קו
616 של מטרופולין מנתניה לפ"ת דרך רמת החייל

orenhz

Member
קו
616 של מטרופולין מנתניה לפ"ת דרך רמת החייל

קו
616 של מטרופולין מנתניה לפ"ת דרך רמת החייל
החל מיום שלישי הקרוב 3/12/2019 צפוי לפעול קו 616 מנתניה לרכבת קרית אריה בפ"ת דרך רמת החייל.
לא ברור לי למה להאריך את הקו לרכבת קרית אריה ולא להפעיל אותו עד עתידים/קניון איילון. מי בדיוק ימשיך עם הקו אחרי סיבוב ברמת החייל?!
 

luis13

New member
השאלה גם אם זה יהיה קו להעלאה והורדה מרמת החייל לפ"ת?

קו
616 של מטרופולין מנתניה לפ"ת דרך רמת החייל
החל מיום שלישי הקרוב 3/12/2019 צפוי לפעול קו 616 מנתניה לרכבת קרית אריה בפ"ת דרך רמת החייל.
לא ברור לי למה להאריך את הקו לרכבת קרית אריה ולא להפעיל אותו עד עתידים/קניון איילון. מי בדיוק ימשיך עם הקו אחרי סיבוב ברמת החייל?!
השאלה גם אם זה יהיה קו להעלאה והורדה מרמת החייל לפ"ת?
אם זה רק הורדה זה מיותר ממש
 

oshri1987sg

Active member
מפתח תקוה עד גלילות-איסוף בלבד

השאלה גם אם זה יהיה קו להעלאה והורדה מרמת החייל לפ"ת?
אם זה רק הורדה זה מיותר ממש
מפתח תקוה עד גלילות-איסוף בלבד
מאודים עד נתניה-הורדה בלבד
חזור:מנתניה עד גלילות-איסוף בלבד
ממכללת לוינסקי עד פתח תקוה-הורדה בלבד.
 
הקישור בין רמת החייל/קניון איילון לקריית אריה לא מדהים

קו
616 של מטרופולין מנתניה לפ"ת דרך רמת החייל
החל מיום שלישי הקרוב 3/12/2019 צפוי לפעול קו 616 מנתניה לרכבת קרית אריה בפ"ת דרך רמת החייל.
לא ברור לי למה להאריך את הקו לרכבת קרית אריה ולא להפעיל אותו עד עתידים/קניון איילון. מי בדיוק ימשיך עם הקו אחרי סיבוב ברמת החייל?!
הקישור בין רמת החייל/קניון איילון לקריית אריה לא מדהים
יש לך את 238,137,266 ו 128 וזהו וחלקם לא פועלים כל היום או פועלים בתדירות נמוכה מאד. עוד אופציה במקטע הזה היא רעיון טוב. דרך אם המושבות בבני ברק הוא רחוב ארוך ומאד לא נעים להליכה.
 
קו הזוי לחלוטין. הוא משום מה יוצא מרכבת נתניה לכיוון מערב,

קו
616 של מטרופולין מנתניה לפ"ת דרך רמת החייל
החל מיום שלישי הקרוב 3/12/2019 צפוי לפעול קו 616 מנתניה לרכבת קרית אריה בפ"ת דרך רמת החייל.
לא ברור לי למה להאריך את הקו לרכבת קרית אריה ולא להפעיל אותו עד עתידים/קניון איילון. מי בדיוק ימשיך עם הקו אחרי סיבוב ברמת החייל?!
קו הזוי לחלוטין. הוא משום מה יוצא מרכבת נתניה לכיוון מערב,
הוא עובר באיזור התעשיה של נתניה בלי סיבה (במיוחד כשזה לאיסוף בלבד!), והוא נוסע כמאסף דרך כל צפון תל אביב.
מלבד הרצון לקבל כסף לקילומטר, לא ברור למה שמישהו יפעיל אותו. בזבוז כספי מיסים.
 

846

Active member
הק"מ טובים למפעיל

קו
616 של מטרופולין מנתניה לפ"ת דרך רמת החייל
החל מיום שלישי הקרוב 3/12/2019 צפוי לפעול קו 616 מנתניה לרכבת קרית אריה בפ"ת דרך רמת החייל.
לא ברור לי למה להאריך את הקו לרכבת קרית אריה ולא להפעיל אותו עד עתידים/קניון איילון. מי בדיוק ימשיך עם הקו אחרי סיבוב ברמת החייל?!
הק"מ טובים למפעיל
 
אני מניח שזה קו במסגרת "קווי הזנק" שנועד ליצור קישור מהיר

קו
616 של מטרופולין מנתניה לפ"ת דרך רמת החייל
החל מיום שלישי הקרוב 3/12/2019 צפוי לפעול קו 616 מנתניה לרכבת קרית אריה בפ"ת דרך רמת החייל.
לא ברור לי למה להאריך את הקו לרכבת קרית אריה ולא להפעיל אותו עד עתידים/קניון איילון. מי בדיוק ימשיך עם הקו אחרי סיבוב ברמת החייל?!
אני מניח שזה קו במסגרת "קווי הזנק" שנועד ליצור קישור מהיר
(יחסית) עבור תושבי נתניה לרמת החייל וקרית אריה וכביכול גם עבור תושבי פתח תקוה לאזור התעשיה של נתניה.
המטרה הראשונה עשויה להצליח.
המטרה השנייה לא, מכיוון שתחנת הרכבת בקרית אריה עדיין לא נתפסת על ידי תושבי פתח תקוה כמוקד החלפה בין קווי אוטובוס, למרות שכבר יש שם מגוון קווים שבפועל בהחלט מאפשר החלפות בין אוטובוסים גם ללא קשר לרכבת.
המטרה הזו הייתה יכולה להצליח יותר אם הקו היה ממשיך עד לאזור בילינסון שכן נתפס כמוקד החלפה בין קווי אוטובוס.
 
למעלה