פתרון לבעיית העיקולים ושחיקת...

מצב
הנושא נעול.

four seasons

New member
פתרון לבעיית העיקולים ושחיקת...

פתרון לבעיית העיקולים ושחיקת...
הציוד בדרך בין בית שמש לירושלים, רכישת שני מערכים רוכנים שיעשו את הקטע בין בית שמש לירושלים הלוך חזור, מערכת הIC3 תגיע עד לבית שמש ומשם הנוסעים ירדו ויעברו לרכבת רוכנת, זה יחסוך הרבה כסף, ציוד מתכלה, יקצר את זמן הנסיעה משמעותית ומספר הנוסעים יגדל והרכבות יסעו מלאים בכל השנה. קו של IC3 או מודו ספרדי מנהריה לבית שמש ומעבר למערך רוכן לירושלים, בכל אופן אני מחכה לחורף, לשלג, מעולם לא ראיתי את ההרים מושלגים. אפשר גם פעם ביום (יש בצהריים שבמשך קרוב לשעתיים אין נסיעה בקטע לשלב רכבת עם שני קטרים ישנים ומספר קרונות יגוסלביים ישנים שיעוצבו כמו בשנות השיבעים עם המושבים הרכים וקרון אנגלי שתעשה נסיעה איטית ללא מזגן וחלונות פתוחים בין בית שמש לירושלים שהמטרה תיירותית. עוד פיספוס נוסף, קו 99 סובב ירושלים לדעתי צריך כחלק מהמסלול להגיע לתחנת מלחה, אני רואה הרבה פעמים תיירים שיורדים מהרכבת ונראים אבודים, סביר להניח שרובם היו בוחרים להשתמש בו, קו הקומותיים אילו היה מגיע פעם בשעה מתי שהרכבת מגיעה, הוא היה מתמלה לא רק בתיירים אלה במבקרים מהארץ שמגיעים ברכבת לירושלים.
 
נשמע טוב - נשאר רק לבצע

פתרון לבעיית העיקולים ושחיקת...
הציוד בדרך בין בית שמש לירושלים, רכישת שני מערכים רוכנים שיעשו את הקטע בין בית שמש לירושלים הלוך חזור, מערכת הIC3 תגיע עד לבית שמש ומשם הנוסעים ירדו ויעברו לרכבת רוכנת, זה יחסוך הרבה כסף, ציוד מתכלה, יקצר את זמן הנסיעה משמעותית ומספר הנוסעים יגדל והרכבות יסעו מלאים בכל השנה. קו של IC3 או מודו ספרדי מנהריה לבית שמש ומעבר למערך רוכן לירושלים, בכל אופן אני מחכה לחורף, לשלג, מעולם לא ראיתי את ההרים מושלגים. אפשר גם פעם ביום (יש בצהריים שבמשך קרוב לשעתיים אין נסיעה בקטע לשלב רכבת עם שני קטרים ישנים ומספר קרונות יגוסלביים ישנים שיעוצבו כמו בשנות השיבעים עם המושבים הרכים וקרון אנגלי שתעשה נסיעה איטית ללא מזגן וחלונות פתוחים בין בית שמש לירושלים שהמטרה תיירותית. עוד פיספוס נוסף, קו 99 סובב ירושלים לדעתי צריך כחלק מהמסלול להגיע לתחנת מלחה, אני רואה הרבה פעמים תיירים שיורדים מהרכבת ונראים אבודים, סביר להניח שרובם היו בוחרים להשתמש בו, קו הקומותיים אילו היה מגיע פעם בשעה מתי שהרכבת מגיעה, הוא היה מתמלה לא רק בתיירים אלה במבקרים מהארץ שמגיעים ברכבת לירושלים.
נשמע טוב - נשאר רק לבצע
 

OMER G17

New member
הצעה סבירה..לא יודע על ההחלפה..

פתרון לבעיית העיקולים ושחיקת...
הציוד בדרך בין בית שמש לירושלים, רכישת שני מערכים רוכנים שיעשו את הקטע בין בית שמש לירושלים הלוך חזור, מערכת הIC3 תגיע עד לבית שמש ומשם הנוסעים ירדו ויעברו לרכבת רוכנת, זה יחסוך הרבה כסף, ציוד מתכלה, יקצר את זמן הנסיעה משמעותית ומספר הנוסעים יגדל והרכבות יסעו מלאים בכל השנה. קו של IC3 או מודו ספרדי מנהריה לבית שמש ומעבר למערך רוכן לירושלים, בכל אופן אני מחכה לחורף, לשלג, מעולם לא ראיתי את ההרים מושלגים. אפשר גם פעם ביום (יש בצהריים שבמשך קרוב לשעתיים אין נסיעה בקטע לשלב רכבת עם שני קטרים ישנים ומספר קרונות יגוסלביים ישנים שיעוצבו כמו בשנות השיבעים עם המושבים הרכים וקרון אנגלי שתעשה נסיעה איטית ללא מזגן וחלונות פתוחים בין בית שמש לירושלים שהמטרה תיירותית. עוד פיספוס נוסף, קו 99 סובב ירושלים לדעתי צריך כחלק מהמסלול להגיע לתחנת מלחה, אני רואה הרבה פעמים תיירים שיורדים מהרכבת ונראים אבודים, סביר להניח שרובם היו בוחרים להשתמש בו, קו הקומותיים אילו היה מגיע פעם בשעה מתי שהרכבת מגיעה, הוא היה מתמלה לא רק בתיירים אלה במבקרים מהארץ שמגיעים ברכבת לירושלים.
הצעה סבירה..לא יודע על ההחלפה..
כי החלפה בטוח תפריע למי שבא למטרה לא תיירותית..השילוב עם קו 99 חיוני...אגב ראיתי אותו אתמול שהייתי בי-ם
 

four seasons

New member
חייב תחלופה בבית שמש...

הצעה סבירה..לא יודע על ההחלפה..
כי החלפה בטוח תפריע למי שבא למטרה לא תיירותית..השילוב עם קו 99 חיוני...אגב ראיתי אותו אתמול שהייתי בי-ם
חייב תחלופה בבית שמש...
אם לא תהיה חלופה יצטרכו לרכוש מספר גדול של רוכנים וזה כבר יקר מאוד, ההצעה שלי לרכוש שניים שיעשו הלוך חזור בקטע בית שמש ירושלים, פתרון זול, שחוסך הרבה כסף וציוד, מקצר זמן וזה לא נורא להחליף רכבת בשביל נסיעה מהירה ונוחה.
 

OMER G17

New member
ככן כנראה שאתה צודק

חייב תחלופה בבית שמש...
אם לא תהיה חלופה יצטרכו לרכוש מספר גדול של רוכנים וזה כבר יקר מאוד, ההצעה שלי לרכוש שניים שיעשו הלוך חזור בקטע בית שמש ירושלים, פתרון זול, שחוסך הרבה כסף וציוד, מקצר זמן וזה לא נורא להחליף רכבת בשביל נסיעה מהירה ונוחה.
ככן כנראה שאתה צודק
 

ManInBlack86

New member
אי אפשר לעבור עכשיו למערכים רוכנים

פתרון לבעיית העיקולים ושחיקת...
הציוד בדרך בין בית שמש לירושלים, רכישת שני מערכים רוכנים שיעשו את הקטע בין בית שמש לירושלים הלוך חזור, מערכת הIC3 תגיע עד לבית שמש ומשם הנוסעים ירדו ויעברו לרכבת רוכנת, זה יחסוך הרבה כסף, ציוד מתכלה, יקצר את זמן הנסיעה משמעותית ומספר הנוסעים יגדל והרכבות יסעו מלאים בכל השנה. קו של IC3 או מודו ספרדי מנהריה לבית שמש ומעבר למערך רוכן לירושלים, בכל אופן אני מחכה לחורף, לשלג, מעולם לא ראיתי את ההרים מושלגים. אפשר גם פעם ביום (יש בצהריים שבמשך קרוב לשעתיים אין נסיעה בקטע לשלב רכבת עם שני קטרים ישנים ומספר קרונות יגוסלביים ישנים שיעוצבו כמו בשנות השיבעים עם המושבים הרכים וקרון אנגלי שתעשה נסיעה איטית ללא מזגן וחלונות פתוחים בין בית שמש לירושלים שהמטרה תיירותית. עוד פיספוס נוסף, קו 99 סובב ירושלים לדעתי צריך כחלק מהמסלול להגיע לתחנת מלחה, אני רואה הרבה פעמים תיירים שיורדים מהרכבת ונראים אבודים, סביר להניח שרובם היו בוחרים להשתמש בו, קו הקומותיים אילו היה מגיע פעם בשעה מתי שהרכבת מגיעה, הוא היה מתמלה לא רק בתיירים אלה במבקרים מהארץ שמגיעים ברכבת לירושלים.
אי אפשר לעבור עכשיו למערכים רוכנים
הזמנה של מערכים חדשים כאלה תארך מספר שנים (עד אז כבר תהיה רכבת מהירה) וגם יש צורך לבנות עבורם מוסך חדש - כל זה עולה כסף רב שגם ככה כבר נשפך על הקו הזה. לא נראה לי שרכבת ישראל תעשה את זה.
 

OMER G17

New member
אני תומך ברעיון וזה לא חייב לקחת

אי אפשר לעבור עכשיו למערכים רוכנים
הזמנה של מערכים חדשים כאלה תארך מספר שנים (עד אז כבר תהיה רכבת מהירה) וגם יש צורך לבנות עבורם מוסך חדש - כל זה עולה כסף רב שגם ככה כבר נשפך על הקו הזה. לא נראה לי שרכבת ישראל תעשה את זה.
אני תומך ברעיון וזה לא חייב לקחת
כל כך הרבה זמן!
 

four seasons

New member
מדובר על שני מערכים שהתחזוקה...

אי אפשר לעבור עכשיו למערכים רוכנים
הזמנה של מערכים חדשים כאלה תארך מספר שנים (עד אז כבר תהיה רכבת מהירה) וגם יש צורך לבנות עבורם מוסך חדש - כל זה עולה כסף רב שגם ככה כבר נשפך על הקו הזה. לא נראה לי שרכבת ישראל תעשה את זה.
מדובר על שני מערכים שהתחזוקה...
מדובר על שני מערכים רוכנים שהתחזוקה שלהם תהיה בתחנת מלחה ואם רוצים אפשר לרכוש יד שניה או לזרז הזמנה, אני חושב שאם תהיה החלטה לרכוש שניים כאלה, ימצאו את השניים. מדובר בשני מערכים לא עשרים, זה עניין של החלטה והחלטה כזו תחסוך, זמן, כסף, ציוד שיוכל להמשיך ולשרת קווים אחרים עוד מספר שנים.
 

OMER G17

New member
מישהו כתב מכתב לר"י עם ההצעה?

מדובר על שני מערכים שהתחזוקה...
מדובר על שני מערכים רוכנים שהתחזוקה שלהם תהיה בתחנת מלחה ואם רוצים אפשר לרכוש יד שניה או לזרז הזמנה, אני חושב שאם תהיה החלטה לרכוש שניים כאלה, ימצאו את השניים. מדובר בשני מערכים לא עשרים, זה עניין של החלטה והחלטה כזו תחסוך, זמן, כסף, ציוד שיוכל להמשיך ולשרת קווים אחרים עוד מספר שנים.
מישהו כתב מכתב לר"י עם ההצעה?
 

OMER G17

New member
תעשה העתק הדבק קצת עריכה ושלח!!!!!!

אשמח אם מישהו/י יקח...
על עצמו ניסוח הצעה כזו וישלח לרכבת ישראל, אולי גם בעזרת כתבה בעיתונות ובתקשורת.
תעשה העתק הדבק קצת עריכה ושלח!!!!!!
כמובן שגם מכתב למעריב הארץ וידיעות ייקדם את העניין אולי אפילו לאיזה מקומון בי-ם..תלוי כמה יש לך כוח..יש לי בעיית ניסוח אז אני לא יעשה את זה
 

four seasons

New member
תודה על ההצעה

תעשה העתק הדבק קצת עריכה ושלח!!!!!!
כמובן שגם מכתב למעריב הארץ וידיעות ייקדם את העניין אולי אפילו לאיזה מקומון בי-ם..תלוי כמה יש לך כוח..יש לי בעיית ניסוח אז אני לא יעשה את זה
תודה על ההצעה
 

בועז ל

New member
אני כבר פניתי לר"י בעניין הרוכנות.

אשמח אם מישהו/י יקח...
על עצמו ניסוח הצעה כזו וישלח לרכבת ישראל, אולי גם בעזרת כתבה בעיתונות ובתקשורת.
אני כבר פניתי לר"י בעניין הרוכנות.
לא הצעתי בדיוק את אותה ההצעה. עדיף שלא אתייחס לתגובת ר"י.
 

בועז ל

New member
הבעיה יקירי שאין תגובה ../images/Emo6.gif

למה, תרשום את התגובה...
לדעתי זה חשוב, גם היא לא טובה
הבעיה יקירי שאין תגובה

בפנייתי הראשונה לר"י בעניין הקו לי"ם נעניתי במהירות שיא ע"י יריב אגמון מנהל המחלקה ועוזר המנכ"ל , מה שהביא אותי לפרסום הודעה כאן בפורום המשבחת את מח' הפניות של ר"י. בתגובה זו למרות שהייתה תוצר של copy+paste (מה שהתברר לי בדיעבד) של תגובות לקוניות של ר"י, לא הייתה התייחסות מספקת להערותיי. במכתב נוסף שהפניתי למח' הפניות נאמר לי בתגובה שהנושאים שהעליתי הועברו לגורמים המקצועיים בר"י ובקרוב אקבל תשובה. "בקרוב" נמשך כבר 3 חודשים...
 

four seasons

New member
חצי נחמה...

הבעיה יקירי שאין תגובה

בפנייתי הראשונה לר"י בעניין הקו לי"ם נעניתי במהירות שיא ע"י יריב אגמון מנהל המחלקה ועוזר המנכ"ל , מה שהביא אותי לפרסום הודעה כאן בפורום המשבחת את מח' הפניות של ר"י. בתגובה זו למרות שהייתה תוצר של copy+paste (מה שהתברר לי בדיעבד) של תגובות לקוניות של ר"י, לא הייתה התייחסות מספקת להערותיי. במכתב נוסף שהפניתי למח' הפניות נאמר לי בתגובה שהנושאים שהעליתי הועברו לגורמים המקצועיים בר"י ובקרוב אקבל תשובה. "בקרוב" נמשך כבר 3 חודשים...
חצי נחמה...
גם אני כתבתי מספר מכתבים נענית לרובם, רכבת ישראל עברה מהפך בנושא שירות מול הנוסע/ת, עדיין השירות אינו מושלם, אבל הוא טוב יותר מכל חברה אחרת בתחום התחבורה ובתחומים אחרים ולשימחתי המהפך מתרחב למס' חברות נוספות כמו הנמל בתל אביב קוא מכתבים ועונה עליהם ושינוי לוקח זמן, רוב החברות הממשלתיות והציבוריות עדיין מאוכלסים באנשים המדור הישן שהסתכלו על האזרח/ית בחרקים, היום יש דור חדש שמשהו השתנה בו ומבין שדעת קהל חשוב ויכול לגרום לחברה להתרומם או ליפול. נסה עוד פעם לכתוב להם ולהזכיר להם שכתבת מכתב והובטח שיחזרו אילך, לגבי יריב (אני לא מכיר אותו אישית) אבל הוא עונה למכתבים, הוא ענה לי ולעוד א/נשים שאני מכיר וגם פה נאמר על ידך ואחרים שנענו למיכתבים, מה שחשוב שמישהו קורא את המכתבים האלו ויתכן שמשהו שכתבת
 

בועז ל

New member
יש מקום רב לשיפור. אוהד אסטון

חצי נחמה...
גם אני כתבתי מספר מכתבים נענית לרובם, רכבת ישראל עברה מהפך בנושא שירות מול הנוסע/ת, עדיין השירות אינו מושלם, אבל הוא טוב יותר מכל חברה אחרת בתחום התחבורה ובתחומים אחרים ולשימחתי המהפך מתרחב למס' חברות נוספות כמו הנמל בתל אביב קוא מכתבים ועונה עליהם ושינוי לוקח זמן, רוב החברות הממשלתיות והציבוריות עדיין מאוכלסים באנשים המדור הישן שהסתכלו על האזרח/ית בחרקים, היום יש דור חדש שמשהו השתנה בו ומבין שדעת קהל חשוב ויכול לגרום לחברה להתרומם או ליפול. נסה עוד פעם לכתוב להם ולהזכיר להם שכתבת מכתב והובטח שיחזרו אילך, לגבי יריב (אני לא מכיר אותו אישית) אבל הוא עונה למכתבים, הוא ענה לי ולעוד א/נשים שאני מכיר וגם פה נאמר על ידך ואחרים שנענו למיכתבים, מה שחשוב שמישהו קורא את המכתבים האלו ויתכן שמשהו שכתבת
יש מקום רב לשיפור. אוהד אסטון
יואיל בטובו לספר לך על חוויותיו מול מח' פניות הציבור. תחושתי היא שמחלקה זו והעומד בראשה מנסים ל'מרוח' את ציבור הפונים בתשובות נדושות. כאשר הם נתקלים בציבור דעתן הדורש תשובות ממוקדות אז מתגלה כי המלך הוא עירום. פשוט אין להם תשובות.
 

mucool2

New member
אולי הם הגיעו למסקנה

יש מקום רב לשיפור. אוהד אסטון
יואיל בטובו לספר לך על חוויותיו מול מח' פניות הציבור. תחושתי היא שמחלקה זו והעומד בראשה מנסים ל'מרוח' את ציבור הפונים בתשובות נדושות. כאשר הם נתקלים בציבור דעתן הדורש תשובות ממוקדות אז מתגלה כי המלך הוא עירום. פשוט אין להם תשובות.
אולי הם הגיעו למסקנה
שאתה "נודניק" וחכן לא מוכנים להתיחס אליך יותר? אני לא יודע מה בדיוק עשית ואם מה שטענתי כאן מוצדק, אבל צריך לדעת גם לא לעבור את הגבול בין שאלה להטרדה.
 

בועז ל

New member
יש גם גבול לדמיון הפרוע...

אולי הם הגיעו למסקנה
שאתה "נודניק" וחכן לא מוכנים להתיחס אליך יותר? אני לא יודע מה בדיוק עשית ואם מה שטענתי כאן מוצדק, אבל צריך לדעת גם לא לעבור את הגבול בין שאלה להטרדה.
יש גם גבול לדמיון הפרוע...
 

mucool2

New member
למה הפסיקו לענות לו?

יש גם גבול לדמיון הפרוע...
למה הפסיקו לענות לו?
סליחה. עכשיו אני רואה שהתכוונת לאוהד אסטון בהודעתך הקודמת. באמת מעניין אותי לדעת מה הלך בינו ובין מחלקת פניות הציבור של ר"י.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה