לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2243122,431 עוקבים אודות עסקים

פורום תחבורה ציבורית

ברוכים הבאים לפורום תחבורה ציבורית!
הפורום עוסק בכל הרבדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: ציוד נייד (רכבות, רכבות קלות, אוטובוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד). מסלולי נסיעה וקווים, מדיניות תעריפים, רב-קו, תכנון נסיעות, מפעילות (אגד, דן, רכבת ישראל, סיטיפס, קווים וכו' וכו')
אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה בנוחות המושב באוטובוס הספציפי שבו נסעתם הבוקר...
*מחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.
 

הנהלת הפורום:

אודות הפורום תחבורה ציבורית

ברוכים הבאים לפורום תחבורה ציבורית!
הפורום עוסק בכל הרבדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: ציוד נייד (רכבות, רכבות קלות, אוטובוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד). מסלולי נסיעה וקווים, מדיניות תעריפים, רב-קו, תכנון נסיעות, מפעילות (אגד, דן, רכבת ישראל, סיטיפס, קווים וכו' וכו')
אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה בנוחות המושב באוטובוס הספציפי שבו נסעתם הבוקר...
*מחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.
 
x
הודעה מהנהלת הפורום
נא לכתוב שאלות הכוונה ומודיעין תחת השירשור היומי בלבד.  נא לשים לב לתאריך השרשור!
 שאלות הכוונה שלא תשורשרנה כהלכה, תימחקנה ללא התראה מוקדמת.
 
המשך >>

לצפיה ב-'מוסקבה: השקה מקרטעת של MCD'
מוסקבה: השקה מקרטעת של MCD
<< ההודעה הנוכחית
21/11/2019 | 11:57
17
473
שרשור קודם: http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/184402706/

1. כדי לנסוע על MCD חייבים לעדכן http://mcd.mosmetro.ru/activation/ את התוכנה של כרטיס הטרויקה (כאילו שלא יכלו לשווק קמפיין זה חודשים לפני), לעשות זאת אפשר רק בקופה או מכונה לממכר כרטיסים/מימוש טעינת אינטרנט וליצור תורים. כרטיסי טרויקה שהונפקו חדשים מהיום לו מצריכים עדכון.
2. תיקוף חייבים גם ביציאה אחרת הכרטיס ייחסם לשימוש ולהסיר את החסימה אפשר רק בקופה תמורת 150 רובל. אבל ביום ההשקה (היום) הסתבר שכמעט כל הולידטורים לא עובדים כמו שצריך (גרוע יותר מאגד). וכן רוב התחנות גם לא ממוסגרות עם גדר ולידטורים כמו בארץ, כלומר אפשר טכנית לעבור בצד ולצאת ללא תיקוף, ויש רק איזה שניים-שלושה שערי תיקוף. https://www.vesti.ru/doc.html?id=3212165
3. מערכי האיבולגה אומנם בתדירות גבוהה, אבל קצרות: https://twitter.com/fili_metro/status/1197409419014889472
4. "עקב עדכוני תוכנה לא ניתן לבצע טעינות לטרויקה", לטעון מבעוד מועד במטרו או האפליקציה
5. כמו כן גם ביטלו את כל הפרבריות הרגילות בשעות הכי נוחות, בבוקר ואחר הצהריים : https://vk.com/video-156955116_456239256?list=30b284333565988677
6. בעיות שילוט. מצורף
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'וזה כאשר כמובן מבחינת הדף הרשמי של MCD ברשתות החברתיות'
וזה כאשר כמובן מבחינת הדף הרשמי של MCD ברשתות החברתיות
21/11/2019 | 12:06
192
הכל טוב ויפה
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'מה שנקרא איך אפשר לצפות שכולם יתקפו אם פשוט תוקעים ככה '
מה שנקרא איך אפשר לצפות שכולם יתקפו אם פשוט תוקעים ככה
21/11/2019 | 12:44
8
178
במקום גדר של שערים
 
אם עברת בלי לתקף ועולה לתחבורה נוספת, נחסמת כי הנסיעה הקודמת לא נסגרה. נחסמת? שלם בקופה (!!!) "קנס" 150 רובל על סגירת נסיעה.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'בלונדון זה עובד מצויין כי ביעד יש שערים '
בלונדון זה עובד מצויין כי ביעד יש שערים
21/11/2019 | 13:03
3
107
רק בתחתית יש שערים בכל תחנה. במערכות אחרות כמו הרכבת הארצית בלונדון (מחוץ ללונדון אפשר גם לקנות כרטיס על הרכבת עצמה), האוברגראונד וה DLR יש מקומות רבים שיש איזה עמוד כזה עם נקודת ולידציה בלי מחסומים. הסיבה שזה עובד היא שכשמגיעים לתחנות במרכז העיר או לתחנות של המרכזים המשניים יש שערים ואי אפשר לצאת דרכם בלי שהכרטיס תוקף. מדי פעם יש כרטיסנים כך שזה לא תלוי בשערים בלבד.
 
 
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אלא רק שבמקרה הזה הולידטור אמור לסגור/לפתח נסיעה,ולא ניתן על'
אלא רק שבמקרה הזה הולידטור אמור לסגור/לפתח נסיעה,ולא ניתן על
21/11/2019 | 16:17
2
122
הרכבת עצמה לרכוש כרטיס, וכן "אפשר" לצאת ללא שערים, זה במרכז. אבל מי שלא תיקף בולידטור תקין (גם אם אין אחד תקין בתחנה כלל או שיש לכיוון הלא נכון) אמור גם לשלם על הסרת חסימה, כי עם כרטיס חסום (גם אם יש בו כסף) או כרטיס לא מעודכן בגרסת הקידוד המחודש (הזדמן לקופה לעדכון או טען כסף נוסף במכונה גם אם יש לך כבר מספיק כסף טעון בסוג ה-"ישן"), לא ניתן לנסוע כלל.
אומנם כרגע הנסיעה ב-MCD בימים הראשונים היא חינם ללא חיוב, אבל עדיין חייבים לתקף כמו חופשי תקופתי בארץ לספירת נוסעים, וכן גם שיהיה יתרה בסוג קידוד החדש בכרטיס.
 
שלא כמו בלונדון, כשאם לא תיקפת, אז יורד לך התעריף המקסימלי ויהי מה (המקרה כשאפשר לבקש זיכוי על חיוב יתר באתר TFL), או שה-"קנס" יורד כאשר טוענים ולא שולל את האפשרות להמשך נסיעה חדשה באמצעי תחבורה אחר. כתוצאה מכל הבלאגן חצי מוסקבה איחרה לעבודה.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'ולהלן הטקסט על עמוד המתקף'
ולהלן הטקסט על עמוד המתקף
21/11/2019 | 18:20
1
90
מסך:
 
תיקוף כרטיס
שמאל: באפליקציה לנייד {QR} (עוד אין אפליקציה, האפליקציה הקיימת היא לפרברית הרגילה)
ימין: לכמות נסיעות {NFC} (בפועל - כסף צבור בטרויקה באזור "מרכז" או חוזה תקופתי או כמות נסיעות או בודד באזור "פרבר" או "מרוחק" בכרטיס "סְטְרֵלְקַה" (הכרטיס של הפרברים מחוץ למוסקבה) )
הצמידו כרטיס
 
מתחת בשלט:
 
אם המתקף אינו פעיל:
1. נסו להצמיד את הכרטיס למתקף אחר
2. גשו אל הקופה הקרובה או אל מכונת הכרטוס לפתיחה/סגירה של הנסיעה
3. צלצלו ל-8-800-301-00-00 אם כל הציוד בתחנה לא פועל (זה אגב ממש לא חינם מטלפון נייד גם אם זה 800)
אם לא היה תיקוף, הכרטיס ייחסם.
מחיר שחרור חסימה 150 ₽
 
 
וכמובן שאף אחד לא טרח להנגיש שום מידע לתיירים, כל המידע הרשמי ברוסית בלבד
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'בלונדון יודעים לתקף בתחנות ללא שער'
בלונדון יודעים לתקף בתחנות ללא שער
21/11/2019 | 19:31
60
הנה תמונה של מכשירים דומים על רציף בערך הוויקיפדי לאויסטר על הרכבת הארצית (בתחומי העיר):
 
 
יש גם מתקף בצבע שונה לאמצע הנסיעה אם מבצעים נסיעה סביב המרכז ומחליפים לקווים הפרבריים של האוברגראונד שעוקפים אותו, דבר שמוריד את העלות לתעריף ללא אזור 1 בנסיעה על ערך צבור ומאשרים את חוקיות המסלול בנסיעה על כרטיסים תקופתיים ללא אזור 1. (מותר לקנות כרטיס לכל טווח אזורים רציף שרוצים, אין חובה לכלול את אזור 1)
 
 כפי שניתן לראות אין שערים או שומר, המערכת סומכת הן על  הגינותם של רוב הנוסעים והן על אמצעי האכיפה בתחנות הראשיות.
 
מה שאמרתי על קניית כרטיס ברכבת הארצית מחוץ ללונדון לא תקף ללונדון עצמה, שם ניתן לשלם או באויסטר או בכל אשראי מגע ואין תירוץ שלא לתקף בולידטור (ומעולם לא שמעתי על מצב שהולידטורים לא עבדו).
 
האופציה של קניית כרטיס נייר על רכבת מחוץ ללונדון קיימת אם עולים בתחנה משנית ללא שערים, והנוסע נדרש להגיע לשומר ולשלם בהקדם האפשרי. משום שהמכשיר של השומר לא יכול לתת את כל ההנחות (היה לי איזה עניין פעם עם מכשיר שמכר כרטיס לכיוון אחד והשומר לא יכל להמיר אותו להלוך ושוב כולל הנחת כרטיס הרשת אלא להלוך ושוב במחיר מלא בלבד) עדיף לנוסע לקנות כרטיס במכונה ואם הנוסע לא פונה לשומר מיוזמתו ומתגלה כנוסע ללא כרטיס השומר לא יציע לו לקנות כרטיס במחיר רגיל אלא ידרוש ממנו לשלם קנס.
 
מה שכן, יש בדרום מזרח אנגליה בעיה עם ההתאמה בין הכרטיסים החכמים של מפעילות הרכבת הפרטיות לאויסטר. כרגע הכרטיס של המפעילה האזורית שלי יכול להציע לי לטעון כרטיסים תקופתיים אבל אינו יכול לטעון את הכרטיס היומי הרגיל או הכרטיס היומי (כולל חופשי יומי בלונדון עצמה) עם הנחת הרשת - אלא רק כרטיס יומי מחלקה ראשונה שעלותו פי 5 מכרטיס הנייר !
 
הרעיון של מציאת נקודת מעבר מהרכב הפרטי למערכת הרכבתית בתוך לונדון תוך דילוג על חברת הרכבות האזורית נראה יותר ויותר מפתה אחרי המעבר לחשמל שזול משמעותית מדלק. הבעיה היא שאין ייצוג ברור של מערכת האקספרס וחנייה ממש בטבעות הראשונות של העיר אולי זולה יותר לרכב אבל עולה בזמני המתנה ונסיעה ארוכים ברשת הפרברית, או בפקקים ארוכים בנסיעה לתחום הכיסוי של התחתית (שאינה מכסה אזורים רבים בדרום העיר).
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'זה הקמע של המערכת,כמו הארנב של RATP,או כלב רנדומאלי?'
זה הקמע של המערכת,כמו הארנב של RATP,או כלב רנדומאלי?
22/11/2019 | 11:30
3
26
לצפיה ב-'הקמע זה זהבן מחלל'
הקמע זה זהבן מחלל
22/11/2019 | 12:32
2
106
 
כי משתמשים במערכי איבולגה 2.0 עבור MCD
 
"איבולגה" (Иволга) = זהבן מחלל
 
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'>>>'
>>>
23/11/2019 | 13:04
32
לצפיה ב-'תודה! '
תודה!
23/11/2019 | 19:38
7
לצפיה ב-'עוד כמה תמונות, לעתים במקום המערכים החדשים שולחים את '
עוד כמה תמונות, לעתים במקום המערכים החדשים שולחים את
22/11/2019 | 11:53
137
הפרבריות הישנות יותר (אין מספיק ЭГ2Тв כרגע)
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'עוד כמה תמונות'
עוד כמה תמונות
25/11/2019 | 14:38
46
לצפיה ב-'עדכון מתקף... ASUS חח'
עדכון מתקף... ASUS חח
25/11/2019 | 14:58
59
"חכו, מתבצע עדכון.. הכנת קבצי עדכון הקומפלקס"
 
טעינה
ID מתקף
תחנה (קוד תחנה ב-ASU EXPRESS-3 ומערכות CPPK)
תאריך
שעה
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'עמדת ה-SOS'
עמדת ה-SOS
25/11/2019 | 14:59
57
לצפיה ב-'לפעמים שולחים גם ЭР2 מעידן דינוזאורים כאמור איןמספיק איבולגה'
לפעמים שולחים גם ЭР2 מעידן דינוזאורים כאמור איןמספיק איבולגה
25/11/2019 | 15:05
89
לצפיה ב-'פתיחת דלתות בצד הלא נכון, גובה רציפים שגוי,קורה "רק" ברוסיה!'
פתיחת דלתות בצד הלא נכון, גובה רציפים שגוי,קורה "רק" ברוסיה!
01/12/2019 | 11:48
1
80
יש לציין שדי נפוצה תופעה של רציפים בגובה קרקע-גלגלים שצריך לטפס מדרגות כדי להכנס/לצאת ל/מרכבת בינעירונית (קרונות מדפי לינה [פְּלַצְקָארְט, מחלקה שלישית], וקרונות חדרים מחלקה שניה [קוּפֵּה] וקרונות חדרי מחלקה ראשונה [SV])
 
אבל הפוך? (רציפים בגובה פתח כניסה ללא טיפוסים עבור רכבת בינעירונית למרחק ארוך) - להפנות פרברית נמוכה (גובה בינוני) לרציף של בינעירוניים רחוקי מרחק? זה לא משהו שרואים כל יום
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אתה מתפלא?'
אתה מתפלא?
02/12/2019 | 20:02
24
הכל שם הפוך ולא מסודר
תחבורה ציבורית >>

הודעות אחרונות

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ