תביעה נגד נשר, מוניות השירות ירושלים - נתב"ג

Ccyclist

Well-known member
תביעה נגד נשר, מוניות השירות ירושלים - נתב"ג

תביעה נגד נשר, מוניות השירות ירושלים - נתב"ג
http://mynetjerusalem.co.il/mobile/חדשות/תביעת-ענק-נגד-מוניות-נשר-לא-מפעילה-מוקד-טלפוני-לא-עומדת-בתדירות-הנסיעות-לנתב-ג-420867/19

לפי הנאמר נשר אינה עומדת לא בתנאי הרישיון ולא בפרסומיה שלה.

נשר היא מונופול ברמת המחיר שלה בשעות מוקדמות ומאוחרות וכן בשבתות וחגים. המוניות כוללות אזור גדול למזוודות וציוד והן מציעות איסוף מבתי הלקוחות דרך סיבוב איסוף בירושלים ומשם הישר לנתב"ג. לפני קו 485 וקו הרכבת נתב"ג ירושלים שנפתחו בשנים האחרונות נשר היתה הקישור הכמעט תח"צי היחיד בין ירושלים ונתב"ג וככזו נסעתי בה פעמים רבות במהלך השנים. לפני כמה חודשים התפרסמה כתבה על תיירת שהזמינה מונית נשר לנתב"ג ממקום שהותה באזור מחנה יהודה ונתקעה ללא מענה טלפוני וללא מונית. לפי התביעה מדובר בבעיה שיטתית.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
יו אני כל כך שמח שהם אוכלים חרא עכשיו עם פתיחת קו הרכבת

תביעה נגד נשר, מוניות השירות ירושלים - נתב"ג
http://mynetjerusalem.co.il/mobile/חדשות/תביעת-ענק-נגד-מוניות-נשר-לא-מפעילה-מוקד-טלפוני-לא-עומדת-בתדירות-הנסיעות-לנתב-ג-420867/19

לפי הנאמר נשר אינה עומדת לא בתנאי הרישיון ולא בפרסומיה שלה.

נשר היא מונופול ברמת המחיר שלה בשעות מוקדמות ומאוחרות וכן בשבתות וחגים. המוניות כוללות אזור גדול למזוודות וציוד והן מציעות איסוף מבתי הלקוחות דרך סיבוב איסוף בירושלים ומשם הישר לנתב"ג. לפני קו 485 וקו הרכבת נתב"ג ירושלים שנפתחו בשנים האחרונות נשר היתה הקישור הכמעט תח"צי היחיד בין ירושלים ונתב"ג וככזו נסעתי בה פעמים רבות במהלך השנים. לפני כמה חודשים התפרסמה כתבה על תיירת שהזמינה מונית נשר לנתב"ג ממקום שהותה באזור מחנה יהודה ונתקעה ללא מענה טלפוני וללא מונית. לפי התביעה מדובר בבעיה שיטתית.
יו אני כל כך שמח שהם אוכלים חרא עכשיו עם פתיחת קו הרכבת
הלוואי והחברה הזו תפשוט רגל.
שרות תת רמה עם נהגים ערסים תת רמה שחושבים שהנוסעים עובדים אצלם וחייבים להם משהו.

אה ו... היי. שנים שלא ביקרתי. סתם קפצתי לביקור, לראות אם אתם עוד פה.
 

846

Active member
ברוך השב, כבוד הרב!

יו אני כל כך שמח שהם אוכלים חרא עכשיו עם פתיחת קו הרכבת
הלוואי והחברה הזו תפשוט רגל.
שרות תת רמה עם נהגים ערסים תת רמה שחושבים שהנוסעים עובדים אצלם וחייבים להם משהו.

אה ו... היי. שנים שלא ביקרתי. סתם קפצתי לביקור, לראות אם אתם עוד פה.
ברוך השב, כבוד הרב!
 

arseny92

Well-known member
מנהל
כן כן, אנו עוד פה. ברוך השב


יו אני כל כך שמח שהם אוכלים חרא עכשיו עם פתיחת קו הרכבת
הלוואי והחברה הזו תפשוט רגל.
שרות תת רמה עם נהגים ערסים תת רמה שחושבים שהנוסעים עובדים אצלם וחייבים להם משהו.

אה ו... היי. שנים שלא ביקרתי. סתם קפצתי לביקור, לראות אם אתם עוד פה.
כן כן, אנו עוד פה. ברוך השב
 

Ccyclist

Well-known member
ברוך השב

יו אני כל כך שמח שהם אוכלים חרא עכשיו עם פתיחת קו הרכבת
הלוואי והחברה הזו תפשוט רגל.
שרות תת רמה עם נהגים ערסים תת רמה שחושבים שהנוסעים עובדים אצלם וחייבים להם משהו.

אה ו... היי. שנים שלא ביקרתי. סתם קפצתי לביקור, לראות אם אתם עוד פה.
ברוך השב
 
אכן שירות גרוע, מנתב"ג עוד יחסית נוח אם יש נוסעים

תביעה נגד נשר, מוניות השירות ירושלים - נתב"ג
http://mynetjerusalem.co.il/mobile/חדשות/תביעת-ענק-נגד-מוניות-נשר-לא-מפעילה-מוקד-טלפוני-לא-עומדת-בתדירות-הנסיעות-לנתב-ג-420867/19

לפי הנאמר נשר אינה עומדת לא בתנאי הרישיון ולא בפרסומיה שלה.

נשר היא מונופול ברמת המחיר שלה בשעות מוקדמות ומאוחרות וכן בשבתות וחגים. המוניות כוללות אזור גדול למזוודות וציוד והן מציעות איסוף מבתי הלקוחות דרך סיבוב איסוף בירושלים ומשם הישר לנתב"ג. לפני קו 485 וקו הרכבת נתב"ג ירושלים שנפתחו בשנים האחרונות נשר היתה הקישור הכמעט תח"צי היחיד בין ירושלים ונתב"ג וככזו נסעתי בה פעמים רבות במהלך השנים. לפני כמה חודשים התפרסמה כתבה על תיירת שהזמינה מונית נשר לנתב"ג ממקום שהותה באזור מחנה יהודה ונתקעה ללא מענה טלפוני וללא מונית. לפי התביעה מדובר בבעיה שיטתית.
אכן שירות גרוע, מנתב"ג עוד יחסית נוח אם יש נוסעים
כמתקשרים אליהם לאיסוף הם לא עונים, פעם נסעתי באוטובוס וחיכיתי 5 שעות בנמל כי מוניות נשר לא ענו לי. גם לעוד נוסעים זה קרה.
הפעלת 485 והרכבת לא שיפרו את השירות.
 

נוסע23

New member
ללא ספק שירות גרוע, חבל שמשרד התחבורה לא מתערב מיוזמתו

תביעה נגד נשר, מוניות השירות ירושלים - נתב"ג
http://mynetjerusalem.co.il/mobile/חדשות/תביעת-ענק-נגד-מוניות-נשר-לא-מפעילה-מוקד-טלפוני-לא-עומדת-בתדירות-הנסיעות-לנתב-ג-420867/19

לפי הנאמר נשר אינה עומדת לא בתנאי הרישיון ולא בפרסומיה שלה.

נשר היא מונופול ברמת המחיר שלה בשעות מוקדמות ומאוחרות וכן בשבתות וחגים. המוניות כוללות אזור גדול למזוודות וציוד והן מציעות איסוף מבתי הלקוחות דרך סיבוב איסוף בירושלים ומשם הישר לנתב"ג. לפני קו 485 וקו הרכבת נתב"ג ירושלים שנפתחו בשנים האחרונות נשר היתה הקישור הכמעט תח"צי היחיד בין ירושלים ונתב"ג וככזו נסעתי בה פעמים רבות במהלך השנים. לפני כמה חודשים התפרסמה כתבה על תיירת שהזמינה מונית נשר לנתב"ג ממקום שהותה באזור מחנה יהודה ונתקעה ללא מענה טלפוני וללא מונית. לפי התביעה מדובר בבעיה שיטתית.
ללא ספק שירות גרוע, חבל שמשרד התחבורה לא מתערב מיוזמתו
אני מבין שהם אמורים לצאת מנתב״ג לאחר זמן מסוים גם אם המונית לא מלאה, אבל אני לא חושב שאוכפים את זה. המצב כרגע הוא שלמי שנוחת בסופ״ש אין אפשרות לקחת שירות מיניבוס לירושלים שיוצא בשעות ידועות ובמחירים סבירים. כנ״ל כמובן גם כשמדובר בנסיעה מירושלים לנתב״ג.
 
הפתרון היחיד הוא רכבת בשבת.

תביעה נגד נשר, מוניות השירות ירושלים - נתב"ג
http://mynetjerusalem.co.il/mobile/חדשות/תביעת-ענק-נגד-מוניות-נשר-לא-מפעילה-מוקד-טלפוני-לא-עומדת-בתדירות-הנסיעות-לנתב-ג-420867/19

לפי הנאמר נשר אינה עומדת לא בתנאי הרישיון ולא בפרסומיה שלה.

נשר היא מונופול ברמת המחיר שלה בשעות מוקדמות ומאוחרות וכן בשבתות וחגים. המוניות כוללות אזור גדול למזוודות וציוד והן מציעות איסוף מבתי הלקוחות דרך סיבוב איסוף בירושלים ומשם הישר לנתב"ג. לפני קו 485 וקו הרכבת נתב"ג ירושלים שנפתחו בשנים האחרונות נשר היתה הקישור הכמעט תח"צי היחיד בין ירושלים ונתב"ג וככזו נסעתי בה פעמים רבות במהלך השנים. לפני כמה חודשים התפרסמה כתבה על תיירת שהזמינה מונית נשר לנתב"ג ממקום שהותה באזור מחנה יהודה ונתקעה ללא מענה טלפוני וללא מונית. לפי התביעה מדובר בבעיה שיטתית.
הפתרון היחיד הוא רכבת בשבת.
 

Ccyclist

Well-known member
אם הרכבת תפסיק לשמור בוקר וערב חול

הפתרון היחיד הוא רכבת בשבת.
אם הרכבת תפסיק לשמור בוקר וערב חול
אני רוצה לדעת איזו מסורת יהודית "מחלל" מי שנוחת אחרי 21:00 או מי שממריא לפני 8:00 ביום חול.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אתה מתכוון לירושלים? כי קו נהרייה–נתב"ג פועל 24 (בעיקרון...)

אם הרכבת תפסיק לשמור בוקר וערב חול
אני רוצה לדעת איזו מסורת יהודית "מחלל" מי שנוחת אחרי 21:00 או מי שממריא לפני 8:00 ביום חול.
אתה מתכוון לירושלים? כי קו נהרייה–נתב"ג פועל 24 (בעיקרון...)
(מעשית הוא מושבת הרבה בלילות ובימי שישי בגלל עבודות החשמול וכיו"ב).
 

Ccyclist

Well-known member
השירשור עוסק במוניות נשר לירושלים.

אתה מתכוון לירושלים? כי קו נהרייה–נתב"ג פועל 24 (בעיקרון...)
(מעשית הוא מושבת הרבה בלילות ובימי שישי בגלל עבודות החשמול וכיו"ב).
השירשור עוסק במוניות נשר לירושלים.
 
יש לו קו 485, וכידוע לך יש עוד עבודות על הרכבת

אם הרכבת תפסיק לשמור בוקר וערב חול
אני רוצה לדעת איזו מסורת יהודית "מחלל" מי שנוחת אחרי 21:00 או מי שממריא לפני 8:00 ביום חול.
יש לו קו 485, וכידוע לך יש עוד עבודות על הרכבת
בהחלט בזמני עבודות, או בשעות שפל אפשר לנסוע באוטובוס, גם הוא לא בד"כ לא מלא.
 

Ccyclist

Well-known member
לצערי קו שמכפיל זמני המתנה ונסיעה.

יש לו קו 485, וכידוע לך יש עוד עבודות על הרכבת
בהחלט בזמני עבודות, או בשעות שפל אפשר לנסוע באוטובוס, גם הוא לא בד"כ לא מלא.
לצערי קו שמכפיל זמני המתנה ונסיעה.
התדירות שעתית והנסיעה אורכת כשעה. אם הרכבת היתה פועלת באותן השעות אז נוסע שנוחת ב22:00 היה יכול להיות בעיר ב 23:00 במקום טיפה לפני חצות כפי שקרה לי עם קו 485. במזל הצלחתי לעלות על הרק"ל האחרון מהתחנה המרכזית (תיכננתי לפי גוגל והערכתי שאצטרך לעלות על קו 31 האחרון טיפה אחרי חצות).
&nbsp
כל האפקט המדהים של הרכבת שנתב"ג נמצא רק 24 דקות מירושלים נמחק לחלוטין עם האוטובוס.
&nbsp
באשר לעבודות תחזוקה: ברשת הבריטית כל כמה חודשים "מגרילים" דווקא את התחנה שלך או קטע מהקו שלך לעבודות תחזוקה בסופ"ש. אני רגיל לכך שצריך להתעדכן (נוסעים תדירים רואים את השילוט בתחנות מראש, נוסעים פחות תדירים יכולים להתעדכן באתרי המפעילות השונות). זו אחת הסיבות שמבחינתי חיבור עתידי ממלחה ל A1 צריך להוביל לביצוע אחת מחלופות ה G כדי שיהיה חיבור רכבתי מהיר ואמין בין ירושלים לתל אביב גם בעת עבודות תשתית על A1.
 
נוסע שטס 4 שעות חיכה עוד שעתיים בשדה התעופה ומפריע לו

לצערי קו שמכפיל זמני המתנה ונסיעה.
התדירות שעתית והנסיעה אורכת כשעה. אם הרכבת היתה פועלת באותן השעות אז נוסע שנוחת ב22:00 היה יכול להיות בעיר ב 23:00 במקום טיפה לפני חצות כפי שקרה לי עם קו 485. במזל הצלחתי לעלות על הרק"ל האחרון מהתחנה המרכזית (תיכננתי לפי גוגל והערכתי שאצטרך לעלות על קו 31 האחרון טיפה אחרי חצות).
&nbsp
כל האפקט המדהים של הרכבת שנתב"ג נמצא רק 24 דקות מירושלים נמחק לחלוטין עם האוטובוס.
&nbsp
באשר לעבודות תחזוקה: ברשת הבריטית כל כמה חודשים "מגרילים" דווקא את התחנה שלך או קטע מהקו שלך לעבודות תחזוקה בסופ"ש. אני רגיל לכך שצריך להתעדכן (נוסעים תדירים רואים את השילוט בתחנות מראש, נוסעים פחות תדירים יכולים להתעדכן באתרי המפעילות השונות). זו אחת הסיבות שמבחינתי חיבור עתידי ממלחה ל A1 צריך להוביל לביצוע אחת מחלופות ה G כדי שיהיה חיבור רכבתי מהיר ואמין בין ירושלים לתל אביב גם בעת עבודות תשתית על A1.
נוסע שטס 4 שעות חיכה עוד שעתיים בשדה התעופה ומפריע לו
20-30 דקות של עיכוב, (אל תשכח של485 יש עוד כמה תחנות לפיזור נוח, ולא צריך 5 דקות לצאת מהאומה) שיקח מונית.
נראה לי שזאת בעייה של ישראלים וכאלו שנוסעים תדירות, לא של תיירים.
 

Ccyclist

Well-known member
יש הבדל גדול בין מה שיש ב 23:00 וחצות.

נוסע שטס 4 שעות חיכה עוד שעתיים בשדה התעופה ומפריע לו
20-30 דקות של עיכוב, (אל תשכח של485 יש עוד כמה תחנות לפיזור נוח, ולא צריך 5 דקות לצאת מהאומה) שיקח מונית.
נראה לי שזאת בעייה של ישראלים וכאלו שנוסעים תדירות, לא של תיירים.
יש הבדל גדול בין מה שיש ב 23:00 וחצות.
זו שעה שלמה שמערכת התח"צ העירונית פעילה, מסחר מסויים עדיין פעיל (טיסה מודרנית עם מטען יד בלבד תלוייה בהצטיידות ביעד) ואפשר לצאת לבתי אוכל מקומיים בשעת הפעילות האחרונה של מרכז העיר או השוק.
&nbsp
לא בוחרים טיסה לפי שעת נחיתה אלא לפי תאריכים ומחיר, אולי גם לפי שעת המראה אם יש מבחר.
&nbsp
במצב הנוכחי נוסע שנוחת ב 22:00 יפסיד את 485 של אותה השעה, יסע ב 485 של 23:00 ויגיע לירושלים בחצות בקירוב.
&nbsp
מנסיוני סביר לחלוטין לצפות שרכבות לשדות תעופה יפעלו עד חצות בתדירות חצי שעתית. אם זה היה הדפוס של הרכבת אז רכבת 22:30 היתה מגיעה לירושלים ב 22:55, 23:00 ב 23:25 וכן הלאה עד הרכבת של חצות. אותו הנוסע היה מקדים לירושלים בשעה שלמה שההבדל בינה לשעה שאחריה הוא ההבדל בין ערב ללילה.
&nbsp
אם נשר זוכה לכל ה"שבחים" שבשירשור כולל ממנהל פורום לשעבר אז מוניות זה לא בדיוק אלטרנטיבה לתח"צ סדירה.
 

Ccyclist

Well-known member
ההידרדרות מצערת. היה לרעיון פוטנציאל שיתופי.

תביעה נגד נשר, מוניות השירות ירושלים - נתב"ג
http://mynetjerusalem.co.il/mobile/חדשות/תביעת-ענק-נגד-מוניות-נשר-לא-מפעילה-מוקד-טלפוני-לא-עומדת-בתדירות-הנסיעות-לנתב-ג-420867/19

לפי הנאמר נשר אינה עומדת לא בתנאי הרישיון ולא בפרסומיה שלה.

נשר היא מונופול ברמת המחיר שלה בשעות מוקדמות ומאוחרות וכן בשבתות וחגים. המוניות כוללות אזור גדול למזוודות וציוד והן מציעות איסוף מבתי הלקוחות דרך סיבוב איסוף בירושלים ומשם הישר לנתב"ג. לפני קו 485 וקו הרכבת נתב"ג ירושלים שנפתחו בשנים האחרונות נשר היתה הקישור הכמעט תח"צי היחיד בין ירושלים ונתב"ג וככזו נסעתי בה פעמים רבות במהלך השנים. לפני כמה חודשים התפרסמה כתבה על תיירת שהזמינה מונית נשר לנתב"ג ממקום שהותה באזור מחנה יהודה ונתקעה ללא מענה טלפוני וללא מונית. לפי התביעה מדובר בבעיה שיטתית.
ההידרדרות מצערת. היה לרעיון פוטנציאל שיתופי.
אני זוכר חברה אמינה בשנות השמונים והתשעים מהסוג שמשפחה עם ילדים יכולה לצאת לקראת ההסעה ב5 בבוקר ולהמריא ב 8 או 9. כשהתחלתי לנסוע איתם עדיין היו להם מרצדסים ארוכים, אני חושב שרק באמצע שנות ה 90 הם החליפו לטרנזיטים.הפעם האחרונה שנסעתי איתם היתה מנתב"ג ב2006 בערך והנהג עקף בשוליים בשער הגיא וביצע איזה מעקף חוקי למחצה דרך מוצא.
&nbsp
רעיון איסוף הנוסעים קדם בעשרות שנים לרעיון הנסיעה השיתופית המודרני וחבל שברבע המאה האחרונה אף תחנת מוניות ישראלית קיימת לא השתדרגה למערכת רבת נוסעים על פי דרישה (באבל שומרת שישי ושבת ולכן אי אפשר להשוות אותה למוניות) . על פניו הנכונות הישראלית לחלוק מונית, היכולת להגיע מדלת לדלת, המחיר הנמוך פר נוסע והתקדמות הטכנולוגיה היו צריכים להגיע מזמן למציאות של מוניות שירות על פי דרישה במחיר קרוב למחירי התח"צ.
&nbsp
רכבות ואוטובוסים (בשעות הפעילות) הם פתרון מצויין ליחידים וזוגות, אך כשמדובר בקבוצה גדולה עם כבודה יש נישה למוניות מדלת לדלת. לפני כמה שנים קרובים מאנגליה שבאו לבקר בתל אביב שאלו אותי "Is the Sherut still working" ("האם ה-שירות עדיין קיים") בחשש מסויים שאולי האמצעי הזה עבר מהעולם (אם נזכרים במוניות השירות הישנות בת"א עם הדלת שנפתחה במוט ממושב הנהג מבינים למה) והם שמחו מאד לשמוע שאפשר עדיין להגיע מנתב"ג למלון בת"א עם הילדים וכל המזוודות בפחות מעלות המונית לגאטוויק. כמובן שהסברתי להם שיש רכבת לאיילון, אבל אמצעי שצריך לקחת ממנו אוטובוס משלים למלונות לא קסם להם ובגלל שהם שהו במלון ליד גן קלור הייתי צריך גם להזהיר אותם מאזור התחנה המרכזית.
&nbsp
&nbsp
 
הם גם התחמקו מלתת את המחיר המוזל

תביעה נגד נשר, מוניות השירות ירושלים - נתב"ג
http://mynetjerusalem.co.il/mobile/חדשות/תביעת-ענק-נגד-מוניות-נשר-לא-מפעילה-מוקד-טלפוני-לא-עומדת-בתדירות-הנסיעות-לנתב-ג-420867/19

לפי הנאמר נשר אינה עומדת לא בתנאי הרישיון ולא בפרסומיה שלה.

נשר היא מונופול ברמת המחיר שלה בשעות מוקדמות ומאוחרות וכן בשבתות וחגים. המוניות כוללות אזור גדול למזוודות וציוד והן מציעות איסוף מבתי הלקוחות דרך סיבוב איסוף בירושלים ומשם הישר לנתב"ג. לפני קו 485 וקו הרכבת נתב"ג ירושלים שנפתחו בשנים האחרונות נשר היתה הקישור הכמעט תח"צי היחיד בין ירושלים ונתב"ג וככזו נסעתי בה פעמים רבות במהלך השנים. לפני כמה חודשים התפרסמה כתבה על תיירת שהזמינה מונית נשר לנתב"ג ממקום שהותה באזור מחנה יהודה ונתקעה ללא מענה טלפוני וללא מונית. לפי התביעה מדובר בבעיה שיטתית.
הם גם התחמקו מלתת את המחיר המוזל
בהתאם לחוק ולתנאי הרשיון שלהם.
&nbsp
פעם הסדרן אף הוריד אותנו מרכב כמעט מלא לאחר שאמרנו שאנחנו יורדים בכניסה לעיר (והמחיר זול יותר), וטענתו היתה שזה לא משתלם לנהג...
&nbsp
מצטער שלא תבעתי אותם, אך עדיין לא מאוחר.
&nbsp
 
למעלה