קו הרכבת הישיר בין תל אביב לירושלים ייפתח במוצאי שבת הבאה

telaviv202

New member
קו הרכבת הישיר בין תל אביב לירושלים ייפתח במוצאי שבת הבאה

קו הרכבת הישיר בין תל אביב לירושלים ייפתח במוצאי שבת הבאה
בשורה טובה לנוסעים: במוצאי שבת הבא יחל לפעול קו הרכבת המהיר בין ירושלים לתל אביב, כאשר שתי רכבות חשמליות ראשונות יגיעו מתחנת ירושלים נבון לתחנת תל אביב ההגנה. כך, פורסם היום (חמישי) בחדשות 13.

הנסיעה תימשך 32 דקות בלבד, והנוסעים לא יאלצו לעצור בנתב"ג אלא יגיעו בנסיעה ישירה בין שתי הערים.

https://13news.co.il/item/news/domestic/transportation/jerusalem-tel-aviv-train-958871/
 

Sephiroth

Member
הרכבות עדיין יעצרו בנתב"ג רק שלא תדרש החלפה

קו הרכבת הישיר בין תל אביב לירושלים ייפתח במוצאי שבת הבאה
בשורה טובה לנוסעים: במוצאי שבת הבא יחל לפעול קו הרכבת המהיר בין ירושלים לתל אביב, כאשר שתי רכבות חשמליות ראשונות יגיעו מתחנת ירושלים נבון לתחנת תל אביב ההגנה. כך, פורסם היום (חמישי) בחדשות 13.

הנסיעה תימשך 32 דקות בלבד, והנוסעים לא יאלצו לעצור בנתב"ג אלא יגיעו בנסיעה ישירה בין שתי הערים.

https://13news.co.il/item/news/domestic/transportation/jerusalem-tel-aviv-train-958871/
הרכבות עדיין יעצרו בנתב"ג רק שלא תדרש החלפה
 

Ccyclist

Well-known member
כתבה דומה בטמקא, לו"ז חול ישמור ערב

קו הרכבת הישיר בין תל אביב לירושלים ייפתח במוצאי שבת הבאה
בשורה טובה לנוסעים: במוצאי שבת הבא יחל לפעול קו הרכבת המהיר בין ירושלים לתל אביב, כאשר שתי רכבות חשמליות ראשונות יגיעו מתחנת ירושלים נבון לתחנת תל אביב ההגנה. כך, פורסם היום (חמישי) בחדשות 13.

הנסיעה תימשך 32 דקות בלבד, והנוסעים לא יאלצו לעצור בנתב"ג אלא יגיעו בנסיעה ישירה בין שתי הערים.

https://13news.co.il/item/news/domestic/transportation/jerusalem-tel-aviv-train-958871/
כתבה דומה בטמקא, לו"ז חול ישמור ערב
https://m.ynet.co.il/Articles/5641610
&nbsp
הפירסום בטמקא מבוסס על חיפוש במתכנן הנסיעות של הרכבת, לא על מסר הדוברות הרכבת.
&nbsp
הרכבת האחרונה מתל אביב בימי חול תצא "בסביבות 21:30", "שמירת ערב" מגוכחת בקו שאינו ממשיך אל אזורי העבודה באיילון. אמנם זו לא בדיחת "ערב חדש" הקלאסית על חיי הלילה בירושלים, אך אם חיפה זוכה לחיבור רכבתי 24/6 אין סיבה שירושלים תנותק מהרשת הרכבתית לתל אביב ולנתב"ג בשעה מוקדמת כל כך.
 
עוד פרטים על הרכבת החדשה

קו הרכבת הישיר בין תל אביב לירושלים ייפתח במוצאי שבת הבאה
בשורה טובה לנוסעים: במוצאי שבת הבא יחל לפעול קו הרכבת המהיר בין ירושלים לתל אביב, כאשר שתי רכבות חשמליות ראשונות יגיעו מתחנת ירושלים נבון לתחנת תל אביב ההגנה. כך, פורסם היום (חמישי) בחדשות 13.

הנסיעה תימשך 32 דקות בלבד, והנוסעים לא יאלצו לעצור בנתב"ג אלא יגיעו בנסיעה ישירה בין שתי הערים.

https://13news.co.il/item/news/domestic/transportation/jerusalem-tel-aviv-train-958871/
עוד פרטים על הרכבת החדשה
הדרך מירושלים לתל-אביב תימשך 32 דקות והדרך מתל-אביב לירושלים 34 דקות. זה לא ה-28 דקות שהבטיחו לנו אך זה קשור ככל הנראה לעצירה בבן-גוריון. כמו כן, אין שינוי במספר הרכבות לשעה ובשעות הנסיעה, כך שהרכבות האחרונות יוצאות ב-21:30. עם זאת, שתי רכבות ערב שיצאו עד עתה מירושלים לא היו מסונכרנות עם הרכבת ממודיעין כך שנסיעה ארכה קרוב לשעה וחצי. עכשיו הרכבות יעשו את הדרך ב-32 דקות.
 

N641

New member
תהיות

קו הרכבת הישיר בין תל אביב לירושלים ייפתח במוצאי שבת הבאה
בשורה טובה לנוסעים: במוצאי שבת הבא יחל לפעול קו הרכבת המהיר בין ירושלים לתל אביב, כאשר שתי רכבות חשמליות ראשונות יגיעו מתחנת ירושלים נבון לתחנת תל אביב ההגנה. כך, פורסם היום (חמישי) בחדשות 13.

הנסיעה תימשך 32 דקות בלבד, והנוסעים לא יאלצו לעצור בנתב"ג אלא יגיעו בנסיעה ישירה בין שתי הערים.

https://13news.co.il/item/news/domestic/transportation/jerusalem-tel-aviv-train-958871/
תהיות
1.עפ"י הכתבה של YNET, הרכבת תעבור בדרך 5 מנהרות באורך של 19 ק"מ (שזה מהווה בערך שליש מהדרך), כלומר בסביבות 10 דקות שלמות לפחות מתוך הנסיעה של ניתוק סלולארי לחלוטין ללא שיחות ואינטרנט.
&nbsp
2. מי שלא גר ממש קרוב לתחנה, יצטרך לקחת עוד אוטובוס לשם מכוון שהמקום הוא לא ממש מרכזי כמו סבידור בארלוזורוב. יוצא מכך שזה לא בטוח יותר מהיר מקו 480 שעושה את הדרך ב-50 דקות וללא בעיות קליטה סלולארית וללא צורך לחזור מוקדם בערב.
 

Ccyclist

Well-known member
תשובות

תהיות
1.עפ"י הכתבה של YNET, הרכבת תעבור בדרך 5 מנהרות באורך של 19 ק"מ (שזה מהווה בערך שליש מהדרך), כלומר בסביבות 10 דקות שלמות לפחות מתוך הנסיעה של ניתוק סלולארי לחלוטין ללא שיחות ואינטרנט.
&nbsp
2. מי שלא גר ממש קרוב לתחנה, יצטרך לקחת עוד אוטובוס לשם מכוון שהמקום הוא לא ממש מרכזי כמו סבידור בארלוזורוב. יוצא מכך שזה לא בטוח יותר מהיר מקו 480 שעושה את הדרך ב-50 דקות וללא בעיות קליטה סלולארית וללא צורך לחזור מוקדם בערב.
תשובות
1- זה הקו הקיים מירושלים לנתב"ג שפץוח כבר שנה וקצת, פלוס נסיעה לאורך המסילה הקיימת במקביל לכביש 1 (עד היום - מסלול קו מודיעין בין ת"א לנתב"ג). לא יהיו מנהרות חדשות בין נתב"ג לתל אביב. יש כיסוי בגשר ביציאה מירושלים וכיסוי רציף ממחלף ענבה ומערבה.
&nbsp
2- בתחנת ההגנה כ 10 רכבות לשעה לכל אורך האיילון. הרכבת מירושלים אמורה להבנתי להסתיים ברציף 2 שחולק אי עם רציף 1 שם ניתן לעלות על רכבות רבות שימשיכו לכל תחנות תל אביב ולשאר הרשת הרכבתית מצפון לתל אביב. בנוסף תחנת ההגנה נמצאת כ 500 מטר מהתחנה המרכזית ועל ציר אוטובוסי ראשי בגשר ההגנה כולל קווי X04 משכונות עבר האיילןן שעושים מסלול דומה לקו 4 במרכז תל אביב. הקישור בהגנה טוב בהרבה מהקישור בנתב"ג.
 

scooby5

Member
לדעתי יש תאים סלולריים בתוך המנהרות

תהיות
1.עפ"י הכתבה של YNET, הרכבת תעבור בדרך 5 מנהרות באורך של 19 ק"מ (שזה מהווה בערך שליש מהדרך), כלומר בסביבות 10 דקות שלמות לפחות מתוך הנסיעה של ניתוק סלולארי לחלוטין ללא שיחות ואינטרנט.
&nbsp
2. מי שלא גר ממש קרוב לתחנה, יצטרך לקחת עוד אוטובוס לשם מכוון שהמקום הוא לא ממש מרכזי כמו סבידור בארלוזורוב. יוצא מכך שזה לא בטוח יותר מהיר מקו 480 שעושה את הדרך ב-50 דקות וללא בעיות קליטה סלולארית וללא צורך לחזור מוקדם בערב.
לדעתי יש תאים סלולריים בתוך המנהרות
אין בעיות של קליטה בדרך.
אני מניח שזה תקן בטיחותי למקרי חירום.
 
אין

לדעתי יש תאים סלולריים בתוך המנהרות
אין בעיות של קליטה בדרך.
אני מניח שזה תקן בטיחותי למקרי חירום.
אין
כאחד שנוסע הרבה בקו הזה, ברגע שנכנסים לכל אחת המנהרות אין אינטרנט ואין טלפון.
לפחות לא ברשת פלאפון. ייתכן ויש תאים סולריים של רשת אחרת.
 

scooby5

Member
לא יודע. נסעתי פעם אחת ולא חוויתי

אין
כאחד שנוסע הרבה בקו הזה, ברגע שנכנסים לכל אחת המנהרות אין אינטרנט ואין טלפון.
לפחות לא ברשת פלאפון. ייתכן ויש תאים סולריים של רשת אחרת.
לא יודע. נסעתי פעם אחת ולא חוויתי
בעיות יווחדות
 
50 דקות אם אתה נוסע אחרי 10 בלילה,

תהיות
1.עפ"י הכתבה של YNET, הרכבת תעבור בדרך 5 מנהרות באורך של 19 ק"מ (שזה מהווה בערך שליש מהדרך), כלומר בסביבות 10 דקות שלמות לפחות מתוך הנסיעה של ניתוק סלולארי לחלוטין ללא שיחות ואינטרנט.
&nbsp
2. מי שלא גר ממש קרוב לתחנה, יצטרך לקחת עוד אוטובוס לשם מכוון שהמקום הוא לא ממש מרכזי כמו סבידור בארלוזורוב. יוצא מכך שזה לא בטוח יותר מהיר מקו 480 שעושה את הדרך ב-50 דקות וללא בעיות קליטה סלולארית וללא צורך לחזור מוקדם בערב.
50 דקות אם אתה נוסע אחרי 10 בלילה,
ברוב השעות תוסיף בין 10 ל100 דקות.
 

matrix200200

Active member
מה קורה עם הגבלת כמות הנוסעים של המשטרה?

קו הרכבת הישיר בין תל אביב לירושלים ייפתח במוצאי שבת הבאה
בשורה טובה לנוסעים: במוצאי שבת הבא יחל לפעול קו הרכבת המהיר בין ירושלים לתל אביב, כאשר שתי רכבות חשמליות ראשונות יגיעו מתחנת ירושלים נבון לתחנת תל אביב ההגנה. כך, פורסם היום (חמישי) בחדשות 13.

הנסיעה תימשך 32 דקות בלבד, והנוסעים לא יאלצו לעצור בנתב"ג אלא יגיעו בנסיעה ישירה בין שתי הערים.

https://13news.co.il/item/news/domestic/transportation/jerusalem-tel-aviv-train-958871/
מה קורה עם הגבלת כמות הנוסעים של המשטרה?
תבוטל גם, או שעדיין תקף?
 

david80

Member
זה מכפיל את התדירות בקטע נתב"ג - ת"א והחשמלית מהירה ב-2 דקות

קו הרכבת הישיר בין תל אביב לירושלים ייפתח במוצאי שבת הבאה
בשורה טובה לנוסעים: במוצאי שבת הבא יחל לפעול קו הרכבת המהיר בין ירושלים לתל אביב, כאשר שתי רכבות חשמליות ראשונות יגיעו מתחנת ירושלים נבון לתחנת תל אביב ההגנה. כך, פורסם היום (חמישי) בחדשות 13.

הנסיעה תימשך 32 דקות בלבד, והנוסעים לא יאלצו לעצור בנתב"ג אלא יגיעו בנסיעה ישירה בין שתי הערים.

https://13news.co.il/item/news/domestic/transportation/jerusalem-tel-aviv-train-958871/
זה מכפיל את התדירות בקטע נתב"ג - ת"א והחשמלית מהירה ב-2 דקות
 
למעלה