שאלה מוזרה.

שאלה מוזרה.

שאלה מוזרה.
בתחנת רעננה מערב 2 מסילות שנראות מקבילות.
יוצאות מהתחנה רכבות לכיוון דרום בלבד.
חלק יוצאות מהמסילה של רציף 1 וחלק ממסילת רציף 2.
איך זה מסתדר עם הרכבות שנוסעות מן הדרום לכיוון רעננה?
 

Ccyclist

Well-known member
מפלג ממזרח לתחנה.

שאלה מוזרה.
בתחנת רעננה מערב 2 מסילות שנראות מקבילות.
יוצאות מהתחנה רכבות לכיוון דרום בלבד.
חלק יוצאות מהמסילה של רציף 1 וחלק ממסילת רציף 2.
איך זה מסתדר עם הרכבות שנוסעות מן הדרום לכיוון רעננה?
מפלג ממזרח לתחנה.
כל הרכבות לרעננה מערב מגיעות מרעננה דרום במסילה הדרומית. אלו שעוברות לרציף במסילה הצפוניתית עושות זאת במפלג לפני הכניסה לתחנה ואלו שממשיכות לרציף במסילה הדרומית יוצאות מזרחה דרך אותו המפלג. כל הרכבות מזרחה לרעננה דרום נוסעות במסילה הצפונית.
&nbsp
הסיבה שרכבות מסויימות מסתיימות ברציף 1 ואחרות ב 2 היא שזה נותן להן זמן דיור (חנייה) ארוך יותר בתחנה. בשעות העומס יש רכבת כל 15 דקות אז זמן הדיור של הרכבת הנכנסת הוא כחצי שעה. בשעות השפל התדירות היא פעם בחצי שעה אז זמן הדיור הוא שעה. דיור ארוך מאפשר פעולות כמו ניקוי וכן מנוחת נהגים.
&nbsp
אם היו משתמשים רק ברציף אחד משני רציפי התחנה אז זמן הדיור היה מקוצר בחצי וההפעלה היתה לחוצה יותר בגלל הצורך לעמוד במרווחי זמן מצומצמים. בחודשים הקרובים הסיפור יעבור להרצליה עם הארכת השירות מערבה.
 
:)

מפלג ממזרח לתחנה.
כל הרכבות לרעננה מערב מגיעות מרעננה דרום במסילה הדרומית. אלו שעוברות לרציף במסילה הצפוניתית עושות זאת במפלג לפני הכניסה לתחנה ואלו שממשיכות לרציף במסילה הדרומית יוצאות מזרחה דרך אותו המפלג. כל הרכבות מזרחה לרעננה דרום נוסעות במסילה הצפונית.
&nbsp
הסיבה שרכבות מסויימות מסתיימות ברציף 1 ואחרות ב 2 היא שזה נותן להן זמן דיור (חנייה) ארוך יותר בתחנה. בשעות העומס יש רכבת כל 15 דקות אז זמן הדיור של הרכבת הנכנסת הוא כחצי שעה. בשעות השפל התדירות היא פעם בחצי שעה אז זמן הדיור הוא שעה. דיור ארוך מאפשר פעולות כמו ניקוי וכן מנוחת נהגים.
&nbsp
אם היו משתמשים רק ברציף אחד משני רציפי התחנה אז זמן הדיור היה מקוצר בחצי וההפעלה היתה לחוצה יותר בגלל הצורך לעמוד במרווחי זמן מצומצמים. בחודשים הקרובים הסיפור יעבור להרצליה עם הארכת השירות מערבה.
:)
 
למעלה