עדכוני קו אדום

yairp4

Active member
עדכוני קו אדום

בשעה טובה חזרתי השבוע למשרד שמשקיף על אתר הבנייה של תחנת אלנבי, אז יצאתי לצלם כמה תמונות.
 

yairp4

Active member
תחנת אלנבי

נראה שהייתה התקדמות מרשימה בעבודות כאן בתקופת הקורונה. מילוי העפר לדעתי כבר מגיע לגובה של מצע השכבה התחתונה לקראת סלילת הכביש מחדש. &nbsp
 

yairp4

Active member
עוד קצת מסביבת אלנבי

משרדי התחנה ומגורי העובדים עברו לחלק המזרחי של אתר העבודה, במשולש של צומת יהודה הלוי-הרכבת-בצלאל יפה. החלק המערבי של רחוב מקווה ישראל נסגר לתנועה והצטרף לשטח העבודות לטובת הקמת הכניסה הדרומית.
 

Bus Nerd

Active member
לא מגורי עובדים. עובדים לא גרים באתר הבנייה

מדובר במשרדים, חדרי ישיבות, וחדרי מנוחה
 

yairp4

Active member
קרליבך

בפורטל השיקוע מכיוון לינקולן כבר יש שכבת אספלט ראשונה. בפורטל קרליבך עדיין לא. &nbsp וגם, מישהו יודע מה פשר הפירמידה הזאת מעל הפורטל? מבנה אוורור או סתם אלמנט ויזואלי?
 

yairp4

Active member
שאול המלך

תמונה בודדת שצילמתי במקרה מגשר הקריה
 

yairp4

Active member
אני לא יודע למה תפוז מתעקש לסובב את התמונות

והממשק פה דורש הרבה יותר מידי מאמץ כדי לתקן את זה, אז עמכם הסליחה
 

yairp4

Active member
ועוד עדכונים מארלוזורוב

היום עברתי עם הרכב באיזור תחנת ארלוזורוב וראיתי שכבת אספלט ראשונה ברחוב על פרשת דרכים במתחם העבודות של התחנה. נראה שאוטוטו יפתחו את הכביש מחדש ויוכלו סוף סוף לסגור את המעקף. &nbsp במסגרת עבודות הקו הסגול הונחה שכבת אספלט ראשונה בגדה הדרומית של הרחוב בקטע הנרייטה סולד-נמיר והולכי הרגל הועברו אליה. נראה שבשבוע הקרוב תונח שכבה כזאת גם בקטע ויצמן-הנרייטה. אם ימשיכו בקצב הזה אולי במהלך הקיץ יוכלו להעביר את התנועה לכיוון מזרח חזרה לדרום הרחוב ולעבוד על הרצועה המרכזית, ואולי אולי אולי עד סוף השנה יסיימו את עבודות שלב א' בקטע ויצמן-נמיר (באיחור קל של כשנה).
 
עוד עדכון מקרליבך

מהליכה על גשר הולכי הרגל. כל התקרה של הקו האדום, (שהיא גם הרצפה של הקו הירוק) כבר יצוקה, לפחות מהגשר דרומה. כלומר הבור כבר פחות עמוק מפעם.
 

matrix200200

Active member


בהחלט התקדמות מרשימה. לא הבנתי לגבי הכניסה הדרומית. חשבתי שסיימו לחפור לבנות את כל הכניסות? האם אתה אומר שבעצם עדיין יש עבודות חפירה ויציקה בפרוייקט?
 

yairp4

Active member
סיימו לחפור

הכניסה הדרומית חפורה, אבל נראה שיש שם עוד קצת עבודות יציקה סופיות. אולי בגלל ששם אמורות להיות המעליות יש יותר עבודות לבצע? לצורך העניין סגרו את מקווה ישראל בין אלנבי לברזילי. בכל מקרה לא נראה לי שזה אמור לעכב את הפתיחה של הכביש מכיוון שהכניסה הזאת נמצאת מחוץ לרצועת הכביש.
 
למעלה