חדשות מנת"ע

matrix200200

Active member
חדשות מנת"ע

עדכון קצת מעודד משבתשיות על תחנת בן גוריון.
עבודות ברזלנות לקראת יציקה של מקטע אחרון של רצפת התחנה.
נראה מהתמונות שיציקה ממש בקרוב.
 

Bus Nerd

Active member
רק 30 קמ"ש מעל הקרקע? זה איטי יותר מאוטובוס!

ומתחת לקרקע, למה רק 50? האם אין מקטעים ארוכים מספיק ששווה להאיץ בהם למהירות גבוהה יותר?
 

Sephiroth

Member
המרחק הממוצע בין התחנות התת קרקעיות עומד על קילומטר +-

עד שהרכבת מאיצה היא כבר צריכה להתחיל לבלום, אי אפשר לפתח מהירות גבוהה במקרה כזה.
 
קילומטר זה לא קריטי, זה כמו מרחק בין צומת רעננה צפון

לצומת רעננה דרום, משאית ארוכה ועמוסה שנוסעת במהירות 80-90 קמ"ש יכולה לעצור בסמוך לרמזור, גם הרכבת הקלה יכולה.
&nbsp
 

matrix200200

Active member
https://gothamist.com/arts-entertainment/how-fast-can-a-subw

מהירות ממוצעת בתחתית של ניו יורק היא כ17 מיילים לשעה, שזה בערך 28 קמ"ש.
במטרו המוסקוואי בחלק מהקווים העלו מהירות מ60 קמ"ש עד כ75 קמ"ש על מנת להגדיל את הקיבולת.
צריך לזכור, שכרגע הלו"ז המתוכנן הוא יחסית מרוווח.
אני מאמין שאחרי זמן מה ובהתאם לצרכים המהירות תעלה.
גם בקו האדום, מהירות התכנון המקסימלית היא כ80 קמ"ש אז עם מרווח בטחון סביר, יכולים להגביר את המהירות עד כ65 קמ"ש ללא סיכון מיוחד.
 
למעלה