לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2247522,475 עוקבים אודות עסקים

פורום תחבורה ציבורית

ברוכים הבאים לפורום תחבורה ציבורית!
הפורום עוסק בכל הרבדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: ציוד נייד (רכבות, רכבות קלות, אוטובוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד). מסלולי נסיעה וקווים, מדיניות תעריפים, רב-קו, תכנון נסיעות, מפעילות (אגד, דן, רכבת ישראל, סיטיפס, קווים וכו' וכו')
אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה בנוחות המושב באוטובוס הספציפי שבו נסעתם הבוקר...
*מחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.
 

הנהלת הפורום:

אודות הפורום תחבורה ציבורית

ברוכים הבאים לפורום תחבורה ציבורית!
הפורום עוסק בכל הרבדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: ציוד נייד (רכבות, רכבות קלות, אוטובוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד). מסלולי נסיעה וקווים, מדיניות תעריפים, רב-קו, תכנון נסיעות, מפעילות (אגד, דן, רכבת ישראל, סיטיפס, קווים וכו' וכו')
אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה בנוחות המושב באוטובוס הספציפי שבו נסעתם הבוקר...
*מחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.
 
x
הודעה מהנהלת הפורום
נא לכתוב שאלות הכוונה ומודיעין תחת השירשור היומי בלבד.  נא לשים לב לתאריך השרשור!
 שאלות הכוונה שלא תשורשרנה כהלכה, תימחקנה ללא התראה מוקדמת.
 
המשך >>

לצפיה ב-'תקלה עם רב קו אנונימי'
תקלה עם רב קו אנונימי
<< ההודעה הנוכחית
13/12/2019 | 16:16
8
140
שלום לכולם.
יש לי תקלה כלשהי עם הכרטיס רב קו האנונימי שלי.
אני חושב שזה קרה לפני יומיים כשהעברתי אותו פעמיים באותו אוטובוס. בפעם השנייה המכשיר שאל אותי בכמה נוסעים מדובר, ואני התעלמתי משאלתו.
הקיצור- זה כך כבר יומיים ויש לי שם יתרה של 60 שקל בערך.
מה עליי לעשות כדי לנצל את היתרה עד תום?
תודה
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'כלומר מאז תמיד נשאלת כמה נוסעים? '
כלומר מאז תמיד נשאלת כמה נוסעים?
13/12/2019 | 20:01
7
114
בדן זה תיקוף נוסעים נוספים לא כולל עצמך כי תיקפת כבר בתיקוף הראשון, ואם זה כבר נסיעה חדשה אחרי תום 90 דקות שלא נרשמת אוטומטית מכל סיבה שהי, בחר 1 ואשר בהצמדה שוב, או עבור דרך נהג
לא מדובר בתקלה, אלא ביישום לא טריוויאלי של תיקוף קבוצות (אנונימי, רגיל ונוער בלבד)
במפעילים אחרים יש לבחור כמות נוסעים לפני התיקוף, או לבקש תיקוף קבוצתי מראש לפני הצמדה אם עולים דרך הנהג (אפשר גם בדן)
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'חוששתני שלא הבנת'
חוששתני שלא הבנת
13/12/2019 | 20:23
6
69
קיימת כעת בעיה שאני מצמיד את הכרטיס ואין שום תגובה במכשיר התיקוף.
מכשיר התיקוף לא מגיב כלל וכלל להצמדה של הכרטיס.
 
מדובר ברב קו אנונימי עם יתרה של 60 שקל בערך, ואני לא יודע איך לנצל את היתרה הזאת.
אם יש לך רעיון, אתה מוזמן.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אם הכרטיס אינו קריא כלל, לא במכשיר, לא בטלפון NFC, ולא במסוף'
אם הכרטיס אינו קריא כלל, לא במכשיר, לא בטלפון NFC, ולא במסוף
13/12/2019 | 21:01
5
102
טעינה כלשהו כלל, אז הוא התקלקל (לא רשמת שהוא לא קריא כלל בהודעתך הראשונה, אין פה קוראי מחשבות, אך כעקרון תקלה זו לא אמורה לקרות כתוצאה מתיקוף קבוצה לא מאושר, כנראה התקלקל בדרך כלשהי שלא קשורה למקרה שתיארת), אבל מאחר ומדובר בכרטיס אנונימי, אין ביטוח
אם הכרטיס קריא (מסוף טעינה, טלפון, סריקה בקורא כרטיסים באתר רב-קו אונליין, וכו', מציגים את התכולה), אפשר לנסות להעביר את היתרה בעמדת על הקו (אחרי וויכוח עם הנציג, אם הם ממשיכים לטעון שלא ניתן ומתעקש, ניגשים לעמדה אחרת) לרב-קו אישי - את הפעולה החד צדדית הזו (מאנונימי לאישי) כן עושים, אבל כרגיל בעמדות עלהקו, הכל תלוי בהכשרת הנציג ש-"הוגרלת" אליו.
אם הכרטיס לא ייקרא גם בסריקה אצל הנציג (כדי לדעת מה תכולתו להעברה ומיזוג יתרות בכרטיס האישי, קבלה מתיקוף אחרון אינה מעידה על כך שלא היו תיקופים נוספים), דין הכרטיס התקול בפח הזבל
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'מה זה עמדת על הקו?'
מה זה עמדת על הקו?
14/12/2019 | 11:57
4
58
אני חושב שהכרטיס אינו קריא בכלל, וזה קרה השבוע לפתע ללא הסבר הגיוני.
 
לא יודע מה זה עמדת על הקו....
תודה מראש.
 
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'תודה. אני מעדכן'
תודה. אני מעדכן
16/12/2019 | 18:14
2
40
הגעתי אתמול למשרדי רב קו בת"א, והנציג שם שחזר לי את היתרה מהכרטיס האנונימי שלי לכרטיס חדש שהוא הנפיק לי על שמי באותו מעמד.
אז אני די מרוצה...
 
מקווה שזה לא יקרה שוב, אבל כנראה שזה כן יקרה שוב.
בלית ברירה אני אגיע לשם שוב בעוד כמה חודשים לאחר שהתקלה ( כנראה ) תחול שוב. אני מבין שמדובר במשהו סדרתי ולא נקודתי.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'סדרתי אם לא דואגים מבעוד מועד שזה לא יקרה'
סדרתי אם לא דואגים מבעוד מועד שזה לא יקרה
16/12/2019 | 21:47
1
45
למשל לא לתת לנהגים את הכרטיס אלא להצמיד למכשירים לבד, כי אם זה לא קורא מיד, נהגים די בקטע של לקחת את הכרטיס ולנסות ליישר-לעקם-ליישר אותו פה ושם (או אפילו להוזיל כל מיני נוזלי ניקוי), דבר שיותר מזיק ממועיל, כי מזה האנטנה תישבר מתישהו במוקדם או במאוחר, דבר שכנראה קרה עם הכרטיס הקודם, וזה מזל לך שהסכימו לשחזר לך יתרה מכרטיס אנונימי דרך בקשה למסלקה לפי מספרו (דבר שלא עושים בדרך כלל, כי מעבירים מכרטיס אנונימי אשר הינו קריא) (אובכן זה הצליח גם ככה כי הגיעה תשובה שלא היה שימוש במשך 3 ימים כמו בשחזור חוזים רגיל)
 
וכן לא לאחסן את הכרטיס סתם ככה בכיס (ואם זה בכיס אחורי, אז ישיבה על הכרטיס לא בדיוק מועילה), אלא בתוך סוג של ארנק כרטיסים או משהו (אפשר פשוט להכניס בת"ז אם אין ארנק ייעודי) (ואם ארנק כזה עשוי מחומר שלא חוסם גלי רדיו (וכן גם הכריכה של הת"ז), אז אפשר להצמיד למכשירים בלי להוציא את הכרטיס), ובטח שלא לשים בכיס אחורי של המכנסיים.. ולא לשכוח בבגדים, למרות שכרטיס רב-קו יכול לשרוד כביסה, וה-NFC שלו ברוב המקרים ימשיך לפעול (אם הכרטיס לא התעקם) - דרך הגישה לנתוניו באמצעות הצ'יפ החיצוני כנראה שלא (נחוץ לטעינות בבתי עסקים ובכספונט)
 
בכל 12 שנים של קיום הרב-קו לא חוויתי אף לא פעם אחת של קלקול כרטיס מעצמו, את עמדת השירות הייתי צריך רק להנפקת חדש עקב תפוגה (8 שנים) וכן לצורך עדכוני פרופילים (לפני עידן רב-קו אונליין)
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-''
17/12/2019 | 11:09
9

הודעות אחרונות

20:25 | 23.01.20 ברק תחת ענן
13:56 | 23.01.20 סוכריה חמצמצה
11:22 | 23.01.20 rotem1977
11:04 | 23.01.20 האלמוני המאושר
22:33 | 22.01.20 יניב2016
10:33 | 22.01.20 סקורפיון36
19:48 | 21.01.20 its not really me
18:51 | 21.01.20 עמוד השדרה
23:35 | 18.01.20 matrix200200

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ