עם מעט יותר. כנראה ההבדל נובע מכך שבקו לבני-ברק יש יותר נסיעות, ולכן האנשים "מתפזרים" (למרות שההפרשים בין הנסיעות הם של שעתיים ויותר). אין לי מושג מה מחיר הנסיעה, אבל אני מניח שזה בסביבות ה-25 ש"ח. עלות הפעלת הקווים הללו היא כמעט 50,000 ש"ח בשבוע (ואם מחירי הנסיעה והביקוש הם שכמו שאני מעריך, הרי שני הקווים הללו מפסידים יותר ממיליון ש"ח בשנה! לגבי מחיר הנסיעה לים-המלח: 75 נסיעות שבועיות (יותר ממה שיש היום) לעין-בוקק במידיבוס (מספיק) במחיר של 18 ש"ח וממוצע של 10 נוסעים בכל נסיעה הופכים קו כזה לריווחי גם אם כל ההוצאות כלולות. מחיר רגיל של 15 ש"ח הוא סביר לקו הזה, אבל לא ריאלי בגלל הצורך לשרת גם את עין-גדי. לגבי קו מערד לדימונה - במחיר של 14 ש"ח ו-10 נוסעים במיניבוס הוא מסוגל להיות ריווחי אם תהיה מעט תמיכה ממשלתית (למשל ויתור על מיסי יבוא ודמי רישוי). לדעתי זה בהחלט קו חיוני שראוי להפעיל אותו בגלל הקשרים בין הערים (גם קשרי משפחה וגם קשרי תעסוקה), עם 2-3 נסיעות ביום. לדעתי תהיה בעיה בתזמון נסיעות הבוקר בגלל ההסעות המסודרות למפעלים, ואני ממליץ לאחר את האוטובוס (שייצא מערד ב-7:40 ויחזור מדימונה ב-8:30). ועוד הערה קטנה - פשוט אי אפשר לסמוך על שלטי התחנות בערד. קו 1א מופיע בתחנות שהוא לא עובר בהן, תחנה בשכ' חלמיש מסומנת כשכ' טללים (שמצידו השני של הכביש) ומחוץ לערד תחנה של קווים 385,388 מסומנת כתחנה של קו 2!
 

אלון 58

New member
הקו לדימונה

הנה מה שידוע לי
על קו 65 הזה שמעתי לראשונה, ובאמת השאלה היא עד כמה הוא "פורמאלי". קווים 550 ו-552 יוצאים מצפון שכונת חלמיש, מקיפים אותה, פונים לכיוון נרדים ומקיפים א הקריה החרדית ואז יוצאים מערד דרך הכניסה המערבית בדרכם לבני-ברק ואשדוד. הם עדיין לא מופיעים באתר אגד (למרות שהוגדר שם מקום בשם "ערד - שכונת חלמיש"). השבוע ראיתי שני אוטובוסים יוצאים מהעיר - 550 לבני-ברק עם 10+ נוסעים ואוטובוס לאשדוד עם מעט יותר. כנראה ההבדל נובע מכך שבקו לבני-ברק יש יותר נסיעות, ולכן האנשים "מתפזרים" (למרות שההפרשים בין הנסיעות הם של שעתיים ויותר). אין לי מושג מה מחיר הנסיעה, אבל אני מניח שזה בסביבות ה-25 ש"ח. עלות הפעלת הקווים הללו היא כמעט 50,000 ש"ח בשבוע (ואם מחירי הנסיעה והביקוש הם שכמו שאני מעריך, הרי שני הקווים הללו מפסידים יותר ממיליון ש"ח בשנה! לגבי מחיר הנסיעה לים-המלח: 75 נסיעות שבועיות (יותר ממה שיש היום) לעין-בוקק במידיבוס (מספיק) במחיר של 18 ש"ח וממוצע של 10 נוסעים בכל נסיעה הופכים קו כזה לריווחי גם אם כל ההוצאות כלולות. מחיר רגיל של 15 ש"ח הוא סביר לקו הזה, אבל לא ריאלי בגלל הצורך לשרת גם את עין-גדי. לגבי קו מערד לדימונה - במחיר של 14 ש"ח ו-10 נוסעים במיניבוס הוא מסוגל להיות ריווחי אם תהיה מעט תמיכה ממשלתית (למשל ויתור על מיסי יבוא ודמי רישוי). לדעתי זה בהחלט קו חיוני שראוי להפעיל אותו בגלל הקשרים בין הערים (גם קשרי משפחה וגם קשרי תעסוקה), עם 2-3 נסיעות ביום. לדעתי תהיה בעיה בתזמון נסיעות הבוקר בגלל ההסעות המסודרות למפעלים, ואני ממליץ לאחר את האוטובוס (שייצא מערד ב-7:40 ויחזור מדימונה ב-8:30). ועוד הערה קטנה - פשוט אי אפשר לסמוך על שלטי התחנות בערד. קו 1א מופיע בתחנות שהוא לא עובר בהן, תחנה בשכ' חלמיש מסומנת כשכ' טללים (שמצידו השני של הכביש) ומחוץ לערד תחנה של קווים 385,388 מסומנת כתחנה של קו 2!
הקו לדימונה
עד אוקטובר 1973 פעל קו שרות בין דימונה לערד,שמוספר אז כקו 390,הוא פסק מלפעול לאחר מלחמת-יום-הכפורים.מידי פעם עלו הצעות לחדשו,אבל תמיד היו גורמים שטענו הוא לא כדאי ולא כלכלי.את הכתבה במקומון של ערד קראתי ומצאתי פעם ראשונה מזה הרבה זמן שהנושא עולה שוב.ידוע שיש אנשים מערד שעובדים בדימונה ולהיפך,השאלה היא אם הם נוסעים לעבודותיהם בתח"צ דרך באר-שבע,או שלחלק מהם יש הסעות.אם יש כאלו שבאמת זקוקים לתח"צ ישירה בין שתי הערים,אז יש הצדקה להפעיל זאת,בהתאמה פחות או יותר לשעות היציאה לעבודה והחזרה ממנה,צריך לעקוב ולראות לאן זה יתפתח,שכרגע מנסים "לעורר" גם את שני ראשי העיריות שיפעלו בנושא אצל משרד-התחבורה. בנושא הקווים בערד,זה לא חדש שבערד מפוזרות תחנות אוטובוס "גלמודות" שכיום שום קו לא עוצר בהן,או שהן לא תואמות את המסלולים הנוכחיים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה