אולי אפשר לטעון מחיר לא עגול עם רב קו אונליין?סכום לא עגול בערך צבור
יש לי ברב קו סכום לא עגול של 52.13 שח
כתוצאה מזה אין לי מעבר של 90 דקות
הבעיה היא שהרב קו הוא סטודנט מורחב - כך שכל הטענה מכפילה את עצמה וממילא א"א להטעין מחיר לא עגול
איך אפשר למצוא פיתרון?
בדיוקאולי אפשר לטעון מחיר לא עגול עם רב קו אונליין?
יש להכנס לדף טעינת ערך צבור גמיש כאשר הכרטיס סרוקבדיוק
זה מה שארסניי הציע בעבר.
זמן התגובה\FW למפעילים באגף התח"צ התקצר, כדאי לדלג על המפעיליש להכנס לדף טעינת ערך צבור גמיש כאשר הכרטיס סרוק
רק ש.. דף טעינת ערך צבור סטודנט מורחב
https://ravkavonline.co.il/he/store/confirm/2483?operator=25&svp=3007
ניתן לרשום בשדה "קבל" רק סכום כפל 0.02 (כי במקרה של ערך צבור 50% בשביל לקבל מאית אי זוגית צריך 5 אלפיות ב-"שלם" אבל לא ניתן לרשום זאת, כי אין תשלומי אלפיות) ולכן אנו בבעיה, כי אי אפשר לאזן 52.13 ערך צבור, כי צריך כל סכום ב-"קבל" עם 0.07
יש לפנות לתמיכה כדי שיתקנו את פיצ'ר המרת ערך צבור בין פרופילים כך שסכום לא עגול כזה לא יקרה מלכתחילה בעת המרות, ו/או אולי יסדרו הזמנת טעינה מיוחדת עבור הכרטיס הספציפי הזה או משהו כדי לאזן.
אך סביר להניח שהפתרון שיוצע יהיה לחכות 3 ימים ללא שימוש בכרטיס, ולהזדמן למפעיל האחרון (של החוזה וללא שימוש בכרטיס כדי להגיע שלא יהיו פעולות נוספות בין מצב הכרטיס לבין מה שיופיע לנציג במסלקה) על מנת ביצוע ביטול מלא של חוזה והחזר כספי (עם איבוד אגורות, כי ₪26.065) ואז טעינה שוב של סכום נורמלי.
אך הבעיה הנוספת זה שמפעיל לרוב לא לוקח לעצמו אחריות בטיפולים בטעינות אינטרנטיות ורב קו אונליין שולחים למפעיל שמציע את החוזה למכירה... אם זה יסתבך בסגנון הזה, יש לפנות למשרד התחבורה שגרם להיווצרות מצבים כאלו.*
* הציבור לא מודע ולא נראה שאכפת, כרגיל בארץ... נוסעים למשל במטרופולין בתל אביב בקו פנים תל אביב בקוד 43 ללא מעבר שעתי, ונהג לא יכול לתקן כי מופיעים לו רק שני לחצנים (43/44)...
זה קורה עם מכונות הכרטוס של דן שלא מכירות באגורות בודדותסכום לא עגול בערך צבור
יש לי ברב קו סכום לא עגול של 52.13 שח
כתוצאה מזה אין לי מעבר של 90 דקות
הבעיה היא שהרב קו הוא סטודנט מורחב - כך שכל הטענה מכפילה את עצמה וממילא א"א להטעין מחיר לא עגול
איך אפשר למצוא פיתרון?
חבל מאודזה קורה עם מכונות הכרטוס של דן שלא מכירות באגורות בודדות
אפשר לפתור את זה בעמדות רב קו על ידי גניזת האגורות הבודדות, מעבירים למחיצה פנויה את הסכום העגול הקרוב ביותר ומשאירים את יתרת האגורות, מוחקים את תוכן המחיצה שבה נשארו האגורות הבודדות וזה נפתר.
 
לצערך, רוב העובדים בעמדות הרב קו לא יודעים לבצע את זה.
תשמור קבלות מדן, תסתכל שכשיורד לך החיוב מופיע מספר רב קוחבל מאוד
אני מנסה לפנות לרב קו אונליין, שולח להם דוגמאות וכו' והם לא מבינים
חבל שאתאמץ ללכת לעמדת רב קו והם גם לא יבינו
שלחתי פניה לסמוטריץ, נקווה שהוא יעשה משהו..
זה קורה גם בפרופיל רגילסכום לא עגול בערך צבור
יש לי ברב קו סכום לא עגול של 52.13 שח
כתוצאה מזה אין לי מעבר של 90 דקות
הבעיה היא שהרב קו הוא סטודנט מורחב - כך שכל הטענה מכפילה את עצמה וממילא א"א להטעין מחיר לא עגול
איך אפשר למצוא פיתרון?
בבית עסק טוענים את אותם החוזים שברב-קו אונליין ולצורך הענייןזה קורה גם בפרופיל רגיל
אצלי גם יש את ה-13 אג' אקסטרה. ועד שקראתי את ההודעה שלך בכלל לא יחסתי לזה חשיבות. מה הסיבה שזה מונע מעבר של 90 דקות?
ועוד הצעה, אולי אפשר להטעין במזומן בקיוסק מאוייש סכום פלוס 87 אג' שיעגל את זה?
וואו איזה הסבר מפורט, תודהבבית עסק טוענים את אותם החוזים שברב-קו אונליין ולצורך העניין
למזלך במקרה שלך, של x.13 יחידות רגיל, הבעיה של אי אפשרות ציון סכום אי זוגי של מאיות בודדות ב-"קבל" ליתרה 20% רגילה, לא קורית (בניגוד איך שקורה לערך צבור 50% מעלה, כי במקרה של 50% כדי לטעון מאיות אי זוגי צריך לשלם 5 אלפיות).
סרוק את הכרטיס, בין אם באתר עם קורא, או באפליקציה, וכתוב ידנית את הסכום כפי שבתמונה המצורפת, טען ויתרתך תאוזן, עשיריות ביתרה לא בעיה (עם תעריפים של 5.90), הבעיה נוצרת כאשר יש מאיות.
הסיבה שמאיות מונעות מעבר זה - מכונת הכרטוס של דן לא מכירות במאיות כאמור (olli3 מעלה) ובמכונות של אגד קורה overflow הגורם בין השאר לרישום מספר הכרטיס במערכת ובתדפיס קבלה עם מינוס.
יתרה בחוזה ערך צבור נרשם במונה המקושר לחוזה, מ-0 עד 99999 (0h עד 1869fh). יתרה של 24.67 רשומה כ-2467 (9a3h).
כאשר מבוצע חיוב, נניח 5.90, זה אומר שמהמונה יורד 590 יחידות (מינוס 24eh). הבעיה פה שבמפעילים שונים זה או פועל כראוי, או לא מחשיב את הקיום של אחדות בודדות בצורה נכונה (bit shift לשדה הבא).
בין השאר קיום מאיות בודדות במצב מעוות של גם קיום אפשרות המרת ערך צבור בין פרופילים וגם יחד עם אפשרות שחזור חוזים מכרטיס אשר אבד, זה יוצר מצב כאשר בעת שחזורים למסלקה לא מגיע המידע העדכני על הכרטיס כראוי, אם הפעולות האחרונות נתקבלו כרשומות מול כרטיס מספר מנוגד.
להשיק פיצ'ר המרת ערך צבור בפרופיל פג תוקף נעול (וכן גם ההמרות בין פרופילים נעולים בעמדת שירות אותו דבר - פשוט רק חישוב יתרה מול אחוזים ללא איזון וכך יוצרים נוסעים עם מאיות וללא מעבר שעתי), אך לא לדאוג לכך שלא יווצר מצב שנוסעים ימירו יתרה נעולה מ-/אל פרופיל 33% ו-50% כאשר היתרה לא מאוזנת או תיצור יתרה עם מאיות, כנראה קורה רק בארץ כאמור ומוצג כאן: [URL]http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/184438847[/URL] .
אגב, השדות לעתים מקרטעות כאשר מנסים לרשום שלם/קבל כךוואו איזה הסבר מפורט, תודה
אעשה את זה בטעינה הבאה.
אשים לב לזהאגב, השדות לעתים מקרטעות כאשר מנסים לרשום שלם/קבל כך
אם השדה מתאפס בהקלדה לסכום קרוב כלשהו, או בעת הקלדה אחרי הנקודה מתחיל לרשום בתחילת המספר, תכריח רישום זה (בין אם זה על ידי העברת סמן הטקסט עם מקשי החיצים, או הדבקה ישירה של המספר מלוח הגזירה).
טען כאשר לחצן הרכישה ותשלום גם יתעדכן כפי שבתמונה (בתמונה הזו לא פעיל כי הכרטיס לא סרוק), וממשיך להציג כך גם בדף התשלום עם תצוגת היתרה אשר תיטען ותתוסף ליתרה הקיימת.
בנוסף האי אחידות של בלגאן התעריפים לנסיעה בודדת....בבית עסק טוענים את אותם החוזים שברב-קו אונליין ולצורך העניין
למזלך במקרה שלך, של x.13 יחידות רגיל, הבעיה של אי אפשרות ציון סכום אי זוגי של מאיות בודדות ב-"קבל" ליתרה 20% רגילה, לא קורית (בניגוד איך שקורה לערך צבור 50% מעלה, כי במקרה של 50% כדי לטעון מאיות אי זוגי צריך לשלם 5 אלפיות).
סרוק את הכרטיס, בין אם באתר עם קורא, או באפליקציה, וכתוב ידנית את הסכום כפי שבתמונה המצורפת, טען ויתרתך תאוזן, עשיריות ביתרה לא בעיה (עם תעריפים של 5.90), הבעיה נוצרת כאשר יש מאיות.
הסיבה שמאיות מונעות מעבר זה - מכונת הכרטוס של דן לא מכירות במאיות כאמור (olli3 מעלה) ובמכונות של אגד קורה overflow הגורם בין השאר לרישום מספר הכרטיס במערכת ובתדפיס קבלה עם מינוס.
יתרה בחוזה ערך צבור נרשם במונה המקושר לחוזה, מ-0 עד 99999 (0h עד 1869fh). יתרה של 24.67 רשומה כ-2467 (9a3h).
כאשר מבוצע חיוב, נניח 5.90, זה אומר שמהמונה יורד 590 יחידות (מינוס 24eh). הבעיה פה שבמפעילים שונים זה או פועל כראוי, או לא מחשיב את הקיום של אחדות בודדות בצורה נכונה (bit shift לשדה הבא).
בין השאר קיום מאיות בודדות במצב מעוות של גם קיום אפשרות המרת ערך צבור בין פרופילים וגם יחד עם אפשרות שחזור חוזים מכרטיס אשר אבד, זה יוצר מצב כאשר בעת שחזורים למסלקה לא מגיע המידע העדכני על הכרטיס כראוי, אם הפעולות האחרונות נתקבלו כרשומות מול כרטיס מספר מנוגד.
להשיק פיצ'ר המרת ערך צבור בפרופיל פג תוקף נעול (וכן גם ההמרות בין פרופילים נעולים בעמדת שירות אותו דבר - פשוט רק חישוב יתרה מול אחוזים ללא איזון וכך יוצרים נוסעים עם מאיות וללא מעבר שעתי), אך לא לדאוג לכך שלא יווצר מצב שנוסעים ימירו יתרה נעולה מ-/אל פרופיל 33% ו-50% כאשר היתרה לא מאוזנת או תיצור יתרה עם מאיות, כנראה קורה רק בארץ כאמור ומוצג כאן: [URL]http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/184438847[/URL] .
פספסת עוד הרבה דברים וממה שבדקתי גם בנבו, לא מצאתי משהובנוסף האי אחידות של בלגאן התעריפים לנסיעה בודדת....
דן בדרום, קוד 20, מחיר 24.59 (!!).
כלומר מי שנוסע בקוד הזה בערך צבור מראש מוותר על מעבר שעתי.
צו הפיקוח הידוע לכל.
עבור מי שמריץ את הבוט של העדכונים של הצו בויקיטקסט מהרשומות של משרד המשפטים: זה בכלל מעודכן? מבדיקה מהירה עולה שלא: חסרים בו מחירי ערך צבור בשטחים ובכלל את אופן החישוב מול התעריף המלא בשקלים, מועצה אזורית איילות עדיין מתייחס לקו 20, בירושלים עדיין "קיים" "ירושלים מרחבי" (הישן), אשכול נתניה-תל אביב עדיין משויך לנתיב אקספרס, ובטבלה של דן במרכז חסר קוד 42. יתכן ופספסתי עוד דברים.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.