מחדל חמור נוסף ברכבת ישראל

מצב
הנושא נעול.

orengoldner

New member
מחדל חמור נוסף ברכבת ישראל

מחדל חמור נוסף ברכבת ישראל
TheMarker הארץ
 
המחדל כבר הוצג ע"י ערוצי הטלוויזיה

מחדל חמור נוסף ברכבת ישראל
TheMarker הארץ
המחדל כבר הוצג ע"י ערוצי הטלוויזיה
זוהי אותה כתבה שהוצגה בחד מהערוצים. כמו כן כל מה שנאמר שם עלה כבר בפורום ממזמן, כולל הסדקות החוגונים (תודה לאביתר)
 

traiNir

New member
אוי, הטימטום הנורא הזה!

מחדל חמור נוסף ברכבת ישראל
TheMarker הארץ
אוי, הטימטום הנורא הזה!
כל כך מייאש, הניהול של החברות הממשלתיות בישראל כל כך נגוע בשחיתויות ובטימטום! אנחנו ראויים ליותר, ואנחנו חייבים לדרוש ולקבל ניהול נקי כפיים של מוסדותנו הציבוריים!
 

mucool2

New member
לא שחיתות, סתם חוסר מקצועיות

אוי, הטימטום הנורא הזה!
כל כך מייאש, הניהול של החברות הממשלתיות בישראל כל כך נגוע בשחיתויות ובטימטום! אנחנו ראויים ליותר, ואנחנו חייבים לדרוש ולקבל ניהול נקי כפיים של מוסדותנו הציבוריים!
לא שחיתות, סתם חוסר מקצועיות
 
חוסר מקצועיות שנובע משחיתות...

לא שחיתות, סתם חוסר מקצועיות
חוסר מקצועיות שנובע משחיתות...
הנה, הגענו לעמק השווה
השחיתות היא מינויי המקורבים, המביאים למינויים של אנשים שאינם מקצועיים דיים בתחומים השונים.
 

mucool2

New member
גם, לא רק

חוסר מקצועיות שנובע משחיתות...
הנה, הגענו לעמק השווה
השחיתות היא מינויי המקורבים, המביאים למינויים של אנשים שאינם מקצועיים דיים בתחומים השונים.
גם, לא רק
זה לא רק מינויים פוליטיים, אלא גם (ובעיקר) שיטה דפוקה שעוברת בירושה מממשלה לממשלה, ואי אפשר לשנות אותה בקדנציה אחת (ולכן אין גם מוטיבציה לעשות זאת). לתלות את כל הצרות ב"שחיתות" זה לדעתי דרך לברוח מהבעיות האמיתיות. לא כולם צדיקים, אבל גם לא צריך להיות רשעים, סתם טיפשים.
 

Golf Bravo

New member
מה שאי אפשר לראות במהדורת האינטרנט

מחדל חמור נוסף ברכבת ישראל
TheMarker הארץ
מה שאי אפשר לראות במהדורת האינטרנט
הוא העמוד הראשון של The Marker. תמונה חלקית של IC3 על פני רוב העמוד ועליו הכותרת "רכבת איוולת"... אני תוהה אם לא היה עדיף להפוך את הקטע שבין בית שמש לי-ם לקו רכבת תיירותי בלבד, דוגמת קווים דומים הקיימים במקומות שונים באירופה. לקנות ציוד ייעודי לקטע הזה בלבד, המתאים לעקומות החדות. למשל: קטרי קיטור וקרונות בעלי מרפסת לנוף. מי שיבקש לתייר לי-ם בדרך יפה ושונה, יסע עד לבית שמש ברכבת מסחרית ובבית שמש, יחזה בנהג משמן את הגלגלים וממלא מים מן הג'נדלה, ואח"כ יטפס לי-ם בנחת, בקצב של ימים עברו, המתאים לתיירים המבקשים להנות מן הנוף. לדעתי יש סיכוי ממשי שכמות הנוסעים בקטע י-ם - בית שמש, לאחר שינוי כזה, תעלה בצורה משמעותית. על פי המדווח בעיתון, כמות הנוסעים הנוכחית בקטע זה, היא 42,000 נוסעים בממוצע. ז"א כ-1,500 נוסעים ביום. אלה מתחלקים על 30 רכבות (15 הלוך ו-15 שוב) ביום (חול), שזה כ-50 נוסעים לרכבת!... נראה לי שאפשר להגיע בקלות לאותו מספר נוסעים עם מחצית הרכבות ביום (בשעות האור בלבד) ולגבות מחירי נסיעה המקובלים בנסיעות תיירות. על החגיגה שהתממשות של חלום כזה תביא לנו, חובבי הרכבות, אין כמובן צורך להרחיב הדיבור.
 

OMER G17

New member
או הרעיון הזה..או שלסגור את הקו עד

מה שאי אפשר לראות במהדורת האינטרנט
הוא העמוד הראשון של The Marker. תמונה חלקית של IC3 על פני רוב העמוד ועליו הכותרת "רכבת איוולת"... אני תוהה אם לא היה עדיף להפוך את הקטע שבין בית שמש לי-ם לקו רכבת תיירותי בלבד, דוגמת קווים דומים הקיימים במקומות שונים באירופה. לקנות ציוד ייעודי לקטע הזה בלבד, המתאים לעקומות החדות. למשל: קטרי קיטור וקרונות בעלי מרפסת לנוף. מי שיבקש לתייר לי-ם בדרך יפה ושונה, יסע עד לבית שמש ברכבת מסחרית ובבית שמש, יחזה בנהג משמן את הגלגלים וממלא מים מן הג'נדלה, ואח"כ יטפס לי-ם בנחת, בקצב של ימים עברו, המתאים לתיירים המבקשים להנות מן הנוף. לדעתי יש סיכוי ממשי שכמות הנוסעים בקטע י-ם - בית שמש, לאחר שינוי כזה, תעלה בצורה משמעותית. על פי המדווח בעיתון, כמות הנוסעים הנוכחית בקטע זה, היא 42,000 נוסעים בממוצע. ז"א כ-1,500 נוסעים ביום. אלה מתחלקים על 30 רכבות (15 הלוך ו-15 שוב) ביום (חול), שזה כ-50 נוסעים לרכבת!... נראה לי שאפשר להגיע בקלות לאותו מספר נוסעים עם מחצית הרכבות ביום (בשעות האור בלבד) ולגבות מחירי נסיעה המקובלים בנסיעות תיירות. על החגיגה שהתממשות של חלום כזה תביא לנו, חובבי הרכבות, אין כמובן צורך להרחיב הדיבור.
או הרעיון הזה..או שלסגור את הקו עד
לשיפותו או רכישת רכבות מתאימות!
 

בועז ל

New member
אבל ניתן לראות כאן

מה שאי אפשר לראות במהדורת האינטרנט
הוא העמוד הראשון של The Marker. תמונה חלקית של IC3 על פני רוב העמוד ועליו הכותרת "רכבת איוולת"... אני תוהה אם לא היה עדיף להפוך את הקטע שבין בית שמש לי-ם לקו רכבת תיירותי בלבד, דוגמת קווים דומים הקיימים במקומות שונים באירופה. לקנות ציוד ייעודי לקטע הזה בלבד, המתאים לעקומות החדות. למשל: קטרי קיטור וקרונות בעלי מרפסת לנוף. מי שיבקש לתייר לי-ם בדרך יפה ושונה, יסע עד לבית שמש ברכבת מסחרית ובבית שמש, יחזה בנהג משמן את הגלגלים וממלא מים מן הג'נדלה, ואח"כ יטפס לי-ם בנחת, בקצב של ימים עברו, המתאים לתיירים המבקשים להנות מן הנוף. לדעתי יש סיכוי ממשי שכמות הנוסעים בקטע י-ם - בית שמש, לאחר שינוי כזה, תעלה בצורה משמעותית. על פי המדווח בעיתון, כמות הנוסעים הנוכחית בקטע זה, היא 42,000 נוסעים בממוצע. ז"א כ-1,500 נוסעים ביום. אלה מתחלקים על 30 רכבות (15 הלוך ו-15 שוב) ביום (חול), שזה כ-50 נוסעים לרכבת!... נראה לי שאפשר להגיע בקלות לאותו מספר נוסעים עם מחצית הרכבות ביום (בשעות האור בלבד) ולגבות מחירי נסיעה המקובלים בנסיעות תיירות. על החגיגה שהתממשות של חלום כזה תביא לנו, חובבי הרכבות, אין כמובן צורך להרחיב הדיבור.
אבל ניתן לראות כאן
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה