צריכים להוסיף קווים ישירים על חשבון מאספים.הדוח של מוביט - דעתי
כתבתי כאן, מוזמנים לקרוא.
מה שחסר ברשת הוא איזוןצריכים להוסיף קווים ישירים על חשבון מאספים.
קו ישיר ישפר מאוד את זמן הנסיעה מדלת לדלת.
מעבר לזה בקו ישיר יש פחות תאונות, פחות עומס וזיהום בערים והוא יותר משתלם מבחינה כלכלית.
אין בינינו מחלוקת.מה שחסר ברשת הוא איזון
יש יותר מדי קווים מאספים ומעט מדי קווים ישירים.
יש בהחלט מקום לקווים מאספים ברשת, אבל יש בהחלט כמה וכמה שיש צורך לבטל ולהחליף בקווים ישירים יותר.
ההליכות הקצרות וההחלפות המועטות הן חיסרון.הדוח של מוביט - דעתי
כתבתי כאן, מוזמנים לקרוא.
נכון.ההליכות הקצרות וההחלפות המועטות הן חיסרון.
במערכות תדירות הנוסע מוכן ללכת יותר כדי להגיע לאמצעי שאינו מחייב תיאום. בלונדון גרתי בבתים שהיו כ 800-700 מטר מתחנת התחתית והיה עדיף ללכת 10 דקות מאשר להמתין לאוטובוס משלים. כמו כן במערכות כאלו הנוסע אינו מצפה שהקו הצמוד לביתו יגיע ליעד אלא יודע שצריך לבצע החלפה (עניין של כ 5 דקות) לקו אחר בתחנת ביניים כלשהי. לרוב ניתן להגיע לטווח הליכה סביר מהיעד בהחלפה אחת.
 
החלפות מעטות וקווים לא תדירים לכל מקום זה כמו שיותר מ 3 רכבים בחצר הקדמית של בית פרטי אינם סימן לעושר אלא לעוני.
 
 
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.