תחנת גני אביב בלוד

מצב
הנושא נעול.

fireman

New member
../images/Emo41.gifתחנת גני אביב בלוד../images/Emo41.gif

תחנת גני אביב בלוד

בניית תחנת גני אביב תחל בעוד כחודש וחצי ע"י חברת ה.א.ל 2000 לאחר שזו זכתה במכרז ההקמה... מדובר במבנה דומה לתחנת באר שבע האוניברסיטה בצורתו החיצונית אם כי מדובר במבנה יותר קטן ללא קירות המסך האדירים וברמת פאר נמוכה באופן משמעותי לעומת תחנת ב"ש אוניברסיטה. כמוכן חברת ה.א.ל 2000 זכתה בביצוע הפרדות מפלסיות בקטע המסילה שבין קרית גת לנען בהיקף של כ40 מ' ש"ח... בהצלחה ועבודה נעימה!
 

mucool2

New member
מעניין למה החליטו דווקא עכשיו

תחנת גני אביב בלוד

בניית תחנת גני אביב תחל בעוד כחודש וחצי ע"י חברת ה.א.ל 2000 לאחר שזו זכתה במכרז ההקמה... מדובר במבנה דומה לתחנת באר שבע האוניברסיטה בצורתו החיצונית אם כי מדובר במבנה יותר קטן ללא קירות המסך האדירים וברמת פאר נמוכה באופן משמעותי לעומת תחנת ב"ש אוניברסיטה. כמוכן חברת ה.א.ל 2000 זכתה בביצוע הפרדות מפלסיות בקטע המסילה שבין קרית גת לנען בהיקף של כ40 מ' ש"ח... בהצלחה ועבודה נעימה!
מעניין למה החליטו דווקא עכשיו
משום מה זה לא נכלל בתוכנית החומש.
 

fireman

New member
כי התחנה הזו תעלה "גרושים"

מעניין למה החליטו דווקא עכשיו
משום מה זה לא נכלל בתוכנית החומש.
כי התחנה הזו תעלה "גרושים"
זה לא אמור להיות סכום כזה שצריך להכלל בתוכנית חומש.
 

mucool2

New member
דונט וורי

אני מקווה שהרכבות
מבאר שבע לא יעצרו גם בחלטורה הזאת.
דונט וורי
התחנה הזאת תהיה כמו כפר חב"ד, ואולי אפילו עם פחות עצירות. יש מגמה של הפרדה בין קווים בינעירוניים (שעוצרים רק בתחנות ראשיות בין ערי הקצה, אם בכלל) לקווים פרבריים (קצרים ומרובי עצירות).
 

eladino

New member
אז מישהו יודע מה קורה עם החיבור?

דונט וורי
התחנה הזאת תהיה כמו כפר חב"ד, ואולי אפילו עם פחות עצירות. יש מגמה של הפרדה בין קווים בינעירוניים (שעוצרים רק בתחנות ראשיות בין ערי הקצה, אם בכלל) לקווים פרבריים (קצרים ומרובי עצירות).
אז מישהו יודע מה קורה עם החיבור?
של הדרום לנתב"ג אני מתכוון
 

luckydude

Active member
כן, כבר יש סוללה מוכנה לכך

מעניין אם עובדים על זה כבר
כן, כבר יש סוללה מוכנה לכך
מה שנותר לעשות זה פינישים על הגשר מנתב"ג מעל כביש מס' 1 ולהניח עליו ועל הסוללה מסילה והחיבור מהדרום יהיה מוכן.
 

skooozy

New member
אז לפי ההודעה שלך אפשר-

כן, כבר יש סוללה מוכנה לכך
מה שנותר לעשות זה פינישים על הגשר מנתב"ג מעל כביש מס' 1 ולהניח עליו ועל הסוללה מסילה והחיבור מהדרום יהיה מוכן.
אז לפי ההודעה שלך אפשר-
להבין שמדובר במסילה יחידה?? עוד פעם עושים את הטעות הזו של לא לחשוב קדימה?? הרי היה עדיף אם היו בונים את הקו עם מסילה כפולה מראש וכך בעצם להפנות את כל הרכבות דרך נתב"ג במקום כפר חב"ד היום................
 

luckydude

Active member
להבנתי...

אז לפי ההודעה שלך אפשר-
להבין שמדובר במסילה יחידה?? עוד פעם עושים את הטעות הזו של לא לחשוב קדימה?? הרי היה עדיף אם היו בונים את הקו עם מסילה כפולה מראש וכך בעצם להפנות את כל הרכבות דרך נתב"ג במקום כפר חב"ד היום................
להבנתי...
המסילה בקשת הקשת תהיה יחידה. באיזשהו שלב כנראה יכפילו את הקטע דרומה מהקשת ללוד. כך או כך מדובר בקטע קצר יחסית של 3-5ק"מ (כולל הקשת) של מסילה יחידה, לא נורא כ"כ.
 

mucool2

New member
זה יהיה מיותר ואפילו טיפשי

אז לפי ההודעה שלך אפשר-
להבין שמדובר במסילה יחידה?? עוד פעם עושים את הטעות הזו של לא לחשוב קדימה?? הרי היה עדיף אם היו בונים את הקו עם מסילה כפולה מראש וכך בעצם להפנות את כל הרכבות דרך נתב"ג במקום כפר חב"ד היום................
זה יהיה מיותר ואפילו טיפשי
להפנות את כל התנועה מדרום דרך נתב"ג. רכבת אחת בשעה (או משהו כזה) תספיק בהחלט. לכל שאר הנוסעים (הרוב המוחלט) זה רק יאריך את הדרך, שלא לדבר על ההפרעה לרכבות ממודיעין ומירושלים (הקו המהיר) בעתיד. אל תשכח שאת תחנת נתב"ג אי אפשר להרחיב.
 

luckydude

Active member
דבר סביר הוא...

זה יהיה מיותר ואפילו טיפשי
להפנות את כל התנועה מדרום דרך נתב"ג. רכבת אחת בשעה (או משהו כזה) תספיק בהחלט. לכל שאר הנוסעים (הרוב המוחלט) זה רק יאריך את הדרך, שלא לדבר על ההפרעה לרכבות ממודיעין ומירושלים (הקו המהיר) בעתיד. אל תשכח שאת תחנת נתב"ג אי אפשר להרחיב.
דבר סביר הוא...
שהרבה מהרכבות שמסיימות את נסיעתן בנתב"ג כיום יסיימו אותה בלוד במקום. עם זאת, מסילה כפולה עם ציוד איתות מודרני, במיוחד בקטע די קצר כמו גנות עד היציאה מנתב"ג יכולה בקלות להסתדר עם ארבעה רכבות לכל כיוון בשעה ואפילו יותר (ע"ע המסילה באיילון).
 

idos2

New member
זה לא יתן שום דבר

דבר סביר הוא...
שהרבה מהרכבות שמסיימות את נסיעתן בנתב"ג כיום יסיימו אותה בלוד במקום. עם זאת, מסילה כפולה עם ציוד איתות מודרני, במיוחד בקטע די קצר כמו גנות עד היציאה מנתב"ג יכולה בקלות להסתדר עם ארבעה רכבות לכל כיוון בשעה ואפילו יותר (ע"ע המסילה באיילון).
זה לא יתן שום דבר
הרכבות שהיום נוסעות לנתב"ג פעם סיימו את נסיעתם בתחנת תל אביב ההגנה. בכל מקרה גם ככה יש כבר כ-8 רכבות בשעה מתל אביב ללוד, לא צריך עוד...
 

luckydude

Active member
כן, אבל אז אפשר יהיה להחליף רכבות

זה לא יתן שום דבר
הרכבות שהיום נוסעות לנתב"ג פעם סיימו את נסיעתם בתחנת תל אביב ההגנה. בכל מקרה גם ככה יש כבר כ-8 רכבות בשעה מתל אביב ללוד, לא צריך עוד...
כן, אבל אז אפשר יהיה להחליף רכבות
בלוד במקום בהגנה למי שיעדו הסופי הוא נתב"ג בגלל שהחלפה בלוד תחסוך ממי שבא מדרום את הנסיעה לת"א ובחזרה לנתב"ג אם הוא מגיע מדרום ברכבת שלא נכנסת לשדה התעופה (זאת אומרת נוסעת דרך כפר חב"ד).
 

skooozy

New member
אם תחנת ת"א השלום מסוגלת-

זה יהיה מיותר ואפילו טיפשי
להפנות את כל התנועה מדרום דרך נתב"ג. רכבת אחת בשעה (או משהו כזה) תספיק בהחלט. לכל שאר הנוסעים (הרוב המוחלט) זה רק יאריך את הדרך, שלא לדבר על ההפרעה לרכבות ממודיעין ומירושלים (הקו המהיר) בעתיד. אל תשכח שאת תחנת נתב"ג אי אפשר להרחיב.
אם תחנת ת"א השלום מסוגלת-
לעמוד בכל כך הרבה רכבות בשעה, למה נתב"ג לא תוכל? הרי זה מאוד חשוב לתת לכל הישובים שאפשר גישה לנתב"ג ברכבת...
 

muki123

New member
כן.. רק

אם תחנת ת"א השלום מסוגלת-
לעמוד בכל כך הרבה רכבות בשעה, למה נתב"ג לא תוכל? הרי זה מאוד חשוב לתת לכל הישובים שאפשר גישה לנתב"ג ברכבת...
כן.. רק
שתחנת "השלום" כיום יוצרת בעצמה איחורים רבים במערך הרכבות! אין צורך ליצור עוד תחנת השלום במיקום אחר שתשמש כצוואר בקבוק לכל מערך הרכבת.
 

skooozy

New member
אז אילו קווים לדעתך יועברו-

כן.. רק
שתחנת "השלום" כיום יוצרת בעצמה איחורים רבים במערך הרכבות! אין צורך ליצור עוד תחנת השלום במיקום אחר שתשמש כצוואר בקבוק לכל מערך הרכבת.
אז אילו קווים לדעתך יועברו-
דרך המסילה הבודדת אחרי נתב"ג ללוד?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה