מתברר שרכבת ישראל השביתה את ה-WiFi בקרונות ובתחנות

trilliane

Well-known member
מנהל
מתברר שרכבת ישראל השביתה את ה-WiFi בקרונות ובתחנות

מתברר שרכבת ישראל השביתה את ה-WiFi בקרונות ובתחנות
ב"תוכנית חיסכון" נרעשו מאוד, אבל זו באמת לא מציאה גדולה... גם ככה לא השתמשתי בו כי הוא בקושי עבד. ברכבת צודקים שכיום חבילות הגלישה הסלולריות גדולות וזולות, ונראה לי סביר שלא ישקיעו בזה, שיתמקדו במה שחשוב (ועם הגלישה נסתדר).
 

Ccyclist

Well-known member
זה אינטרנט סלולרי על WiFi אבל טוב כגיבוי

מתברר שרכבת ישראל השביתה את ה-WiFi בקרונות ובתחנות
ב"תוכנית חיסכון" נרעשו מאוד, אבל זו באמת לא מציאה גדולה... גם ככה לא השתמשתי בו כי הוא בקושי עבד. ברכבת צודקים שכיום חבילות הגלישה הסלולריות גדולות וזולות, ונראה לי סביר שלא ישקיעו בזה, שיתמקדו במה שחשוב (ועם הגלישה נסתדר).
זה אינטרנט סלולרי על WiFi אבל טוב כגיבוי
אין לאמצעי התחבורה השונים חיבור קסם לרשת שאינו סלולרי. אם יש חיבור אינטרנט סלולרי פרטי זה עדיף אבל יש מצבים כמו תייר שרק הגיע לארץ ולא קנה סים מקומי בחנות עצמאית או נוסע עם טאבלט ללא סים שתלויים בחיבורי WiFi ציבוריים.
&nbsp
אישית ביוני 2018 השתמשתי בWiFi הציבורי בנתב"ג וברכבת כדי להיות בקשר אחרי ההגעה ובזמן הנסיעה. היתרון למי שמגיע לארץ ללא סים מקומי הוא שאפשר לתאם הקפצה או לבדוק תחבורה משלימה בזמן הנסיעה ברכבת מנתב"ג. השבתת החיבור ברכבת קוטעת את הקישוריות ביציאה מנתב"ג.
&nbsp
מאז ביטול דמי הנדידה בתוך אירופה הטריק של החברות האירופאיות הוא "להציע" מחוץ לאיחוד חבילה יומית מתגלגלת, כ 5£/€ ליום לכל תקופת הביקור. בהשוואה לסים מקומי החבילה משתלמת אולי למי שמבקר בארץ ל3-4 ימים ולא יבצע שיחות מקומיות. אי אפשר להשתמש בחיבור הזר לכמה דקות ולשכוח ממנו כי חייבים לאשר את החבילה שתקפה לכל ימי הביקור.
&nbsp
אם השאלה היתה על יצירת WiFi ברכבת היה אפשר לשאול מדוע צריך לתת שירות חדש, אבל השאלה היא על הפסקת שירות קיים שיש לו מקבילות במקומות אחרים ויש מי שתלויים בו.
&nbsp
&nbsp
 
יש עמדת מודיעין למידע על תח"ץ, וטלפון בשקל לתיאומים

זה אינטרנט סלולרי על WiFi אבל טוב כגיבוי
אין לאמצעי התחבורה השונים חיבור קסם לרשת שאינו סלולרי. אם יש חיבור אינטרנט סלולרי פרטי זה עדיף אבל יש מצבים כמו תייר שרק הגיע לארץ ולא קנה סים מקומי בחנות עצמאית או נוסע עם טאבלט ללא סים שתלויים בחיבורי WiFi ציבוריים.
&nbsp
אישית ביוני 2018 השתמשתי בWiFi הציבורי בנתב"ג וברכבת כדי להיות בקשר אחרי ההגעה ובזמן הנסיעה. היתרון למי שמגיע לארץ ללא סים מקומי הוא שאפשר לתאם הקפצה או לבדוק תחבורה משלימה בזמן הנסיעה ברכבת מנתב"ג. השבתת החיבור ברכבת קוטעת את הקישוריות ביציאה מנתב"ג.
&nbsp
מאז ביטול דמי הנדידה בתוך אירופה הטריק של החברות האירופאיות הוא "להציע" מחוץ לאיחוד חבילה יומית מתגלגלת, כ 5£/€ ליום לכל תקופת הביקור. בהשוואה לסים מקומי החבילה משתלמת אולי למי שמבקר בארץ ל3-4 ימים ולא יבצע שיחות מקומיות. אי אפשר להשתמש בחיבור הזר לכמה דקות ולשכוח ממנו כי חייבים לאשר את החבילה שתקפה לכל ימי הביקור.
&nbsp
אם השאלה היתה על יצירת WiFi ברכבת היה אפשר לשאול מדוע צריך לתת שירות חדש, אבל השאלה היא על הפסקת שירות קיים שיש לו מקבילות במקומות אחרים ויש מי שתלויים בו.
&nbsp
&nbsp
יש עמדת מודיעין למידע על תח"ץ, וטלפון בשקל לתיאומים
האינטרנט בנתבג רק הופך את התהליך ליותר נוח.
 

Ccyclist

Well-known member
לפני הסים המקומי זה הרבה יותר משקל

יש עמדת מודיעין למידע על תח"ץ, וטלפון בשקל לתיאומים
האינטרנט בנתבג רק הופך את התהליך ליותר נוח.
לפני הסים המקומי זה הרבה יותר משקל
המידע מנתב"ג יכול להשתנות לפני שיורדים בתחנת היעד, בין אם האיחור הוא באשמת הרכבת (ואז יתכן שצריך לעדכן את ההקפצה אם ישנה) או האוטובוס המשלים.
&nbsp
בדקתי והחברה הסלולרית שלי הציעה לי חבילה ב£6 ליום עם כמות מידע במגבייטים שהיא בדיחה. הסים המקומי עלה לי חצי או שליש ממה ששימוש של שבוע פלוס היה עולה ונתן לי עשרות גיגה ומאות או אלפי דקות ומסרונים מקומיים כלולים.
&nbsp
אני מאמין בעיקרון של Value for money ומוציא כספים על דברים ששווים זאת בעיניי.
 
דברתי על עמדת המודיעין בנתב"ג וטלפון ציבורי שעולה שקל

לפני הסים המקומי זה הרבה יותר משקל
המידע מנתב"ג יכול להשתנות לפני שיורדים בתחנת היעד, בין אם האיחור הוא באשמת הרכבת (ואז יתכן שצריך לעדכן את ההקפצה אם ישנה) או האוטובוס המשלים.
&nbsp
בדקתי והחברה הסלולרית שלי הציעה לי חבילה ב£6 ליום עם כמות מידע במגבייטים שהיא בדיחה. הסים המקומי עלה לי חצי או שליש ממה ששימוש של שבוע פלוס היה עולה ונתן לי עשרות גיגה ומאות או אלפי דקות ומסרונים מקומיים כלולים.
&nbsp
אני מאמין בעיקרון של Value for money ומוציא כספים על דברים ששווים זאת בעיניי.
דברתי על עמדת המודיעין בנתב"ג וטלפון ציבורי שעולה שקל
העמדה בחינם ואפילו 5 שיחות טלפון זולות בהרבה ביחס לעלות הטיול.
 

Ccyclist

Well-known member
לא רלבנטי אם המידע משתנה בזמן הנסיעה.

דברתי על עמדת המודיעין בנתב"ג וטלפון ציבורי שעולה שקל
העמדה בחינם ואפילו 5 שיחות טלפון זולות בהרבה ביחס לעלות הטיול.
לא רלבנטי אם המידע משתנה בזמן הנסיעה.
אם הרכבת מאחרת מכל סיבה שהיא אז מה שמבררים בנתב"ג משתנה.
&nbsp
דוגמה קונקרטית: בשתי תחנות רעננה יש חורי לו"ז של רבע שעה באוטובוס המשלים. אם הרכבת מתעכבת ויש עליה ויפי אפשר לברר בקלות באיזו תחנה האוטובוס המשלים יצריך המתנה של 15 דקות ובאיזו הוא יצריך 5. המידע הכי מדוייק מנתב"ג לא יתעדכן אחרי שהתחלת את הנסיעה. אם מארחיי ברעננה היו נוהגים יתכן שהייתי מבקש מהם להקפיץ אותי מתחנות רעננה או הרצליה, אם הרכבת היתה מאחרת הייתי יכול לעדכן אותם בוואטסאפ בעלות אפסית תוך כדי נסיעה כדי שלא יקדימו וימתינו לשווא.
&nbsp
אם אני מתכוון לקנות סים מקומי אין לי סיבה לבזבז זמן על קניית כרטיס לטלפונים ציבוריים, מה גם שלפי הכתבה הבאה ב the marker https://www.themarker.com/advertising/.premium-MAGAZINE-1.7248179 עיריית ת"א מתכוונת להסיר אותם וכך גם עיריות אחרות באזור המרכז ומצבם כיום הוא שרובם אינם תקינים. אעמוד בתור למשהו שישרת אותי שבוע-שבועיים, לא בחור כיסוי של שעה-שעתיים שממילא אין מכשירים כאלו על הרכבת.
 
דברתי לתיירים באופן כללי, לא למי שמחפש איך לחסוך חצי שעה במע

לא רלבנטי אם המידע משתנה בזמן הנסיעה.
אם הרכבת מאחרת מכל סיבה שהיא אז מה שמבררים בנתב"ג משתנה.
&nbsp
דוגמה קונקרטית: בשתי תחנות רעננה יש חורי לו"ז של רבע שעה באוטובוס המשלים. אם הרכבת מתעכבת ויש עליה ויפי אפשר לברר בקלות באיזו תחנה האוטובוס המשלים יצריך המתנה של 15 דקות ובאיזו הוא יצריך 5. המידע הכי מדוייק מנתב"ג לא יתעדכן אחרי שהתחלת את הנסיעה. אם מארחיי ברעננה היו נוהגים יתכן שהייתי מבקש מהם להקפיץ אותי מתחנות רעננה או הרצליה, אם הרכבת היתה מאחרת הייתי יכול לעדכן אותם בוואטסאפ בעלות אפסית תוך כדי נסיעה כדי שלא יקדימו וימתינו לשווא.
&nbsp
אם אני מתכוון לקנות סים מקומי אין לי סיבה לבזבז זמן על קניית כרטיס לטלפונים ציבוריים, מה גם שלפי הכתבה הבאה ב the marker https://www.themarker.com/advertising/.premium-MAGAZINE-1.7248179 עיריית ת"א מתכוונת להסיר אותם וכך גם עיריות אחרות באזור המרכז ומצבם כיום הוא שרובם אינם תקינים. אעמוד בתור למשהו שישרת אותי שבוע-שבועיים, לא בחור כיסוי של שעה-שעתיים שממילא אין מכשירים כאלו על הרכבת.
דברתי לתיירים באופן כללי, לא למי שמחפש איך לחסוך חצי שעה במע
כשאני נוסע ליעד חדש חשוב לי לדעת איך מגיעים ליעד ולא האם קו 366 פחות טוב משילוב של 388 רכבת והחלפה. לזה מודיעין מספיק טוב.
 

Ccyclist

Well-known member
זמנו של התייר יקר ומוגבל.

דברתי לתיירים באופן כללי, לא למי שמחפש איך לחסוך חצי שעה במע
כשאני נוסע ליעד חדש חשוב לי לדעת איך מגיעים ליעד ולא האם קו 366 פחות טוב משילוב של 388 רכבת והחלפה. לזה מודיעין מספיק טוב.
זמנו של התייר יקר ומוגבל.
תייר = הוצאות טיסה ולינה למטרת ביקור במקומות מסויימים או אנשים מסויימים בארץ היעד.
&nbsp
נראה שיש (לא רק בארץ) יחס מזלזל לזמנו של התייר כאילו אם הוא בחופש יש לו זמן שלא מביא זאת בחשבון. הגיוני שהתייר ירצה לנהל את זמנו ביעילות.
&nbsp
גוגל מפות היא אפליקציה מדהימה שהשתמשתי בה ב 8 מדינות על 3 יבשות לתח"צ, נהיגה (הן כמיפוי פקקים והן כ GPS), ספר טלפונים (כל עסק ומוסד מופיע שם עם מספר, אתר וכו') ומפה אפילו עד לרמה של צילומי רחוב מדוייקים. היא נמצאת בכיס של מיליארדים והגיוני שירצו להפעיל את החלקים בה שדורשים קישור מידע.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
ברור, אבל זמן = כסף, ואיש לא מבטיח לך שירות חינם מעבר לים

זמנו של התייר יקר ומוגבל.
תייר = הוצאות טיסה ולינה למטרת ביקור במקומות מסויימים או אנשים מסויימים בארץ היעד.
&nbsp
נראה שיש (לא רק בארץ) יחס מזלזל לזמנו של התייר כאילו אם הוא בחופש יש לו זמן שלא מביא זאת בחשבון. הגיוני שהתייר ירצה לנהל את זמנו ביעילות.
&nbsp
גוגל מפות היא אפליקציה מדהימה שהשתמשתי בה ב 8 מדינות על 3 יבשות לתח"צ, נהיגה (הן כמיפוי פקקים והן כ GPS), ספר טלפונים (כל עסק ומוסד מופיע שם עם מספר, אתר וכו') ומפה אפילו עד לרמה של צילומי רחוב מדוייקים. היא נמצאת בכיס של מיליארדים והגיוני שירצו להפעיל את החלקים בה שדורשים קישור מידע.
ברור, אבל זמן = כסף, ואיש לא מבטיח לך שירות חינם מעבר לים
הסיבה שיכולנו לנהל את זמננו ביעילות בחו"ל היא שהשקענו זמן רב מראש בשיעורי בית. יש כמובן תיירים שלא עושים זאת, וכשלא נערכים מראש לא פעם משלמים יותר. זה לגיטימי כך או כך, כל אחד ושיקוליו.
 
זה סוג אחד של תיירות, אנשים שעובדים קשה וחושבים שטיול

זמנו של התייר יקר ומוגבל.
תייר = הוצאות טיסה ולינה למטרת ביקור במקומות מסויימים או אנשים מסויימים בארץ היעד.
&nbsp
נראה שיש (לא רק בארץ) יחס מזלזל לזמנו של התייר כאילו אם הוא בחופש יש לו זמן שלא מביא זאת בחשבון. הגיוני שהתייר ירצה לנהל את זמנו ביעילות.
&nbsp
גוגל מפות היא אפליקציה מדהימה שהשתמשתי בה ב 8 מדינות על 3 יבשות לתח"צ, נהיגה (הן כמיפוי פקקים והן כ GPS), ספר טלפונים (כל עסק ומוסד מופיע שם עם מספר, אתר וכו') ומפה אפילו עד לרמה של צילומי רחוב מדוייקים. היא נמצאת בכיס של מיליארדים והגיוני שירצו להפעיל את החלקים בה שדורשים קישור מידע.
זה סוג אחד של תיירות, אנשים שעובדים קשה וחושבים שטיול
זה כמו עבודה שצריך למלא משימות בכמה שפחות זמן, מקווה שהתייר לא מגיש דו"ח משימה אחרי טיול.
אני בגישה שטיול בחול וגם בארץ הם צבירה של חוויות והתנסות ולא רק הנסיעה הכי מהירה,
בנוסף אני חושב שדווקא נחוץ יותר זמן בייחוד כאשר המדינה חדשה ולא מוכרת להתרגל למראות לשפה למזג אוויר לאיזור הזמן (מי שבא מאמריקה למשל) וחצי שעת המתנה דווקא טוב לזה.
דווקא בהמתנה ארוכה לאוטובוס תייר יכיר טוב טוב ישראלים :)-
 

Ccyclist

Well-known member
ממתי להמתין באיזה מסוף פרברי ריק זו חוויה?

זה סוג אחד של תיירות, אנשים שעובדים קשה וחושבים שטיול
זה כמו עבודה שצריך למלא משימות בכמה שפחות זמן, מקווה שהתייר לא מגיש דו"ח משימה אחרי טיול.
אני בגישה שטיול בחול וגם בארץ הם צבירה של חוויות והתנסות ולא רק הנסיעה הכי מהירה,
בנוסף אני חושב שדווקא נחוץ יותר זמן בייחוד כאשר המדינה חדשה ולא מוכרת להתרגל למראות לשפה למזג אוויר לאיזור הזמן (מי שבא מאמריקה למשל) וחצי שעת המתנה דווקא טוב לזה.
דווקא בהמתנה ארוכה לאוטובוס תייר יכיר טוב טוב ישראלים :)-
ממתי להמתין באיזה מסוף פרברי ריק זו חוויה?
כל התחנות הפרבריות של ר"י נמצאות באמצע שום מקום ומחייבות תח"צ משלים או הקפצות. אף אחד לא רוצה לשהות במסופים שלהן שניה יותר ממה שצריך. תייר שבא לבטן גב על החוף לא ירצה לבזבז את זמנו בהן.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
כמאמר האמרה, "קבצנים לא יכולים להיות בררנים"... יש מה שיש

זה אינטרנט סלולרי על WiFi אבל טוב כגיבוי
אין לאמצעי התחבורה השונים חיבור קסם לרשת שאינו סלולרי. אם יש חיבור אינטרנט סלולרי פרטי זה עדיף אבל יש מצבים כמו תייר שרק הגיע לארץ ולא קנה סים מקומי בחנות עצמאית או נוסע עם טאבלט ללא סים שתלויים בחיבורי WiFi ציבוריים.
&nbsp
אישית ביוני 2018 השתמשתי בWiFi הציבורי בנתב"ג וברכבת כדי להיות בקשר אחרי ההגעה ובזמן הנסיעה. היתרון למי שמגיע לארץ ללא סים מקומי הוא שאפשר לתאם הקפצה או לבדוק תחבורה משלימה בזמן הנסיעה ברכבת מנתב"ג. השבתת החיבור ברכבת קוטעת את הקישוריות ביציאה מנתב"ג.
&nbsp
מאז ביטול דמי הנדידה בתוך אירופה הטריק של החברות האירופאיות הוא "להציע" מחוץ לאיחוד חבילה יומית מתגלגלת, כ 5£/€ ליום לכל תקופת הביקור. בהשוואה לסים מקומי החבילה משתלמת אולי למי שמבקר בארץ ל3-4 ימים ולא יבצע שיחות מקומיות. אי אפשר להשתמש בחיבור הזר לכמה דקות ולשכוח ממנו כי חייבים לאשר את החבילה שתקפה לכל ימי הביקור.
&nbsp
אם השאלה היתה על יצירת WiFi ברכבת היה אפשר לשאול מדוע צריך לתת שירות חדש, אבל השאלה היא על הפסקת שירות קיים שיש לו מקבילות במקומות אחרים ויש מי שתלויים בו.
&nbsp
&nbsp
כמאמר האמרה, "קבצנים לא יכולים להיות בררנים"... יש מה שיש
וכשאין אז אין, מה לעשות? הרכבת צריכה לספק שירותי הסעה ולהתמקד בהם, היא לא מחויבת לספק שירותי אינטרנט חינם. העובדה שהשירות (היה) קיים לא משנה, מאחר שלא מדובר בהשקעה חד-פעמית אלא נדרשים תחזוקה ושדרוג, וכשאין עודף תקציב מקצצים במה שאפשר (ואפשר). בלאו הכי השירות די קרטע ומניסיוני הוא היה משענת קנה רצוץ... כל עוד הרכבת תספק שירותי הסעה טובים ואמינים – דיינו.
&nbsp
אבל יש כיום חלופה נוחה, פשוטה ולא יקרה שזמינה לכולם (כן, גם לתיירים) ולכן גם אין צורך לטרוח. בדיוק כפי שהטלפונים הציבוריים נעלמו מהנוף כי כבר אין בהם צורך, אין באמת סיבה שהרכבת תשקיע ב-WiFi לציבור, גם אם לתיירים זה נחמד שיש להם גיבוי ועוד בחינם. תמיד נחמד לקבל שירותים בחינם, אבל זה לא צריך להיות השיקול של הרכבת.
&nbsp
מי שמעוניין בשיחות ואינטרנט מרגע הנחיתה יכול לקנות סים זר מראש, זו לא בעיה; עשינו זאת בטיסות לחו"ל. כשהיינו בסופ"ש קצר בפריז חשבתי שנסתדר עם סים אחד ואני מקסימום "אקושש" קצת WiFi ציבורי פה ושם. זה היה מאוד לא נוח והקשה עליי, בדיעבד הצטערתי שכך בחרתי. היה עדיף לשלם עוד קצת וליהנות מאינטרנט זמין כמו שצריך.
 

darkshadow1

New member
וכרגיל- חבל שהמדינה לא טורחת לעזור לתיירים:

כמאמר האמרה, "קבצנים לא יכולים להיות בררנים"... יש מה שיש
וכשאין אז אין, מה לעשות? הרכבת צריכה לספק שירותי הסעה ולהתמקד בהם, היא לא מחויבת לספק שירותי אינטרנט חינם. העובדה שהשירות (היה) קיים לא משנה, מאחר שלא מדובר בהשקעה חד-פעמית אלא נדרשים תחזוקה ושדרוג, וכשאין עודף תקציב מקצצים במה שאפשר (ואפשר). בלאו הכי השירות די קרטע ומניסיוני הוא היה משענת קנה רצוץ... כל עוד הרכבת תספק שירותי הסעה טובים ואמינים – דיינו.
&nbsp
אבל יש כיום חלופה נוחה, פשוטה ולא יקרה שזמינה לכולם (כן, גם לתיירים) ולכן גם אין צורך לטרוח. בדיוק כפי שהטלפונים הציבוריים נעלמו מהנוף כי כבר אין בהם צורך, אין באמת סיבה שהרכבת תשקיע ב-WiFi לציבור, גם אם לתיירים זה נחמד שיש להם גיבוי ועוד בחינם. תמיד נחמד לקבל שירותים בחינם, אבל זה לא צריך להיות השיקול של הרכבת.
&nbsp
מי שמעוניין בשיחות ואינטרנט מרגע הנחיתה יכול לקנות סים זר מראש, זו לא בעיה; עשינו זאת בטיסות לחו"ל. כשהיינו בסופ"ש קצר בפריז חשבתי שנסתדר עם סים אחד ואני מקסימום "אקושש" קצת WiFi ציבורי פה ושם. זה היה מאוד לא נוח והקשה עליי, בדיעבד הצטערתי שכך בחרתי. היה עדיף לשלם עוד קצת וליהנות מאינטרנט זמין כמו שצריך.
וכרגיל- חבל שהמדינה לא טורחת לעזור לתיירים:
אפשר לדאוג לכרטיסי sim במחירים סבירים בנתב"ג, ואפשר למקם מכונות אוטומטיות למכירת כרטיסי sim ושטויות אחרות בתחנות הרכבת.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
נו באמת... שתטרח יותר לעזור לאזרחים. התיירים יסתדרו

וכרגיל- חבל שהמדינה לא טורחת לעזור לתיירים:
אפשר לדאוג לכרטיסי sim במחירים סבירים בנתב"ג, ואפשר למקם מכונות אוטומטיות למכירת כרטיסי sim ושטויות אחרות בתחנות הרכבת.
נו באמת... שתטרח יותר לעזור לאזרחים. התיירים יסתדרו
לא מתפקידה של המדינה "לדאוג לכרטיסי sim במחירים סבירים בנתב"ג". המדינה דאגה שתהיה תחרות בשוק הסלולר, ומכאן ואילך כל תייר יעשה את שיקוליו ואת שיעורי הבית שלו, בדיוק כפי שאנחנו עשינו לפני טיולים בחו"ל.
 

Ccyclist

Well-known member
אם תצטרפו לאזור הנדידה האירופאי זה יעזור לכולם.

נו באמת... שתטרח יותר לעזור לאזרחים. התיירים יסתדרו
לא מתפקידה של המדינה "לדאוג לכרטיסי sim במחירים סבירים בנתב"ג". המדינה דאגה שתהיה תחרות בשוק הסלולר, ומכאן ואילך כל תייר יעשה את שיקוליו ואת שיעורי הבית שלו, בדיוק כפי שאנחנו עשינו לפני טיולים בחו"ל.
אם תצטרפו לאזור הנדידה האירופאי זה יעזור לכולם.
ב28 מדינות האיחוד האירופאי ובמספר מדינות נוספות עם הסכמים עם האיחוד אין דמי נדידה כשעוברים ממדינה למדינה. אם ישראל תצטרף לזה (יש לה הסכמים רבים עם האיחוד כמו הסכמי סחר חופשי ושמיים פתוחים) אז גם אזרחי ישראל יהנו מהחבילות הקיימות שלהם בכל אירופה ללא גביית דמי נדידה. כך המדינה יכולה לעזור לאזרחיה ולמבקרים בה כפי שעשתה עם תחום הטיסות הזולות.
&nbsp
כל תחום התקשורת כיום ממוחשב וכשחברי הפרלמנט האירופאי מכל האיחוד שיושבים בבריסל שאלו למה הם צריכים לשלם דמי נדידה גבוהים החברות לא יכלו לתת תשובות מספקות, אז דמי הנדידה בתוך האיחוד הורדו בהדרגה עד שבוטלו. חברות הסלולר נאלצו להודות שלא עולה להם יותר לחבר טלפון במצב ניוד לרשת או לספק לו שירותים כלשהם. בעידן הדיגיטלי זה לא שונה מהותית מסקייפ או וואטסאפ.
 
בהחלט רעיון טוב

אם תצטרפו לאזור הנדידה האירופאי זה יעזור לכולם.
ב28 מדינות האיחוד האירופאי ובמספר מדינות נוספות עם הסכמים עם האיחוד אין דמי נדידה כשעוברים ממדינה למדינה. אם ישראל תצטרף לזה (יש לה הסכמים רבים עם האיחוד כמו הסכמי סחר חופשי ושמיים פתוחים) אז גם אזרחי ישראל יהנו מהחבילות הקיימות שלהם בכל אירופה ללא גביית דמי נדידה. כך המדינה יכולה לעזור לאזרחיה ולמבקרים בה כפי שעשתה עם תחום הטיסות הזולות.
&nbsp
כל תחום התקשורת כיום ממוחשב וכשחברי הפרלמנט האירופאי מכל האיחוד שיושבים בבריסל שאלו למה הם צריכים לשלם דמי נדידה גבוהים החברות לא יכלו לתת תשובות מספקות, אז דמי הנדידה בתוך האיחוד הורדו בהדרגה עד שבוטלו. חברות הסלולר נאלצו להודות שלא עולה להם יותר לחבר טלפון במצב ניוד לרשת או לספק לו שירותים כלשהם. בעידן הדיגיטלי זה לא שונה מהותית מסקייפ או וואטסאפ.
בהחלט רעיון טוב
חברות הסלולר הישראליות מרוויחות באופן חזירי מחבילות החו"ל (שזה כמובן מסבסד את מחירי הרצפה שהן נאלצות לתת עקב התחרות לחבילות בארץ).
הוזלת חבילות אלה היא בהחלט מטרה שפוליטיקאים נחושים יכולים לעמוד מאחוריה ואז כולם ירוויחו, גם ישראלים וגם תיירים.
 

matrix200200

Active member
האם המדינה גם צריכה לספק נייר טואלט שחלילה לא ישכחו לנגב?

וכרגיל- חבל שהמדינה לא טורחת לעזור לתיירים:
אפשר לדאוג לכרטיסי sim במחירים סבירים בנתב"ג, ואפשר למקם מכונות אוטומטיות למכירת כרטיסי sim ושטויות אחרות בתחנות הרכבת.
האם המדינה גם צריכה לספק נייר טואלט שחלילה לא ישכחו לנגב?
מה זה קשור למדינה בכלל?
הדבר היחיד שהמדינה צריכה לעשות, זה להפסיק לדחוף את האף שלה לכל מקום.
שתיתן לחברות הסלולר (ובעצם לכל עסק מכל סוג) לפתוח סניף בנתב"ג ומהר מאוד תראה שגם ללא המדינה, יהיו מכונות כאלה (אם זה משתלם וזה כנראה משתלם).
 

Ccyclist

Well-known member
המדינה דורשת מאפיינים כמו וויפי ושקעי USB ממתמודדים במכרזים

האם המדינה גם צריכה לספק נייר טואלט שחלילה לא ישכחו לנגב?
מה זה קשור למדינה בכלל?
הדבר היחיד שהמדינה צריכה לעשות, זה להפסיק לדחוף את האף שלה לכל מקום.
שתיתן לחברות הסלולר (ובעצם לכל עסק מכל סוג) לפתוח סניף בנתב"ג ומהר מאוד תראה שגם ללא המדינה, יהיו מכונות כאלה (אם זה משתלם וזה כנראה משתלם).
המדינה דורשת מאפיינים כמו וויפי ושקעי USB ממתמודדים במכרזים
תפקידה של המדינה אינו לספק נייר טואלט אלא לדרוש שמי שפותח שירותים ציבוריים ינקה אותם מספר פעמים ביום וידאג שיהיה שם נייר טואלט.
&nbsp
אמנם מבחינתך עסק צריך להיות חופשי להציע בור מתקופת צ'ארלס דיקנס, אבל רובנו מעדיפים שהמדינה תגן על האף שלנו.
 

matrix200200

Active member
אם יש ביקוש לשרותים מימי דיקנס, למה לא?

המדינה דורשת מאפיינים כמו וויפי ושקעי USB ממתמודדים במכרזים
תפקידה של המדינה אינו לספק נייר טואלט אלא לדרוש שמי שפותח שירותים ציבוריים ינקה אותם מספר פעמים ביום וידאג שיהיה שם נייר טואלט.
&nbsp
אמנם מבחינתך עסק צריך להיות חופשי להציע בור מתקופת צ'ארלס דיקנס, אבל רובנו מעדיפים שהמדינה תגן על האף שלנו.
אם יש ביקוש לשרותים מימי דיקנס, למה לא?
ואולי המדינה מחר גם תכניס רגולציות על כמות הגזים שאנחנו פולטים בשרותים, כי זה גורם להתחממות הגלובאלית, גם תהיה בעד?
או שזה נוגע רק לעניין הוויפי והUSB?
עוד רגע גם תספר לי שיש לנו USB וWIFI כי המדינה בחוכמתה האינסופית המציאה אותם?
תן לי לנחש, גם שרותי הWC המדינה המציאה?
מצטער, אבל אתה לא ממש משכנע
 

darkshadow1

New member
אתה פשוט טועה- כרגיל.

האם המדינה גם צריכה לספק נייר טואלט שחלילה לא ישכחו לנגב?
מה זה קשור למדינה בכלל?
הדבר היחיד שהמדינה צריכה לעשות, זה להפסיק לדחוף את האף שלה לכל מקום.
שתיתן לחברות הסלולר (ובעצם לכל עסק מכל סוג) לפתוח סניף בנתב"ג ומהר מאוד תראה שגם ללא המדינה, יהיו מכונות כאלה (אם זה משתלם וזה כנראה משתלם).
אתה פשוט טועה- כרגיל.
המצב כיום הוא תוצאה של העובדה שרש"ת משכירה חנויות בנתב"ג למרבה במחיר. לכן חנויות מציעות לשלם שכירות מאוד גבוהה, וכדי לכסות אותה מוכרות מוצרים במחירים גבוהים- והן יודעים שיהיה מי שיקנה כי מדובר בלקוחות שבויים. אז רש"ת מרוויחה עוד כמה גרושים, והמדינה מקבלת תיירים פחות מרוצים.
לא טענתי שהמדינה צריכה לספק משהו. כל מה שהיא צריכה לעשות זה לדאוג שהמכרזים יהיו או לפי מחיר קבוע מראש למוצרים ושיזכה מי שיציע לשלם הכי הרבה עבור שכירות, או לפי מחיר קבוע עבור שכירות- ושיזכה מי שיציע את המחיר הכי נמוך עבור סל מוצרים קבוע מראש.
 
למעלה