670 - באר שבע-נתניה

Ccyclist

Well-known member
למה צריך קו כזה בעידן של מחסור בנהגים?

יש רכבת ואפשר להחליף בין רכבות ב"ש לרכבות הפרבריות של מסילת החוף בכל תחנות תל אביב. יש אוטובוסים שמאפשרים החלפה הן בתחנה המרכזית והן במסוף 2000. יש וודאי החלפות ופטנטים שונים שהמשתמשים בפורום ימליצו - אולי אפשר אפילו להחליף מחוץ לתל אביב בשילוב קו בינפרברי ארוך כמו 947.
&nbsp
מערכת התח"צ לא יכולה להבנות על קווים ישירים מכל מקום לכל מקום. זה בזבוז של שעות נהג דרך אזור המרכז.
 

olli3

New member
מנהל
עליך לקחת בחשבון דברים נוספים...

זה שקיים קו שיוצא מנתניה ונוסע לבאר שבע, לא אומר בהכרח שמדובר בקו רע רק כי קיימת רכבת. זה לא אומר שלקו אין תחנות ביניים באזור השרון שניתן לעלות מהן לבאר שבע, וזה מה שגם היה בקו הזה.
&nbsp
אבל יש דברים שעובדים טוב ויש שפחות, קו 870 למשל הוא הצלחה מסחררת וגם 958 שלקח לו כמה שנים להתרומם. 870 מקשר בין באר שבע לעפולה ולהיפך ו958 בין באר שבע לכרמיאל ולהיפך. אבל גם רכבת יש מכרמיאל לבאר שבע, אז למה 958 מלא יחסית? כי הוא מגיע למקומות שלא ריאלי לנסוע אליהם ברכבת כמו יקנעם, סביבת המוביל ורוב מה שבין המוביל לכרמיאל.
&nbsp
כך שזה שהיעד של הקו הוא כרמיאל, ממש לא אומר שכל מי שעולה עליו עושה זאת בכרמיאל.
 

olli3

New member
מנהל
מה25.10.2010 עד 3.9.2017 כאשר במרוצת הזמן בוטלה הנסיעה

מבאר שבע לנתניה ונשארה הנסיעה בין נתניה לבאר שבע בלבד.
 
למעלה