פוסט חדש ברוכב לאוטובוסים

Ccyclist

Well-known member
נראה שבסך הכל העתיקו מודל מוכר.

נראה שבסך הכל העתיקו מודל מוכר.
האלמנט הייחודי שיש שם הוא קוד הצבעים לסוגי האוטובוסים השונים במערכת, כל השאר נשמע כמו העתקת פתרונות קיימים ומקובלים ממקומות עם רשות תחבורה מטרופוליטנית.
&nbsp
&nbsp
 
העניין זה גודלה של סאול ופרבריה, שיטות שעובדות בערים קטנות י

נראה שבסך הכל העתיקו מודל מוכר.
האלמנט הייחודי שיש שם הוא קוד הצבעים לסוגי האוטובוסים השונים במערכת, כל השאר נשמע כמו העתקת פתרונות קיימים ומקובלים ממקומות עם רשות תחבורה מטרופוליטנית.
&nbsp
&nbsp
העניין זה גודלה של סאול ופרבריה, שיטות שעובדות בערים קטנות י
בערים קטנות יותר לא בהכרח יעבדו בסאול.
 

Ccyclist

Well-known member
לפי מספר הקווים מדובר בעיר עצמה.

העניין זה גודלה של סאול ופרבריה, שיטות שעובדות בערים קטנות י
בערים קטנות יותר לא בהכרח יעבדו בסאול.
לפי מספר הקווים מדובר בעיר עצמה.
בלונדון רבתי טיפה פחות מ 700 קווי אוטוסוס בתחום שמשוייך לעיריית הגג, רדיוס של כ 25 ק"מ ממרכז העיר. בפוסט מתוארת מערכת של כ 750 קווים היררכיים כיום ו 1000 קווים שכולם נכנסו למרכז העיר בעבר, כך שגם עם צפיפות גבוהה פי 1.66 בעיר המטרופוליטנית בסאול קנה המידה נשמע דומה. אינני חושב שמספר הקווים יכול לכסות את האזור המטרופוליטני הנרחב יותר, רדיוס ה 100 ק"מ של רצועת היוממים הרגילה לערים בקנה מידה כזה. (בסאול חלק מהרדיוס קרוב יותר ל 75 ק"מ בגלל הגבול עם הצפון והים המערבי).
&nbsp
אם היו מצופפים את לונדון ע"י בניית בנייני 4 קומות מהסוג הנפוץ בערי ישראל במקום צמודי הקרקע והגינות הגדולות הנפוצות בלונדון מאזור 2 והחוצה היה אפשר לשלש את אוכלוסיית העיר עצמה ל 27 מיליון על אותו תא שטח.
 
נראה לי שקווי האוטובוסים והמטרו מתחשבים באוכלוסיה בפרברים

לפי מספר הקווים מדובר בעיר עצמה.
בלונדון רבתי טיפה פחות מ 700 קווי אוטוסוס בתחום שמשוייך לעיריית הגג, רדיוס של כ 25 ק"מ ממרכז העיר. בפוסט מתוארת מערכת של כ 750 קווים היררכיים כיום ו 1000 קווים שכולם נכנסו למרכז העיר בעבר, כך שגם עם צפיפות גבוהה פי 1.66 בעיר המטרופוליטנית בסאול קנה המידה נשמע דומה. אינני חושב שמספר הקווים יכול לכסות את האזור המטרופוליטני הנרחב יותר, רדיוס ה 100 ק"מ של רצועת היוממים הרגילה לערים בקנה מידה כזה. (בסאול חלק מהרדיוס קרוב יותר ל 75 ק"מ בגלל הגבול עם הצפון והים המערבי).
&nbsp
אם היו מצופפים את לונדון ע"י בניית בנייני 4 קומות מהסוג הנפוץ בערי ישראל במקום צמודי הקרקע והגינות הגדולות הנפוצות בלונדון מאזור 2 והחוצה היה אפשר לשלש את אוכלוסיית העיר עצמה ל 27 מיליון על אותו תא שטח.
נראה לי שקווי האוטובוסים והמטרו מתחשבים באוכלוסיה בפרברים
ובקצוות סאול.
אגב עוד לפני צפון קוריאה יש הר מצפון לסאול שתוחם את העיר. גם מדרום יש הרים
 

GLSRA

Active member
תודה רבה לרוכב האוטובוסים על מאמר מעניין - מומלץ לקרוא

תודה רבה לרוכב האוטובוסים על מאמר מעניין - מומלץ לקרוא
מה שמדהים אותי בכל הסיפור, שנראה שהצליחו לעשות מ 1+1 יותר מ 2.
כלומר, אפשר עם מחשבה ונחישות לעשות שיפור גדול גם בארץ.
אנשים תמיד מתלוננים שקשה לסגור את המייל האחרון. זה די ברור, אם מתייחסים למקרה שהועלה היום שהאוטובוס יוצא מגני אביב ריק ועשרות אנשים צועדים להם 15 דקות ברגל.
ברור שזה יוצר מוטיבציה שלילית להשתמש בתחבורה הציבורית.
 
למעלה