לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2254322,543 עוקבים אודות עסקים

פורום תחבורה ציבורית

ברוכים הבאים לפורום תחבורה ציבורית!
הפורום עוסק בכל הרבדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: ציוד נייד (רכבות, רכבות קלות, אוטובוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד). מסלולי נסיעה וקווים, מדיניות תעריפים, רב-קו, תכנון נסיעות, מפעילות (אגד, דן, רכבת ישראל, סיטיפס, קווים וכו' וכו')
אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה בנוחות המושב באוטובוס הספציפי שבו נסעתם הבוקר...
*מחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.
 

הנהלת הפורום:

אודות הפורום תחבורה ציבורית

ברוכים הבאים לפורום תחבורה ציבורית!
הפורום עוסק בכל הרבדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: ציוד נייד (רכבות, רכבות קלות, אוטובוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד). מסלולי נסיעה וקווים, מדיניות תעריפים, רב-קו, תכנון נסיעות, מפעילות (אגד, דן, רכבת ישראל, סיטיפס, קווים וכו' וכו')
אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה בנוחות המושב באוטובוס הספציפי שבו נסעתם הבוקר...
*מחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.
 
x
הודעה מהנהלת הפורום
נא לכתוב שאלות הכוונה ומודיעין תחת השירשור היומי בלבד.  נא לשים לב לתאריך השרשור!
 שאלות הכוונה שלא תשורשרנה כהלכה, תימחקנה ללא התראה מוקדמת.
 
המשך >>

לצפיה ב-'הופעה מעניינת של השר סמוטריץ''
הופעה מעניינת של השר סמוטריץ'
<< ההודעה הנוכחית
16/02/2020 | 15:25
45
377
הופעה מעניינת של שר התחבורה בכנס של פורום קהלת לכלכלה.

https://bit.ly/37x0vrW

כמה נקודות מעניינות:
-תומך באגרות גודש
-נבחן פיילוט של חיבור רכבות לרכבת ארוכה של 16 קרונות בפרוזדור האיילון ופיצול אוטומטי שלהן ביציאה מצוואר הבקבוק לקווים שונים
-החל מאמצע מרץ לא יהיה צורך בהגעה למשרד הרישוי על מנת להוציא טופס ירוק או רישיון נהיגה
-מתוכננת הכנסה של Uber לארץ תוך הגבלות בניסיון לצמצם את הנזקים
-פסימי בנוגע לרכבים אוטונומיים
-מסויג בנוגע לרשויות מטרופוליניות אי כי הוא לא נשמע כמי שדוחה את זה על הסף
-מעוניין לייצר מסלולים עוקפי ביורוקרטיה לאישור תכניות תחבורה לאומיות
-מקדם הטמעה של טכנולוגיה מתקדמת בניהול רשת התחבורה הציבורית הקיימת
-מתכוון לקדם קווים גמישים לפי דרישה באזורים כפריים
-תומך בנסיעות משותפות במוניות

תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'"מסלולים עוקפי בירוקרטיה" נשמע הרסני במיוחד'
"מסלולים עוקפי בירוקרטיה" נשמע הרסני במיוחד
16/02/2020 | 15:54
2
182
לא שאני מחסידי הבירוקרטיה הישראלית האיטית והלא יעילה, אבל במקום לייעל את הבירוקרטיה באופן כללי יצירת מסלולים "עוקפים" רק מסרבלת את המערכת עוד יותר ומונעת טיפול בבעיה הסיסטמטית, ועל הדרך מפחיתה אפשרויות להתנגדויות במקרים שאין היגיון בתוכניות או פגיעה בלתי סבירה בסביבה/ברכוש. לא שאני בצד של נימביסטים סטייל פתח תקווה ורמת גן ומה שהם עושים לקו הסגול, אבל צריך לקחת דברים בפרופורציה ולהבין שלא כל התנגדות היא לא עניינית.
 
לגבי חיבור ופיצול רכבות - כרגע לא מאוד פרקטי עם רוב הציוד הנייד של ר"י שבו זה נעשה ידנית, אפשרי רק עם הIC3 שתוכננו לתפעול כזה מראש (בדנמרק היו מפצלים אותם בין היתר כדי להעלות אותם למעבורת), והIC3 במצב תחזוקתי לא משהו, ולא נשארו הרבה מהם. מבחינה פרקטית גם פיצול לקווים נפרדים ביציאה מצוואר הבקבוק משמע גם חיבור בכניסה לצוואר הבקבוק, מה שמצריך רמת תיאום שלא תמיד יש ברכבת ישראל. יהיה גם קשה להסביר לנוסעים שצד אחד של הרכבת נוסע למודיעין וצד שני נוסע ללוד - וביחד עם הזמן שצריך לתת לנוסעים לעבור בין הצדדים + הזמן שהחיבור והניתוק עצמם ייקחו, לא בטוח בכלל שזה יחסוך כל כך הרבה חלונות זמן מסילה...
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אני מסכים'
אני מסכים
16/02/2020 | 16:06
1
124
לגבי הבירוקרטיה אני מסכים בגדול למרות שצריך לראות איך לא מגיעים למצב של תפסת מרובה לא תפסת. כלומר שבשם הרצון לתקן את כל המערכת בטווח הבינוני והארוך לא מצליחים לקדם דברים חשובים ואפילו קריטיים בטווח הקצר.
 
לגבי חיבור ופיצול רכבות, השר מספר שמנכ"ל הרכבת יצא לאירופה לבחון פתרונות לחיבור וניתוק לא ידניים של הרכבות. אני מאמין שהצד ההסברתי לא יהיה הבעיה האמיתית כאן אלא הצד הטכני. נקווה שזה יצליח.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'סימוני אזור רציף ולמספר קרונות'
סימוני אזור רציף ולמספר קרונות
16/02/2020 | 16:11
63
לצפיה ב-'רעיון הפיצול והאיחוד מצריך ציוד אחר'
רעיון הפיצול והאיחוד מצריך ציוד אחר
16/02/2020 | 16:55
10
218
מצורפת תמונת מעבר בין שני מערכים בריטיים ברכבת ברת פיצול. החדרונים לצד המעבר מכילים שני תאי ניהוג. כאשר האזור משמש כתא נהג הדלת לקרון סגורה וכך גם הדלת הקדמית. דלתות התאים יכולות להפתח כדי ליצור קישור בין תאי הניהוג. כשהמערכים מחוברים הנוסעים יכולים לעבור ממערך למערך בעת הנסיעה.
 
ברכבת ישראל כיום מרבית המערכים כוללים קטר שאינו פתוח לציבור. כדי שלא יהיה אזור ריק ברציף יצטרכו למקם את הקטרים בשני עברי המערך המשולב ואסור יהיה להגיע לתחנת החיבור בסדר ההפוך כי אז ילכדו שני קטרים באמצע הרציף.
 
הדיבור על 16 קרונות מוזר בעיני, אינני חושב שתחנות האיילון בנויות לאורכים כאלו. בבריטניה יש הפעלות של מערכים משותפים בני 12, 10 או 8 קרונות במשולב. בהפעלה הבריטית יש מקרים של תחנות קצרות שבהן הנוסעים מתבקשים לצאת מקרונות מסויימים במערך אבל זה יותר פתרון של שולי המערכת, לא עניין לליבה המרכזית.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'>>'
>>
16/02/2020 | 17:14
114
לצפיה ב-'הרציפים יוארכו'
הרציפים יוארכו
16/02/2020 | 18:16
7
111
אני לא מבין גדול בצד הטכני, אבל אני חושב שהכוונה היא לייצר רכבת ארוכה המורכבת משתי רכבות קצרות שלא ניתן לעבור ביניהן ואז יכול להיות שצריך רק את הציוד לחיבור בין הקרונות בלי שינוי בקרונות עצמם.
בנוגע לרציפים, לפי סמוטריץ' הכוונה היא להאריך אותם. אני לא בטוח כמה זה באמת אפשרי בתוך האיילון הצפוף ונדמה לי שאם זה יתממש עלולות להיווצר תחנות ארוכות בצורה לא סבירה.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אגב ברוסיה ושאר ex-SZD יש תחנות אשר רציפיהן כה ארוכות, שגם'
אגב ברוסיה ושאר ex-SZD יש תחנות אשר רציפיהן כה ארוכות, שגם
16/02/2020 | 18:27
6
156
רכבת עם 20 ואפילו 30 קרונות נוסעים יכולה לעצור בהם
 
ניקח לדוגמה לו"ז תפעולי 1996 (גם היום יש מלא קווים עם ניתוקי-חיבורי קרונות, אך צריך למצוא איפה שמתי את הספרים..)
 
רכבת 31/32 מוסקבה-מוגילב
27 קרונות, מתוכם:
1-15 מוגילב-מוסקבה
16-19 קרונות תוסף סוליגורסק-מוסקבה (כל יום, עם חיבור/ניתוק בתחנת מוגילב אל/מרכבת 654/653)
20 קרון תוסף סוליגורסק-סנט פטרבורג (בימים אי זוגיים ביציאות מסוליגורסק, בימים זוגיים ביציאות מסנט פטרסבורג, ניתוק/חיבור מ/אל רכבת 654/653, 50/49 בתחנת מוגילב ותחנת אורשה)
21 קרון תוסף מוגילב-צ'לבינסק (בימי הפעלת רכבת 213/214 ברנוביצ'י-צ'לבינסק)
22-27 סמולנסק-מוסקבה
 
15 דק עצירה באורשה (החלפת נהגים, ניתוק/חיבור קרון 20)
25/35 דק עצירה בסמולנסק (חיבור/ניתוק קרונות 22-27)
קו רכבת מלא מוסקבה-סמולנסק לא היה קיים
 
מצ"ב המקור ברוסית
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'ולהלן דוגמה של היום (לו"ז תפעולי 2019-2020)'
ולהלן דוגמה של היום (לו"ז תפעולי 2019-2020)
17/02/2020 | 00:13
5
93
שימו לב, שברוסיה עדיין משתמשים בקרונות סוביטיים ללא שום מנגנון חיבור וניתוק מהיר, וכל עצירה בתחנה בדרך הנסיעה על הקו אשר הינה תחנת שינוי תצורת הרכבת, מחייב קטר עיתוק, וזמן העצירה מתואם בהתאם, כך שבזמן עריכת הרכבת הנוסעים רשאים כן או להשאר ברכבת (אם מחברים אותם לרכבת אחרת), או לצאת לטייל ולקניות באזור התחנה ולחזור
 
--------
 
רכבת 099 ולדיבוסטוק-מוסקבה
רכבת 100 מוסקבה-ולדיבוסטוק
מהיר
כל יום, כל השנה
 
זמן כולל
רכבת 99: 161 שעות, 40 דקות
רכבת 100: 166 שעות, 31 דקות
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'המשך (קרונות תוסף קו ישיר)'
המשך (קרונות תוסף קו ישיר)
17/02/2020 | 00:15
4
78
קרונות קו ישיר
מוסקבה-פיונגיאנג (!!) 207 שעות, 25 דקות ממוסקבה, 201 שעות, 25 דקות מפיונגיאנג
מוסקבה-טומנגאנג (!!) 173 שעות, 10 דקות ממוסקבה, 169 שעות, 43 דקות מטומנגאנג
מוסקבה-בלגובש'נסק 144 שעות, 50 דקות ממוסקבה, 141 שעות, 28 דקות מבלגובש'נסק
 
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'המשך (תצורת קרונות הרכבת)'
המשך (תצורת קרונות הרכבת)
17/02/2020 | 00:18
3
55
"
תצורת קרונות (מספר לסדר בהודעה זו, מספר הקרון, ייעוד הקרון (מקומות לנוסעים/מקומות שמורים לצוות הרכבת), תחנות הפעלה)
[נא לעיין בהערות]
1. (70) כבודה/דואר. חבארובסק-נובוסיבירסק
2-3. (71, 72) כבודה/דואר. ולדיבוסטוק-נובוסיבירסק
4-7. (73, 74, 75, 76) כבודה/דואר. ולדיבוסטוק-מוסקבה
8-11. (60, 61, 62, 63) כבודה/דואר. חבארובסק-מוסקבה
12-16. (3/16, 4/15, 5/14, 6/13, 7/12). קרונות נוסעים. מחלקה שלישית. חימום חשמל, בית שימוש כימי, 52/2 מקומות לכל קרון. ולדיבוסטוק-מוסקבה
17. (8/11). קרון נוסעים. מחלקה שניה. חימום חשמל, בית שימוש כימי,, בקרת רדיו צוות, חדר לנכים, 10/16 מקומות לקרון. ולדיבוסטוק-מוסקבה
18. (41). קרון מסעדה. חימום חשמל. ולדיבוסטוק-מוסקבה
19-20. (9/10, 10/9). קרונות נוסעים. מחלקה שניה. חימום חשמל, בית שימוש כימי, 36/2, 32/6, 36/2 מקומות לקרון. ולדיבוסטוק-מוסקבה
21-22. (12/7, 13/6). קרונות נוסעים. מחלקה שניה. חימום חשמל, בית שימוש כימי, 36/2, 32/6 מקומות לקרון. חבארובסק-מוסקבה
23-24. (14/5, 15/4). קרונות נוסעים. מחלקה שלישית. חימום חשמל, בית שימוש כימי, 52/2 מקומות לקרון. חבארובסק-מוסקבה
25. (22/2). קרון נוסעים. מחלקה שניה. חימום חשמל, בית שימוש כימי, 36/2 מקומות לקרון. בלגובש'נסק-מוסקבה
26. (23/1) קרון נוסעים. מחלקה שלישית. חימום חשמל, בית שימוש כימי, 52/2 מקומות לקרון. בלגובש'נסק-מוסקבה
27. (17). קרון נוסעים. מחלקה שניה. חימום היברידי פחם/חשמל, 32/4 מקומות לקרון. פיונגיאנג-מוסקבה
28. (18). קרון נוסעים. מחלקה שניה. חימום היברידי פחם/חשמל, 32/4 מקומות לקרון. פיונגיאנג-חברובסק
29-30. (25, 26). קרון נוסעים. מחלקה שניה. חימום היברידי פחם/חשמל, 36/2, 32/6 מקומות לקרון. טומנגאנג-מוסקבה
31. (80). קרון טכני או קרון סלון או קרון רכב. אוססורייסק-נובוסיבירסק
32. (81). קרון טכני או קרון סלון או קרון רכב. חבארובסק-נובוסיבירסק
כלל מקומות מחלקה ראשונה: 0
כלל מקומות מחלקה שניה: 310/54
כלל מקומות מחלקה שלישית: 416/16
כלל מקומות: 726/70
 
הערות
1. רכבת 99/100 כל השנה
יציאה מולדיבוסטוק, כל יום, מ-08/12-19
הגעה למוסקבה, כל יום, מ-15/12-19
יציאה ממוסקבה, כל יום, מ-16/12-19
הגעה לולדיבוסטוק, כל יום, מ-22/12-19
2. מספור קרונות בתחנות ביניים. יציאה מולדיבוסטוק לפי המונה. יציאה ממוסקבה לפי המכנה.
3. אורך מקסימלי במקטעי נסיעה. (קרונות 24.5 מטר). תחנת מוסקבה יארוסלבסקי - 17 קרונות. בתחום תחנות השייכות לרכבת הצפונית - 21 קרונות, בתחום תחנות השייכות לרכבת גורקובסקייה - 19 קרונות, בתחום תחנות השייכות לרכבת סברדלובסק - 18 קרונות. בתחום תחנות השייכות לרכבת מערב-סיביר - 19 קרונות. בתחום תחנות השייכות לרכבת קרסנויארסק - 19 קרונות. בתחום תחנות השייכות לרכבת מזרח-סיביר - 19 קרונות. בתחום תחנות השייכות לרכבת זאבאיראלסקי - 19 קרונות. בתחום תחנות השייכות לרכבת מזרח הרחוק - 19 קרונות.
4. תצורת הקרונות אשר לעיל לפי מקטעי נסיעה (קרונות 24.5 מטר), ביציאה מולדיבוסטוק: מולדיבוסטוק עד אוססורייסק - 16 קרונות. מאוססוריסק עד חבארובסק - 18 קרונות. מחבארובסק עד בלוגורסק - 17 קרונות. מבלוגורסק עד נובוסיבירסק - 19 קרונות. מנובוסיבירסק עד מוסקבה - 17 קרונות.
5. תחנות שינוי כיוון נסיעה של הרכבת: אין
6. תחנות שינוי קטר: בלוגורסק-1, צ'רנישבסק, זימה, מריינסק, ברבינסק, יקטרינבורג-נוסעים, בלזינו, גאליץ', קוסטרומה החדשה.
7. תחנות שינוי צוות ניהוג ללא שינוי קטר: רוּז'ינו, חבארובסק-1, אובלוצ'ייה, מאגדאצ'י, יירופיי פבלוביץ', מוגוצ'ה, צ'יטה-2, חילוֹק, אולן-אודה, אירקוטסק-נוסעים, ניז'נאודינסק, אילנסקייה, קרסנויארסק, נוסוסיבירסק, אומסק, אישים, טיומן, פרם-II, שאריה, קירוֹב.
8. תחנות מילוי הרכבת במים: ולדיבוסטוק, ויאזמסקייה, בלוגורסק-1, אמאזר, קארימסקייה, אולן-אודה, זימה, קרסנויארסק, נובוסיבירסק, אומסק, ירטרינבורג-נוסעים, פרם-II, קירוֹב, מוסקבה יארוסלבסקי.
"
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'המשך (הערות)'
המשך (הערות)
17/02/2020 | 00:20
2
46
"
9. תחנות מילוי הרכבת בדלק: ולדיבוסטוק, ויאזמסקייה, בלוגורסק-1, אמאזאר, קארימסקייה, אולן-אודה, זימה, אילנסקייה, נוסוסיבירסק, אומסק, קירוב, מוסקבה יארוסלבסקי.
10. תחנות ניקוי בית שימוש כימי: ולדיבוסטוק, צ'רנישבסק, ברבינסק, מוסקבה יארוסלבסקי
11. תחנות איסוף אשפה: ולדיבוסטוק, ויאזמסקייה, בלוגורסק-1, אמאזאר, קארימסקייה, אולן-אודה, זימה, אירקוטסק-נוסעים, טאישט, אילסקייה, מריינסק, אומסק, ברבינסק, טיומן, יקטרינבורג-נוסעים, פרם-II, קירוב, מוסקבה יראוסלבסקי
12. מקומות שמורים לצוות:
- בקרון 8/11 קרון מחלקה שניה, פיקוד רדיו ונכים. מקומות 1-4 לסדרני הקרון, מקומות 5-8 לצוות הרכבת, מקומות 9-12 לעובדי קרון המסעדה, מקומות 17-20 לעובדי המשטרה (שמירת מקום סוג G-17), מקומות 21-24 לאכסון כבודת יתר, מקומות 25-26 לנכים.
- בכל הקרונות מחלקה שלישית מקומות 53-54 שמורים לאכסון מצעי לינה
קודי רמות מתן שירות לנוסעים:
קרון מחלקה שלישית 7/12 קוד 3Б (אוורור/חימום, בית שימוש כימי, מותר בע"ח)
קרונות מחלקה שלישית 3/16, 4/15, 5/14, 6/13, 14/5, 15/4, 23/1 קוד 3Э (אוורור/חימום, בית שימוש כימי, איסור בע"ח)
קרון מחלקה שניה 9/10 קוד 2Э (אוורור/חימום, בית שימוש כימי, אוכל כלול בכרטיס, ערכת היגינה, עיתונים, לינה נוחה, מותר בע"ח, מולטימדיה וטלויזיה בחדר)
קרונות מחלקה שניה 8/11, 10/9, 25, 26, 22/2 קוד 2К (אוורור/חימום, בית שימוש כימי, לינה נוחה, מותר בע"ח)
קרונות מחלקה שניה 12/7, 13/6 קוד 2У (אוורור/חימום, לינה נוחה, מותר בע"ח, בית שימוש רגיל עם פדל המוריד ישר אל הפסים)
קרונות מחלקה שניה 17, 18 קוד 2Л (אין אוורור/חימום, בית שימוש רגיל עם פדל המוריד ישר אל הפסים, לינה נוחה, מותר בע"ח)
13. שינוי מספור קרונות תול כדי נסיעה: אין
14. קרון קומפורט: 9/10 מחלקה שניה, אקונום.
15. קרונות קו ישיר
קרון 17 פיונגיאנג-מוסקבה, כל השנה, יוצא:
- מפיונגיאנג: עם רכבת מספר 7 פיונגיאנג-טומנגאנג בהפעלה של הרכבת הצפון קוריאנית בימי 03, 17/12-19, 03, 17/01, 03, 17/02, 03, 17/03, 03, 17/04, 03, 17/05, 03, 17/06, 03, 17/07, 03, 17/08, 03, 17/09, 03, 17/10, 03, 17/11, 03/12-20;
- בהגעה אל ויציאה מטומנגאנג: עם רכבת מספר 651 טומנגאנג-אוססורייסק בימי 04, 18/12-19, 04, 18/01, 04, 18/02, 04, 18/03, 04, 18/04, 04, 18/05, 04, 18/06, 04, 18/07, 04, 18/08, 04, 18/09, 04, 18/10, 04, 18/11, 04/12-20;
- בהגעה אל ויציאה מאוססורייסק בסוף רכבת מספר 99 ולדיבוסטוק-מוסקבה בימי 04, 18/12-19, 04, 18/01, 04, 18/02, 04, 18/03, 04, 18/04, 04, 18/05, 04, 18/06, 04, 18/07, 04, 18/08, 04, 18/09, 04, 18/10, 04, 18/11, 04/12-20;
- בהגעה למוסקבה בימי 11, 25/12-19, 11, 25/01, 11, 25/02, 11, 25/03, 11, 25/04, 11, 25/05, 11, 25/06, 11, 25/07, 11, 25/08, 11, 25/09, 11, 25/10, 11, 25/11, 11/12-20;
- ביציאה ממוסקבה בסוף רכבת מספר 100 מוסקבה-ולדיבוסטוק בימי 12, 26/12-19, 12, 26/01, 12, 26/02, 12, 26/03, 12, 26/04, 12, 26/05, 12, 26/06, 12, 26/07, 12, 26/08, 12, 26/09, 12, 26/10, 12, 26/11, 12/12-20;
- בהגעה אל ויציאה מאוססורייסק עם רכבת מספר 652 אוססורייסק-טומנגאנג בימי 02, 18/12-19, 01, 18/01, 01, 18/02, 03, 18/03, 01, 18/04, 02, 18/05, 01, 18/06, 02, 18/07, 01, 18/08, 01, 18/09, 02, 18/10, 01, 18/11, 02, 18/12-20;
- בהגעה אל ויציאה מטומנגאנג: עם רכבת מספר 8 טומנגאנג-פיונגיאנג בהפעלה של הרכבת הצפון קוריאנית בימי 03, 19/12-19, 02, 19/01, 02, 19/02, 04, 19/03, 02, 19/04, 03, 19/05, 02, 19/06, 03, 19/07, 02, 19/08, 02, 19/09, 03, 19/10, 02, 19/11, 03, 19/12-20;
- הגעה לפיונגיאנג בימי 04, 20/12-19, 03, 20/01, 03, 20/02, 05, 20/03, 03, 20/04, 04, 20/05, 03, 20/06, 04, 20/07, 03, 20/08, 03, 20/09, 04, 20/10, 03, 20/11, 04, 20/12-20.
קרון 18 פיונגיאנג-חבארובסק, כל השנה, יוצא:
- מפיונגיאנג: עם רכבת מספר 7 פיונגיאנג-טומנגאנג בהפעלה של הרכבת הצפון קוריאנית בימי19/12-19, 19/01, 19/02, 19/03, 19/04, 19/05, 19/06, 19/07, 19/08, 19/09, 19/10, 19/11-20;
- בהגעה אל ויציאה מטומנגאנג: עם רכבת מספר 651 טומנגאנג-אוססורייסק בימי 20/12-19, 20/01, 20/02, 20/03, 20/04, 20/05, 20/06, 20/07, 20/08, 20/09, 20/10, 20/11-20;
"
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'המשך (הערות)'
המשך (הערות)
17/02/2020 | 00:21
1
28
"
- בהגעה אל ויציאה מאוססורייסק בסוף רכבת מספר 99 ולדיבוסטוק-מוסקבה בימי 20/12-19, 20/01, 20/02, 20/03, 20/04, 20/05, 20/06, 20/07, 20/08, 20/09, 20/10, 20/11-20;
- הגעה לחבארובסק בימי 21/12-19, 21/01, 21/02, 21/03, 21/04, 21/05, 21/06, 21/07, 21/08, 21/09, 21/10, 21/11-20;
- ביציאה מחבארובסק בסוף רכבת מספר 100 מוסקבה-ולדיבוסטוק בימי 21/12-19, 21/01, 21/02, 21/03, 21/04, 21/05, 21/06, 21/07, 21/08, 21/09, 21/10, 21/11-20;
- בהגעה אל ויציאה מאוססורייסק עם רכבת מספר  652 אוססורייסק-טומנגאנג בימי 21/12-19, 21/01, 21/02, 21/03, 21/04, 21/05, 21/06, 21/07, 21/08, 21/09, 21/10, 21/11-20;
- בהגעה אל ויציאה מטומנגאנג: עם רכבת מספר 8 טומנגאנג-פיונגיאנג בהפעלה של הרכבת הצפון קוריאנית בימי 22/12-19, 22/01, 22/02, 22/03, 22/04, 22/05, 22/06, 22/07, 22/08, 22/09, 22/10, 22/11-20;
- הגעה לפיונגיאנג בימי 23/12-19, 23/01, 23/02, 23/03, 23/04, 23/05, 23/06, 23/07, 23/08, 23/09, 23/10, 23/11-20;
קרונות מספר 25, 26 מוסקבה-טומנגאנג, כל השנה, יוצאים:
- ביציאה ממוסקבה בסוף רכבת מספר 100 מוסקבה-ולדיבוסטוק בימי 17, 21/12-19, 01, 05, 17, 21/01, 01, 05, 17, 21/02, 01, 05, 17, 21/03, 01, 05, 17, 21/04, 01, 05, 17, 21/05, 01, 05, 17, 21/06, 01, 05, 17, 21/07, 01, 05, 17, 21/08, 01, 05, 17, 21/09, 01, 05,
17, 21/10, 01, 05, 17, 21/11, 01, 05/12-20;
- בהגעה אל ויציאה מאוססורייסק עם רכבת מספר 652 אוססורייסק-טומנגאנג בימי 23, 27/12-19, 07, 11, 23, 27/01, 07, 11, 23 ,27/02, 07, 11, 23, 27/03, 07, 11, 23, 27/04, 07, 11, 23, 27/05, 07, 11, 23, 27/06, 07, 11, 23, 27/07, 07, 11, 23, 27/08, 07, 11, 23,
27/09, 07, 11, 23, 27/10, 07, 11, 23, 27/11, 07, 11/12-20;
- בהגעה אל ויציאה מטומנגאנג: עם רכבת מספר 651 טומנגאנג-אוססורייסק בימי 24, 28/12-19, 08, 12, 24, 28/01, 08, 12, 24, 28/02, 08, 12, 24, 28/03, 08, 12, 24, 28/04, 08, 12, 24, 28/05, 08, 12, 24, 28/06, 08, 12, 24, 28/07, 08, 12, 24, 28/08, 08, 12, 24, 28/09, 08,
12, 24, 28/10, 08, 12, 24, 28/11, 08, 12/12-20;
- בהגעה אל ויציאה מאוססורייסק בסוף רכבת מספר 99 ולדיבוסטוק-מוסקבה בימי 24, 28/12-19, 08, 12, 24, 28/01, 08, 12, 24, 28/02, 08, 12, 24, 28/03, 08, 12, 24, 28/04, 08, 12, 24, 28/05, 08, 12, 24, 28/06, 08, 12, 24, 28/07, 08, 12, 24, 28/08, 08, 12, 24,
28/09, 08, 12, 24, 28/10, 08, 12, 24, 28/11, 08, 12/12-20;
- בהגעה למוסקבה בימי: 15, 19, 31/12-19, 04, 15, 19, 31/01, 04, 15, 19/02, 02, 06, 15, 19, 31/03, 04, 15, 19/04, 01, 05, 15, 19, 31/05, 04, 15, 19/06, 01, 05, 15, 19, 31/07, 04, 15, 19, 31/08, 04, 15, 19/09, 01, 05, 15, 19, 31/10, 04, 15, 19/11, 01, 05/12-20.
קרונות קו ישיר 22/2, 23/1 בלגובש'נסק-מוסקבה (ללא קביעת סוג שירות "רשמי", שירותים, ואוכל) יוצאים:
- יציאה מבלגובש'נסק כל השנה בימים זוגיים מ-10/12-19, כל יומיים בסוף רכבת 35 בלגובש'נסק-חבארובסק עד בלוגורסק;
- בהגעה אל ויציאה מבלוגורסק בימים זוגיים מ-10/12-19 תחובר לסוף רכבת 99 ולדיבוסטוק-מוסקבה
- הגעה למוסקבה בימים זוגיים מ-16/12-19;
- יציאה ממוסקבה בראש רכבת 100 מוסקבה-ולדיבוסטוק עד בלוגורסק;
- בהגעה אל ויציאה מבלוגורסק בימים זוגיים מ-22/12-19 בסוף רכבת 35 חבארובסק-בלגובש'נסק;
- הגעה לבלגובש'נסק בימים אי זוגיים החל מ-23/12-19.
כאשר יום אי זוגי בא אחד לאחר השני (31-01):
- יציאה מבלגובש'נסק ביום 30, 02 וממשיך ביום זוגי;
- חיבור בבלוגורסק ביום 30, 02 וממשיך ביום זוגי;
- הגעה למוסקבה 30, 01, 03, 05, 08 וממשיך ביום זוגי;
- יציאה ממוסקבה 31, 02, 04, 06, 09 וממשיך ביום אי זוגי;
- הגעה ויציאה בבלוגורסק 30, 01, 03, 05, 07, 09, 11, 14 וממשיך ביום אי זוגי;
- הגעה לבלגובש'נסק 31, 02, 04, 06, 08, 10, 12, 15 וממשיך ביום אי זוגי.
"
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'המשך (הערות), סוף'
המשך (הערות), סוף
17/02/2020 | 00:24
32
"
כאשר יום אי זוגי בא אחד לאחר השני (29/02-20, 01/03-20):
- יציאה מבלגובש'נסק ביום 28, 02 וממשיך ביום זוגי;
- חיבור בבלוגורסק ביום 28, 02 וממשיך ביום זוגי;
- הגעה למוסקבה 28, 01, 03, 05, 08 וממשיך ביום זוגי;
- הגעה למוסקבה 28, 01, 03, 05, 08 וממשיך ביום זוגי;
- יציאה ממוסקבה 29, 02, 04, 06, 09 וממשיך ביום אי זוגי;
- הגעה ויציאה בבלוגורסק 28, 01, 03, 05, 07, 09, 11, 14 וממשיך ביום אי זוגי;
- הגעה לבלגובש'נסק 29, 02, 04, 06, 08, 10, 12, 15 וממשיך ביום אי זוגי.
16. קרונות תוספים:
קרונות תוספים 12/7, 13/6, 14/5, 15/4, חבארובסק-מוסקבה יוצאים:
מחבארובסק בימי הפעלת הקו כל השנה, כל יום החל מ-09/12-19, בסוף הרכבת;
- הגעה למוסקבה בימי הפעלת הקו כל השנה, כל יום החל מ-15/12-19 בסוף הרכבת;
- יציאה ממוסקבה בימי הפעלת הקו כל השנה, כל יום החל מ-16/12-19 בראש הרכבת;
-הגעה לחבארובסק בימי הפעלת הקו כל השנה, כל יום החל מ-22/12-19 בראש הרכבת;
17. קרונות אחרים:
מתווספים בתחנת מוסקבה יארוסלבסקי בכמות שלא תעלה על 5 קרונות כבודה/דואר בתנאי שאורך הרכבת לא יעבור על המותר לכל מקטע בכפוף לסעיפים 3 ו 4 לעיל.
קרון כבודה/דואר מספר 70 חבארובסק-נובוסיבירסק יוצא בימי הפעלת הרכבת מחבארובסק לנובוסיבירסק עם כיוון הרכבת, ובראש הרכבת בכיוון יציאה מחבארובסק - בימי אי הפעלת קרון 25.
קרון כבודה/דואר מספר 71 ולדיבוסטוק-נובוסיבירסק יוצא בימי הפעלת הרכבת עם כיוון הרכבת, ובראש הרכבת בכיוון יציאה מולדיבוסטוק - בימי אי הפעלת קרון 26. הגעה לנובוסיבירסק בראש הרכבת.
קרון כבודה/דואר מספר 72 ולדיבוסטוק-נובוסיבירסק יוצא בימי הפעלת הרכבת עם כיוון הרכבת, ובראש הרכבת בכיוון יציאה מולדיבוסטוק - בימי אי הפעלת קרון 22/2. הגעה לנובוסיבירסק בראש הרכבת.
קרונות כבודה/דואר מספר 73, 74, 75, 76 ולדיבוסטוק-מוסקבה יוצאים בימי אי הפעלת קרונות 3/16, 4/15, 12/7, 15/4:
- יציאה מולדיבוסטוק בראש הרכבת ביום זוגי;
- הגעה למוסקבה בראש הרכבת ביום אי זוגי;
- יציאה ממוסקבה בראש הרכבת ביום זוגי;
- הגעה לולדיבוסטוק בראש הרכבת ביום זוגי;
כאשר יום אי זוגי בא אחד לאחר השני (31-01):
- יציאה מולדיבוסטוק 24, 26, 28, 30, 31, 02 וממשיך ביום זוגי;
- הגעה למוסקבה 31, 02, 04, 06, 07, 09 וממשיך ביום זוגי;
- יציאה ממוסקבה 24, 26, 28, 30, 31, 02 וממשיך ביום זוגי;
- הגעה לולדיבוסטוק 30, 01, 03, 05, 06, 08 וממשיך ביום זוגי.
קרונות כבודה/דואר מספר 60, 61, 62, 63 חבארובסק-מוסקבה יוצאים בימי אי הפעלת קרונות 3/16, 4/15, 12/7, 15/4:
- יציאה מחבארובסק בראש הרכבת ביום זוגי;
- הגעה למוסקבה בראש הרכבת ביום זוגי;
- יציאה ממוסקבה בראש הרכבת ביום אי זוגי;
- הגעה לחבארובסק בראש הרכבת ביום אי זוגי;
כאשר יום אי זוגי בא אחד לאחר השני (31-01):
- יציאה מחבארובסק 24, 26, 28, 30, 02 וממשיך ביום זוגי;
- הגעה למוסקבה 30, 01, 03, 05, 08 וממשיך ביום זוגי;
- יציאה ממוסקבה 25, 27, 29, 01 וממשיך ביום אי זוגי;
- הגעה לחבארובסק 31, 02, 04, 07 וממשיך ביום אי זוגי.
קרון טכני/סלון/רכב מספר 80 מתווסף במקטע אוססורייסק-נובוסיבירסק לסוף הרכבת בתנאי שאורך הרכבת לא תעבור על המותר - בתיאום עם ההנהלה.
 
 
קרון טכני/סלון/רכב מספר 81 מתווסף במקטע חבארובסק-נובוסיבירסק לסוף הרכבת בתנאי שאורך הרכבת לא תעבור על המותר - בתיאום עם ההנהלה.
18. קרונות פקולטטיביים: אין
19. תחנות ביקודת גבולות ומכס: אין (בהתייחסות לקו הרכבת הראשי, לא לקרונות קו ישיר לצפון קוריאה).
"
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'יש לנו כאלו - אבל רק IC3, ולא נשארו הרבה מהם בכלל'
יש לנו כאלו - אבל רק IC3, ולא נשארו הרבה מהם בכלל
16/02/2020 | 21:19
39
לצפיה ב-'מעבר למס גודש הוא גם בעד העלאת מס הקנייה על רכבים'
מעבר למס גודש הוא גם בעד העלאת מס הקנייה על רכבים
16/02/2020 | 20:00
16
98
המראיין אומר "בום,כותרת" וצודק.  מכיוון שהוא גם  נגד תחבורה ציבורית בשבת אזי זה אומר שמי שרוצה לנסוע בשבת יצטרך לשלם הרבה יותר כסף.
 
מעבר לזה כל הרעיון של מסים על רכבים שאנשים משתמשים בהם כדי להגיע לעבודה ובכלל מסים על עבודה הוא מעוות.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-' הרכב (והדלק) כבר ממוסים בטירוף... זה באמת לא פתרון'
הרכב (והדלק) כבר ממוסים בטירוף... זה באמת לא פתרון
16/02/2020 | 20:35
31
לצפיה ב-'לא לגמרי מדויק'
לא לגמרי מדויק
16/02/2020 | 20:42
11
93
 
הוא תומך בשינוי מבנה המס תוך הפחתה במסי הדלק והרישוי וגידול במסי השימוש (אגרות גודש).
הוא מתנגד להפחתת המס על קניית רכב, אבל לא תומך בהעלאתו.
 
סה"כ הצעדים האלו נשמעים חיוביים אבל אני מקווה שאם הוא יישאר במשרד התחבורה אז הוא ישנה את דעתו בנושא בנוגע למס קנייה. מס קנייה גבוה מונע חידוש של צי הרכב ובעקבות כך את מונע שיפור בבטיחות הרכבים ובזיהום האוויר.
 
הגיוני שהיום מי שדוחף לשינויים האלה הם פקידי האוצר. אני מעריך שהם מעוניינים בשיפור התמחור של השימוש במשאבים ציבוריים, אבל יותר מכך הם חוששים מקיטון משמעותי בגביית המס בעקבות מעבר לכלי רכב חסכוניים יותר.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'"אני חושב שאת המס קניה על הרכב...יצטרכו אפילו להעלות"'
"אני חושב שאת המס קניה על הרכב...יצטרכו אפילו להעלות"
16/02/2020 | 20:56
10
83
מ7:00 בסרטון.  אני אשמח לראות איפה הוא מתנגד להעלאה.
 
אפילו אם מס הקנייה ישאר ורק יעלו מסים אחרים על הרכב זה עדיין לא תקין. המס על רכבים צריך לרדת וחוץ מזה צריך לשנות לו את התמהיל.   
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'צודק, סליחה'
צודק, סליחה
16/02/2020 | 21:05
66
 
על כל פנים, אני מסכים שראוי להוריד את מס הקניה ולא להעלות אותו.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'בדיוק. צריך יותר מסים על שימוש ברכב ופחות מסי קנייה.'
בדיוק. צריך יותר מסים על שימוש ברכב ופחות מסי קנייה.
16/02/2020 | 21:52
8
59
להעלות את המיסוי על הדלק, להכריח עיריות לגבות יותר כסף על חניה ברחוב, להחשיב חניה במקום העבודה כהטבה שחייבת במס ולהטיל אגרות גודש. להטיל מסים גבוהים יותר על רכבים ישנים, לא בטוחים ומזהמים.
ובמקביל להוריד את מסי הרכישה על רכבים לא מזהמים ואת אגרת הרישוי.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'להעלות את המיסוי על הדלק? הוא גם ככה גבוה בטירוף'
להעלות את המיסוי על הדלק? הוא גם ככה גבוה בטירוף
17/02/2020 | 15:51
7
40
והעלאה של מס על דלק משפיעה לא רק על נהג במכונית פרטית אלא על כולם, מכיוון שדלק משמש גם לתובלה למשל.
 
אנשים שיש להם תחבורה ציבורית מהירה ויעילה לעבודה מרבים להשתמש בה. אבל לרבים זה לא המצב, ולכן כל ההצעות האלה רק יעלו את יוקר המחיה אבל לא ישפרו את המצב בכבישים.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'נכון.'
נכון.
17/02/2020 | 20:26
24
מעבר לזה מסים על רכב מגדילים את אי השוויון שכן אנשים עניים משלמים עליהם יותר (באחוזים) ומי שגר קרוב לעבודה משלם פחות ממי שגר רחוק.
 
חוץ מזה אם מדברים על "כלכלה התנהגותית"(ציטוט מהסרטון) מדובר על מס שאנשים  משלמים כדי לעבוד מה שמעביר את המסר שעבודה זה דבר לא רצוי.
 
בכלל לפני שפונים ל"כלכלה התנהגותית" הייתי שמח שהמדינה הייתה אומרת פשוט מה היא רוצה. 
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אין סיבה שנטל המס הכולל יעלה.'
אין סיבה שנטל המס הכולל יעלה.
17/02/2020 | 20:37
3
33
בסך הכל צריך להפסיק עם המצב הנוכחי שבו אנשים שנוסעים מעט ברכב שלהם מסבסדים אנשים שנוסעים הרבה ברכב שלהם- אעפ"י שכמובן שהשניים עולים למדינה הרבה יותר (ביחס ישר לכמה שהם נוסעים).
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'זה לא המצב הנוכחי'
זה לא המצב הנוכחי
20/02/2020 | 21:45
2
9
לצפיה ב-'בוודאי שכן.'
בוודאי שכן.
21/02/2020 | 14:15
1
18
אם תשווי למדינות אירופה- תראי שהדלק פה לא יקר באופן חריג, אבל הרכבים יקרים ב-50%-100% כתוצאה ממכסים ואגרות כאלה ואחרים.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'ממש לא.'
ממש לא.
22/02/2020 | 12:55
15
גם בהשוואה לאירופה הדלק בישראל יקר:
ואפילו נצא מנק' הנחה שמחיר הדלק בישראל "לא יקר באופן חריג", עדיין ממנה לא נגזרת המסקנה שלך ש"אנשים שנוסעים מעט ברכב שלהם מסבסדים אנשים שנוסעים הרבה ברכב שלהם".
 
ראשית, כי לא מדובר כאן ב"סבסוד"; שנית, כי אנשים שנוסעים הרבה במכוניתם עושים זאת לא פעם בלית ברירה. ואחרון חביב, מבחינת הפורום הזה, מי שמשלם הרבה על הדלק יכול להיות אדם שנוסע הרבה בשעות הפנאי או לנסיעות ארוכות, לעומת מישהו שמשתמש יום יום במכונית לנסיעה קצרה יחסית לעבודה בשעות העומס. השני יצרוך פחות דלק, אבל ההשפעה שלו על הגודש בכבישים גדולה יותר.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'דלק? לא משתמש יותר.'
דלק? לא משתמש יותר.
18/02/2020 | 00:33
1
35
לצפיה ב-'סיבוב'
סיבוב
18/02/2020 | 00:53
28
לצפיה ב-'העתקה ממדינות עם תח"צ 7 ימים תיכשל.'
העתקה ממדינות עם תח"צ 7 ימים תיכשל.
16/02/2020 | 21:00
2
96
כשיש תח"צ 7 ימים בשבוע אפשר להסתמך עליה ולהיות במנטאליות שרכב זה רק מטרד. כך חייתי בלונדון במשך למעלה מעשור. הכרתי גם אנשים בגילאי 40 עם דירות בבעלותם (בלונדון זה פחות נחשב מבית) שלא היה להם רישיון נהיגה. כשאפשר להסתמך על הקו שמביא אותך לעבודה שיביא אותך או למקומות הבילוי או למקום ממנו מחליפים לקו אחר למקומות הבילוי אז אין לך סיבה להיות חלק מעולם מקביל של דוחות, מיסים, עלויות ושאר ירקות. הקרובים שלי בעיר נהגו רק בפרברים ולקחו תח"צ פנימה וכך גם בעלי שפגשתי אותו אחרי כמה שנים בעיר. למקומות עמוסים כמו ברייטון היה עדיף לקחת שעה וקצת ברכבת במקום להסתכן בפקקים של ה M25. מערכת התח"צ הרכבתית בעיקרה ענתה לי על רוב צרכני. כשליווינגסטון העלה את הרעיון של מס הגודש הציבור הכללי היה לחלוטין בעד הרעיון שהמיעוט יוצא הדופן שלא נדחס ברכבות ובאוטובוסים כמו כולם ישלם על חסימת כבישי מרכז העיר. בשלב מסויים היתה סטטיסטיקה על איזה מעבר חצייה בכביש הטבעת הפנימי (יותר המסגר-בגין מאיילון) ש 5% בלבד ממי שנוסעים דרכו הם משתמשי רכב פרטי והתקדמות היתה על כך שהם זוכים ליותר זמן רמזור ממרבית משתמשי המעבר - הולכי רגל שהגיעו בתח"צ.
 
רעיונות שבאים ממערכת במצב כזה לא יכולים להצליח במקום שבו התח"צ אינו משרת את כל צרכי הנסיעה של הנוסע 7 ימים בשבוע. שהרכב פרטי הופך לתנאי בסיסי לחופש התניידות בימים החופשיים.
 
אני בהחלט בעד שקילת מס גודש מצומצם בימי חול (המקורי תקף מ 7 בבוקר עד 6 בערב) וכן בעד הקמת מערך חניוני חנה וסע סביב גוש דן שיאפשרו מעבר נוח מהרכב הפרטי לתח"צ בשולי המטרופולין. הבעיה היא שכל רעיונות הוויתור על הרכב הפרטי פשוט אינם תקפים לרוב שאינו שומר שבת כל עוד אין תח"צ ארצי אמין 7 ימים בשבוע.
 
 
 
 
 
 
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'גם בנוגע לתחבורה ציבורית בשבת הוא משמיע זמירות מעניינות'
גם בנוגע לתחבורה ציבורית בשבת הוא משמיע זמירות מעניינות
16/02/2020 | 21:15
1
94
 
הוא לא אומר דברים מספיק ברורים ויכול להיות שזה רק כדי לרצות את הקהל, אבל הוא מדבר על צורך לקדם 'פתרונות' בנוגע לתחבורה ציבורית בשבת.
 
שוב, אני לא בטוח, אבל נשמע לי ממנו שהוא היה רוצה לאפשר קצת יותר תחבורה ציבורית בשבת, אולי שבית המשפט יכפה אותו.
 
בכל מקרה מה שאתה אומר על מבנה המס הוא נכון. הראוי ביותר הוא לאפשר קנייה זולה יחסית של רכב תוך תמחור יעיל של השימוש ברכב.
נדמה לי ששיעור הבעלות על רכב בישראל נמוכה מבמערב בעוד הנסועה לנפש גבוהה מבמערב. שווה לחשוב איך להפוך את המשוואה הזו. לאו דווקא שהבעלות תהיה גבוהה מבמערב אלא שהיא לא מהווה את הבעיה המרכזית שלנו, הנסועה היא הבעיה האמתית.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'שמעתי על "פתרונות"ישראלבלוף למצב.'
שמעתי על "פתרונות"ישראלבלוף למצב.
17/02/2020 | 10:55
56
המגיב הישראלי החילוני תומך התח"צ בשבת חושב שהפתרון זה מיניבוס פעם בשעה. אפילו חולדאי ניסה להפעיל את המערכת בתל אביב בתדירות חצי שעתית אך נאלץ להעלות אותה. יוזמות התח"צ פעלו להפעלת קווים לים או לתל אביב אך השיח תקוע במושגים של הרשויות המקומיות ללא דיבור על הצורך במערכת ארצית.
 
אם החילונים אינם דורשים את הסטנדרט המקובל בחו"ל - לו"ז סופ"ש מותאם ברוב המערכת, תדירות של 50% עד 100% במרבית הקווים - מה לדעתכם יציע דתי קיצוני שדירדר את שירות הרכבות במוצ"ש ?
 
במקרה הטוב הוא יציע טרמפיאדות כמו בשטחים, במקרה הרע הוא יציע לחדש את "מצעד הבהמות" שלו. האידולאגיה שלו היא שתפקידו אינו לשרת את אורך החיים החילוני אלא להפוך את החילונים לדתיים יותר.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'למה לאפשר לאובר להיכנס לארץ?! ראש בריא למיטה חולה'
למה לאפשר לאובר להיכנס לארץ?! ראש בריא למיטה חולה
16/02/2020 | 20:37
3
100
אם נדרשת רפורמה במוניות יתכבד ויגדל ביצים לעשות אותה, במקום לפתור בעיה אחת בבעיה אחרת.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'זה בדיוק מה שהוא אומר'
זה בדיוק מה שהוא אומר
16/02/2020 | 20:44
1
101
 
דבר ראשון הוא תומך ברפורמה במוניות בהסכמה עם הנהגים או בלעדיה.
שנית הוא אומר שהוא יסכים לכניסה של אובר רק במסגרת תקנות שימנעו את ההשלכות השליליות שעלולות להיות למהלך כזה.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אובר היא היא ההשפעה השלילית, אז במה יעזור תקנות? לא מבינה.'
אובר היא היא ההשפעה השלילית, אז במה יעזור תקנות? לא מבינה.
17/02/2020 | 14:17
18
לצפיה ב-'לפחות הוא לא מציע לסבסד אותם'
לפחות הוא לא מציע לסבסד אותם
17/02/2020 | 07:28
59
לצפיה ב-'ל מה הכוונה כאשר מדובר על פיילוט עם רכבת בת 16 קרונות'
ל מה הכוונה כאשר מדובר על פיילוט עם רכבת בת 16 קרונות
16/02/2020 | 23:08
8
88
עם פיצול אוטומטי?
ר״י הזמינה בחברת סימאנס 108 קרונות ממונעים, שימסרו בתצורה של מערכים בני 4 ו 6 קרונות, כל מערך יכלול שני קרונות נהיגה בקצוותיו עם ״שרפנברג״ לפיצול או חיבור אוטומטי אינטגרלי (אוויר דחוס, מעגל חשמלי לבלימת חרום ו כל מערכות הפקוד והבקרה).
נכון להיום מיוצרים 6 מערכים בני 4 קרונות+18 מערכים בני 6 קרונות, הראשוניים אמורים להגיע לארץ באוקטובר 2020, אז הם יעברו נסויים סופיים על המסילות המחושמלות אז ובגדול אפשר לחשוב שתוך שנה עד שנה וחצי מהיום, אפשר יהיה לנסות רכבת בת 16 קרונות בנויה מ מערך של 6+מערך של 4+מערך של 6, סה״כ רכבת בת 16 קרונות.
אורך רכבת כזו יהיה 307-308 מ׳ (לא מתאים לנו, לדעתי האישית).
ברור שלא יהיה מעבר בין המערכים.

אז נראה מה יהיה.....יש זמן עד אז.

דעה פרטית: נראה לי שתפעול עם מערך אחד בן 4 קרונות בשעות השפל  העמוק יספיק;
                                                       אחד בן 6 קרונות בשעות השפל הרגילות
וכל מיני קומבינציות בשאר השעות כמו, 4, 6, 8, 10, 12 ואולי 14 קרונות.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'קוראים יקרים, אבקש את סליחתכם, טעיתי בתעתיק שלי(שעות הלילה).'
קוראים יקרים, אבקש את סליחתכם, טעיתי בתעתיק שלי(שעות הלילה).
17/02/2020 | 00:52
85
אורך רכבת בת 16 קרונות הוא לא 307מ׳ אלא 409מ׳.
אורך קרון רגיל כ 25מ׳ וקרון קצה עם תא ניהוג כ 26מ׳
10x25+6x26= 409 :קרי
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'הפאקטור כאן הוא לא רק הקרונות אלא גם החישמול.'
הפאקטור כאן הוא לא רק הקרונות אלא גם החישמול.
17/02/2020 | 14:36
6
56
בשביל שהקרונועים האלו יוכלו להתפצל ליעדים שונים צריך לחשמל את המסילה ליעדים שונים. כמה יעדים נוספים יספיקו לחשמל תוך שנה אינו ברור.
 
אגב, אני מניח שיוכלו להרכיב מערך שלם תוך שימוש בין קרונוע אמצעי יחיד לארבעה קרונות. אני לא בטוח שיש הגבלה שמספר הקרונות האמצעיים יהיה זוגי.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'וואי איזה ברושור מעולה, עושה לי חשק לנסוע בקרונוע חדש'
וואי איזה ברושור מעולה, עושה לי חשק לנסוע בקרונוע חדש
17/02/2020 | 15:38
1
50
מתי מגיע המשלוח הראשון?
 
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'משלוח ראשון אמור להגיע לקראת סוף הקיץ'
משלוח ראשון אמור להגיע לקראת סוף הקיץ
17/02/2020 | 17:55
24
לצפיה ב-'״אז מה עושים הגויים?״'
״אז מה עושים הגויים?״
17/02/2020 | 22:41
36
אפשר להזמין מערכים מסוגים רבים, אבל מעניין לציין שהרכבת הגרמנית(DB) הזמינה רק את הסוג עם 4 קרונות, המופעל לבד או במערך כפול(2x4), כלומר עם 4 קרונות עם מנועים+4 קרונות נגררים.
ישראל(למעט חברת השכרה גרמנית) היא היחידה בנתיים שהזמינה מערכים בתצורה של 6 קרונות; זה טוב או זה רע? זו תוצאה של היעוץ הגרמני  לר״י?
האם המנועים של המערכים בני 6 קרונות יהיו בהספק גדול יותר מאלה המותקנים במערכי 4 קרונות?

מדוע הגרמנים לא מפעילים רכבות  מסוג DESIRO יותר ארוכות? יש להם בעיות אורך רציפים?

16 קרונות כמו שאמר השר, זה נראה ״ספור מהסרטים״.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'לא מאמין שאף יעד משמעותי יחושמל תוך שנה'
לא מאמין שאף יעד משמעותי יחושמל תוך שנה
17/02/2020 | 15:16
1
29
לצפיה ב-'תוך שנה: הרצליה ולוד (דרך גני אביב). יותר מזה כנראה שלא.'
תוך שנה: הרצליה ולוד (דרך גני אביב). יותר מזה כנראה שלא.
17/02/2020 | 15:52
70
עם זאת, למעט חלק מהקטע להרצליה (שכבר עובדים עליו) וחלקים בין ההגנה למשה דיין, כדי לחשמל את שאר הקווים מדובר בעבודה ״אוטומטית״ ברובה שלא מצריכה כמות גדולה של ״פתרונות מיוחדים״ (בעגת בועז ל. מ״שבתשתיות״) כפי שנדרש באיילון למשל ושסגירת מסילות בתוואי שגורמת להרבה פחות השפעה על שאר המערכת. לכן, יהיה ניתן לבצע עבודה בקווים האלו במהירות גבוהה יותר ממה שבוצע עד היום - באם יש רצון ומשאבים, כמובן.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'כל מה שאומרים פוליטקאים זאת תעמולת בחירות ותו לא'
כל מה שאומרים פוליטקאים זאת תעמולת בחירות ותו לא
17/02/2020 | 11:10
66
תעמולת בחירות ותו לא, בייחוד החודש
תחבורה ציבורית >>

הודעות אחרונות

19:43 | 31.03.20 סקורפיון36
19:21 | 31.03.20 שמואל וולף
09:39 | 29.03.20 rotem1977
07:26 | 28.03.20 ברק תחת ענן
00:29 | 27.03.20 arseny92
19:02 | 25.03.20 matrix200200
17:33 | 23.03.20 עמוד השדרה

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ