טיעונים מוזרים, חוץ מאחד
אני דווקא מתחבר לטיעון של "לא הוצגה היתכנות לקשר פיזי ישיר בין התחנה לשדה התעופה".
 
יש בעיה קבועה בתחנות חדשות בישראל: בונים תחנה במרחק הליכה ממוקד חשוב, אבל חסרה יציאה בצד המתאים, או שהיא מסורבלת, ואז ההליכה ברגל הופכת לקשה או בלתי סבירה. מתל אביב השלום ועד שדרות, בהמון תחנות יש בעיה כזו, בדרגות שונות של בעייתיות.
 
במקרה הזה התחנה תהיה במרחק של כקילומטר מטרמינל 1. זה גבולי להליכה ברגל, וקשה במיוחד עם ההגבלות הביטחוניות בנתב"ג, אבל ניתן לשפר את הגישה משמעותית על ידי קיצור הדרך הפיזית, דרכנועים (יש כבר כאלה בשד"ת ולכן לא תהיה בעיה עם ספקים, תחזוקה וכו'), יציאה בדיוק בכיוון הנכון וכו'. לפי מה שידוע לי, שום דבר כזה לא מתוכנן, וגם נוסעים שמעוניינים ללכת ייאלצו לנסוע בקווי נתב"ג הלא־תדירים בשביל הקילומטר הזה. חבל.