+ שאלות לגבי ר"י בב"ש(
)

מצב
הנושא נעול.
../images/Emo32.gif + שאלות לגבי ר"י בב"ש(../images/Emo35.gif)

+ שאלות לגבי ר"י בב"ש(
)
קודם ה -
, החליפו סקר
, אני חושב שהיית מטרה לסקר, היא הייתה ברורה, וגם התוצאות היו ברורות, הלא כך
לגבי הרכבת בב"ש, קורה מדי פעם, שהרכבת מתעכבת ביציאה בגלל מפגש רכבות, שמתקיים בתוך באר שבע. מדוע לא עשו את הקוים בתוך ב"ש כפולים
כך זה היה פותר כמה בעיות של איחורים, ובסה"כ מדובר על קטע די קצר. האם היה טעם לבנות חיבור טוב יותר לתחנת ב"ש צפון
כלומר אני יודע שמדובר פה על המון כסף ומשאבים, אבל רק תוהה, הנסיעה לב"ש צפון אורכת כ - 8 דקות, שזה המון
 

fireman

New member
קטע ב"ש מרכז - צפון

+ שאלות לגבי ר"י בב"ש(
)
קודם ה -
, החליפו סקר
, אני חושב שהיית מטרה לסקר, היא הייתה ברורה, וגם התוצאות היו ברורות, הלא כך
לגבי הרכבת בב"ש, קורה מדי פעם, שהרכבת מתעכבת ביציאה בגלל מפגש רכבות, שמתקיים בתוך באר שבע. מדוע לא עשו את הקוים בתוך ב"ש כפולים
כך זה היה פותר כמה בעיות של איחורים, ובסה"כ מדובר על קטע די קצר. האם היה טעם לבנות חיבור טוב יותר לתחנת ב"ש צפון
כלומר אני יודע שמדובר פה על המון כסף ומשאבים, אבל רק תוהה, הנסיעה לב"ש צפון אורכת כ - 8 דקות, שזה המון
קטע ב"ש מרכז - צפון
הוא הקטע הראשון מקו באר שבע צפונה שעליו תראה מסילה משולשת. לצורך העניין עובדים על הקטע הזה ממש בימים אלו בשיא המרץ. הנסיעה באופן עקרוני אמורה לקחת 6 דקות ולא 8 דקות.
 
סליחה תיקון...

קטע ב"ש מרכז - צפון
הוא הקטע הראשון מקו באר שבע צפונה שעליו תראה מסילה משולשת. לצורך העניין עובדים על הקטע הזה ממש בימים אלו בשיא המרץ. הנסיעה באופן עקרוני אמורה לקחת 6 דקות ולא 8 דקות.
סליחה תיקון...
עפ"י לוח הזמנים זה לוקח 6 או 7 דקות, אבל חלק גדול זה 7 דקות. בכל אופן, לא הבנתי בדיוק על מה עובדים
 

fireman

New member
עובדים כרגע על כל המסילות

סליחה תיקון...
עפ"י לוח הזמנים זה לוקח 6 או 7 דקות, אבל חלק גדול זה 7 דקות. בכל אופן, לא הבנתי בדיוק על מה עובדים
עובדים כרגע על כל המסילות
בתחום העיר באר שבע. בין מרכז לצפון ומצפון צפונה.
 

fireman

New member
בנוסף לכך....היום בבאר שבע צפון

+ שאלות לגבי ר"י בב"ש(
)
קודם ה -
, החליפו סקר
, אני חושב שהיית מטרה לסקר, היא הייתה ברורה, וגם התוצאות היו ברורות, הלא כך
לגבי הרכבת בב"ש, קורה מדי פעם, שהרכבת מתעכבת ביציאה בגלל מפגש רכבות, שמתקיים בתוך באר שבע. מדוע לא עשו את הקוים בתוך ב"ש כפולים
כך זה היה פותר כמה בעיות של איחורים, ובסה"כ מדובר על קטע די קצר. האם היה טעם לבנות חיבור טוב יותר לתחנת ב"ש צפון
כלומר אני יודע שמדובר פה על המון כסף ומשאבים, אבל רק תוהה, הנסיעה לב"ש צפון אורכת כ - 8 דקות, שזה המון
בנוסף לכך....היום בבאר שבע צפון
יש כבר 7 מסילות כך שהיום אפשר לבצע דיור של כל כך הרבה רכבות ולבצע כל כך הרבה פעילות רכבתית מבלי להפריע לתנועת הרכבות.... ביום חמישי האחרון שהייתי שם קטר 609 נסע שם במהירויות מטורפות וביצע עיתוקים בעוד הIC'S עברו דרך התחנה באופן חופשי ובנוסף לכך שני מנופים של ר"י ביצעו עבודות על המסילות שם. אני מאמין שתוך שנה בין ב"ש מרכז לב"ש צפון יהיו 3 מסילות
 
אני מדבר, על רכבת נוסעים...

בנוסף לכך....היום בבאר שבע צפון
יש כבר 7 מסילות כך שהיום אפשר לבצע דיור של כל כך הרבה רכבות ולבצע כל כך הרבה פעילות רכבתית מבלי להפריע לתנועת הרכבות.... ביום חמישי האחרון שהייתי שם קטר 609 נסע שם במהירויות מטורפות וביצע עיתוקים בעוד הIC'S עברו דרך התחנה באופן חופשי ובנוסף לכך שני מנופים של ר"י ביצעו עבודות על המסילות שם. אני מאמין שתוך שנה בין ב"ש מרכז לב"ש צפון יהיו 3 מסילות
אני מדבר, על רכבת נוסעים...
שבאה מהצפון, ואמורה להכנס לבאר שבע מרכז, ורק אז הרכבת מב"ש מרכז (השנייה) יוצאת. כלומר הבעיה היא גם בין התחנות לא רק בתחנת ב"ש צפון.
 

fireman

New member
זה תמיד היה ככה

אני מדבר, על רכבת נוסעים...
שבאה מהצפון, ואמורה להכנס לבאר שבע מרכז, ורק אז הרכבת מב"ש מרכז (השנייה) יוצאת. כלומר הבעיה היא גם בין התחנות לא רק בתחנת ב"ש צפון.
זה תמיד היה ככה
בד"כ הקטע הזה לא כל כך בעייתי מאחר והוא מאוד קצר.
 
דווקא לא...

זה תמיד היה ככה
בד"כ הקטע הזה לא כל כך בעייתי מאחר והוא מאוד קצר.
דווקא לא...
חשוב על זה בצורה הבאה, אם הקטע היה כפול, ברגע שהרכבת שבאה מצפון הייתה נכנסת לאוניברסיטה, הרכבת שבמרכז כבר יכולה לצאת, בלי זה, זה יוצר עיכוב של לפחות 7 דקות.
 

fireman

New member
הבעיה היא לא קו כפול אלא

דווקא לא...
חשוב על זה בצורה הבאה, אם הקטע היה כפול, ברגע שהרכבת שבאה מצפון הייתה נכנסת לאוניברסיטה, הרכבת שבמרכז כבר יכולה לצאת, בלי זה, זה יוצר עיכוב של לפחות 7 דקות.
הבעיה היא לא קו כפול אלא
שיש רציף בודד בתחנת צפון.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה