שאלת צופה מהצד לגבי מסוף 2000

luis13

New member
שאלת צופה מהצד לגבי מסוף 2000

שאלת צופה מהצד לגבי מסוף 2000
למה קו 5 נכנס מהחלק הצפוני של המסוף ועוצר בחנה וסע להורדה
בעוד שכל הקווים האחרים 18 וכו' נכנסים מהחלק הדרומי?

הסיבה שאני שואל כי החלק כביש שמשותף לכניסה למסוף ולירידה לאיילון פקוק עד מוות בשעות אחה"צ.. המשמעות היא שאוטובוסים לעיתים מתעכבים גם 5-7 דקות בכניסה לתחנה הסופית. ולא ברור לי למה זה הכרחי.

רעיונית אפשרי שכל האוטובוסים שמגיעים מדרום כמו קו 18 יעצרו בתחנה הצמודה למסוף 2000 על דרך נמיר (כמו קו 171 וכו) ואז יפנו ימינה כדי להכנס לחניון החנה וסע כמו קו 5.

מה דעתכם?
 
קו 5 מגיע מצפון

שאלת צופה מהצד לגבי מסוף 2000
למה קו 5 נכנס מהחלק הצפוני של המסוף ועוצר בחנה וסע להורדה
בעוד שכל הקווים האחרים 18 וכו' נכנסים מהחלק הדרומי?

הסיבה שאני שואל כי החלק כביש שמשותף לכניסה למסוף ולירידה לאיילון פקוק עד מוות בשעות אחה"צ.. המשמעות היא שאוטובוסים לעיתים מתעכבים גם 5-7 דקות בכניסה לתחנה הסופית. ולא ברור לי למה זה הכרחי.

רעיונית אפשרי שכל האוטובוסים שמגיעים מדרום כמו קו 18 יעצרו בתחנה הצמודה למסוף 2000 על דרך נמיר (כמו קו 171 וכו) ואז יפנו ימינה כדי להכנס לחניון החנה וסע כמו קו 5.

מה דעתכם?
קו 5 מגיע מצפון
ולכן זה הגיוני שהוא ייכנס מז'בוטינסקי במקום לעמוד בשמאלה הסיוטי לארלוזרוב ועוד פעם שמאלה ושמאלה לכניסה למסוף.
גם קו הבורסה של הנתיב המהיר נוסע דרך שם, ואם יש עוד קווים שמגיעים מצפון ומסיימים בארלוזרוב זה בהחלט הגיוני להם (לדעתי אין).
לגבי ההצעה שלך, בכלל לא בטוח שיש קיבולת פנויה לקלוט את קו 18 ואת יתר הקווים ברציף בדרך נמיר. כבר היום יש שם לפעמים עומס גדול מדי של אוטובוסים.
סיבה נוספת היא כמובן שקילומטרים עולים כסף. התחנה האחרונה של הקו תהיה בתוך המסוף. זה ק"מ נוסף (14 שקל) כפול מאות נסיעות שבועיות, עלות לא מבוטלת בשביל נסיעת סרק (כי הוא התרוקן כבר בתחנות שבדרך נמיר).
 

luis13

New member
גם הקווים של חברת התיירות נצרת מגיעים מצפון

קו 5 מגיע מצפון
ולכן זה הגיוני שהוא ייכנס מז'בוטינסקי במקום לעמוד בשמאלה הסיוטי לארלוזרוב ועוד פעם שמאלה ושמאלה לכניסה למסוף.
גם קו הבורסה של הנתיב המהיר נוסע דרך שם, ואם יש עוד קווים שמגיעים מצפון ומסיימים בארלוזרוב זה בהחלט הגיוני להם (לדעתי אין).
לגבי ההצעה שלך, בכלל לא בטוח שיש קיבולת פנויה לקלוט את קו 18 ואת יתר הקווים ברציף בדרך נמיר. כבר היום יש שם לפעמים עומס גדול מדי של אוטובוסים.
סיבה נוספת היא כמובן שקילומטרים עולים כסף. התחנה האחרונה של הקו תהיה בתוך המסוף. זה ק"מ נוסף (14 שקל) כפול מאות נסיעות שבועיות, עלות לא מבוטלת בשביל נסיעת סרק (כי הוא התרוקן כבר בתחנות שבדרך נמיר).
גם הקווים של חברת התיירות נצרת מגיעים מצפון
והם לא נכנסים למסוף בכניסה הצפונית כמו קו 5.
 
למעלה