סיוט של אדם שהחליט להיעזר בתחבורה הציבורית...

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
סיוט של אדם שהחליט להיעזר בתחבורה הציבורית...

סיוט של אדם שהחליט להיעזר בתחבורה הציבורית...
רציתי להגיע לנתניה.
התחלתי את הנסיעה [מק. טבעון] בקו 826.
הנהג הציע לי לרדת בצומת אולגה, ולהחליף לקו 947, שנסע מאחוריו.
ירדתי ותוך כשתי דקות הגיע האוטובוס.
הגעתי לנתניה במהירות והכל היה בסדר.
אז היכן הכשל?
הכשל היה בדרך חזרה.
האוטובוס (947) מנתניה לחיפה לא הגיע בשעה 16:48 (עפ"י לוח הזמנים
הממוחשב ששם) וגם לא הגיע בשעה 17:18. ככל שזכור לי, הגיע אוטובוס רק
בשעה 17:35, ואז כבר היו בתחנה "ים" של אנשים.
האם למישהו יש רעיון למה זה קרה???
אז או קיי. ירדתי באולגה. רק בשעה 18:28, הגיע קו 826, לאחר שחיכיתי לו יותר
מ-35 דקות. מכיוון שכמה אנשים שהיו בתחנה נדחפו לפניי,
הנהג סירב להכניס אותי, בתוענה שיש כבר 10 נוסעים שעומדים, והביטוח
לא יכסה
עבורו 11. האם יש חיה כזו במציאות???
ובקיצור, נאלצתי להמתין עוד פרק זמן (למרבה המזל, לא יותר מדי, אולי כ-10
דקות), עד שהגיע עוד 826, שלמרבה המזל גם לא היה עמוס יתר על המידה. 'חצי
כוח' כזה.
אבל למה? למה כל הניסים הללו קרו לי ביום אחד, עם אגד אחד?
אה. אתם בטח תגידו לי ש.. נו. יום חמישי אחה"צ...
או שתגידו, שבאותו פרק זמן שחיכיתי במרכזית של נתניה, עברו שם 3 אוטובוסים
947 בדרכם לירושלים , כאשר 2 מהם ממש הגיעו זה אחר זה... קטע...
 

XrayCharlie

New member
947 מנתניה לחיפה זה בעצם 947 מירושלים לחיפה

סיוט של אדם שהחליט להיעזר בתחבורה הציבורית...
רציתי להגיע לנתניה.
התחלתי את הנסיעה [מק. טבעון] בקו 826.
הנהג הציע לי לרדת בצומת אולגה, ולהחליף לקו 947, שנסע מאחוריו.
ירדתי ותוך כשתי דקות הגיע האוטובוס.
הגעתי לנתניה במהירות והכל היה בסדר.
אז היכן הכשל?
הכשל היה בדרך חזרה.
האוטובוס (947) מנתניה לחיפה לא הגיע בשעה 16:48 (עפ"י לוח הזמנים
הממוחשב ששם) וגם לא הגיע בשעה 17:18. ככל שזכור לי, הגיע אוטובוס רק
בשעה 17:35, ואז כבר היו בתחנה "ים" של אנשים.
האם למישהו יש רעיון למה זה קרה???
אז או קיי. ירדתי באולגה. רק בשעה 18:28, הגיע קו 826, לאחר שחיכיתי לו יותר
מ-35 דקות. מכיוון שכמה אנשים שהיו בתחנה נדחפו לפניי,
הנהג סירב להכניס אותי, בתוענה שיש כבר 10 נוסעים שעומדים, והביטוח
לא יכסה
עבורו 11. האם יש חיה כזו במציאות???
ובקיצור, נאלצתי להמתין עוד פרק זמן (למרבה המזל, לא יותר מדי, אולי כ-10
דקות), עד שהגיע עוד 826, שלמרבה המזל גם לא היה עמוס יתר על המידה. 'חצי
כוח' כזה.
אבל למה? למה כל הניסים הללו קרו לי ביום אחד, עם אגד אחד?
אה. אתם בטח תגידו לי ש.. נו. יום חמישי אחה"צ...
או שתגידו, שבאותו פרק זמן שחיכיתי במרכזית של נתניה, עברו שם 3 אוטובוסים
947 בדרכם לירושלים , כאשר 2 מהם ממש הגיעו זה אחר זה... קטע...
947 מנתניה לחיפה זה בעצם 947 מירושלים לחיפה
עד נתניה הוא עובר את פתח תקווה (גם אם לא מרכז העיר), הוד השרון, כפר מל"ל, מסוף רעננה, כביש 4 שנמצא בשיפוצים (הרחבה) והמהירות מוגבלת וכביש 57.
הלו"ז התאורטי שלו זה אפילו לא המלצה לגבי נתניה.
&nbsp
לגבי אולגה הנהג צודק. לכל אוטובוס מצויין ברישיון הרכב כמה נוסעים ניתן לקחת בעמידה. נהג שלוקח יותר פשוט מסכן את הרישיון שלו, כלומר את הפרנסה שלו. אי אפשר לדרוש את זה ממנו.
&nbsp
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
תודה! וכן. אתמול למדתי, ש-947 הוא קו שמגיע מחיפה לירושלים

947 מנתניה לחיפה זה בעצם 947 מירושלים לחיפה
עד נתניה הוא עובר את פתח תקווה (גם אם לא מרכז העיר), הוד השרון, כפר מל"ל, מסוף רעננה, כביש 4 שנמצא בשיפוצים (הרחבה) והמהירות מוגבלת וכביש 57.
הלו"ז התאורטי שלו זה אפילו לא המלצה לגבי נתניה.
&nbsp
לגבי אולגה הנהג צודק. לכל אוטובוס מצויין ברישיון הרכב כמה נוסעים ניתן לקחת בעמידה. נהג שלוקח יותר פשוט מסכן את הרישיון שלו, כלומר את הפרנסה שלו. אי אפשר לדרוש את זה ממנו.
&nbsp
תודה! וכן. אתמול למדתי, ש-947 הוא קו שמגיע מחיפה לירושלים
ובחזרה. ונכון. זה יום ה' והדרך מירושלים ארוכה היא...
אבל בימינו, כאשר מיקומי האוטובוסים נמצאים כל הזמן בניטור, אפשר היה לציין
צפי הגעה מדויק יותר, עפ"י מיקומו המדויק של האוטובוס ועפ"י מצב העומס בדרך.
מאד יתכן, שחלק מהאשם היה תלוי גם בי, כי אולי יכולתי לבחור באוטובוס של "קווים",
שגם הוא מגיע לאולגה. לא ממש ביררתי את הנושא ויתכן ששגיתי...

ולגבי ה-826? נו. יותר נוח לקטר, מאשר לקבל את רוע הגזירה, שמספר המקומות
ברכב מוגבל. אודה ש"מעז יצא מתוק", כי ה-826 הבא לא ממש התעכב, והוא הגיע
עם הרבה מקומות פנויים.
בכל מקרה, הנסיעה הזו עלתה לי באובדן זמנים רב מאד.
 

olli3

New member
מנהל
מצומת אולגה לנתניה ולהיפך יש קווים רבים, לא רק 947.

סיוט של אדם שהחליט להיעזר בתחבורה הציבורית...
רציתי להגיע לנתניה.
התחלתי את הנסיעה [מק. טבעון] בקו 826.
הנהג הציע לי לרדת בצומת אולגה, ולהחליף לקו 947, שנסע מאחוריו.
ירדתי ותוך כשתי דקות הגיע האוטובוס.
הגעתי לנתניה במהירות והכל היה בסדר.
אז היכן הכשל?
הכשל היה בדרך חזרה.
האוטובוס (947) מנתניה לחיפה לא הגיע בשעה 16:48 (עפ"י לוח הזמנים
הממוחשב ששם) וגם לא הגיע בשעה 17:18. ככל שזכור לי, הגיע אוטובוס רק
בשעה 17:35, ואז כבר היו בתחנה "ים" של אנשים.
האם למישהו יש רעיון למה זה קרה???
אז או קיי. ירדתי באולגה. רק בשעה 18:28, הגיע קו 826, לאחר שחיכיתי לו יותר
מ-35 דקות. מכיוון שכמה אנשים שהיו בתחנה נדחפו לפניי,
הנהג סירב להכניס אותי, בתוענה שיש כבר 10 נוסעים שעומדים, והביטוח
לא יכסה
עבורו 11. האם יש חיה כזו במציאות???
ובקיצור, נאלצתי להמתין עוד פרק זמן (למרבה המזל, לא יותר מדי, אולי כ-10
דקות), עד שהגיע עוד 826, שלמרבה המזל גם לא היה עמוס יתר על המידה. 'חצי
כוח' כזה.
אבל למה? למה כל הניסים הללו קרו לי ביום אחד, עם אגד אחד?
אה. אתם בטח תגידו לי ש.. נו. יום חמישי אחה"צ...
או שתגידו, שבאותו פרק זמן שחיכיתי במרכזית של נתניה, עברו שם 3 אוטובוסים
947 בדרכם לירושלים , כאשר 2 מהם ממש הגיעו זה אחר זה... קטע...
מצומת אולגה לנתניה ולהיפך יש קווים רבים, לא רק 947.
כמו כן, ממחלף נתניה תוכל לעלות גם על 826 ולא בעיה להגיע למחלף נתניה.

אציין גם שנסיעה בקו 836 יעילה אף היא (ומהירה קצת יותר מ826) והיא מביאה אותך לצומת השומרים וצומת אלונים. כך שניתן לבצע החלפה בצומת השומרים (צריך לחצות לצד השני) לכל קו מבין הקווים הרבים שנוסעים לטבעון.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
תודה! וואלה. לא היכרתי את 836. אקח בחשבון בעתיד.

מצומת אולגה לנתניה ולהיפך יש קווים רבים, לא רק 947.
כמו כן, ממחלף נתניה תוכל לעלות גם על 826 ולא בעיה להגיע למחלף נתניה.

אציין גם שנסיעה בקו 836 יעילה אף היא (ומהירה קצת יותר מ826) והיא מביאה אותך לצומת השומרים וצומת אלונים. כך שניתן לבצע החלפה בצומת השומרים (צריך לחצות לצד השני) לכל קו מבין הקווים הרבים שנוסעים לטבעון.
תודה! וואלה. לא היכרתי את 836. אקח בחשבון בעתיד.
 

שמונו

Active member
איזה קוים יש מצומת אולגה לתוך נתניה?

מצומת אולגה לנתניה ולהיפך יש קווים רבים, לא רק 947.
כמו כן, ממחלף נתניה תוכל לעלות גם על 826 ולא בעיה להגיע למחלף נתניה.

אציין גם שנסיעה בקו 836 יעילה אף היא (ומהירה קצת יותר מ826) והיא מביאה אותך לצומת השומרים וצומת אלונים. כך שניתן לבצע החלפה בצומת השומרים (צריך לחצות לצד השני) לכל קו מבין הקווים הרבים שנוסעים לטבעון.
איזה קוים יש מצומת אולגה לתוך נתניה?
 
חזרה מנתניה

סיוט של אדם שהחליט להיעזר בתחבורה הציבורית...
רציתי להגיע לנתניה.
התחלתי את הנסיעה [מק. טבעון] בקו 826.
הנהג הציע לי לרדת בצומת אולגה, ולהחליף לקו 947, שנסע מאחוריו.
ירדתי ותוך כשתי דקות הגיע האוטובוס.
הגעתי לנתניה במהירות והכל היה בסדר.
אז היכן הכשל?
הכשל היה בדרך חזרה.
האוטובוס (947) מנתניה לחיפה לא הגיע בשעה 16:48 (עפ"י לוח הזמנים
הממוחשב ששם) וגם לא הגיע בשעה 17:18. ככל שזכור לי, הגיע אוטובוס רק
בשעה 17:35, ואז כבר היו בתחנה "ים" של אנשים.
האם למישהו יש רעיון למה זה קרה???
אז או קיי. ירדתי באולגה. רק בשעה 18:28, הגיע קו 826, לאחר שחיכיתי לו יותר
מ-35 דקות. מכיוון שכמה אנשים שהיו בתחנה נדחפו לפניי,
הנהג סירב להכניס אותי, בתוענה שיש כבר 10 נוסעים שעומדים, והביטוח
לא יכסה
עבורו 11. האם יש חיה כזו במציאות???
ובקיצור, נאלצתי להמתין עוד פרק זמן (למרבה המזל, לא יותר מדי, אולי כ-10
דקות), עד שהגיע עוד 826, שלמרבה המזל גם לא היה עמוס יתר על המידה. 'חצי
כוח' כזה.
אבל למה? למה כל הניסים הללו קרו לי ביום אחד, עם אגד אחד?
אה. אתם בטח תגידו לי ש.. נו. יום חמישי אחה"צ...
או שתגידו, שבאותו פרק זמן שחיכיתי במרכזית של נתניה, עברו שם 3 אוטובוסים
947 בדרכם לירושלים , כאשר 2 מהם ממש הגיעו זה אחר זה... קטע...
חזרה מנתניה

חבל שלא בדקת באפליקציות השונות, יש לא מעט קווי אוטובוס מת.מ נתניה למחלף אולגה.
בכל מקרה אם אתה עושה שוב את הנסיעה הזאת מציע לך להגיע למחלץ נתניה ( יש הרבה מאוד קווי אוטובוס שנוסעים לכיון ) או לחילופין 10 דקות ברגל מתחנה מרכזית ושם לעלות על 826 לכיון טבעון.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
זה כנראה נכון. הבנתי ששגיתי, אבל עד הפעם הבאה שאצטרך להגיע

חזרה מנתניה

חבל שלא בדקת באפליקציות השונות, יש לא מעט קווי אוטובוס מת.מ נתניה למחלף אולגה.
בכל מקרה אם אתה עושה שוב את הנסיעה הזאת מציע לך להגיע למחלץ נתניה ( יש הרבה מאוד קווי אוטובוס שנוסעים לכיון ) או לחילופין 10 דקות ברגל מתחנה מרכזית ושם לעלות על 826 לכיון טבעון.
זה כנראה נכון. הבנתי ששגיתי, אבל עד הפעם הבאה שאצטרך להגיע
לשם, אשכח כבר הכל. נראה שנסיעה זו הייתה די חד פעמית, ומה שנכון, יום ה' הוא יום שלא הכי מתאים להסתובב בו במרכז...
 

trilliane

Well-known member
מנהל
בבקשה תפסיק לשבור שורות של טקסט, סיוט לקרוא ככה

סיוט של אדם שהחליט להיעזר בתחבורה הציבורית...
רציתי להגיע לנתניה.
התחלתי את הנסיעה [מק. טבעון] בקו 826.
הנהג הציע לי לרדת בצומת אולגה, ולהחליף לקו 947, שנסע מאחוריו.
ירדתי ותוך כשתי דקות הגיע האוטובוס.
הגעתי לנתניה במהירות והכל היה בסדר.
אז היכן הכשל?
הכשל היה בדרך חזרה.
האוטובוס (947) מנתניה לחיפה לא הגיע בשעה 16:48 (עפ"י לוח הזמנים
הממוחשב ששם) וגם לא הגיע בשעה 17:18. ככל שזכור לי, הגיע אוטובוס רק
בשעה 17:35, ואז כבר היו בתחנה "ים" של אנשים.
האם למישהו יש רעיון למה זה קרה???
אז או קיי. ירדתי באולגה. רק בשעה 18:28, הגיע קו 826, לאחר שחיכיתי לו יותר
מ-35 דקות. מכיוון שכמה אנשים שהיו בתחנה נדחפו לפניי,
הנהג סירב להכניס אותי, בתוענה שיש כבר 10 נוסעים שעומדים, והביטוח
לא יכסה
עבורו 11. האם יש חיה כזו במציאות???
ובקיצור, נאלצתי להמתין עוד פרק זמן (למרבה המזל, לא יותר מדי, אולי כ-10
דקות), עד שהגיע עוד 826, שלמרבה המזל גם לא היה עמוס יתר על המידה. 'חצי
כוח' כזה.
אבל למה? למה כל הניסים הללו קרו לי ביום אחד, עם אגד אחד?
אה. אתם בטח תגידו לי ש.. נו. יום חמישי אחה"צ...
או שתגידו, שבאותו פרק זמן שחיכיתי במרכזית של נתניה, עברו שם 3 אוטובוסים
947 בדרכם לירושלים , כאשר 2 מהם ממש הגיעו זה אחר זה... קטע...
בבקשה תפסיק לשבור שורות של טקסט, סיוט לקרוא ככה
עד שסוף סוף יש לך טקסט ענייני ולא ארוך, אתה מאריך אותו לחינם בשורות קצרצרות... לכל אחד יש מסך בגודל אחר שמסדר לו את השורות בהתאם לרוחב, אתה לא אמור ללחוץ על ירידת שורה באמצע משפט לפי התצוגה האישית שלך. זה נראה כמו שירה וזה מקשה על הקריאה.
 

N641

New member
נחה עליו רוחו של דוד אבידן לרגע


בבקשה תפסיק לשבור שורות של טקסט, סיוט לקרוא ככה
עד שסוף סוף יש לך טקסט ענייני ולא ארוך, אתה מאריך אותו לחינם בשורות קצרצרות... לכל אחד יש מסך בגודל אחר שמסדר לו את השורות בהתאם לרוחב, אתה לא אמור ללחוץ על ירידת שורה באמצע משפט לפי התצוגה האישית שלך. זה נראה כמו שירה וזה מקשה על הקריאה.
נחה עליו רוחו של דוד אבידן לרגע
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
תודה על הפרגון... מה שלא אעשה, תמיד יבואו אלי בטענות.

נחה עליו רוחו של דוד אבידן לרגע
תודה על הפרגון... מה שלא אעשה, תמיד יבואו אלי בטענות.
התרגלתי...
לי דווקא די קשה לקרוא שורות ארוכות ולכן אני "חותך".
אבל אין בעיה.. להבא אנסה לעבור לשורות ארוכות ככל שההרגל לא יגבר עלי.
 

N641

New member
תעשה את מה שנוח לך


תודה על הפרגון... מה שלא אעשה, תמיד יבואו אלי בטענות.
התרגלתי...
לי דווקא די קשה לקרוא שורות ארוכות ולכן אני "חותך".
אבל אין בעיה.. להבא אנסה לעבור לשורות ארוכות ככל שההרגל לא יגבר עלי.
תעשה את מה שנוח לך

נראה בעיקר שזה מפריע לטריליאן (לי ממש לא).
 

1Shir

New member
גם לי זה ממש לא מפריע או משנה
שכל אחד יכתוב איך שנוח לו.

תעשה את מה שנוח לך

נראה בעיקר שזה מפריע לטריליאן (לי ממש לא).
גם לי זה ממש לא מפריע או משנה
שכל אחד יכתוב איך שנוח לו.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אבל אתה לא צריך לקרוא, אתה כותב בשביל אחרים

תודה על הפרגון... מה שלא אעשה, תמיד יבואו אלי בטענות.
התרגלתי...
לי דווקא די קשה לקרוא שורות ארוכות ולכן אני "חותך".
אבל אין בעיה.. להבא אנסה לעבור לשורות ארוכות ככל שההרגל לא יגבר עלי.
אבל אתה לא צריך לקרוא, אתה כותב בשביל אחרים
ואתה לא יודע מאיזה מסך הם קוראים, אז אין טעם לנסות "לכוון" בשבילם את הנוחות שלך. כשהמשפטים שלך נחתכים באמצע או יש שורות עם שתיים–שלוש מילים, אלה כבר לא שורות קצרות...
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
אין בעיה. אבל ברשותך בכל זאת אעיר לך כמה מלים ואסיים בשאלה:

אבל אתה לא צריך לקרוא, אתה כותב בשביל אחרים
ואתה לא יודע מאיזה מסך הם קוראים, אז אין טעם לנסות "לכוון" בשבילם את הנוחות שלך. כשהמשפטים שלך נחתכים באמצע או יש שורות עם שתיים–שלוש מילים, אלה כבר לא שורות קצרות...
אין בעיה. אבל ברשותך בכל זאת אעיר לך כמה מלים ואסיים בשאלה:
א. אני קורא לא מעט טקסטים על המסך, ודווקא לי מפריעות השורות המלאות.
ב. ככל שזכור לי, אנו "מכירים" ע"ג המסך כבר לא מעט זמן, ועל אף העובדה, שאני נוהג לכתוב תמיד ב"שורות קצרות" מעולם לא הערת לי על כך, עד היום.
אז בחיאת
trilliane
... מה יום מיומיים?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
זה תמיד מפריע, הפעם זה פשוט היה גרוע מתמיד, כפי שכתבתי

אין בעיה. אבל ברשותך בכל זאת אעיר לך כמה מלים ואסיים בשאלה:
א. אני קורא לא מעט טקסטים על המסך, ודווקא לי מפריעות השורות המלאות.
ב. ככל שזכור לי, אנו "מכירים" ע"ג המסך כבר לא מעט זמן, ועל אף העובדה, שאני נוהג לכתוב תמיד ב"שורות קצרות" מעולם לא הערת לי על כך, עד היום.
אז בחיאת
trilliane
... מה יום מיומיים?
זה תמיד מפריע, הפעם זה פשוט היה גרוע מתמיד, כפי שכתבתי
היו משפטים ששברת וקיבלתי עוד מילה או שתיים בשורה מתחת, זה ממש חותך את כל רצף הקריאה. אף טקסט לא נראה כך – לא בספר, גם לא בעיתון, גם לא באתרי אינטרנט... אז למה שורות "מלאות" מפריעות לך כשזה מנהגו של כל העולם? בכל מקרה, באמצעים דיגיטליים אתה יכול לשנות את הגדרות התצוגה שלך.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
OK. אנסה לאמץ את השורות הארוכות... מה יכול כבר לקרות?

זה תמיד מפריע, הפעם זה פשוט היה גרוע מתמיד, כפי שכתבתי
היו משפטים ששברת וקיבלתי עוד מילה או שתיים בשורה מתחת, זה ממש חותך את כל רצף הקריאה. אף טקסט לא נראה כך – לא בספר, גם לא בעיתון, גם לא באתרי אינטרנט... אז למה שורות "מלאות" מפריעות לך כשזה מנהגו של כל העולם? בכל מקרה, באמצעים דיגיטליים אתה יכול לשנות את הגדרות התצוגה שלך.
OK. אנסה לאמץ את השורות הארוכות... מה יכול כבר לקרות?
 

N641

New member
צריך לקחת דברים בפרופורציה

סיוט של אדם שהחליט להיעזר בתחבורה הציבורית...
רציתי להגיע לנתניה.
התחלתי את הנסיעה [מק. טבעון] בקו 826.
הנהג הציע לי לרדת בצומת אולגה, ולהחליף לקו 947, שנסע מאחוריו.
ירדתי ותוך כשתי דקות הגיע האוטובוס.
הגעתי לנתניה במהירות והכל היה בסדר.
אז היכן הכשל?
הכשל היה בדרך חזרה.
האוטובוס (947) מנתניה לחיפה לא הגיע בשעה 16:48 (עפ"י לוח הזמנים
הממוחשב ששם) וגם לא הגיע בשעה 17:18. ככל שזכור לי, הגיע אוטובוס רק
בשעה 17:35, ואז כבר היו בתחנה "ים" של אנשים.
האם למישהו יש רעיון למה זה קרה???
אז או קיי. ירדתי באולגה. רק בשעה 18:28, הגיע קו 826, לאחר שחיכיתי לו יותר
מ-35 דקות. מכיוון שכמה אנשים שהיו בתחנה נדחפו לפניי,
הנהג סירב להכניס אותי, בתוענה שיש כבר 10 נוסעים שעומדים, והביטוח
לא יכסה
עבורו 11. האם יש חיה כזו במציאות???
ובקיצור, נאלצתי להמתין עוד פרק זמן (למרבה המזל, לא יותר מדי, אולי כ-10
דקות), עד שהגיע עוד 826, שלמרבה המזל גם לא היה עמוס יתר על המידה. 'חצי
כוח' כזה.
אבל למה? למה כל הניסים הללו קרו לי ביום אחד, עם אגד אחד?
אה. אתם בטח תגידו לי ש.. נו. יום חמישי אחה"צ...
או שתגידו, שבאותו פרק זמן שחיכיתי במרכזית של נתניה, עברו שם 3 אוטובוסים
947 בדרכם לירושלים , כאשר 2 מהם ממש הגיעו זה אחר זה... קטע...
צריך לקחת דברים בפרופורציה
תחבורה ציבורית (שמתבססת על יותר מקו אחד לנסיעה) תמיד תהיה ארוכה יותר (מבחינת זמן) דלת לדלת מרכב (או הסעה) פרטי.
&nbsp
את הנתונים של האפליקציות לדעתי הם מקבלים ממשרד התחבורה וזה לא תלוי בטיב האפליקציה. כדאי להיזכר שעד לפני מספר שנים (מועטות), לא היו אפליקציות כאלו כלל.
 
למעלה