Ccyclist
Well-known member
יש לכם חצי דקה לאפליקציה ?
יש לכם חצי דקה לאפליקציה ?
https://m.ynet.co.il/Articles/5665226
זה זמן התשלום המוערך ע"י מתחי אפליקציית התשלום בתח"צ של פנגו ומוביט.
לפי הכתבה בטמקא המשתמש צריך לעבור מספר שלבים באפליקציה כולל פתיחת מצלמה לצילום QR, בחירה ידנית של אורך נסיעה ואז תתקבל קבלה וירטואלית שניתן להציג לפקחים.
כל התסבוכת הזו במקום להטמיע רב קו וירטואלי באפליקציית הרב קו הקיימת ולשלם בנגיעה אחת של NFC.
להציג את העניין כיתרון מבחינת שיטת תשלום חדשה (שלישית במספרה) במקום לשפר את התשלום בערך צבור ע"י Cap ברב קו עצמו זה בלוף כי ריבוי השיטות יוביל מן הסתם לריבוי מחירים לאותה הנסיעה.
תוסיפו את ריבוי המפעילים המתוכנן לאפליקציות ואני יכול לדמיין איך יראה שירשור ההכוונה בעוד שנתיים שלושה. כל בקשה על נסיעה תתלווה בשאלות על אופן התשלום, טיפים על אופן התשלום המשתלם (מזומן או בקופות בקווים שיאפשרו זאת, רב קו, אפליקציה ושל איזה מפעיל) וכל דיון על טעות תשלום תתמקד ביתרונות ובחסרונות של שלושת האפליקציות השונות מול הרב קו. תוסיפו את אלמנט החיוב בדיעבד של האפליקציות ויהיה שמח.
יש לכם חצי דקה לאפליקציה ?
https://m.ynet.co.il/Articles/5665226
זה זמן התשלום המוערך ע"י מתחי אפליקציית התשלום בתח"צ של פנגו ומוביט.
לפי הכתבה בטמקא המשתמש צריך לעבור מספר שלבים באפליקציה כולל פתיחת מצלמה לצילום QR, בחירה ידנית של אורך נסיעה ואז תתקבל קבלה וירטואלית שניתן להציג לפקחים.
כל התסבוכת הזו במקום להטמיע רב קו וירטואלי באפליקציית הרב קו הקיימת ולשלם בנגיעה אחת של NFC.
להציג את העניין כיתרון מבחינת שיטת תשלום חדשה (שלישית במספרה) במקום לשפר את התשלום בערך צבור ע"י Cap ברב קו עצמו זה בלוף כי ריבוי השיטות יוביל מן הסתם לריבוי מחירים לאותה הנסיעה.
תוסיפו את ריבוי המפעילים המתוכנן לאפליקציות ואני יכול לדמיין איך יראה שירשור ההכוונה בעוד שנתיים שלושה. כל בקשה על נסיעה תתלווה בשאלות על אופן התשלום, טיפים על אופן התשלום המשתלם (מזומן או בקופות בקווים שיאפשרו זאת, רב קו, אפליקציה ושל איזה מפעיל) וכל דיון על טעות תשלום תתמקד ביתרונות ובחסרונות של שלושת האפליקציות השונות מול הרב קו. תוסיפו את אלמנט החיוב בדיעבד של האפליקציות ויהיה שמח.