בעיה מרגיזה עם הרב קו בתשלום חופשי יומי

mm0071

New member
בעיה מרגיזה עם הרב קו בתשלום חופשי יומי


בעיה מרגיזה עם הרב קו בתשלום חופשי יומי

לאחרונה שמתי לב באוטובוסים של אגד במרכז הארץ שכאשר אני עושה חופשי יומי ומעביר אותו אצל הנהג אם יש לי ערך צבור ברב קו אוטומטית הנסיעה יורדת לי מהערך צבור ולא מהחופשי יומי, ואז צריך לשבור את הראש עם הנהג שיבטל את הנסיעה וב 50% מהמקרים הוא לא מצליח אז התרגלתי לפני שאני מעביר את הכרטיס לומר לנהג אבל גם כאן זה לא ממש עוזר כי כאשר הנהג מכניס את הכרטיס ויורד לי מיד מערך צבור ואז תגובת הנהג היא: או לא עשיתה חופשי יומי או לך ותחליף כרטיס יש בו בעיה.
יש לציין שהלכתי לבדוק את הכרטיס שלי והוא אכן תקין...
האם גם לכם זה קורה?
 

846

Active member
באיזה קווים? איזה חופשי יומי?

בעיה מרגיזה עם הרב קו בתשלום חופשי יומי

לאחרונה שמתי לב באוטובוסים של אגד במרכז הארץ שכאשר אני עושה חופשי יומי ומעביר אותו אצל הנהג אם יש לי ערך צבור ברב קו אוטומטית הנסיעה יורדת לי מהערך צבור ולא מהחופשי יומי, ואז צריך לשבור את הראש עם הנהג שיבטל את הנסיעה וב 50% מהמקרים הוא לא מצליח אז התרגלתי לפני שאני מעביר את הכרטיס לומר לנהג אבל גם כאן זה לא ממש עוזר כי כאשר הנהג מכניס את הכרטיס ויורד לי מיד מערך צבור ואז תגובת הנהג היא: או לא עשיתה חופשי יומי או לך ותחליף כרטיס יש בו בעיה.
יש לציין שהלכתי לבדוק את הכרטיס שלי והוא אכן תקין...
האם גם לכם זה קורה?
באיזה קווים? איזה חופשי יומי?
ובאיזה איזור?
 
הפתרון שלי

בעיה מרגיזה עם הרב קו בתשלום חופשי יומי

לאחרונה שמתי לב באוטובוסים של אגד במרכז הארץ שכאשר אני עושה חופשי יומי ומעביר אותו אצל הנהג אם יש לי ערך צבור ברב קו אוטומטית הנסיעה יורדת לי מהערך צבור ולא מהחופשי יומי, ואז צריך לשבור את הראש עם הנהג שיבטל את הנסיעה וב 50% מהמקרים הוא לא מצליח אז התרגלתי לפני שאני מעביר את הכרטיס לומר לנהג אבל גם כאן זה לא ממש עוזר כי כאשר הנהג מכניס את הכרטיס ויורד לי מיד מערך צבור ואז תגובת הנהג היא: או לא עשיתה חופשי יומי או לך ותחליף כרטיס יש בו בעיה.
יש לציין שהלכתי לבדוק את הכרטיס שלי והוא אכן תקין...
האם גם לכם זה קורה?
הפתרון שלי
שני רבקוים.
אחד(אנונימי) לערך צבור, ואחד(שמי) לחוזים תקופתיים בלבד.
אבל אין לי הנחות מיוחדות.
אולי זכאים יכולים לעשות במקביל רב קו אחד באגד ואחד ברכבת, אינני יודעת.
&nbsp
 

mm0071

New member
הוצאת לי את המילים מהפה זה בדיוק מה שעשיתי


הפתרון שלי
שני רבקוים.
אחד(אנונימי) לערך צבור, ואחד(שמי) לחוזים תקופתיים בלבד.
אבל אין לי הנחות מיוחדות.
אולי זכאים יכולים לעשות במקביל רב קו אחד באגד ואחד ברכבת, אינני יודעת.
&nbsp
הוצאת לי את המילים מהפה זה בדיוק מה שעשיתי

אבל השאלה היא למה זה צריך להיות ככה?

למה זה לא יכול לעבוד כמו שצריך אנחנו עוד מעט ב 2020
 
בקרוב אפליקציה תפתור בעיה זאת

הוצאת לי את המילים מהפה זה בדיוק מה שעשיתי

אבל השאלה היא למה זה צריך להיות ככה?

למה זה לא יכול לעבוד כמו שצריך אנחנו עוד מעט ב 2020
בקרוב אפליקציה תפתור בעיה זאת
רכישת החוזים התקופתיים תיעשה בדיעבד ולא מראש.
אבל כנראה שהאפליקציה תיצור בעיות אחרות (צפויות יותר או פחות).
 

sweetums

New member
אצל מ.התחוברה "בקרוב" זה מאוד גמיש,המכרז הזה מאוד מורכב

בקרוב אפליקציה תפתור בעיה זאת
רכישת החוזים התקופתיים תיעשה בדיעבד ולא מראש.
אבל כנראה שהאפליקציה תיצור בעיות אחרות (צפויות יותר או פחות).
אצל מ.התחוברה "בקרוב" זה מאוד גמיש,המכרז הזה מאוד מורכב

ומציב המון דרישות למפעילים ולמפתחים. מסמכי המכרז עדיין זמינים:
https://www.mr.gov.il/officestenders/Pages/officetender.aspx?pID=636384

 

Ccyclist

Well-known member
להבנתי לאפליקציה מערכת תעריפים נפרדת

אצל מ.התחוברה "בקרוב" זה מאוד גמיש,המכרז הזה מאוד מורכב

ומציב המון דרישות למפעילים ולמפתחים. מסמכי המכרז עדיין זמינים:
https://www.mr.gov.il/officestenders/Pages/officetender.aspx?pID=636384
להבנתי לאפליקציה מערכת תעריפים נפרדת
נראה שבמקום שהאפליקציה תעבוד מול הרב קו מתכוונים להפוך אותה למערכת תעריפים שלישית במקביל לתעריפי הנסיעה הבודדת ותעריפי אזורי הרפורמה.
&nbsp
נראה שהיא תהיה יותר מבלבלת ויותר פתוחה לבעיות וטענות בגלל אלמנט החיוב בדיעבד.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
אכן מערכת שלישית

להבנתי לאפליקציה מערכת תעריפים נפרדת
נראה שבמקום שהאפליקציה תעבוד מול הרב קו מתכוונים להפוך אותה למערכת תעריפים שלישית במקביל לתעריפי הנסיעה הבודדת ותעריפי אזורי הרפורמה.
&nbsp
נראה שהיא תהיה יותר מבלבלת ויותר פתוחה לבעיות וטענות בגלל אלמנט החיוב בדיעבד.
אכן מערכת שלישית
דוין בשרשור שכבר עבר לדף הבה http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/184524119/
 

trilliane

Well-known member
מנהל
גם לי יש שניים, אחרי שהיו לי כל מיני בלגנים... אבל אצלי להפך

הפתרון שלי
שני רבקוים.
אחד(אנונימי) לערך צבור, ואחד(שמי) לחוזים תקופתיים בלבד.
אבל אין לי הנחות מיוחדות.
אולי זכאים יכולים לעשות במקביל רב קו אחד באגד ואחד ברכבת, אינני יודעת.
&nbsp
גם לי יש שניים, אחרי שהיו לי כל מיני בלגנים... אבל אצלי להפך
ברב-קו המזוהה אני שומרת את הערך הצבור (פרופיל כללי רגיל) וחופשי-יומי אני מטעינה ברב-קו אנונימי, כדי שאם יאבד (וזה כבר קרה...) איבדתי רק חוזה יומי ותו לא.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
האם תוכל לחדד מתי זה "לאחרונה", כי לפני שבוע נסעתי עם

בעיה מרגיזה עם הרב קו בתשלום חופשי יומי

לאחרונה שמתי לב באוטובוסים של אגד במרכז הארץ שכאשר אני עושה חופשי יומי ומעביר אותו אצל הנהג אם יש לי ערך צבור ברב קו אוטומטית הנסיעה יורדת לי מהערך צבור ולא מהחופשי יומי, ואז צריך לשבור את הראש עם הנהג שיבטל את הנסיעה וב 50% מהמקרים הוא לא מצליח אז התרגלתי לפני שאני מעביר את הכרטיס לומר לנהג אבל גם כאן זה לא ממש עוזר כי כאשר הנהג מכניס את הכרטיס ויורד לי מיד מערך צבור ואז תגובת הנהג היא: או לא עשיתה חופשי יומי או לך ותחליף כרטיס יש בו בעיה.
יש לציין שהלכתי לבדוק את הכרטיס שלי והוא אכן תקין...
האם גם לכם זה קורה?
האם תוכל לחדד מתי זה "לאחרונה", כי לפני שבוע נסעתי עם
יומי יחד עם ערך צבור מספק לתעריף בודד במקביל, ותוּקף יומי (רק שזה היה 924 וטעון ברב-קו אונליין בבחירת מפעיל אפיקים)
&nbsp
יש לציין שאם הפרופיל הוא רגיל, אז תיקוף פעם נוספת מחייב ערך צבור לנוסע נוסף כאשר החופשי עבור בעל הכרטיס כבר היה תוקף בתיקוף הראשון - בעיה עבור מי שחושב שבכרטיס לא תוקף (או אם הנורית במכשיר לא פועלת), אפשר להצטייד באפליקציה ולבדוק את הפעולות בכרטיס
 
קרה לי שבוע שעבר בנסיעת מעבר פשוטה

בעיה מרגיזה עם הרב קו בתשלום חופשי יומי

לאחרונה שמתי לב באוטובוסים של אגד במרכז הארץ שכאשר אני עושה חופשי יומי ומעביר אותו אצל הנהג אם יש לי ערך צבור ברב קו אוטומטית הנסיעה יורדת לי מהערך צבור ולא מהחופשי יומי, ואז צריך לשבור את הראש עם הנהג שיבטל את הנסיעה וב 50% מהמקרים הוא לא מצליח אז התרגלתי לפני שאני מעביר את הכרטיס לומר לנהג אבל גם כאן זה לא ממש עוזר כי כאשר הנהג מכניס את הכרטיס ויורד לי מיד מערך צבור ואז תגובת הנהג היא: או לא עשיתה חופשי יומי או לך ותחליף כרטיס יש בו בעיה.
יש לציין שהלכתי לבדוק את הכרטיס שלי והוא אכן תקין...
האם גם לכם זה קורה?
קרה לי שבוע שעבר בנסיעת מעבר פשוטה

נהג מבוגר בקו אוטובוס בירושלים פשוט הוריד לי שוב 5.90 למרות שהייתי בנסיעת מעבר מהרכבת הקלה.
מדובר בנסיעה יומית, וכבר הרבה זמן לא נתקלתי בבעיה כזו.

כשעליתי לאוטובוס וראיתי שהנהג לוחץ אישור לכל נוסע כמו פעם, חשדתי מיד שמשהו פה לא תקין ולכן הדגשתי לו שיש לי מעבר לפני שהנחתי את הכרטיס, אך ללא הועיל.





 

arseny92

Well-known member
מנהל
קוד מחיר אומנם 62, אבל קוד אזור אמור להיות 31 ולא 1

קרה לי שבוע שעבר בנסיעת מעבר פשוטה

נהג מבוגר בקו אוטובוס בירושלים פשוט הוריד לי שוב 5.90 למרות שהייתי בנסיעת מעבר מהרכבת הקלה.
מדובר בנסיעה יומית, וכבר הרבה זמן לא נתקלתי בבעיה כזו.

כשעליתי לאוטובוס וראיתי שהנהג לוחץ אישור לכל נוסע כמו פעם, חשדתי מיד שמשהו פה לא תקין ולכן הדגשתי לו שיש לי מעבר לפני שהנחתי את הכרטיס, אך ללא הועיל.
קוד מחיר אומנם 62, אבל קוד אזור אמור להיות 31 ולא 1
(בינעירוני) כאשר במקרה זה אין מעברים למרות שם קוד שהינו תיאור קוד בלבד
ובכלל יש בירושלים שני קודים : 62 כפי שבקבלה שלך (מעבר פועל רק באוטובוס) ו-"קוד 2 חיפה י-ם רק במעבר" (י-ם רק = ירושלים רכבת קלה) כאשר המעבר מסיטיפס פועל רק בקוד הזה, באפשרותך לבדוק את האפליה הזאת בכל מתקף אחורי באוטובוס, יש לחצן בחירת קוד מחיר, וברירת המחדל הוא הקוד של רק האוטובוסים.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
מצאתי,התופעה הרמאית המרגיזה הזאת כבר שלוש שנים קיימת בי-ם

קוד מחיר אומנם 62, אבל קוד אזור אמור להיות 31 ולא 1
(בינעירוני) כאשר במקרה זה אין מעברים למרות שם קוד שהינו תיאור קוד בלבד
ובכלל יש בירושלים שני קודים : 62 כפי שבקבלה שלך (מעבר פועל רק באוטובוס) ו-"קוד 2 חיפה י-ם רק במעבר" (י-ם רק = ירושלים רכבת קלה) כאשר המעבר מסיטיפס פועל רק בקוד הזה, באפשרותך לבדוק את האפליה הזאת בכל מתקף אחורי באוטובוס, יש לחצן בחירת קוד מחיר, וברירת המחדל הוא הקוד של רק האוטובוסים.
מצאתי,התופעה הרמאית המרגיזה הזאת כבר שלוש שנים קיימת בי-ם
כמובן שכולם נופלים כי מצמידים בלי לבדוק מה זה עומד לחייב (וכן לנוסע לא ניתן לדעת טרם החיוב האם המכשיר של הנהג מקונפג לקוד מחיר ולקוד האזור הנכון) וברירת המחדל הקוד של רק לאוטובוסים, וכמובן שלבטל (כדי לתקן חיוב) ניתן רק פעולה אחרונה של כל המסוף, כלומר אתה אוכל אותה אם הספיקו לתקף אחריך



 

trilliane

Well-known member
מנהל
"מצמידים בלי לבדוק מה זה עומד לחייב"? ואם נבדוק, יעזור לנו?

מצאתי,התופעה הרמאית המרגיזה הזאת כבר שלוש שנים קיימת בי-ם
כמובן שכולם נופלים כי מצמידים בלי לבדוק מה זה עומד לחייב (וכן לנוסע לא ניתן לדעת טרם החיוב האם המכשיר של הנהג מקונפג לקוד מחיר ולקוד האזור הנכון) וברירת המחדל הקוד של רק לאוטובוסים, וכמובן שלבטל (כדי לתקן חיוב) ניתן רק פעולה אחרונה של כל המסוף, כלומר אתה אוכל אותה אם הספיקו לתקף אחריך
"מצמידים בלי לבדוק מה זה עומד לחייב"? ואם נבדוק, יעזור לנו?
אתה לא באמת מצפה מכל הנוסעים לזכור מספרי קודים, נכון? כשהמכשיר ידבר עברית ברורה, אז אפשר יהיה לטעון שהנוסעים לא בודקים. כל עוד הוא מציג מספרי קודים, אי אפשר לצפות מהנוסעים "לבדוק".
 

arseny92

Well-known member
מנהל
אז עילה לתביעה בנושא נגישות הולידטורים ובכלל למי שיצרו את

"מצמידים בלי לבדוק מה זה עומד לחייב"? ואם נבדוק, יעזור לנו?
אתה לא באמת מצפה מכל הנוסעים לזכור מספרי קודים, נכון? כשהמכשיר ידבר עברית ברורה, אז אפשר יהיה לטעון שהנוסעים לא בודקים. כל עוד הוא מציג מספרי קודים, אי אפשר לצפות מהנוסעים "לבדוק".
אז עילה לתביעה בנושא נגישות הולידטורים ובכלל למי שיצרו את
כפילות הקודים הזאת? כי הכפילות קיימת מאז שהרק"ל החל לקבל ערך צבור (יש תאריך בתמונה למעלה), זה אומר שמשרד התחבורה בכוונה מכניס יותר כסף מנוסעים אם בכוונה או ללא כוונה לא תמיד בוחר בברירת מחדל את החיוב בקוד נכון (בין אם דרך מכשיר נהג או ולידטור) כאשר הנוסע אמור להיות במעבר שעתי, כי נסיעה בקוד אחר מהנסיעה הראשונה שווה נסיעה חדשה
&nbsp
הטעות חוזרת על עצמה באגד כמעט כל פעם בעירוני ירושלים - קו נוסע בהגדרת קוד אזור 1 (בינעירוני, קבלה של תיקוף בהודעה של הגינגי הישראלי מעלה) או 51 (חיפה) או אפילו 255 (ללא מעברים), כלומר שילוט הקו וכל הפרמטרים של הקו מוגדרים בנפרד מקוד מחיר וקוד אזור...
 

trilliane

Well-known member
מנהל
יש מצב, אולי הירושלמים ירצו להרים את הכפפה...

אז עילה לתביעה בנושא נגישות הולידטורים ובכלל למי שיצרו את
כפילות הקודים הזאת? כי הכפילות קיימת מאז שהרק"ל החל לקבל ערך צבור (יש תאריך בתמונה למעלה), זה אומר שמשרד התחבורה בכוונה מכניס יותר כסף מנוסעים אם בכוונה או ללא כוונה לא תמיד בוחר בברירת מחדל את החיוב בקוד נכון (בין אם דרך מכשיר נהג או ולידטור) כאשר הנוסע אמור להיות במעבר שעתי, כי נסיעה בקוד אחר מהנסיעה הראשונה שווה נסיעה חדשה
&nbsp
הטעות חוזרת על עצמה באגד כמעט כל פעם בעירוני ירושלים - קו נוסע בהגדרת קוד אזור 1 (בינעירוני, קבלה של תיקוף בהודעה של הגינגי הישראלי מעלה) או 51 (חיפה) או אפילו 255 (ללא מעברים), כלומר שילוט הקו וכל הפרמטרים של הקו מוגדרים בנפרד מקוד מחיר וקוד אזור...
יש מצב, אולי הירושלמים ירצו להרים את הכפפה...
 
מה שאתה מציין כאן מעניין ואף מקומם

קוד מחיר אומנם 62, אבל קוד אזור אמור להיות 31 ולא 1
(בינעירוני) כאשר במקרה זה אין מעברים למרות שם קוד שהינו תיאור קוד בלבד
ובכלל יש בירושלים שני קודים : 62 כפי שבקבלה שלך (מעבר פועל רק באוטובוס) ו-"קוד 2 חיפה י-ם רק במעבר" (י-ם רק = ירושלים רכבת קלה) כאשר המעבר מסיטיפס פועל רק בקוד הזה, באפשרותך לבדוק את האפליה הזאת בכל מתקף אחורי באוטובוס, יש לחצן בחירת קוד מחיר, וברירת המחדל הוא הקוד של רק האוטובוסים.
מה שאתה מציין כאן מעניין ואף מקומם

כמעט ולא יוצא לי לתקף נסיעה ראשונה בולידטור אחורי באוטובוס אגד, ולכן לא נתקלתי בחיוב הכפול הזה מלבד המקרה הנ"ל שהמכשיר לא היה מכוון לאיזור הנכון.

בכלליות, באוטובוס קל לי לדעת אם חוייבתי שוב כי אני די מקפיד לתקף אצל הנהג, כך שבחיוב חדש יוצאת קבלה.
בתיקוף אחורי באוטובוס אני פחות משתמש כאמור, וברכבת הקלה אני די סומך על המכשירים בתמימות כנראה.
 
למעלה