orengoldner
New member
מחדל חמור נוסף ברכבת ישראל
מחדל חמור נוסף ברכבת ישראל
TheMarker הארץ
מחדל חמור נוסף ברכבת ישראל
TheMarker הארץ
המחדל כבר הוצג ע"י ערוצי הטלוויזיהמחדל חמור נוסף ברכבת ישראל
TheMarker הארץ
אוי, הטימטום הנורא הזה!מחדל חמור נוסף ברכבת ישראל
TheMarker הארץ
לא שחיתות, סתם חוסר מקצועיותאוי, הטימטום הנורא הזה!
כל כך מייאש, הניהול של החברות הממשלתיות בישראל כל כך נגוע בשחיתויות ובטימטום! אנחנו ראויים ליותר, ואנחנו חייבים לדרוש ולקבל ניהול נקי כפיים של מוסדותנו הציבוריים!
חוסר מקצועיות שנובע משחיתות...לא שחיתות, סתם חוסר מקצועיות
בדיוק!חוסר מקצועיות שנובע משחיתות...
הנה, הגענו לעמק השווההשחיתות היא מינויי המקורבים, המביאים למינויים של אנשים שאינם מקצועיים דיים בתחומים השונים.
גם, לא רקחוסר מקצועיות שנובע משחיתות...
הנה, הגענו לעמק השווההשחיתות היא מינויי המקורבים, המביאים למינויים של אנשים שאינם מקצועיים דיים בתחומים השונים.
מה שאי אפשר לראות במהדורת האינטרנטמחדל חמור נוסף ברכבת ישראל
TheMarker הארץ
או הרעיון הזה..או שלסגור את הקו עדמה שאי אפשר לראות במהדורת האינטרנט
הוא העמוד הראשון של The Marker. תמונה חלקית של IC3 על פני רוב העמוד ועליו הכותרת "רכבת איוולת"... אני תוהה אם לא היה עדיף להפוך את הקטע שבין בית שמש לי-ם לקו רכבת תיירותי בלבד, דוגמת קווים דומים הקיימים במקומות שונים באירופה. לקנות ציוד ייעודי לקטע הזה בלבד, המתאים לעקומות החדות. למשל: קטרי קיטור וקרונות בעלי מרפסת לנוף. מי שיבקש לתייר לי-ם בדרך יפה ושונה, יסע עד לבית שמש ברכבת מסחרית ובבית שמש, יחזה בנהג משמן את הגלגלים וממלא מים מן הג'נדלה, ואח"כ יטפס לי-ם בנחת, בקצב של ימים עברו, המתאים לתיירים המבקשים להנות מן הנוף. לדעתי יש סיכוי ממשי שכמות הנוסעים בקטע י-ם - בית שמש, לאחר שינוי כזה, תעלה בצורה משמעותית. על פי המדווח בעיתון, כמות הנוסעים הנוכחית בקטע זה, היא 42,000 נוסעים בממוצע. ז"א כ-1,500 נוסעים ביום. אלה מתחלקים על 30 רכבות (15 הלוך ו-15 שוב) ביום (חול), שזה כ-50 נוסעים לרכבת!... נראה לי שאפשר להגיע בקלות לאותו מספר נוסעים עם מחצית הרכבות ביום (בשעות האור בלבד) ולגבות מחירי נסיעה המקובלים בנסיעות תיירות. על החגיגה שהתממשות של חלום כזה תביא לנו, חובבי הרכבות, אין כמובן צורך להרחיב הדיבור.
אבל ניתן לראות כאןמה שאי אפשר לראות במהדורת האינטרנט
הוא העמוד הראשון של The Marker. תמונה חלקית של IC3 על פני רוב העמוד ועליו הכותרת "רכבת איוולת"... אני תוהה אם לא היה עדיף להפוך את הקטע שבין בית שמש לי-ם לקו רכבת תיירותי בלבד, דוגמת קווים דומים הקיימים במקומות שונים באירופה. לקנות ציוד ייעודי לקטע הזה בלבד, המתאים לעקומות החדות. למשל: קטרי קיטור וקרונות בעלי מרפסת לנוף. מי שיבקש לתייר לי-ם בדרך יפה ושונה, יסע עד לבית שמש ברכבת מסחרית ובבית שמש, יחזה בנהג משמן את הגלגלים וממלא מים מן הג'נדלה, ואח"כ יטפס לי-ם בנחת, בקצב של ימים עברו, המתאים לתיירים המבקשים להנות מן הנוף. לדעתי יש סיכוי ממשי שכמות הנוסעים בקטע י-ם - בית שמש, לאחר שינוי כזה, תעלה בצורה משמעותית. על פי המדווח בעיתון, כמות הנוסעים הנוכחית בקטע זה, היא 42,000 נוסעים בממוצע. ז"א כ-1,500 נוסעים ביום. אלה מתחלקים על 30 רכבות (15 הלוך ו-15 שוב) ביום (חול), שזה כ-50 נוסעים לרכבת!... נראה לי שאפשר להגיע בקלות לאותו מספר נוסעים עם מחצית הרכבות ביום (בשעות האור בלבד) ולגבות מחירי נסיעה המקובלים בנסיעות תיירות. על החגיגה שהתממשות של חלום כזה תביא לנו, חובבי הרכבות, אין כמובן צורך להרחיב הדיבור.
וההמשך כפי שנראה מבפניםאבל ניתן לראות כאן
תודה, טובה תמונה מאלף מיליםאבל ניתן לראות כאן
תודה, טובה תמונה מאלף מילים
כמו שכתבתי בשירשור אחר: מדועמחדל חמור נוסף ברכבת ישראל
TheMarker הארץ
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.