תקלה עם רב קו אנונימי

תקלה עם רב קו אנונימי

תקלה עם רב קו אנונימי
שלום לכולם.
יש לי תקלה כלשהי עם הכרטיס רב קו האנונימי שלי.
אני חושב שזה קרה לפני יומיים כשהעברתי אותו פעמיים באותו אוטובוס. בפעם השנייה המכשיר שאל אותי בכמה נוסעים מדובר, ואני התעלמתי משאלתו.
הקיצור- זה כך כבר יומיים ויש לי שם יתרה של 60 שקל בערך.
מה עליי לעשות כדי לנצל את היתרה עד תום?
תודה
 

arseny92

Well-known member
מנהל
כלומר מאז תמיד נשאלת כמה נוסעים?

תקלה עם רב קו אנונימי
שלום לכולם.
יש לי תקלה כלשהי עם הכרטיס רב קו האנונימי שלי.
אני חושב שזה קרה לפני יומיים כשהעברתי אותו פעמיים באותו אוטובוס. בפעם השנייה המכשיר שאל אותי בכמה נוסעים מדובר, ואני התעלמתי משאלתו.
הקיצור- זה כך כבר יומיים ויש לי שם יתרה של 60 שקל בערך.
מה עליי לעשות כדי לנצל את היתרה עד תום?
תודה
כלומר מאז תמיד נשאלת כמה נוסעים?
בדן זה תיקוף נוסעים נוספים לא כולל עצמך כי תיקפת כבר בתיקוף הראשון, ואם זה כבר נסיעה חדשה אחרי תום 90 דקות שלא נרשמת אוטומטית מכל סיבה שהי, בחר 1 ואשר בהצמדה שוב, או עבור דרך נהג
לא מדובר בתקלה, אלא ביישום לא טריוויאלי של תיקוף קבוצות (אנונימי, רגיל ונוער בלבד)
במפעילים אחרים יש לבחור כמות נוסעים לפני התיקוף, או לבקש תיקוף קבוצתי מראש לפני הצמדה אם עולים דרך הנהג (אפשר גם בדן)
 
חוששתני שלא הבנת

כלומר מאז תמיד נשאלת כמה נוסעים?
בדן זה תיקוף נוסעים נוספים לא כולל עצמך כי תיקפת כבר בתיקוף הראשון, ואם זה כבר נסיעה חדשה אחרי תום 90 דקות שלא נרשמת אוטומטית מכל סיבה שהי, בחר 1 ואשר בהצמדה שוב, או עבור דרך נהג
לא מדובר בתקלה, אלא ביישום לא טריוויאלי של תיקוף קבוצות (אנונימי, רגיל ונוער בלבד)
במפעילים אחרים יש לבחור כמות נוסעים לפני התיקוף, או לבקש תיקוף קבוצתי מראש לפני הצמדה אם עולים דרך הנהג (אפשר גם בדן)
חוששתני שלא הבנת
קיימת כעת בעיה שאני מצמיד את הכרטיס ואין שום תגובה במכשיר התיקוף.
מכשיר התיקוף לא מגיב כלל וכלל להצמדה של הכרטיס.
&nbsp
מדובר ברב קו אנונימי עם יתרה של 60 שקל בערך, ואני לא יודע איך לנצל את היתרה הזאת.
אם יש לך רעיון, אתה מוזמן.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
אם הכרטיס אינו קריא כלל, לא במכשיר, לא בטלפון NFC, ולא במסוף

חוששתני שלא הבנת
קיימת כעת בעיה שאני מצמיד את הכרטיס ואין שום תגובה במכשיר התיקוף.
מכשיר התיקוף לא מגיב כלל וכלל להצמדה של הכרטיס.
&nbsp
מדובר ברב קו אנונימי עם יתרה של 60 שקל בערך, ואני לא יודע איך לנצל את היתרה הזאת.
אם יש לך רעיון, אתה מוזמן.
אם הכרטיס אינו קריא כלל, לא במכשיר, לא בטלפון NFC, ולא במסוף
טעינה כלשהו כלל, אז הוא התקלקל (לא רשמת שהוא לא קריא כלל בהודעתך הראשונה, אין פה קוראי מחשבות, אך כעקרון תקלה זו לא אמורה לקרות כתוצאה מתיקוף קבוצה לא מאושר, כנראה התקלקל בדרך כלשהי שלא קשורה למקרה שתיארת), אבל מאחר ומדובר בכרטיס אנונימי, אין ביטוח
אם הכרטיס קריא (מסוף טעינה, טלפון, סריקה בקורא כרטיסים באתר רב-קו אונליין, וכו', מציגים את התכולה), אפשר לנסות להעביר את היתרה בעמדת על הקו (אחרי וויכוח עם הנציג, אם הם ממשיכים לטעון שלא ניתן ומתעקש, ניגשים לעמדה אחרת) לרב-קו אישי - את הפעולה החד צדדית הזו (מאנונימי לאישי) כן עושים, אבל כרגיל בעמדות עלהקו, הכל תלוי בהכשרת הנציג ש-"הוגרלת" אליו.
אם הכרטיס לא ייקרא גם בסריקה אצל הנציג (כדי לדעת מה תכולתו להעברה ומיזוג יתרות בכרטיס האישי, קבלה מתיקוף אחרון אינה מעידה על כך שלא היו תיקופים נוספים), דין הכרטיס התקול בפח הזבל
 
מה זה עמדת על הקו?

אם הכרטיס אינו קריא כלל, לא במכשיר, לא בטלפון NFC, ולא במסוף
טעינה כלשהו כלל, אז הוא התקלקל (לא רשמת שהוא לא קריא כלל בהודעתך הראשונה, אין פה קוראי מחשבות, אך כעקרון תקלה זו לא אמורה לקרות כתוצאה מתיקוף קבוצה לא מאושר, כנראה התקלקל בדרך כלשהי שלא קשורה למקרה שתיארת), אבל מאחר ומדובר בכרטיס אנונימי, אין ביטוח
אם הכרטיס קריא (מסוף טעינה, טלפון, סריקה בקורא כרטיסים באתר רב-קו אונליין, וכו', מציגים את התכולה), אפשר לנסות להעביר את היתרה בעמדת על הקו (אחרי וויכוח עם הנציג, אם הם ממשיכים לטעון שלא ניתן ומתעקש, ניגשים לעמדה אחרת) לרב-קו אישי - את הפעולה החד צדדית הזו (מאנונימי לאישי) כן עושים, אבל כרגיל בעמדות עלהקו, הכל תלוי בהכשרת הנציג ש-"הוגרלת" אליו.
אם הכרטיס לא ייקרא גם בסריקה אצל הנציג (כדי לדעת מה תכולתו להעברה ומיזוג יתרות בכרטיס האישי, קבלה מתיקוף אחרון אינה מעידה על כך שלא היו תיקופים נוספים), דין הכרטיס התקול בפח הזבל
מה זה עמדת על הקו?
אני חושב שהכרטיס אינו קריא בכלל, וזה קרה השבוע לפתע ללא הסבר הגיוני.
&nbsp
לא יודע מה זה עמדת על הקו....
תודה מראש.
&nbsp
 
תודה. אני מעדכן

תודה. אני מעדכן
הגעתי אתמול למשרדי רב קו בת"א, והנציג שם שחזר לי את היתרה מהכרטיס האנונימי שלי לכרטיס חדש שהוא הנפיק לי על שמי באותו מעמד.
אז אני די מרוצה...
&nbsp
מקווה שזה לא יקרה שוב, אבל כנראה שזה כן יקרה שוב.
בלית ברירה אני אגיע לשם שוב בעוד כמה חודשים לאחר שהתקלה ( כנראה ) תחול שוב. אני מבין שמדובר במשהו סדרתי ולא נקודתי.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
סדרתי אם לא דואגים מבעוד מועד שזה לא יקרה

תודה. אני מעדכן
הגעתי אתמול למשרדי רב קו בת"א, והנציג שם שחזר לי את היתרה מהכרטיס האנונימי שלי לכרטיס חדש שהוא הנפיק לי על שמי באותו מעמד.
אז אני די מרוצה...
&nbsp
מקווה שזה לא יקרה שוב, אבל כנראה שזה כן יקרה שוב.
בלית ברירה אני אגיע לשם שוב בעוד כמה חודשים לאחר שהתקלה ( כנראה ) תחול שוב. אני מבין שמדובר במשהו סדרתי ולא נקודתי.
סדרתי אם לא דואגים מבעוד מועד שזה לא יקרה
למשל לא לתת לנהגים את הכרטיס אלא להצמיד למכשירים לבד, כי אם זה לא קורא מיד, נהגים די בקטע של לקחת את הכרטיס ולנסות ליישר-לעקם-ליישר אותו פה ושם (או אפילו להוזיל כל מיני נוזלי ניקוי), דבר שיותר מזיק ממועיל, כי מזה האנטנה תישבר מתישהו במוקדם או במאוחר, דבר שכנראה קרה עם הכרטיס הקודם, וזה מזל לך שהסכימו לשחזר לך יתרה מכרטיס אנונימי דרך בקשה למסלקה לפי מספרו (דבר שלא עושים בדרך כלל, כי מעבירים מכרטיס אנונימי אשר הינו קריא) (אובכן זה הצליח גם ככה כי הגיעה תשובה שלא היה שימוש במשך 3 ימים כמו בשחזור חוזים רגיל)
&nbsp
וכן לא לאחסן את הכרטיס סתם ככה בכיס (ואם זה בכיס אחורי, אז ישיבה על הכרטיס לא בדיוק מועילה), אלא בתוך סוג של ארנק כרטיסים או משהו (אפשר פשוט להכניס בת"ז אם אין ארנק ייעודי) (ואם ארנק כזה עשוי מחומר שלא חוסם גלי רדיו (וכן גם הכריכה של הת"ז), אז אפשר להצמיד למכשירים בלי להוציא את הכרטיס), ובטח שלא לשים בכיס אחורי של המכנסיים.. ולא לשכוח בבגדים, למרות שכרטיס רב-קו יכול לשרוד כביסה, וה-NFC שלו ברוב המקרים ימשיך לפעול (אם הכרטיס לא התעקם) - דרך הגישה לנתוניו באמצעות הצ'יפ החיצוני כנראה שלא (נחוץ לטעינות בבתי עסקים ובכספונט)
&nbsp
בכל 12 שנים של קיום הרב-קו לא חוויתי אף לא פעם אחת של קלקול כרטיס מעצמו, את עמדת השירות הייתי צריך רק להנפקת חדש עקב תפוגה (8 שנים) וכן לצורך עדכוני פרופילים (לפני עידן רב-קו אונליין)
 


סדרתי אם לא דואגים מבעוד מועד שזה לא יקרה
למשל לא לתת לנהגים את הכרטיס אלא להצמיד למכשירים לבד, כי אם זה לא קורא מיד, נהגים די בקטע של לקחת את הכרטיס ולנסות ליישר-לעקם-ליישר אותו פה ושם (או אפילו להוזיל כל מיני נוזלי ניקוי), דבר שיותר מזיק ממועיל, כי מזה האנטנה תישבר מתישהו במוקדם או במאוחר, דבר שכנראה קרה עם הכרטיס הקודם, וזה מזל לך שהסכימו לשחזר לך יתרה מכרטיס אנונימי דרך בקשה למסלקה לפי מספרו (דבר שלא עושים בדרך כלל, כי מעבירים מכרטיס אנונימי אשר הינו קריא) (אובכן זה הצליח גם ככה כי הגיעה תשובה שלא היה שימוש במשך 3 ימים כמו בשחזור חוזים רגיל)
&nbsp
וכן לא לאחסן את הכרטיס סתם ככה בכיס (ואם זה בכיס אחורי, אז ישיבה על הכרטיס לא בדיוק מועילה), אלא בתוך סוג של ארנק כרטיסים או משהו (אפשר פשוט להכניס בת"ז אם אין ארנק ייעודי) (ואם ארנק כזה עשוי מחומר שלא חוסם גלי רדיו (וכן גם הכריכה של הת"ז), אז אפשר להצמיד למכשירים בלי להוציא את הכרטיס), ובטח שלא לשים בכיס אחורי של המכנסיים.. ולא לשכוח בבגדים, למרות שכרטיס רב-קו יכול לשרוד כביסה, וה-NFC שלו ברוב המקרים ימשיך לפעול (אם הכרטיס לא התעקם) - דרך הגישה לנתוניו באמצעות הצ'יפ החיצוני כנראה שלא (נחוץ לטעינות בבתי עסקים ובכספונט)
&nbsp
בכל 12 שנים של קיום הרב-קו לא חוויתי אף לא פעם אחת של קלקול כרטיס מעצמו, את עמדת השירות הייתי צריך רק להנפקת חדש עקב תפוגה (8 שנים) וכן לצורך עדכוני פרופילים (לפני עידן רב-קו אונליין)
 
למעלה