אין בעייה, שיתכננו. הכוונה שלי היתה לגבי הביצוע.
אגב, גם תוכניות בארץ הם לא תמיד המילה האחרונה. ע״ע רשל״צ ומסילת משה דיין - ראשונים... שם העיריה עזרה בזמנו (במסגרת אישור תוכנית כביש 431) לבחור את חלופת מעבר הרכבת בגן רווה, מה שביטל את חלופת המעבר ב431 עצמו. 20 שנה לאחר מכן, בגלל שנתקע לראש העיר שכיהן באותו זמן משהו במוח בקשר למעבר בגן רווה ביטלו את החלופה של גן רווה ו״חזרו״ לחלופה״ של 431 - רק שלא השאירו שום מקום לרכבת ב431 בזמן בנייתו בגלל בחירת החלופה המקורית ועכשיו צריכים לבנות מערכת מעקפים, מנהרות, ומסילות עיליות בעלות מטורפת של בין חצי מיליארד למיליארד שקל, אם לא יותר. (אגב, אם העירייה היתה בוחרת בחלופת 431 המקורית בזמנו אז לא רק שהיו נחסכים מאות מיליוני שקלים אלא שאילו תחנות בין משה דיין לראשונים שהיו נבנות היו ממוקמות ממש בתוך 431 (כמו בהראשונים), מה שהיה מאפשר נגישות נגישות הרבה יותר טובה לתושבים מסביב מאשר התוואי העוקף הפסיכי שהולכים לבנות עכשיו.) אז... אמנם זה חשוב לתכנן אבל זה רק דוגמה למה שיכול לקרות גם לתכנון הכי טוב לצערנו. נ.ב., מעניין אגב אם סמוטריץ׳ (או מישהו אחר) היה נכנע לראש העיר רשל״צ כמו שכץ נכנע (או לא הצליח לשכנע מספיק) בזמנו לראש העיר דאז בעניין מעל? (ראש העיר התפאר בזמנו שהוא הצליח ״לכופף״ את כץ בעניין).