תחקיר:למה אי אפשר לדעת מתי האוטובוס שלכם יגיע?

darkshadow1

New member
נשמע כאילו מי שכתב את הכתבה לא מבין דבר בטכנולוגיה.

באמת גיבוב של מלל לא ברור.
 

darkshadow1

New member
זה לא נשמע ככה.

לא ברור מהכתבה האם הבעיה היא בשלטים שלא מצליחים לקבל את כל המידע מהמערכת (כי הם לא יכולים לעבד 200 מגה כל 15 שניות), במערכת שלא שולחת את המידע מהר מספיק (אני לא מבין למה זה משנה במיוחד אם היא שולחת את המידע כל שנייה או כל 15 שניות, בהנחה שאין בעיה של נפח) או איכשהו מאבדת אותו בדרך או באוטובוסים שלא משדרים את המידע כמו שצריך. גם לא ברורה מה זה אומר "נפח המידע של כל האוטובוסים במדינת ישראל, אם העדכונים מוזרמים בדחיפה בלבד"- מה זה אומר להזרים מידע על אלפי אוטובוסים בדחיפה? הרי כל פחות משנייה כנראה שיש אוטובוס שמשדר שינוי כלשהו- אז בכל מקרה צריך לעשות אגרגציה כלשהי, אז על כמה זמן כדי שיגיעו ל-5 מגה? לא ברור. אם הנתונים הוצגו כמו שצריך אז ההשוואה צריכה להיות על פני 15 שניות- אבל אז האם זה סביר שהשינויים ששודרו בכל האוטובוסים במדינה ב-15 שניות הם רק 1/40 מכלל המיקומים של האוטובוסים? אם זה המצב- אז הבעיה היא שמראש לא מגיע מספיק מידע, כלומר למשל שהאוטובוסים משדרים את המיקום שלהם רק פעם בדקה- אבל זאת כבר בעיה אחרת.
 

DRORIKO8

New member
לא יודע מה הוא מבין

אני יודע שקורה לי כל הזמן שהשלט והמוביט אומרים משהו אחד והמציאות אומרת משהו אחר. זה מחדל של משרד התחבורה איך שלא תסובב את זה.
 

846

Active member
למה לדעתך טעות של מוביט

היא מחדל של משרד התחבורה?
מוביט היא אפליקציה פרטית שבעצם לא "חייבת" לאף אחד כלום......
 

darkshadow1

New member
אני גם מכיר את התופעה- ואין ספק שמדובר במחדל של משרד התחבורה

העניין הוא שלא ברור מהכתבה איפה המחדל.
 

darkshadow1

New member
כי השלטים נוטים לפשל בזמני ההגעה.

ואני לא מדבר על טעות של כמה דקות לפה או לשם בשעות העומס אלא באוטובוסים שפשוט לא מגיעים גם מחוץ לשעות העומס. אם היה מדובר באפליקציה אז היה אפשר אולי להאשים את האפליקציה (אעפ"י שבמקרה של google maps למשל קשה לי להאמין שיש שם בעיה כלשהי), אבל במקרה של השלטים?
 

arseny92

Well-known member
מנהל
כל השלטים וכל האפליקציות מקבלים את אותם הנתונים

אך לא חסר אוטובוסים שיוצאים עם מערכת כריזה לא פעילה או כיוון קו הפוך וכריזה תקועה בתחנת המוצא, שאז הנסיעה כלל לא נחשבת כיצאה לקו. או GPS תקוע (המכשיר לא יודע איפה הוא נמצא) ועוד
וכן שהזמן מחושב לפי מהירות וכמובן מתארך עד אי הגעה כשהקו (אם משדר מיקום בכלל) עומד בפקק
 
למעלה