הרכבת החשמלית סימנס החדשה של רכבת ישראל בנסיעת מבחן ראשונה

arseny92

Well-known member
מנהל
הרכבת החשמלית סימנס החדשה של רכבת ישראל בנסיעת מבחן ראשונה

הרכבת החשמלית סימנס החדשה של רכבת ישראל בנסיעת מבחן ראשונה
https://www.facebook.com/373566349461843/videos/2751718991552534/

הודעת דוברות "רכבת ישראל"
סרטונים ותמונות (גם בתגובות לפוסט) באדיבות "רכבת ישראל"

"צפו: היסטוריה על הפסים - הרכבת החשמלית החדשה של רכבת ישראל בנסיעת מבחן ראשונה
בתוך כך ממשיכה רכבת ישראל בהאצת פרויקט החישמול במטרה לאפשר הכנסת הרכבות החשמליות החדשות לשירות באופן מיטבי

לצד ההתקדמות המשמעותית בהאצת פרויקט החישמול אל תחנות ת"א השלום וסבידור, וכן אל התוואי הצפוני מתחנות אלה, נרשמה בימים האחרונים היסטוריה נוספת בפרויקט, עם ביצועה של נסיעת מבחן ראשונה של הרכבות החשמליות החדשות של רכבת ישראל, במפעל סימנס שבקרפלד (Krefeld), גרמניה.

הקרונועים החשמליים (קרונות בהנעה עצמית ללא קטר) החדשים אשר יהוו תוספת של 37 אחוזים למצבת הקרונות של הרכבת, ויוסיפו 1,700 מקומות ישיבה. כל רכבת תורכב מ-4 עד 14 קרונות בהנעה עצמית חשמלית, ללא צורך בקטר.

הקרונועים החדשים יפעלו בקו המהיר לירושלים, וכן בקווים הנוספים שיעברו הסבה לחשמל בעתיד הקרוב. הם יתווספו לצי הרכבות החשמליות שכולל גם את הקטרים החשמליים החדשים והקרונות הדו-קומתיים המוכרים אשר הוסבו לחישמול על ידי רכבת ישראל.

לקרונועים החשמליים הספק של עד 8,046 כוחות סוס (6,000 קילוואט), ומשולבות בהם מערכות טכנולוגיות מתקדמות, אשר יאפשרו שירות משודרג לנוסעים, לצד בטיחות מתקדמת.

בין היתר, משולבת בהם מערכת אוטומטית המאפשרת תמונה בזמן אמת של מספר הנוסעים ברכבת; מערכת מידע חכמה לנוסע, המחוברת לפיקוד הרכבות הארצי ול-GPS, ומציגה את מסלול התקדמות הרכבת והתחנות בדרך; ומערכת דיאגנוסטיקה חכמה המנטרת את מצב התחזוקה של הרכבת ומאפשרת גילוי ותיקון תקלות בזמן אמת.

הקרונועים החשמליים הראשונים צפויים להגיע לישראל בסוף שנת 2020, ולאחר מספר חודשים של בדיקות וניסויים, צפויים להיכנס לשירות במהלך שנת 2021."
 

Ccyclist

Well-known member
ברכות, קרונועים עדיפים מקטר.

הרכבת החשמלית סימנס החדשה של רכבת ישראל בנסיעת מבחן ראשונה
https://www.facebook.com/373566349461843/videos/2751718991552534/

הודעת דוברות "רכבת ישראל"
סרטונים ותמונות (גם בתגובות לפוסט) באדיבות "רכבת ישראל"

"צפו: היסטוריה על הפסים - הרכבת החשמלית החדשה של רכבת ישראל בנסיעת מבחן ראשונה
בתוך כך ממשיכה רכבת ישראל בהאצת פרויקט החישמול במטרה לאפשר הכנסת הרכבות החשמליות החדשות לשירות באופן מיטבי

לצד ההתקדמות המשמעותית בהאצת פרויקט החישמול אל תחנות ת"א השלום וסבידור, וכן אל התוואי הצפוני מתחנות אלה, נרשמה בימים האחרונים היסטוריה נוספת בפרויקט, עם ביצועה של נסיעת מבחן ראשונה של הרכבות החשמליות החדשות של רכבת ישראל, במפעל סימנס שבקרפלד (Krefeld), גרמניה.

הקרונועים החשמליים (קרונות בהנעה עצמית ללא קטר) החדשים אשר יהוו תוספת של 37 אחוזים למצבת הקרונות של הרכבת, ויוסיפו 1,700 מקומות ישיבה. כל רכבת תורכב מ-4 עד 14 קרונות בהנעה עצמית חשמלית, ללא צורך בקטר.

הקרונועים החדשים יפעלו בקו המהיר לירושלים, וכן בקווים הנוספים שיעברו הסבה לחשמל בעתיד הקרוב. הם יתווספו לצי הרכבות החשמליות שכולל גם את הקטרים החשמליים החדשים והקרונות הדו-קומתיים המוכרים אשר הוסבו לחישמול על ידי רכבת ישראל.

לקרונועים החשמליים הספק של עד 8,046 כוחות סוס (6,000 קילוואט), ומשולבות בהם מערכות טכנולוגיות מתקדמות, אשר יאפשרו שירות משודרג לנוסעים, לצד בטיחות מתקדמת.

בין היתר, משולבת בהם מערכת אוטומטית המאפשרת תמונה בזמן אמת של מספר הנוסעים ברכבת; מערכת מידע חכמה לנוסע, המחוברת לפיקוד הרכבות הארצי ול-GPS, ומציגה את מסלול התקדמות הרכבת והתחנות בדרך; ומערכת דיאגנוסטיקה חכמה המנטרת את מצב התחזוקה של הרכבת ומאפשרת גילוי ותיקון תקלות בזמן אמת.

הקרונועים החשמליים הראשונים צפויים להגיע לישראל בסוף שנת 2020, ולאחר מספר חודשים של בדיקות וניסויים, צפויים להיכנס לשירות במהלך שנת 2021."
ברכות, קרונועים עדיפים מקטר.
אמנם נסעתי על רכבות עם קטרים חשמליים בשוויץ, אבל באנגליה רוב הרכבות בקווים הפרבריים הם קרונועים חשמליים, דבר שמאפשר לנוסעים לנצל את כל אורך הרכבת.
 

sweetums

New member
בראיון עם מנכ"לי סימנס בישראל דובר על מרץ 21 לקרונות ראשונים

הרכבת החשמלית סימנס החדשה של רכבת ישראל בנסיעת מבחן ראשונה
https://www.facebook.com/373566349461843/videos/2751718991552534/

הודעת דוברות "רכבת ישראל"
סרטונים ותמונות (גם בתגובות לפוסט) באדיבות "רכבת ישראל"

"צפו: היסטוריה על הפסים - הרכבת החשמלית החדשה של רכבת ישראל בנסיעת מבחן ראשונה
בתוך כך ממשיכה רכבת ישראל בהאצת פרויקט החישמול במטרה לאפשר הכנסת הרכבות החשמליות החדשות לשירות באופן מיטבי

לצד ההתקדמות המשמעותית בהאצת פרויקט החישמול אל תחנות ת"א השלום וסבידור, וכן אל התוואי הצפוני מתחנות אלה, נרשמה בימים האחרונים היסטוריה נוספת בפרויקט, עם ביצועה של נסיעת מבחן ראשונה של הרכבות החשמליות החדשות של רכבת ישראל, במפעל סימנס שבקרפלד (Krefeld), גרמניה.

הקרונועים החשמליים (קרונות בהנעה עצמית ללא קטר) החדשים אשר יהוו תוספת של 37 אחוזים למצבת הקרונות של הרכבת, ויוסיפו 1,700 מקומות ישיבה. כל רכבת תורכב מ-4 עד 14 קרונות בהנעה עצמית חשמלית, ללא צורך בקטר.

הקרונועים החדשים יפעלו בקו המהיר לירושלים, וכן בקווים הנוספים שיעברו הסבה לחשמל בעתיד הקרוב. הם יתווספו לצי הרכבות החשמליות שכולל גם את הקטרים החשמליים החדשים והקרונות הדו-קומתיים המוכרים אשר הוסבו לחישמול על ידי רכבת ישראל.

לקרונועים החשמליים הספק של עד 8,046 כוחות סוס (6,000 קילוואט), ומשולבות בהם מערכות טכנולוגיות מתקדמות, אשר יאפשרו שירות משודרג לנוסעים, לצד בטיחות מתקדמת.

בין היתר, משולבת בהם מערכת אוטומטית המאפשרת תמונה בזמן אמת של מספר הנוסעים ברכבת; מערכת מידע חכמה לנוסע, המחוברת לפיקוד הרכבות הארצי ול-GPS, ומציגה את מסלול התקדמות הרכבת והתחנות בדרך; ומערכת דיאגנוסטיקה חכמה המנטרת את מצב התחזוקה של הרכבת ומאפשרת גילוי ותיקון תקלות בזמן אמת.

הקרונועים החשמליים הראשונים צפויים להגיע לישראל בסוף שנת 2020, ולאחר מספר חודשים של בדיקות וניסויים, צפויים להיכנס לשירות במהלך שנת 2021."
בראיון עם מנכ"לי סימנס בישראל דובר על מרץ 21 לקרונות ראשונים
https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3775164,00.html

ולמי שהכליל על קצב החשמול של החברות האירופאיות:"
"הגשנו הצעה לסייע. בזמן שעשו 60 ק"מ חשמל תל אביב—ירושלים, עשינו בדנמרק 280 ק"מ. המנכ"לית שלנו סיפרה את זה ליו"ר הרכבת, והלסת שלו נפלה. ככל שיצטרכו, נבוא".
 

Bus Nerd

Active member
מתי כבר מעיפים את SEMI לכל הרוחות?

בראיון עם מנכ"לי סימנס בישראל דובר על מרץ 21 לקרונות ראשונים
https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3775164,00.html

ולמי שהכליל על קצב החשמול של החברות האירופאיות:"
"הגשנו הצעה לסייע. בזמן שעשו 60 ק"מ חשמל תל אביב—ירושלים, עשינו בדנמרק 280 ק"מ. המנכ"לית שלנו סיפרה את זה ליו"ר הרכבת, והלסת שלו נפלה. ככל שיצטרכו, נבוא".
מתי כבר מעיפים את SEMI לכל הרוחות?
צריך או לקחת את אלסטום (מקום שני במכרז שבו SEMI זכתה) או להגיד לSEMI להתראות ולהוציא מכרז חדש, ככה שSEMI ימשיכו לחשמל עד הרצליה בזמן שהמכרז בתהליכים ואחר כך ייכנס זוכה אחר. במכרז החדש צריך לתת משקל גבוה יותר לאיכות וניסיון בפרויקטים גדולים, כדי שיבואו חברות חזקות כמו סימנס ואלסטום ולא נוכלים כמו SEMI
 
למעלה