Ccyclist
Well-known member
תביעה נגד נשר, מוניות השירות ירושלים - נתב"ג
תביעה נגד נשר, מוניות השירות ירושלים - נתב"ג
http://mynetjerusalem.co.il/mobile/חדשות/תביעת-ענק-נגד-מוניות-נשר-לא-מפעילה-מוקד-טלפוני-לא-עומדת-בתדירות-הנסיעות-לנתב-ג-420867/19
לפי הנאמר נשר אינה עומדת לא בתנאי הרישיון ולא בפרסומיה שלה.
נשר היא מונופול ברמת המחיר שלה בשעות מוקדמות ומאוחרות וכן בשבתות וחגים. המוניות כוללות אזור גדול למזוודות וציוד והן מציעות איסוף מבתי הלקוחות דרך סיבוב איסוף בירושלים ומשם הישר לנתב"ג. לפני קו 485 וקו הרכבת נתב"ג ירושלים שנפתחו בשנים האחרונות נשר היתה הקישור הכמעט תח"צי היחיד בין ירושלים ונתב"ג וככזו נסעתי בה פעמים רבות במהלך השנים. לפני כמה חודשים התפרסמה כתבה על תיירת שהזמינה מונית נשר לנתב"ג ממקום שהותה באזור מחנה יהודה ונתקעה ללא מענה טלפוני וללא מונית. לפי התביעה מדובר בבעיה שיטתית.
תביעה נגד נשר, מוניות השירות ירושלים - נתב"ג
http://mynetjerusalem.co.il/mobile/חדשות/תביעת-ענק-נגד-מוניות-נשר-לא-מפעילה-מוקד-טלפוני-לא-עומדת-בתדירות-הנסיעות-לנתב-ג-420867/19
לפי הנאמר נשר אינה עומדת לא בתנאי הרישיון ולא בפרסומיה שלה.
נשר היא מונופול ברמת המחיר שלה בשעות מוקדמות ומאוחרות וכן בשבתות וחגים. המוניות כוללות אזור גדול למזוודות וציוד והן מציעות איסוף מבתי הלקוחות דרך סיבוב איסוף בירושלים ומשם הישר לנתב"ג. לפני קו 485 וקו הרכבת נתב"ג ירושלים שנפתחו בשנים האחרונות נשר היתה הקישור הכמעט תח"צי היחיד בין ירושלים ונתב"ג וככזו נסעתי בה פעמים רבות במהלך השנים. לפני כמה חודשים התפרסמה כתבה על תיירת שהזמינה מונית נשר לנתב"ג ממקום שהותה באזור מחנה יהודה ונתקעה ללא מענה טלפוני וללא מונית. לפי התביעה מדובר בבעיה שיטתית.