מוסקבה: השקה מקרטעת של MCD

arseny92

Well-known member
מנהל
מוסקבה: השקה מקרטעת של MCD

מוסקבה: השקה מקרטעת של MCD
שרשור קודם: [URL]http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/184402706/[/URL]

1. כדי לנסוע על MCD חייבים לעדכן http://mcd.mosmetro.ru/activation/ את התוכנה של כרטיס הטרויקה (כאילו שלא יכלו לשווק קמפיין זה חודשים לפני), לעשות זאת אפשר רק בקופה או מכונה לממכר כרטיסים/מימוש טעינת אינטרנט וליצור תורים. כרטיסי טרויקה שהונפקו חדשים מהיום לו מצריכים עדכון.
2. תיקוף חייבים גם ביציאה אחרת הכרטיס ייחסם לשימוש ולהסיר את החסימה אפשר רק בקופה תמורת 150 רובל. אבל ביום ההשקה (היום) הסתבר שכמעט כל הולידטורים לא עובדים כמו שצריך (גרוע יותר מאגד). וכן רוב התחנות גם לא ממוסגרות עם גדר ולידטורים כמו בארץ, כלומר אפשר טכנית לעבור בצד ולצאת ללא תיקוף, ויש רק איזה שניים-שלושה שערי תיקוף. https://www.vesti.ru/doc.html?id=3212165
3. מערכי האיבולגה אומנם בתדירות גבוהה, אבל קצרות: https://twitter.com/fili_metro/status/1197409419014889472
4. "עקב עדכוני תוכנה לא ניתן לבצע טעינות לטרויקה", לטעון מבעוד מועד במטרו או האפליקציה
5. כמו כן גם ביטלו את כל הפרבריות הרגילות בשעות הכי נוחות, בבוקר ואחר הצהריים : https://vk.com/video-156955116_456239256?list=30b284333565988677
6. בעיות שילוט. מצורף









 

arseny92

Well-known member
מנהל
וזה כאשר כמובן מבחינת הדף הרשמי של MCD ברשתות החברתיות

מוסקבה: השקה מקרטעת של MCD
שרשור קודם: [URL]http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/184402706/[/URL]

1. כדי לנסוע על MCD חייבים לעדכן http://mcd.mosmetro.ru/activation/ את התוכנה של כרטיס הטרויקה (כאילו שלא יכלו לשווק קמפיין זה חודשים לפני), לעשות זאת אפשר רק בקופה או מכונה לממכר כרטיסים/מימוש טעינת אינטרנט וליצור תורים. כרטיסי טרויקה שהונפקו חדשים מהיום לו מצריכים עדכון.
2. תיקוף חייבים גם ביציאה אחרת הכרטיס ייחסם לשימוש ולהסיר את החסימה אפשר רק בקופה תמורת 150 רובל. אבל ביום ההשקה (היום) הסתבר שכמעט כל הולידטורים לא עובדים כמו שצריך (גרוע יותר מאגד). וכן רוב התחנות גם לא ממוסגרות עם גדר ולידטורים כמו בארץ, כלומר אפשר טכנית לעבור בצד ולצאת ללא תיקוף, ויש רק איזה שניים-שלושה שערי תיקוף. https://www.vesti.ru/doc.html?id=3212165
3. מערכי האיבולגה אומנם בתדירות גבוהה, אבל קצרות: https://twitter.com/fili_metro/status/1197409419014889472
4. "עקב עדכוני תוכנה לא ניתן לבצע טעינות לטרויקה", לטעון מבעוד מועד במטרו או האפליקציה
5. כמו כן גם ביטלו את כל הפרבריות הרגילות בשעות הכי נוחות, בבוקר ואחר הצהריים : https://vk.com/video-156955116_456239256?list=30b284333565988677
6. בעיות שילוט. מצורף
וזה כאשר כמובן מבחינת הדף הרשמי של MCD ברשתות החברתיות
הכל טוב ויפה























 

arseny92

Well-known member
מנהל
מה שנקרא איך אפשר לצפות שכולם יתקפו אם פשוט תוקעים ככה

מוסקבה: השקה מקרטעת של MCD
שרשור קודם: [URL]http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/184402706/[/URL]

1. כדי לנסוע על MCD חייבים לעדכן http://mcd.mosmetro.ru/activation/ את התוכנה של כרטיס הטרויקה (כאילו שלא יכלו לשווק קמפיין זה חודשים לפני), לעשות זאת אפשר רק בקופה או מכונה לממכר כרטיסים/מימוש טעינת אינטרנט וליצור תורים. כרטיסי טרויקה שהונפקו חדשים מהיום לו מצריכים עדכון.
2. תיקוף חייבים גם ביציאה אחרת הכרטיס ייחסם לשימוש ולהסיר את החסימה אפשר רק בקופה תמורת 150 רובל. אבל ביום ההשקה (היום) הסתבר שכמעט כל הולידטורים לא עובדים כמו שצריך (גרוע יותר מאגד). וכן רוב התחנות גם לא ממוסגרות עם גדר ולידטורים כמו בארץ, כלומר אפשר טכנית לעבור בצד ולצאת ללא תיקוף, ויש רק איזה שניים-שלושה שערי תיקוף. https://www.vesti.ru/doc.html?id=3212165
3. מערכי האיבולגה אומנם בתדירות גבוהה, אבל קצרות: https://twitter.com/fili_metro/status/1197409419014889472
4. "עקב עדכוני תוכנה לא ניתן לבצע טעינות לטרויקה", לטעון מבעוד מועד במטרו או האפליקציה
5. כמו כן גם ביטלו את כל הפרבריות הרגילות בשעות הכי נוחות, בבוקר ואחר הצהריים : https://vk.com/video-156955116_456239256?list=30b284333565988677
6. בעיות שילוט. מצורף
מה שנקרא איך אפשר לצפות שכולם יתקפו אם פשוט תוקעים ככה
במקום גדר של שערים

אם עברת בלי לתקף ועולה לתחבורה נוספת, נחסמת כי הנסיעה הקודמת לא נסגרה. נחסמת? שלם בקופה (!!!) "קנס" 150 רובל על סגירת נסיעה.



 

Ccyclist

Well-known member
בלונדון זה עובד מצויין כי ביעד יש שערים

מה שנקרא איך אפשר לצפות שכולם יתקפו אם פשוט תוקעים ככה
במקום גדר של שערים

אם עברת בלי לתקף ועולה לתחבורה נוספת, נחסמת כי הנסיעה הקודמת לא נסגרה. נחסמת? שלם בקופה (!!!) "קנס" 150 רובל על סגירת נסיעה.
בלונדון זה עובד מצויין כי ביעד יש שערים
רק בתחתית יש שערים בכל תחנה. במערכות אחרות כמו הרכבת הארצית בלונדון (מחוץ ללונדון אפשר גם לקנות כרטיס על הרכבת עצמה), האוברגראונד וה DLR יש מקומות רבים שיש איזה עמוד כזה עם נקודת ולידציה בלי מחסומים. הסיבה שזה עובד היא שכשמגיעים לתחנות במרכז העיר או לתחנות של המרכזים המשניים יש שערים ואי אפשר לצאת דרכם בלי שהכרטיס תוקף. מדי פעם יש כרטיסנים כך שזה לא תלוי בשערים בלבד.
&nbsp
&nbsp
 

arseny92

Well-known member
מנהל
אלא רק שבמקרה הזה הולידטור אמור לסגור/לפתח נסיעה,ולא ניתן על

בלונדון זה עובד מצויין כי ביעד יש שערים
רק בתחתית יש שערים בכל תחנה. במערכות אחרות כמו הרכבת הארצית בלונדון (מחוץ ללונדון אפשר גם לקנות כרטיס על הרכבת עצמה), האוברגראונד וה DLR יש מקומות רבים שיש איזה עמוד כזה עם נקודת ולידציה בלי מחסומים. הסיבה שזה עובד היא שכשמגיעים לתחנות במרכז העיר או לתחנות של המרכזים המשניים יש שערים ואי אפשר לצאת דרכם בלי שהכרטיס תוקף. מדי פעם יש כרטיסנים כך שזה לא תלוי בשערים בלבד.
&nbsp
&nbsp
אלא רק שבמקרה הזה הולידטור אמור לסגור/לפתח נסיעה,ולא ניתן על
הרכבת עצמה לרכוש כרטיס, וכן "אפשר" לצאת ללא שערים, זה במרכז. אבל מי שלא תיקף בולידטור תקין (גם אם אין אחד תקין בתחנה כלל או שיש לכיוון הלא נכון) אמור גם לשלם על הסרת חסימה, כי עם כרטיס חסום (גם אם יש בו כסף) או כרטיס לא מעודכן בגרסת הקידוד המחודש (הזדמן לקופה לעדכון או טען כסף נוסף במכונה גם אם יש לך כבר מספיק כסף טעון בסוג ה-"ישן"), לא ניתן לנסוע כלל.
אומנם כרגע הנסיעה ב-MCD בימים הראשונים היא חינם ללא חיוב, אבל עדיין חייבים לתקף כמו חופשי תקופתי בארץ לספירת נוסעים, וכן גם שיהיה יתרה בסוג קידוד החדש בכרטיס.
&nbsp
שלא כמו בלונדון, כשאם לא תיקפת, אז יורד לך התעריף המקסימלי ויהי מה (המקרה כשאפשר לבקש זיכוי על חיוב יתר באתר TFL), או שה-"קנס" יורד כאשר טוענים ולא שולל את האפשרות להמשך נסיעה חדשה באמצעי תחבורה אחר. כתוצאה מכל הבלאגן חצי מוסקבה איחרה לעבודה.

 

arseny92

Well-known member
מנהל
ולהלן הטקסט על עמוד המתקף

אלא רק שבמקרה הזה הולידטור אמור לסגור/לפתח נסיעה,ולא ניתן על
הרכבת עצמה לרכוש כרטיס, וכן "אפשר" לצאת ללא שערים, זה במרכז. אבל מי שלא תיקף בולידטור תקין (גם אם אין אחד תקין בתחנה כלל או שיש לכיוון הלא נכון) אמור גם לשלם על הסרת חסימה, כי עם כרטיס חסום (גם אם יש בו כסף) או כרטיס לא מעודכן בגרסת הקידוד המחודש (הזדמן לקופה לעדכון או טען כסף נוסף במכונה גם אם יש לך כבר מספיק כסף טעון בסוג ה-"ישן"), לא ניתן לנסוע כלל.
אומנם כרגע הנסיעה ב-MCD בימים הראשונים היא חינם ללא חיוב, אבל עדיין חייבים לתקף כמו חופשי תקופתי בארץ לספירת נוסעים, וכן גם שיהיה יתרה בסוג קידוד החדש בכרטיס.
&nbsp
שלא כמו בלונדון, כשאם לא תיקפת, אז יורד לך התעריף המקסימלי ויהי מה (המקרה כשאפשר לבקש זיכוי על חיוב יתר באתר TFL), או שה-"קנס" יורד כאשר טוענים ולא שולל את האפשרות להמשך נסיעה חדשה באמצעי תחבורה אחר. כתוצאה מכל הבלאגן חצי מוסקבה איחרה לעבודה.
ולהלן הטקסט על עמוד המתקף
מסך:

תיקוף כרטיס
שמאל: באפליקציה לנייד {QR} (עוד אין אפליקציה, האפליקציה הקיימת היא לפרברית הרגילה)
ימין: לכמות נסיעות {NFC} (בפועל - כסף צבור בטרויקה באזור "מרכז" או חוזה תקופתי או כמות נסיעות או בודד באזור "פרבר" או "מרוחק" בכרטיס "סְטְרֵלְקַה" (הכרטיס של הפרברים מחוץ למוסקבה) )
הצמידו כרטיס

מתחת בשלט:

אם המתקף אינו פעיל:
1. נסו להצמיד את הכרטיס למתקף אחר
2. גשו אל הקופה הקרובה או אל מכונת הכרטוס לפתיחה/סגירה של הנסיעה
3. צלצלו ל-8-800-301-00-00 אם כל הציוד בתחנה לא פועל (זה אגב ממש לא חינם מטלפון נייד גם אם זה 800)
אם לא היה תיקוף, הכרטיס ייחסם.
מחיר שחרור חסימה 150 ₽


וכמובן שאף אחד לא טרח להנגיש שום מידע לתיירים, כל המידע הרשמי ברוסית בלבד



 

Ccyclist

Well-known member
בלונדון יודעים לתקף בתחנות ללא שער

ולהלן הטקסט על עמוד המתקף
מסך:

תיקוף כרטיס
שמאל: באפליקציה לנייד {QR} (עוד אין אפליקציה, האפליקציה הקיימת היא לפרברית הרגילה)
ימין: לכמות נסיעות {NFC} (בפועל - כסף צבור בטרויקה באזור "מרכז" או חוזה תקופתי או כמות נסיעות או בודד באזור "פרבר" או "מרוחק" בכרטיס "סְטְרֵלְקַה" (הכרטיס של הפרברים מחוץ למוסקבה) )
הצמידו כרטיס

מתחת בשלט:

אם המתקף אינו פעיל:
1. נסו להצמיד את הכרטיס למתקף אחר
2. גשו אל הקופה הקרובה או אל מכונת הכרטוס לפתיחה/סגירה של הנסיעה
3. צלצלו ל-8-800-301-00-00 אם כל הציוד בתחנה לא פועל (זה אגב ממש לא חינם מטלפון נייד גם אם זה 800)
אם לא היה תיקוף, הכרטיס ייחסם.
מחיר שחרור חסימה 150 ₽


וכמובן שאף אחד לא טרח להנגיש שום מידע לתיירים, כל המידע הרשמי ברוסית בלבד
בלונדון יודעים לתקף בתחנות ללא שער
הנה תמונה של מכשירים דומים על רציף בערך הוויקיפדי לאויסטר על הרכבת הארצית (בתחומי העיר):
&nbsp
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Oyster_card_(pay_as_you_go)_on_National_Rail
&nbsp
יש גם מתקף בצבע שונה לאמצע הנסיעה אם מבצעים נסיעה סביב המרכז ומחליפים לקווים הפרבריים של האוברגראונד שעוקפים אותו, דבר שמוריד את העלות לתעריף ללא אזור 1 בנסיעה על ערך צבור ומאשרים את חוקיות המסלול בנסיעה על כרטיסים תקופתיים ללא אזור 1. (מותר לקנות כרטיס לכל טווח אזורים רציף שרוצים, אין חובה לכלול את אזור 1)
https://commons.m.wikimedia.org/wiki/File:Route-Validator-Oystercard-Reader-London.jpg
&nbsp
כפי שניתן לראות אין שערים או שומר, המערכת סומכת הן על הגינותם של רוב הנוסעים והן על אמצעי האכיפה בתחנות הראשיות.
&nbsp
מה שאמרתי על קניית כרטיס ברכבת הארצית מחוץ ללונדון לא תקף ללונדון עצמה, שם ניתן לשלם או באויסטר או בכל אשראי מגע ואין תירוץ שלא לתקף בולידטור (ומעולם לא שמעתי על מצב שהולידטורים לא עבדו).
&nbsp
האופציה של קניית כרטיס נייר על רכבת מחוץ ללונדון קיימת אם עולים בתחנה משנית ללא שערים, והנוסע נדרש להגיע לשומר ולשלם בהקדם האפשרי. משום שהמכשיר של השומר לא יכול לתת את כל ההנחות (היה לי איזה עניין פעם עם מכשיר שמכר כרטיס לכיוון אחד והשומר לא יכל להמיר אותו להלוך ושוב כולל הנחת כרטיס הרשת אלא להלוך ושוב במחיר מלא בלבד) עדיף לנוסע לקנות כרטיס במכונה ואם הנוסע לא פונה לשומר מיוזמתו ומתגלה כנוסע ללא כרטיס השומר לא יציע לו לקנות כרטיס במחיר רגיל אלא ידרוש ממנו לשלם קנס.
&nbsp
מה שכן, יש בדרום מזרח אנגליה בעיה עם ההתאמה בין הכרטיסים החכמים של מפעילות הרכבת הפרטיות לאויסטר. כרגע הכרטיס של המפעילה האזורית שלי יכול להציע לי לטעון כרטיסים תקופתיים אבל אינו יכול לטעון את הכרטיס היומי הרגיל או הכרטיס היומי (כולל חופשי יומי בלונדון עצמה) עם הנחת הרשת - אלא רק כרטיס יומי מחלקה ראשונה שעלותו פי 5 מכרטיס הנייר !
&nbsp
הרעיון של מציאת נקודת מעבר מהרכב הפרטי למערכת הרכבתית בתוך לונדון תוך דילוג על חברת הרכבות האזורית נראה יותר ויותר מפתה אחרי המעבר לחשמל שזול משמעותית מדלק. הבעיה היא שאין ייצוג ברור של מערכת האקספרס וחנייה ממש בטבעות הראשונות של העיר אולי זולה יותר לרכב אבל עולה בזמני המתנה ונסיעה ארוכים ברשת הפרברית, או בפקקים ארוכים בנסיעה לתחום הכיסוי של התחתית (שאינה מכסה אזורים רבים בדרום העיר).
 

sweetums

New member
זה הקמע של המערכת,כמו הארנב של RATP,או כלב רנדומאלי?

מה שנקרא איך אפשר לצפות שכולם יתקפו אם פשוט תוקעים ככה
במקום גדר של שערים

אם עברת בלי לתקף ועולה לתחבורה נוספת, נחסמת כי הנסיעה הקודמת לא נסגרה. נחסמת? שלם בקופה (!!!) "קנס" 150 רובל על סגירת נסיעה.
זה הקמע של המערכת,כמו הארנב של RATP,או כלב רנדומאלי?
 

arseny92

Well-known member
מנהל
עוד כמה תמונות, לעתים במקום המערכים החדשים שולחים את

מוסקבה: השקה מקרטעת של MCD
שרשור קודם: [URL]http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/184402706/[/URL]

1. כדי לנסוע על MCD חייבים לעדכן http://mcd.mosmetro.ru/activation/ את התוכנה של כרטיס הטרויקה (כאילו שלא יכלו לשווק קמפיין זה חודשים לפני), לעשות זאת אפשר רק בקופה או מכונה לממכר כרטיסים/מימוש טעינת אינטרנט וליצור תורים. כרטיסי טרויקה שהונפקו חדשים מהיום לו מצריכים עדכון.
2. תיקוף חייבים גם ביציאה אחרת הכרטיס ייחסם לשימוש ולהסיר את החסימה אפשר רק בקופה תמורת 150 רובל. אבל ביום ההשקה (היום) הסתבר שכמעט כל הולידטורים לא עובדים כמו שצריך (גרוע יותר מאגד). וכן רוב התחנות גם לא ממוסגרות עם גדר ולידטורים כמו בארץ, כלומר אפשר טכנית לעבור בצד ולצאת ללא תיקוף, ויש רק איזה שניים-שלושה שערי תיקוף. https://www.vesti.ru/doc.html?id=3212165
3. מערכי האיבולגה אומנם בתדירות גבוהה, אבל קצרות: https://twitter.com/fili_metro/status/1197409419014889472
4. "עקב עדכוני תוכנה לא ניתן לבצע טעינות לטרויקה", לטעון מבעוד מועד במטרו או האפליקציה
5. כמו כן גם ביטלו את כל הפרבריות הרגילות בשעות הכי נוחות, בבוקר ואחר הצהריים : https://vk.com/video-156955116_456239256?list=30b284333565988677
6. בעיות שילוט. מצורף
עוד כמה תמונות, לעתים במקום המערכים החדשים שולחים את
הפרבריות הישנות יותר (אין מספיק ЭГ2Тв כרגע)



































 

arseny92

Well-known member
מנהל
עוד כמה תמונות

מוסקבה: השקה מקרטעת של MCD
שרשור קודם: [URL]http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/184402706/[/URL]

1. כדי לנסוע על MCD חייבים לעדכן http://mcd.mosmetro.ru/activation/ את התוכנה של כרטיס הטרויקה (כאילו שלא יכלו לשווק קמפיין זה חודשים לפני), לעשות זאת אפשר רק בקופה או מכונה לממכר כרטיסים/מימוש טעינת אינטרנט וליצור תורים. כרטיסי טרויקה שהונפקו חדשים מהיום לו מצריכים עדכון.
2. תיקוף חייבים גם ביציאה אחרת הכרטיס ייחסם לשימוש ולהסיר את החסימה אפשר רק בקופה תמורת 150 רובל. אבל ביום ההשקה (היום) הסתבר שכמעט כל הולידטורים לא עובדים כמו שצריך (גרוע יותר מאגד). וכן רוב התחנות גם לא ממוסגרות עם גדר ולידטורים כמו בארץ, כלומר אפשר טכנית לעבור בצד ולצאת ללא תיקוף, ויש רק איזה שניים-שלושה שערי תיקוף. https://www.vesti.ru/doc.html?id=3212165
3. מערכי האיבולגה אומנם בתדירות גבוהה, אבל קצרות: https://twitter.com/fili_metro/status/1197409419014889472
4. "עקב עדכוני תוכנה לא ניתן לבצע טעינות לטרויקה", לטעון מבעוד מועד במטרו או האפליקציה
5. כמו כן גם ביטלו את כל הפרבריות הרגילות בשעות הכי נוחות, בבוקר ואחר הצהריים : https://vk.com/video-156955116_456239256?list=30b284333565988677
6. בעיות שילוט. מצורף
עוד כמה תמונות







































































 

arseny92

Well-known member
מנהל
עדכון מתקף... ASUS חח

מוסקבה: השקה מקרטעת של MCD
שרשור קודם: [URL]http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/184402706/[/URL]

1. כדי לנסוע על MCD חייבים לעדכן http://mcd.mosmetro.ru/activation/ את התוכנה של כרטיס הטרויקה (כאילו שלא יכלו לשווק קמפיין זה חודשים לפני), לעשות זאת אפשר רק בקופה או מכונה לממכר כרטיסים/מימוש טעינת אינטרנט וליצור תורים. כרטיסי טרויקה שהונפקו חדשים מהיום לו מצריכים עדכון.
2. תיקוף חייבים גם ביציאה אחרת הכרטיס ייחסם לשימוש ולהסיר את החסימה אפשר רק בקופה תמורת 150 רובל. אבל ביום ההשקה (היום) הסתבר שכמעט כל הולידטורים לא עובדים כמו שצריך (גרוע יותר מאגד). וכן רוב התחנות גם לא ממוסגרות עם גדר ולידטורים כמו בארץ, כלומר אפשר טכנית לעבור בצד ולצאת ללא תיקוף, ויש רק איזה שניים-שלושה שערי תיקוף. https://www.vesti.ru/doc.html?id=3212165
3. מערכי האיבולגה אומנם בתדירות גבוהה, אבל קצרות: https://twitter.com/fili_metro/status/1197409419014889472
4. "עקב עדכוני תוכנה לא ניתן לבצע טעינות לטרויקה", לטעון מבעוד מועד במטרו או האפליקציה
5. כמו כן גם ביטלו את כל הפרבריות הרגילות בשעות הכי נוחות, בבוקר ואחר הצהריים : https://vk.com/video-156955116_456239256?list=30b284333565988677
6. בעיות שילוט. מצורף
עדכון מתקף... ASUS חח
"חכו, מתבצע עדכון.. הכנת קבצי עדכון הקומפלקס"
&nbsp
טעינה
ID מתקף
תחנה (קוד תחנה ב-ASU EXPRESS-3 ומערכות CPPK)
תאריך
שעה



 

arseny92

Well-known member
מנהל
עמדת ה-SOS

מוסקבה: השקה מקרטעת של MCD
שרשור קודם: [URL]http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/184402706/[/URL]

1. כדי לנסוע על MCD חייבים לעדכן http://mcd.mosmetro.ru/activation/ את התוכנה של כרטיס הטרויקה (כאילו שלא יכלו לשווק קמפיין זה חודשים לפני), לעשות זאת אפשר רק בקופה או מכונה לממכר כרטיסים/מימוש טעינת אינטרנט וליצור תורים. כרטיסי טרויקה שהונפקו חדשים מהיום לו מצריכים עדכון.
2. תיקוף חייבים גם ביציאה אחרת הכרטיס ייחסם לשימוש ולהסיר את החסימה אפשר רק בקופה תמורת 150 רובל. אבל ביום ההשקה (היום) הסתבר שכמעט כל הולידטורים לא עובדים כמו שצריך (גרוע יותר מאגד). וכן רוב התחנות גם לא ממוסגרות עם גדר ולידטורים כמו בארץ, כלומר אפשר טכנית לעבור בצד ולצאת ללא תיקוף, ויש רק איזה שניים-שלושה שערי תיקוף. https://www.vesti.ru/doc.html?id=3212165
3. מערכי האיבולגה אומנם בתדירות גבוהה, אבל קצרות: https://twitter.com/fili_metro/status/1197409419014889472
4. "עקב עדכוני תוכנה לא ניתן לבצע טעינות לטרויקה", לטעון מבעוד מועד במטרו או האפליקציה
5. כמו כן גם ביטלו את כל הפרבריות הרגילות בשעות הכי נוחות, בבוקר ואחר הצהריים : https://vk.com/video-156955116_456239256?list=30b284333565988677
6. בעיות שילוט. מצורף
עמדת ה-SOS

 

arseny92

Well-known member
מנהל
לפעמים שולחים גם ЭР2 מעידן דינוזאורים כאמור איןמספיק איבולגה

מוסקבה: השקה מקרטעת של MCD
שרשור קודם: [URL]http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/184402706/[/URL]

1. כדי לנסוע על MCD חייבים לעדכן http://mcd.mosmetro.ru/activation/ את התוכנה של כרטיס הטרויקה (כאילו שלא יכלו לשווק קמפיין זה חודשים לפני), לעשות זאת אפשר רק בקופה או מכונה לממכר כרטיסים/מימוש טעינת אינטרנט וליצור תורים. כרטיסי טרויקה שהונפקו חדשים מהיום לו מצריכים עדכון.
2. תיקוף חייבים גם ביציאה אחרת הכרטיס ייחסם לשימוש ולהסיר את החסימה אפשר רק בקופה תמורת 150 רובל. אבל ביום ההשקה (היום) הסתבר שכמעט כל הולידטורים לא עובדים כמו שצריך (גרוע יותר מאגד). וכן רוב התחנות גם לא ממוסגרות עם גדר ולידטורים כמו בארץ, כלומר אפשר טכנית לעבור בצד ולצאת ללא תיקוף, ויש רק איזה שניים-שלושה שערי תיקוף. https://www.vesti.ru/doc.html?id=3212165
3. מערכי האיבולגה אומנם בתדירות גבוהה, אבל קצרות: https://twitter.com/fili_metro/status/1197409419014889472
4. "עקב עדכוני תוכנה לא ניתן לבצע טעינות לטרויקה", לטעון מבעוד מועד במטרו או האפליקציה
5. כמו כן גם ביטלו את כל הפרבריות הרגילות בשעות הכי נוחות, בבוקר ואחר הצהריים : https://vk.com/video-156955116_456239256?list=30b284333565988677
6. בעיות שילוט. מצורף
לפעמים שולחים גם ЭР2 מעידן דינוזאורים כאמור איןמספיק איבולגה

 

arseny92

Well-known member
מנהל
פתיחת דלתות בצד הלא נכון, גובה רציפים שגוי,קורה "רק" ברוסיה!

מוסקבה: השקה מקרטעת של MCD
שרשור קודם: [URL]http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/184402706/[/URL]

1. כדי לנסוע על MCD חייבים לעדכן http://mcd.mosmetro.ru/activation/ את התוכנה של כרטיס הטרויקה (כאילו שלא יכלו לשווק קמפיין זה חודשים לפני), לעשות זאת אפשר רק בקופה או מכונה לממכר כרטיסים/מימוש טעינת אינטרנט וליצור תורים. כרטיסי טרויקה שהונפקו חדשים מהיום לו מצריכים עדכון.
2. תיקוף חייבים גם ביציאה אחרת הכרטיס ייחסם לשימוש ולהסיר את החסימה אפשר רק בקופה תמורת 150 רובל. אבל ביום ההשקה (היום) הסתבר שכמעט כל הולידטורים לא עובדים כמו שצריך (גרוע יותר מאגד). וכן רוב התחנות גם לא ממוסגרות עם גדר ולידטורים כמו בארץ, כלומר אפשר טכנית לעבור בצד ולצאת ללא תיקוף, ויש רק איזה שניים-שלושה שערי תיקוף. https://www.vesti.ru/doc.html?id=3212165
3. מערכי האיבולגה אומנם בתדירות גבוהה, אבל קצרות: https://twitter.com/fili_metro/status/1197409419014889472
4. "עקב עדכוני תוכנה לא ניתן לבצע טעינות לטרויקה", לטעון מבעוד מועד במטרו או האפליקציה
5. כמו כן גם ביטלו את כל הפרבריות הרגילות בשעות הכי נוחות, בבוקר ואחר הצהריים : https://vk.com/video-156955116_456239256?list=30b284333565988677
6. בעיות שילוט. מצורף
פתיחת דלתות בצד הלא נכון, גובה רציפים שגוי,קורה "רק" ברוסיה!
יש לציין שדי נפוצה תופעה של רציפים בגובה קרקע-גלגלים שצריך לטפס מדרגות כדי להכנס/לצאת ל/מרכבת בינעירונית (קרונות מדפי לינה [פְּלַצְקָארְט, מחלקה שלישית], וקרונות חדרים מחלקה שניה [קוּפֵּה] וקרונות חדרי מחלקה ראשונה [SV])

אבל הפוך? (רציפים בגובה פתח כניסה ללא טיפוסים עבור רכבת בינעירונית למרחק ארוך) - להפנות פרברית נמוכה (גובה בינוני) לרציף של בינעירוניים רחוקי מרחק? זה לא משהו שרואים כל יום











 

DAVIDADATO

Well-known member
אתה מתפלא?

פתיחת דלתות בצד הלא נכון, גובה רציפים שגוי,קורה "רק" ברוסיה!
יש לציין שדי נפוצה תופעה של רציפים בגובה קרקע-גלגלים שצריך לטפס מדרגות כדי להכנס/לצאת ל/מרכבת בינעירונית (קרונות מדפי לינה [פְּלַצְקָארְט, מחלקה שלישית], וקרונות חדרים מחלקה שניה [קוּפֵּה] וקרונות חדרי מחלקה ראשונה [SV])

אבל הפוך? (רציפים בגובה פתח כניסה ללא טיפוסים עבור רכבת בינעירונית למרחק ארוך) - להפנות פרברית נמוכה (גובה בינוני) לרציף של בינעירוניים רחוקי מרחק? זה לא משהו שרואים כל יום
אתה מתפלא?
הכל שם הפוך ולא מסודר
 
למעלה