הדוח של מוביט - דעתי

ערןל1

Active member
צריכים להוסיף קווים ישירים על חשבון מאספים.

הדוח של מוביט - דעתי
כתבתי כאן, מוזמנים לקרוא.
צריכים להוסיף קווים ישירים על חשבון מאספים.
קו ישיר ישפר מאוד את זמן הנסיעה מדלת לדלת.

מעבר לזה בקו ישיר יש פחות תאונות, פחות עומס וזיהום בערים והוא יותר משתלם מבחינה כלכלית.
 
מה שחסר ברשת הוא איזון

צריכים להוסיף קווים ישירים על חשבון מאספים.
קו ישיר ישפר מאוד את זמן הנסיעה מדלת לדלת.

מעבר לזה בקו ישיר יש פחות תאונות, פחות עומס וזיהום בערים והוא יותר משתלם מבחינה כלכלית.
מה שחסר ברשת הוא איזון
יש יותר מדי קווים מאספים ומעט מדי קווים ישירים.
יש בהחלט מקום לקווים מאספים ברשת, אבל יש בהחלט כמה וכמה שיש צורך לבטל ולהחליף בקווים ישירים יותר.
 

Ccyclist

Well-known member
ההליכות הקצרות וההחלפות המועטות הן חיסרון.

הדוח של מוביט - דעתי
כתבתי כאן, מוזמנים לקרוא.
ההליכות הקצרות וההחלפות המועטות הן חיסרון.
במערכות תדירות הנוסע מוכן ללכת יותר כדי להגיע לאמצעי שאינו מחייב תיאום. בלונדון גרתי בבתים שהיו כ 800-700 מטר מתחנת התחתית והיה עדיף ללכת 10 דקות מאשר להמתין לאוטובוס משלים. כמו כן במערכות כאלו הנוסע אינו מצפה שהקו הצמוד לביתו יגיע ליעד אלא יודע שצריך לבצע החלפה (עניין של כ 5 דקות) לקו אחר בתחנת ביניים כלשהי. לרוב ניתן להגיע לטווח הליכה סביר מהיעד בהחלפה אחת.
&nbsp
החלפות מעטות וקווים לא תדירים לכל מקום זה כמו שיותר מ 3 רכבים בחצר הקדמית של בית פרטי אינם סימן לעושר אלא לעוני.
&nbsp
&nbsp
 
נכון.

ההליכות הקצרות וההחלפות המועטות הן חיסרון.
במערכות תדירות הנוסע מוכן ללכת יותר כדי להגיע לאמצעי שאינו מחייב תיאום. בלונדון גרתי בבתים שהיו כ 800-700 מטר מתחנת התחתית והיה עדיף ללכת 10 דקות מאשר להמתין לאוטובוס משלים. כמו כן במערכות כאלו הנוסע אינו מצפה שהקו הצמוד לביתו יגיע ליעד אלא יודע שצריך לבצע החלפה (עניין של כ 5 דקות) לקו אחר בתחנת ביניים כלשהי. לרוב ניתן להגיע לטווח הליכה סביר מהיעד בהחלפה אחת.
&nbsp
החלפות מעטות וקווים לא תדירים לכל מקום זה כמו שיותר מ 3 רכבים בחצר הקדמית של בית פרטי אינם סימן לעושר אלא לעוני.
&nbsp
&nbsp
נכון.
ולכן הפוסט לקורא להגדלת תדירות (בעדיפות עליונה בקווים עמוסים, אבל בלי להזניח את שאר הדברים שצריך לעשות כדי לשפר את הרשת).
 
למעלה