הופעה מעניינת של השר סמוטריץ'

דרור 410

New member
הופעה מעניינת של השר סמוטריץ'

הופעה מעניינת של השר סמוטריץ'
הופעה מעניינת של שר התחבורה בכנס של פורום קהלת לכלכלה.

https://bit.ly/37x0vrW

כמה נקודות מעניינות:
-תומך באגרות גודש
-נבחן פיילוט של חיבור רכבות לרכבת ארוכה של 16 קרונות בפרוזדור האיילון ופיצול אוטומטי שלהן ביציאה מצוואר הבקבוק לקווים שונים
-החל מאמצע מרץ לא יהיה צורך בהגעה למשרד הרישוי על מנת להוציא טופס ירוק או רישיון נהיגה
-מתוכננת הכנסה של Uber לארץ תוך הגבלות בניסיון לצמצם את הנזקים
-פסימי בנוגע לרכבים אוטונומיים
-מסויג בנוגע לרשויות מטרופוליניות אי כי הוא לא נשמע כמי שדוחה את זה על הסף
-מעוניין לייצר מסלולים עוקפי ביורוקרטיה לאישור תכניות תחבורה לאומיות
-מקדם הטמעה של טכנולוגיה מתקדמת בניהול רשת התחבורה הציבורית הקיימת
-מתכוון לקדם קווים גמישים לפי דרישה באזורים כפריים
-תומך בנסיעות משותפות במוניות
 

Bus Nerd

Active member
"מסלולים עוקפי בירוקרטיה" נשמע הרסני במיוחד

הופעה מעניינת של השר סמוטריץ'
הופעה מעניינת של שר התחבורה בכנס של פורום קהלת לכלכלה.

https://bit.ly/37x0vrW

כמה נקודות מעניינות:
-תומך באגרות גודש
-נבחן פיילוט של חיבור רכבות לרכבת ארוכה של 16 קרונות בפרוזדור האיילון ופיצול אוטומטי שלהן ביציאה מצוואר הבקבוק לקווים שונים
-החל מאמצע מרץ לא יהיה צורך בהגעה למשרד הרישוי על מנת להוציא טופס ירוק או רישיון נהיגה
-מתוכננת הכנסה של Uber לארץ תוך הגבלות בניסיון לצמצם את הנזקים
-פסימי בנוגע לרכבים אוטונומיים
-מסויג בנוגע לרשויות מטרופוליניות אי כי הוא לא נשמע כמי שדוחה את זה על הסף
-מעוניין לייצר מסלולים עוקפי ביורוקרטיה לאישור תכניות תחבורה לאומיות
-מקדם הטמעה של טכנולוגיה מתקדמת בניהול רשת התחבורה הציבורית הקיימת
-מתכוון לקדם קווים גמישים לפי דרישה באזורים כפריים
-תומך בנסיעות משותפות במוניות
"מסלולים עוקפי בירוקרטיה" נשמע הרסני במיוחד
לא שאני מחסידי הבירוקרטיה הישראלית האיטית והלא יעילה, אבל במקום לייעל את הבירוקרטיה באופן כללי יצירת מסלולים "עוקפים" רק מסרבלת את המערכת עוד יותר ומונעת טיפול בבעיה הסיסטמטית, ועל הדרך מפחיתה אפשרויות להתנגדויות במקרים שאין היגיון בתוכניות או פגיעה בלתי סבירה בסביבה/ברכוש. לא שאני בצד של נימביסטים סטייל פתח תקווה ורמת גן ומה שהם עושים לקו הסגול, אבל צריך לקחת דברים בפרופורציה ולהבין שלא כל התנגדות היא לא עניינית.

לגבי חיבור ופיצול רכבות - כרגע לא מאוד פרקטי עם רוב הציוד הנייד של ר"י שבו זה נעשה ידנית, אפשרי רק עם הIC3 שתוכננו לתפעול כזה מראש (בדנמרק היו מפצלים אותם בין היתר כדי להעלות אותם למעבורת), והIC3 במצב תחזוקתי לא משהו, ולא נשארו הרבה מהם. מבחינה פרקטית גם פיצול לקווים נפרדים ביציאה מצוואר הבקבוק משמע גם חיבור בכניסה לצוואר הבקבוק, מה שמצריך רמת תיאום שלא תמיד יש ברכבת ישראל. יהיה גם קשה להסביר לנוסעים שצד אחד של הרכבת נוסע למודיעין וצד שני נוסע ללוד - וביחד עם הזמן שצריך לתת לנוסעים לעבור בין הצדדים + הזמן שהחיבור והניתוק עצמם ייקחו, לא בטוח בכלל שזה יחסוך כל כך הרבה חלונות זמן מסילה...
 

דרור 410

New member
אני מסכים

לגבי הבירוקרטיה אני מסכים בגדול למרות שצריך לראות איך לא מגיעים למצב של תפסת מרובה לא תפסת. כלומר שבשם הרצון לתקן את כל המערכת בטווח הבינוני והארוך לא מצליחים לקדם דברים חשובים ואפילו קריטיים בטווח הקצר.
&nbsp
לגבי חיבור ופיצול רכבות, השר מספר שמנכ"ל הרכבת יצא לאירופה לבחון פתרונות לחיבור וניתוק לא ידניים של הרכבות. אני מאמין שהצד ההסברתי לא יהיה הבעיה האמיתית כאן אלא הצד הטכני. נקווה שזה יצליח.
 

Ccyclist

Well-known member
רעיון הפיצול והאיחוד מצריך ציוד אחר

מצורפת תמונת מעבר בין שני מערכים בריטיים ברכבת ברת פיצול. החדרונים לצד המעבר מכילים שני תאי ניהוג. כאשר האזור משמש כתא נהג הדלת לקרון סגורה וכך גם הדלת הקדמית. דלתות התאים יכולות להפתח כדי ליצור קישור בין תאי הניהוג. כשהמערכים מחוברים הנוסעים יכולים לעבור ממערך למערך בעת הנסיעה.
&nbsp
ברכבת ישראל כיום מרבית המערכים כוללים קטר שאינו פתוח לציבור. כדי שלא יהיה אזור ריק ברציף יצטרכו למקם את הקטרים בשני עברי המערך המשולב ואסור יהיה להגיע לתחנת החיבור בסדר ההפוך כי אז ילכדו שני קטרים באמצע הרציף.
&nbsp
הדיבור על 16 קרונות מוזר בעיני, אינני חושב שתחנות האיילון בנויות לאורכים כאלו. בבריטניה יש הפעלות של מערכים משותפים בני 12, 10 או 8 קרונות במשולב. בהפעלה הבריטית יש מקרים של תחנות קצרות שבהן הנוסעים מתבקשים לצאת מקרונות מסויימים במערך אבל זה יותר פתרון של שולי המערכת, לא עניין לליבה המרכזית.

 

דרור 410

New member
הרציפים יוארכו

אני לא מבין גדול בצד הטכני, אבל אני חושב שהכוונה היא לייצר רכבת ארוכה המורכבת משתי רכבות קצרות שלא ניתן לעבור ביניהן ואז יכול להיות שצריך רק את הציוד לחיבור בין הקרונות בלי שינוי בקרונות עצמם.
בנוגע לרציפים, לפי סמוטריץ' הכוונה היא להאריך אותם. אני לא בטוח כמה זה באמת אפשרי בתוך האיילון הצפוף ונדמה לי שאם זה יתממש עלולות להיווצר תחנות ארוכות בצורה לא סבירה.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
אגב ברוסיה ושאר ex-SZD יש תחנות אשר רציפיהן כה ארוכות, שגם

רכבת עם 20 ואפילו 30 קרונות נוסעים יכולה לעצור בהם
&nbsp
ניקח לדוגמה לו"ז תפעולי 1996 (גם היום יש מלא קווים עם ניתוקי-חיבורי קרונות, אך צריך למצוא איפה שמתי את הספרים..)
&nbsp
רכבת 31/32 מוסקבה-מוגילב
27 קרונות, מתוכם:
1-15 מוגילב-מוסקבה
16-19 קרונות תוסף סוליגורסק-מוסקבה (כל יום, עם חיבור/ניתוק בתחנת מוגילב אל/מרכבת 654/653)
20 קרון תוסף סוליגורסק-סנט פטרבורג (בימים אי זוגיים ביציאות מסוליגורסק, בימים זוגיים ביציאות מסנט פטרסבורג, ניתוק/חיבור מ/אל רכבת 654/653, 50/49 בתחנת מוגילב ותחנת אורשה)
21 קרון תוסף מוגילב-צ'לבינסק (בימי הפעלת רכבת 213/214 ברנוביצ'י-צ'לבינסק)
22-27 סמולנסק-מוסקבה
&nbsp
15 דק עצירה באורשה (החלפת נהגים, ניתוק/חיבור קרון 20)
25/35 דק עצירה בסמולנסק (חיבור/ניתוק קרונות 22-27)
קו רכבת מלא מוסקבה-סמולנסק לא היה קיים
&nbsp
מצ"ב המקור ברוסית





 

arseny92

Well-known member
מנהל
ולהלן דוגמה של היום (לו"ז תפעולי 2019-2020)

שימו לב, שברוסיה עדיין משתמשים בקרונות סוביטיים ללא שום מנגנון חיבור וניתוק מהיר, וכל עצירה בתחנה בדרך הנסיעה על הקו אשר הינה תחנת שינוי תצורת הרכבת, מחייב קטר עיתוק, וזמן העצירה מתואם בהתאם, כך שבזמן עריכת הרכבת הנוסעים רשאים כן או להשאר ברכבת (אם מחברים אותם לרכבת אחרת), או לצאת לטייל ולקניות באזור התחנה ולחזור

--------

רכבת 099 ולדיבוסטוק-מוסקבה
רכבת 100 מוסקבה-ולדיבוסטוק
מהיר
כל יום, כל השנה

זמן כולל
רכבת 99: 161 שעות, 40 דקות
רכבת 100: 166 שעות, 31 דקות









 

arseny92

Well-known member
מנהל
המשך (קרונות תוסף קו ישיר)

קרונות קו ישיר
מוסקבה-פיונגיאנג (!!) 207 שעות, 25 דקות ממוסקבה, 201 שעות, 25 דקות מפיונגיאנג
מוסקבה-טומנגאנג (!!) 173 שעות, 10 דקות ממוסקבה, 169 שעות, 43 דקות מטומנגאנג
מוסקבה-בלגובש'נסק 144 שעות, 50 דקות ממוסקבה, 141 שעות, 28 דקות מבלגובש'נסק
&nbsp





 

arseny92

Well-known member
מנהל
המשך (תצורת קרונות הרכבת)

"
תצורת קרונות (מספר לסדר בהודעה זו, מספר הקרון, ייעוד הקרון (מקומות לנוסעים/מקומות שמורים לצוות הרכבת), תחנות הפעלה)
[נא לעיין בהערות]
1. (70) כבודה/דואר. חבארובסק-נובוסיבירסק
2-3. (71, 72) כבודה/דואר. ולדיבוסטוק-נובוסיבירסק
4-7. (73, 74, 75, 76) כבודה/דואר. ולדיבוסטוק-מוסקבה
8-11. (60, 61, 62, 63) כבודה/דואר. חבארובסק-מוסקבה
12-16. (3/16, 4/15, 5/14, 6/13, 7/12). קרונות נוסעים. מחלקה שלישית. חימום חשמל, בית שימוש כימי, 52/2 מקומות לכל קרון. ולדיבוסטוק-מוסקבה
17. (8/11). קרון נוסעים. מחלקה שניה. חימום חשמל, בית שימוש כימי,, בקרת רדיו צוות, חדר לנכים, 10/16 מקומות לקרון. ולדיבוסטוק-מוסקבה
18. (41). קרון מסעדה. חימום חשמל. ולדיבוסטוק-מוסקבה
19-20. (9/10, 10/9). קרונות נוסעים. מחלקה שניה. חימום חשמל, בית שימוש כימי, 36/2, 32/6, 36/2 מקומות לקרון. ולדיבוסטוק-מוסקבה
21-22. (12/7, 13/6). קרונות נוסעים. מחלקה שניה. חימום חשמל, בית שימוש כימי, 36/2, 32/6 מקומות לקרון. חבארובסק-מוסקבה
23-24. (14/5, 15/4). קרונות נוסעים. מחלקה שלישית. חימום חשמל, בית שימוש כימי, 52/2 מקומות לקרון. חבארובסק-מוסקבה
25. (22/2). קרון נוסעים. מחלקה שניה. חימום חשמל, בית שימוש כימי, 36/2 מקומות לקרון. בלגובש'נסק-מוסקבה
26. (23/1) קרון נוסעים. מחלקה שלישית. חימום חשמל, בית שימוש כימי, 52/2 מקומות לקרון. בלגובש'נסק-מוסקבה
27. (17). קרון נוסעים. מחלקה שניה. חימום היברידי פחם/חשמל, 32/4 מקומות לקרון. פיונגיאנג-מוסקבה
28. (18). קרון נוסעים. מחלקה שניה. חימום היברידי פחם/חשמל, 32/4 מקומות לקרון. פיונגיאנג-חברובסק
29-30. (25, 26). קרון נוסעים. מחלקה שניה. חימום היברידי פחם/חשמל, 36/2, 32/6 מקומות לקרון. טומנגאנג-מוסקבה
31. (80). קרון טכני או קרון סלון או קרון רכב. אוססורייסק-נובוסיבירסק
32. (81). קרון טכני או קרון סלון או קרון רכב. חבארובסק-נובוסיבירסק
כלל מקומות מחלקה ראשונה: 0
כלל מקומות מחלקה שניה: 310/54
כלל מקומות מחלקה שלישית: 416/16
כלל מקומות: 726/70
&nbsp
הערות
1. רכבת 99/100 כל השנה
יציאה מולדיבוסטוק, כל יום, מ-08/12-19
הגעה למוסקבה, כל יום, מ-15/12-19
יציאה ממוסקבה, כל יום, מ-16/12-19
הגעה לולדיבוסטוק, כל יום, מ-22/12-19
2. מספור קרונות בתחנות ביניים. יציאה מולדיבוסטוק לפי המונה. יציאה ממוסקבה לפי המכנה.
3. אורך מקסימלי במקטעי נסיעה. (קרונות 24.5 מטר). תחנת מוסקבה יארוסלבסקי - 17 קרונות. בתחום תחנות השייכות לרכבת הצפונית - 21 קרונות, בתחום תחנות השייכות לרכבת גורקובסקייה - 19 קרונות, בתחום תחנות השייכות לרכבת סברדלובסק - 18 קרונות. בתחום תחנות השייכות לרכבת מערב-סיביר - 19 קרונות. בתחום תחנות השייכות לרכבת קרסנויארסק - 19 קרונות. בתחום תחנות השייכות לרכבת מזרח-סיביר - 19 קרונות. בתחום תחנות השייכות לרכבת זאבאיראלסקי - 19 קרונות. בתחום תחנות השייכות לרכבת מזרח הרחוק - 19 קרונות.
4. תצורת הקרונות אשר לעיל לפי מקטעי נסיעה (קרונות 24.5 מטר), ביציאה מולדיבוסטוק: מולדיבוסטוק עד אוססורייסק - 16 קרונות. מאוססוריסק עד חבארובסק - 18 קרונות. מחבארובסק עד בלוגורסק - 17 קרונות. מבלוגורסק עד נובוסיבירסק - 19 קרונות. מנובוסיבירסק עד מוסקבה - 17 קרונות.
5. תחנות שינוי כיוון נסיעה של הרכבת: אין
6. תחנות שינוי קטר: בלוגורסק-1, צ'רנישבסק, זימה, מריינסק, ברבינסק, יקטרינבורג-נוסעים, בלזינו, גאליץ', קוסטרומה החדשה.
7. תחנות שינוי צוות ניהוג ללא שינוי קטר: רוּז'ינו, חבארובסק-1, אובלוצ'ייה, מאגדאצ'י, יירופיי פבלוביץ', מוגוצ'ה, צ'יטה-2, חילוֹק, אולן-אודה, אירקוטסק-נוסעים, ניז'נאודינסק, אילנסקייה, קרסנויארסק, נוסוסיבירסק, אומסק, אישים, טיומן, פרם-II, שאריה, קירוֹב.
8. תחנות מילוי הרכבת במים: ולדיבוסטוק, ויאזמסקייה, בלוגורסק-1, אמאזר, קארימסקייה, אולן-אודה, זימה, קרסנויארסק, נובוסיבירסק, אומסק, ירטרינבורג-נוסעים, פרם-II, קירוֹב, מוסקבה יארוסלבסקי.
"



 

arseny92

Well-known member
מנהל
המשך (הערות)

"
9. תחנות מילוי הרכבת בדלק: ולדיבוסטוק, ויאזמסקייה, בלוגורסק-1, אמאזאר, קארימסקייה, אולן-אודה, זימה, אילנסקייה, נוסוסיבירסק, אומסק, קירוב, מוסקבה יארוסלבסקי.
10. תחנות ניקוי בית שימוש כימי: ולדיבוסטוק, צ'רנישבסק, ברבינסק, מוסקבה יארוסלבסקי
11. תחנות איסוף אשפה: ולדיבוסטוק, ויאזמסקייה, בלוגורסק-1, אמאזאר, קארימסקייה, אולן-אודה, זימה, אירקוטסק-נוסעים, טאישט, אילסקייה, מריינסק, אומסק, ברבינסק, טיומן, יקטרינבורג-נוסעים, פרם-II, קירוב, מוסקבה יראוסלבסקי
12. מקומות שמורים לצוות:
- בקרון 8/11 קרון מחלקה שניה, פיקוד רדיו ונכים. מקומות 1-4 לסדרני הקרון, מקומות 5-8 לצוות הרכבת, מקומות 9-12 לעובדי קרון המסעדה, מקומות 17-20 לעובדי המשטרה (שמירת מקום סוג G-17), מקומות 21-24 לאכסון כבודת יתר, מקומות 25-26 לנכים.
- בכל הקרונות מחלקה שלישית מקומות 53-54 שמורים לאכסון מצעי לינה
קודי רמות מתן שירות לנוסעים:
קרון מחלקה שלישית 7/12 קוד 3Б (אוורור/חימום, בית שימוש כימי, מותר בע"ח)
קרונות מחלקה שלישית 3/16, 4/15, 5/14, 6/13, 14/5, 15/4, 23/1 קוד 3Э (אוורור/חימום, בית שימוש כימי, איסור בע"ח)
קרון מחלקה שניה 9/10 קוד 2Э (אוורור/חימום, בית שימוש כימי, אוכל כלול בכרטיס, ערכת היגינה, עיתונים, לינה נוחה, מותר בע"ח, מולטימדיה וטלויזיה בחדר)
קרונות מחלקה שניה 8/11, 10/9, 25, 26, 22/2 קוד 2К (אוורור/חימום, בית שימוש כימי, לינה נוחה, מותר בע"ח)
קרונות מחלקה שניה 12/7, 13/6 קוד 2У (אוורור/חימום, לינה נוחה, מותר בע"ח, בית שימוש רגיל עם פדל המוריד ישר אל הפסים)
קרונות מחלקה שניה 17, 18 קוד 2Л (אין אוורור/חימום, בית שימוש רגיל עם פדל המוריד ישר אל הפסים, לינה נוחה, מותר בע"ח)
13. שינוי מספור קרונות תול כדי נסיעה: אין
14. קרון קומפורט: 9/10 מחלקה שניה, אקונום.
15. קרונות קו ישיר
קרון 17 פיונגיאנג-מוסקבה, כל השנה, יוצא:
- מפיונגיאנג: עם רכבת מספר 7 פיונגיאנג-טומנגאנג בהפעלה של הרכבת הצפון קוריאנית בימי 03, 17/12-19, 03, 17/01, 03, 17/02, 03, 17/03, 03, 17/04, 03, 17/05, 03, 17/06, 03, 17/07, 03, 17/08, 03, 17/09, 03, 17/10, 03, 17/11, 03/12-20;
- בהגעה אל ויציאה מטומנגאנג: עם רכבת מספר 651 טומנגאנג-אוססורייסק בימי 04, 18/12-19, 04, 18/01, 04, 18/02, 04, 18/03, 04, 18/04, 04, 18/05, 04, 18/06, 04, 18/07, 04, 18/08, 04, 18/09, 04, 18/10, 04, 18/11, 04/12-20;
- בהגעה אל ויציאה מאוססורייסק בסוף רכבת מספר 99 ולדיבוסטוק-מוסקבה בימי 04, 18/12-19, 04, 18/01, 04, 18/02, 04, 18/03, 04, 18/04, 04, 18/05, 04, 18/06, 04, 18/07, 04, 18/08, 04, 18/09, 04, 18/10, 04, 18/11, 04/12-20;
- בהגעה למוסקבה בימי 11, 25/12-19, 11, 25/01, 11, 25/02, 11, 25/03, 11, 25/04, 11, 25/05, 11, 25/06, 11, 25/07, 11, 25/08, 11, 25/09, 11, 25/10, 11, 25/11, 11/12-20;
- ביציאה ממוסקבה בסוף רכבת מספר 100 מוסקבה-ולדיבוסטוק בימי 12, 26/12-19, 12, 26/01, 12, 26/02, 12, 26/03, 12, 26/04, 12, 26/05, 12, 26/06, 12, 26/07, 12, 26/08, 12, 26/09, 12, 26/10, 12, 26/11, 12/12-20;
- בהגעה אל ויציאה מאוססורייסק עם רכבת מספר 652 אוססורייסק-טומנגאנג בימי 02, 18/12-19, 01, 18/01, 01, 18/02, 03, 18/03, 01, 18/04, 02, 18/05, 01, 18/06, 02, 18/07, 01, 18/08, 01, 18/09, 02, 18/10, 01, 18/11, 02, 18/12-20;
- בהגעה אל ויציאה מטומנגאנג: עם רכבת מספר 8 טומנגאנג-פיונגיאנג בהפעלה של הרכבת הצפון קוריאנית בימי 03, 19/12-19, 02, 19/01, 02, 19/02, 04, 19/03, 02, 19/04, 03, 19/05, 02, 19/06, 03, 19/07, 02, 19/08, 02, 19/09, 03, 19/10, 02, 19/11, 03, 19/12-20;
- הגעה לפיונגיאנג בימי 04, 20/12-19, 03, 20/01, 03, 20/02, 05, 20/03, 03, 20/04, 04, 20/05, 03, 20/06, 04, 20/07, 03, 20/08, 03, 20/09, 04, 20/10, 03, 20/11, 04, 20/12-20.
קרון 18 פיונגיאנג-חבארובסק, כל השנה, יוצא:
- מפיונגיאנג: עם רכבת מספר 7 פיונגיאנג-טומנגאנג בהפעלה של הרכבת הצפון קוריאנית בימי19/12-19, 19/01, 19/02, 19/03, 19/04, 19/05, 19/06, 19/07, 19/08, 19/09, 19/10, 19/11-20;
- בהגעה אל ויציאה מטומנגאנג: עם רכבת מספר 651 טומנגאנג-אוססורייסק בימי 20/12-19, 20/01, 20/02, 20/03, 20/04, 20/05, 20/06, 20/07, 20/08, 20/09, 20/10, 20/11-20;
"

 

arseny92

Well-known member
מנהל
המשך (הערות)

"
- בהגעה אל ויציאה מאוססורייסק בסוף רכבת מספר 99 ולדיבוסטוק-מוסקבה בימי 20/12-19, 20/01, 20/02, 20/03, 20/04, 20/05, 20/06, 20/07, 20/08, 20/09, 20/10, 20/11-20;
- הגעה לחבארובסק בימי 21/12-19, 21/01, 21/02, 21/03, 21/04, 21/05, 21/06, 21/07, 21/08, 21/09, 21/10, 21/11-20;
- ביציאה מחבארובסק בסוף רכבת מספר 100 מוסקבה-ולדיבוסטוק בימי 21/12-19, 21/01, 21/02, 21/03, 21/04, 21/05, 21/06, 21/07, 21/08, 21/09, 21/10, 21/11-20;
- בהגעה אל ויציאה מאוססורייסק עם רכבת מספר 652 אוססורייסק-טומנגאנג בימי 21/12-19, 21/01, 21/02, 21/03, 21/04, 21/05, 21/06, 21/07, 21/08, 21/09, 21/10, 21/11-20;
- בהגעה אל ויציאה מטומנגאנג: עם רכבת מספר 8 טומנגאנג-פיונגיאנג בהפעלה של הרכבת הצפון קוריאנית בימי 22/12-19, 22/01, 22/02, 22/03, 22/04, 22/05, 22/06, 22/07, 22/08, 22/09, 22/10, 22/11-20;
- הגעה לפיונגיאנג בימי 23/12-19, 23/01, 23/02, 23/03, 23/04, 23/05, 23/06, 23/07, 23/08, 23/09, 23/10, 23/11-20;
קרונות מספר 25, 26 מוסקבה-טומנגאנג, כל השנה, יוצאים:
- ביציאה ממוסקבה בסוף רכבת מספר 100 מוסקבה-ולדיבוסטוק בימי 17, 21/12-19, 01, 05, 17, 21/01, 01, 05, 17, 21/02, 01, 05, 17, 21/03, 01, 05, 17, 21/04, 01, 05, 17, 21/05, 01, 05, 17, 21/06, 01, 05, 17, 21/07, 01, 05, 17, 21/08, 01, 05, 17, 21/09, 01, 05,
17, 21/10, 01, 05, 17, 21/11, 01, 05/12-20;
- בהגעה אל ויציאה מאוססורייסק עם רכבת מספר 652 אוססורייסק-טומנגאנג בימי 23, 27/12-19, 07, 11, 23, 27/01, 07, 11, 23 ,27/02, 07, 11, 23, 27/03, 07, 11, 23, 27/04, 07, 11, 23, 27/05, 07, 11, 23, 27/06, 07, 11, 23, 27/07, 07, 11, 23, 27/08, 07, 11, 23,
27/09, 07, 11, 23, 27/10, 07, 11, 23, 27/11, 07, 11/12-20;
- בהגעה אל ויציאה מטומנגאנג: עם רכבת מספר 651 טומנגאנג-אוססורייסק בימי 24, 28/12-19, 08, 12, 24, 28/01, 08, 12, 24, 28/02, 08, 12, 24, 28/03, 08, 12, 24, 28/04, 08, 12, 24, 28/05, 08, 12, 24, 28/06, 08, 12, 24, 28/07, 08, 12, 24, 28/08, 08, 12, 24, 28/09, 08,
12, 24, 28/10, 08, 12, 24, 28/11, 08, 12/12-20;
- בהגעה אל ויציאה מאוססורייסק בסוף רכבת מספר 99 ולדיבוסטוק-מוסקבה בימי 24, 28/12-19, 08, 12, 24, 28/01, 08, 12, 24, 28/02, 08, 12, 24, 28/03, 08, 12, 24, 28/04, 08, 12, 24, 28/05, 08, 12, 24, 28/06, 08, 12, 24, 28/07, 08, 12, 24, 28/08, 08, 12, 24,
28/09, 08, 12, 24, 28/10, 08, 12, 24, 28/11, 08, 12/12-20;
- בהגעה למוסקבה בימי: 15, 19, 31/12-19, 04, 15, 19, 31/01, 04, 15, 19/02, 02, 06, 15, 19, 31/03, 04, 15, 19/04, 01, 05, 15, 19, 31/05, 04, 15, 19/06, 01, 05, 15, 19, 31/07, 04, 15, 19, 31/08, 04, 15, 19/09, 01, 05, 15, 19, 31/10, 04, 15, 19/11, 01, 05/12-20.
קרונות קו ישיר 22/2, 23/1 בלגובש'נסק-מוסקבה (ללא קביעת סוג שירות "רשמי", שירותים, ואוכל) יוצאים:
- יציאה מבלגובש'נסק כל השנה בימים זוגיים מ-10/12-19, כל יומיים בסוף רכבת 35 בלגובש'נסק-חבארובסק עד בלוגורסק;
- בהגעה אל ויציאה מבלוגורסק בימים זוגיים מ-10/12-19 תחובר לסוף רכבת 99 ולדיבוסטוק-מוסקבה
- הגעה למוסקבה בימים זוגיים מ-16/12-19;
- יציאה ממוסקבה בראש רכבת 100 מוסקבה-ולדיבוסטוק עד בלוגורסק;
- בהגעה אל ויציאה מבלוגורסק בימים זוגיים מ-22/12-19 בסוף רכבת 35 חבארובסק-בלגובש'נסק;
- הגעה לבלגובש'נסק בימים אי זוגיים החל מ-23/12-19.
כאשר יום אי זוגי בא אחד לאחר השני (31-01):
- יציאה מבלגובש'נסק ביום 30, 02 וממשיך ביום זוגי;
- חיבור בבלוגורסק ביום 30, 02 וממשיך ביום זוגי;
- הגעה למוסקבה 30, 01, 03, 05, 08 וממשיך ביום זוגי;
- יציאה ממוסקבה 31, 02, 04, 06, 09 וממשיך ביום אי זוגי;
- הגעה ויציאה בבלוגורסק 30, 01, 03, 05, 07, 09, 11, 14 וממשיך ביום אי זוגי;
- הגעה לבלגובש'נסק 31, 02, 04, 06, 08, 10, 12, 15 וממשיך ביום אי זוגי.
"

 

arseny92

Well-known member
מנהל
המשך (הערות), סוף

"
כאשר יום אי זוגי בא אחד לאחר השני (29/02-20, 01/03-20):
- יציאה מבלגובש'נסק ביום 28, 02 וממשיך ביום זוגי;
- חיבור בבלוגורסק ביום 28, 02 וממשיך ביום זוגי;
- הגעה למוסקבה 28, 01, 03, 05, 08 וממשיך ביום זוגי;
- הגעה למוסקבה 28, 01, 03, 05, 08 וממשיך ביום זוגי;
- יציאה ממוסקבה 29, 02, 04, 06, 09 וממשיך ביום אי זוגי;
- הגעה ויציאה בבלוגורסק 28, 01, 03, 05, 07, 09, 11, 14 וממשיך ביום אי זוגי;
- הגעה לבלגובש'נסק 29, 02, 04, 06, 08, 10, 12, 15 וממשיך ביום אי זוגי.
16. קרונות תוספים:
קרונות תוספים 12/7, 13/6, 14/5, 15/4, חבארובסק-מוסקבה יוצאים:
מחבארובסק בימי הפעלת הקו כל השנה, כל יום החל מ-09/12-19, בסוף הרכבת;
- הגעה למוסקבה בימי הפעלת הקו כל השנה, כל יום החל מ-15/12-19 בסוף הרכבת;
- יציאה ממוסקבה בימי הפעלת הקו כל השנה, כל יום החל מ-16/12-19 בראש הרכבת;
-הגעה לחבארובסק בימי הפעלת הקו כל השנה, כל יום החל מ-22/12-19 בראש הרכבת;
17. קרונות אחרים:
מתווספים בתחנת מוסקבה יארוסלבסקי בכמות שלא תעלה על 5 קרונות כבודה/דואר בתנאי שאורך הרכבת לא יעבור על המותר לכל מקטע בכפוף לסעיפים 3 ו 4 לעיל.
קרון כבודה/דואר מספר 70 חבארובסק-נובוסיבירסק יוצא בימי הפעלת הרכבת מחבארובסק לנובוסיבירסק עם כיוון הרכבת, ובראש הרכבת בכיוון יציאה מחבארובסק - בימי אי הפעלת קרון 25.
קרון כבודה/דואר מספר 71 ולדיבוסטוק-נובוסיבירסק יוצא בימי הפעלת הרכבת עם כיוון הרכבת, ובראש הרכבת בכיוון יציאה מולדיבוסטוק - בימי אי הפעלת קרון 26. הגעה לנובוסיבירסק בראש הרכבת.
קרון כבודה/דואר מספר 72 ולדיבוסטוק-נובוסיבירסק יוצא בימי הפעלת הרכבת עם כיוון הרכבת, ובראש הרכבת בכיוון יציאה מולדיבוסטוק - בימי אי הפעלת קרון 22/2. הגעה לנובוסיבירסק בראש הרכבת.
קרונות כבודה/דואר מספר 73, 74, 75, 76 ולדיבוסטוק-מוסקבה יוצאים בימי אי הפעלת קרונות 3/16, 4/15, 12/7, 15/4:
- יציאה מולדיבוסטוק בראש הרכבת ביום זוגי;
- הגעה למוסקבה בראש הרכבת ביום אי זוגי;
- יציאה ממוסקבה בראש הרכבת ביום זוגי;
- הגעה לולדיבוסטוק בראש הרכבת ביום זוגי;
כאשר יום אי זוגי בא אחד לאחר השני (31-01):
- יציאה מולדיבוסטוק 24, 26, 28, 30, 31, 02 וממשיך ביום זוגי;
- הגעה למוסקבה 31, 02, 04, 06, 07, 09 וממשיך ביום זוגי;
- יציאה ממוסקבה 24, 26, 28, 30, 31, 02 וממשיך ביום זוגי;
- הגעה לולדיבוסטוק 30, 01, 03, 05, 06, 08 וממשיך ביום זוגי.
קרונות כבודה/דואר מספר 60, 61, 62, 63 חבארובסק-מוסקבה יוצאים בימי אי הפעלת קרונות 3/16, 4/15, 12/7, 15/4:
- יציאה מחבארובסק בראש הרכבת ביום זוגי;
- הגעה למוסקבה בראש הרכבת ביום זוגי;
- יציאה ממוסקבה בראש הרכבת ביום אי זוגי;
- הגעה לחבארובסק בראש הרכבת ביום אי זוגי;
כאשר יום אי זוגי בא אחד לאחר השני (31-01):
- יציאה מחבארובסק 24, 26, 28, 30, 02 וממשיך ביום זוגי;
- הגעה למוסקבה 30, 01, 03, 05, 08 וממשיך ביום זוגי;
- יציאה ממוסקבה 25, 27, 29, 01 וממשיך ביום אי זוגי;
- הגעה לחבארובסק 31, 02, 04, 07 וממשיך ביום אי זוגי.
קרון טכני/סלון/רכב מספר 80 מתווסף במקטע אוססורייסק-נובוסיבירסק לסוף הרכבת בתנאי שאורך הרכבת לא תעבור על המותר - בתיאום עם ההנהלה.
&nbsp
&nbsp
קרון טכני/סלון/רכב מספר 81 מתווסף במקטע חבארובסק-נובוסיבירסק לסוף הרכבת בתנאי שאורך הרכבת לא תעבור על המותר - בתיאום עם ההנהלה.
18. קרונות פקולטטיביים: אין
19. תחנות ביקודת גבולות ומכס: אין (בהתייחסות לקו הרכבת הראשי, לא לקרונות קו ישיר לצפון קוריאה).
"



 

ערןל1

Active member
מעבר למס גודש הוא גם בעד העלאת מס הקנייה על רכבים

המראיין אומר "בום,כותרת" וצודק. מכיוון שהוא גם נגד תחבורה ציבורית בשבת אזי זה אומר שמי שרוצה לנסוע בשבת יצטרך לשלם הרבה יותר כסף.

מעבר לזה כל הרעיון של מסים על רכבים שאנשים משתמשים בהם כדי להגיע לעבודה ובכלל מסים על עבודה הוא מעוות.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
הרכב (והדלק) כבר ממוסים בטירוף... זה באמת לא פתרון

 

דרור 410

New member
לא לגמרי מדויק

&nbsp
הוא תומך בשינוי מבנה המס תוך הפחתה במסי הדלק והרישוי וגידול במסי השימוש (אגרות גודש).
הוא מתנגד להפחתת המס על קניית רכב, אבל לא תומך בהעלאתו.
&nbsp
סה"כ הצעדים האלו נשמעים חיוביים אבל אני מקווה שאם הוא יישאר במשרד התחבורה אז הוא ישנה את דעתו בנושא בנוגע למס קנייה. מס קנייה גבוה מונע חידוש של צי הרכב ובעקבות כך את מונע שיפור בבטיחות הרכבים ובזיהום האוויר.
&nbsp
הגיוני שהיום מי שדוחף לשינויים האלה הם פקידי האוצר. אני מעריך שהם מעוניינים בשיפור התמחור של השימוש במשאבים ציבוריים, אבל יותר מכך הם חוששים מקיטון משמעותי בגביית המס בעקבות מעבר לכלי רכב חסכוניים יותר.
 

ערןל1

Active member
"אני חושב שאת המס קניה על הרכב...יצטרכו אפילו להעלות"

מ7:00 בסרטון. אני אשמח לראות איפה הוא מתנגד להעלאה.

אפילו אם מס הקנייה ישאר ורק יעלו מסים אחרים על הרכב זה עדיין לא תקין. המס על רכבים צריך לרדת וחוץ מזה צריך לשנות לו את התמהיל.
 

דרור 410

New member
צודק, סליחה

&nbsp
על כל פנים, אני מסכים שראוי להוריד את מס הקניה ולא להעלות אותו.
 
למעלה