האם יש לאגד הוראה לא להעלות כשרבקו ריק?

האם יש לאגד הוראה לא להעלות כשרבקו ריק?

אני יודעת שאני מפוזרת, אבל לעתים שוכחת לקנות חודשי יומי בבית. הטלפון שלי לא תומך ,וליד האוטובוסים בשכונה אין קיוסק למלא רבקו.
במקרה כזה אני נוסעת בדרך כלל כמה תחנות באוטובוס דן, יורדת במקום מרכזי עם קיוסק וקונה חופשי יומי. אף נהג לא עשה לי עד כה בעיות.
היום הגיע אוטובוס אגד. הוא סרב לנסוע , וכמובן לא יכול למלא הרבקו. הטענה שלו היתה ש"אין ביטוח". מניסיון עגום שלי של נפילה קשה ממש בעת העליה לאוטובוס (דן), דוקא יש. האם באמת יש באגד הנחיה כה מטופשת? הרי יש חברות שאפשר לקנות כרטיסי נייר במזומן ממכונה בתוך האוטובוס. האמנם אינן מבוטחות?
נ.ב. אולי הייתי צריכה לבקש ממישהו להטעין לי באפליקציה תמורת מזומן. איש לא הציע זאת.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
נסיעה ללא כרטיס היא ללא כרטיס ודינה קנס, גם אם זה

עליה על מנת להגיע לקיוסק, כי הנסיעה הנוספת היא נסיעה חדשה בשימוש החוזה שעתה הוטען
&nbsp
אמורים לעלות עם רב-קו טעון ויהי מה, גם אם זה אומר לבקש מאנשים לטעון באפליקציה באשראי שלהם תמורת מזומן, או לטעון בבית בקורא כרטיסים או בכלל קניית טלפון עם NFC תומך או שימוש בטלפון של קרוב משפחה או של השכן בכלל
 

david80

Member
באף מדינה בעולם לא סורבתי לעלות לאוטובוס

גם אם לא ניתן לקנות כרטיס באוטובוס.

ואכן אגד לא מעלה אף נוסע ללא כרטיס: פעם נהג באגד דרש ממני לשלם בגלל שהיה לי תקלה ברב-קו, סירבתי וירדתי, במטרופולין הנהג ראה את המנוי בדו"ח יתרות ואיפשר לי לנסוע.
 

Bus Nerd

Active member
הכי טוב בדן - לנהגים לא איכפת. זה לא התפקיד שלהם.

ככה צריך. נהג לא צריך להיות שומר כרטוס. זה תפקיד של פקח. לא הגיוני למנוע מנוסעים לנסוע אם אין להם אופציה להטעין את הרב קו לפני הנסיעה.
 

שמונו

Active member
הנחיה של כלל החברות

שימי לב שאפשר להטעין חופשי יומי גם עבור תאריך מאוחר יותר (עד שבוע קדימה)
 

arseny92

Well-known member
מנהל
אפשר גם יותר משבוע, תלוי איזה מפעיל בוחרים

זה תלוי מפעיל כמה ואיזה דאמפים הוא העלה למכירה ברב-קו אונליין
מן הסתם זה זמין גם בבתי עסקים כי זה אותו השירות ואותה האפליקציה על המסוף, אבל תלוי בהכשרת הקופאי אם לבחור ספציפית את אפיקים למשל כאשר מבקשים חוזה נניח 141
 
למעלה