סמוטריץ': "נסגור 1 ממסילות הרכבת בנ.איילון למשך 6 שבועות"

sweetums

New member
סמוטריץ': "נסגור 1 ממסילות הרכבת בנ.איילון למשך 6 שבועות"

סמוטריץ': "נסגור 1 ממסילות הרכבת בנ.איילון למשך 6 שבועות"
"זאת לצורך ביצוע עבודות חשמול הרכבת • עוד אמר סמוטריץ' ש"אם נעבוד רק בלילות, ייקח שנה וחצי לסיים את הפרויקט" • "אנחנו נערכים לכך שיהיו רכבות שיבוטלו. תהיה התקוממות. לי יש את האומץ ואני אצטרך ואבקש את הגיבוי שלכם" • כשנשאל לגבי עבודות בשבת אמר "אם אפשר שלא - אז לא""
https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001307668

לאחרונה עבודות על גשר יהודית בוצעו בלילה של יום חול עם עומסי תנועה נלווים.
 

Ccyclist

Well-known member
חבל שהשלפן לא עשה זאת בקיץ או בחגים

סמוטריץ': "נסגור 1 ממסילות הרכבת בנ.איילון למשך 6 שבועות"
"זאת לצורך ביצוע עבודות חשמול הרכבת • עוד אמר סמוטריץ' ש"אם נעבוד רק בלילות, ייקח שנה וחצי לסיים את הפרויקט" • "אנחנו נערכים לכך שיהיו רכבות שיבוטלו. תהיה התקוממות. לי יש את האומץ ואני אצטרך ואבקש את הגיבוי שלכם" • כשנשאל לגבי עבודות בשבת אמר "אם אפשר שלא - אז לא""
https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001307668

לאחרונה עבודות על גשר יהודית בוצעו בלילה של יום חול עם עומסי תנועה נלווים.
חבל שהשלפן לא עשה זאת בקיץ או בחגים
אני רגיל שלו"ז עבודות התשתית מתפרסם 6 חודשים מראש במקביל ללו"ז למחצית הבאה. זה אומר שהרשויות חושבות מראש איך לתאם את העבודות ומתי לתזמן אותן. שר השליפות פיספס שתי הזדמנויות פז לעבודה בתקופות לא עמוסות - חופשת הקיץ של מוסדות הלימוד (ותקופה שאנשים יוצאים לשבוע-שבועיים חופש) וכן תקופת החגים. עכשיו אחרי החגים והתקופה הלא עמוסה הבאה היא פסח ונספחיה כולל יום העצמאות.
&nbsp
גם סגירות אחרות של הרכבת נעשות מהיום למחר, לא נראה שהדרג המקצועי ברכבת בונה את לו"ז העבודות מראש וחבל שכך. בבריטניה מדובר בעבודה של חברת המסילות הלאומית מול קבלני משנה מבית ומחוץ אז אין תירוץ של חוסר יכולת לתאם עם קבלנים. נראה שהשר התפרץ לתחום פרוץ במקום שהתוכניות ירסנו אותו.
&nbsp
אם באמת צריך להשבית מסילות באיילון יש להמתין עד להפעלת כל ששת הרציפים בהרצליה כדי שיהיה שירות רגיל עד הרצליה מצפון ועד לוד מדרום, ושהנוסעים מהרכבות שלא ימשיכו לאיילון יוכלו להחליף לרכבות שיחצו את האיילון על אותו אי רציפים.
 

קו 415

Active member
לפחות הוא הודיע מראש

חבל שהשלפן לא עשה זאת בקיץ או בחגים
אני רגיל שלו"ז עבודות התשתית מתפרסם 6 חודשים מראש במקביל ללו"ז למחצית הבאה. זה אומר שהרשויות חושבות מראש איך לתאם את העבודות ומתי לתזמן אותן. שר השליפות פיספס שתי הזדמנויות פז לעבודה בתקופות לא עמוסות - חופשת הקיץ של מוסדות הלימוד (ותקופה שאנשים יוצאים לשבוע-שבועיים חופש) וכן תקופת החגים. עכשיו אחרי החגים והתקופה הלא עמוסה הבאה היא פסח ונספחיה כולל יום העצמאות.
&nbsp
גם סגירות אחרות של הרכבת נעשות מהיום למחר, לא נראה שהדרג המקצועי ברכבת בונה את לו"ז העבודות מראש וחבל שכך. בבריטניה מדובר בעבודה של חברת המסילות הלאומית מול קבלני משנה מבית ומחוץ אז אין תירוץ של חוסר יכולת לתאם עם קבלנים. נראה שהשר התפרץ לתחום פרוץ במקום שהתוכניות ירסנו אותו.
&nbsp
אם באמת צריך להשבית מסילות באיילון יש להמתין עד להפעלת כל ששת הרציפים בהרצליה כדי שיהיה שירות רגיל עד הרצליה מצפון ועד לוד מדרום, ושהנוסעים מהרכבות שלא ימשיכו לאיילון יוכלו להחליף לרכבות שיחצו את האיילון על אותו אי רציפים.
לפחות הוא הודיע מראש
סגירות קבועות של רכבת ישראל בשנתיים האחרונות פורסמו לפעמים בו ביום.
הסגירה הצפויה בתחנת הרכבת בית שמש ביום רביעי פורסמה באתר רכבת ישראל רק ביום ראשון בצהריים.
 

GLSRA

Active member
למה סוגרים את תחנת בית שמש ולכמה זמן ?

לפחות הוא הודיע מראש
סגירות קבועות של רכבת ישראל בשנתיים האחרונות פורסמו לפעמים בו ביום.
הסגירה הצפויה בתחנת הרכבת בית שמש ביום רביעי פורסמה באתר רכבת ישראל רק ביום ראשון בצהריים.
למה סוגרים את תחנת בית שמש ולכמה זמן ?
 

מנכל אחד

Active member
שר התחבורה לא מחליט על תחילת עבודות

חבל שהשלפן לא עשה זאת בקיץ או בחגים
אני רגיל שלו"ז עבודות התשתית מתפרסם 6 חודשים מראש במקביל ללו"ז למחצית הבאה. זה אומר שהרשויות חושבות מראש איך לתאם את העבודות ומתי לתזמן אותן. שר השליפות פיספס שתי הזדמנויות פז לעבודה בתקופות לא עמוסות - חופשת הקיץ של מוסדות הלימוד (ותקופה שאנשים יוצאים לשבוע-שבועיים חופש) וכן תקופת החגים. עכשיו אחרי החגים והתקופה הלא עמוסה הבאה היא פסח ונספחיה כולל יום העצמאות.
&nbsp
גם סגירות אחרות של הרכבת נעשות מהיום למחר, לא נראה שהדרג המקצועי ברכבת בונה את לו"ז העבודות מראש וחבל שכך. בבריטניה מדובר בעבודה של חברת המסילות הלאומית מול קבלני משנה מבית ומחוץ אז אין תירוץ של חוסר יכולת לתאם עם קבלנים. נראה שהשר התפרץ לתחום פרוץ במקום שהתוכניות ירסנו אותו.
&nbsp
אם באמת צריך להשבית מסילות באיילון יש להמתין עד להפעלת כל ששת הרציפים בהרצליה כדי שיהיה שירות רגיל עד הרצליה מצפון ועד לוד מדרום, ושהנוסעים מהרכבות שלא ימשיכו לאיילון יוכלו להחליף לרכבות שיחצו את האיילון על אותו אי רציפים.
שר התחבורה לא מחליט על תחילת עבודות
הניחו לפניו להכרעה 2 אפשרויות:
א. עבודה בלילות ובסופי שבוע במשך שנה וחצי
ב. עבודה רציפה במשך 6 שבועות.
ב2 החלופות צריך לדאוג הסדרי בטיחות באזור המסילות שכולל בין השאר נסיעה איטית באזור העבודות.
2 החלופות יוצרות עומסים בתקופות העבודות, השר החליט שהחלופה השניה טובה יותר, כי היא אמנם משבשת את התנועה יותר, אבל לתקופה קצרה יותר, ובעלות נמוכה יותר.
באופן תאורטי במידה והוא היה מחליט לעבוד בשבת, העלות של הפרוייקט היתה מתייקרת באופן משמעותי, מכיון שיש פחות קבלנים שמוכנים לעבוד בשבת וגם העלויות הם יותר גבוהות.
&nbsp
בקיצור, השליפות הם לא שלו. ההחלטות הם שלו. ההחלטה שלו הגיונית מבחינה מקצועית וגרועה מבחינה פוליטית. צורך ההצגה שלו לדברים היא בעייתית מאוד, והוא צריך לעבור קורס מזורז בשמירה על הלשון שלו באופן דחוף.
 

luckydude

Active member
ברור שחלופה ב׳ עדיפה

שר התחבורה לא מחליט על תחילת עבודות
הניחו לפניו להכרעה 2 אפשרויות:
א. עבודה בלילות ובסופי שבוע במשך שנה וחצי
ב. עבודה רציפה במשך 6 שבועות.
ב2 החלופות צריך לדאוג הסדרי בטיחות באזור המסילות שכולל בין השאר נסיעה איטית באזור העבודות.
2 החלופות יוצרות עומסים בתקופות העבודות, השר החליט שהחלופה השניה טובה יותר, כי היא אמנם משבשת את התנועה יותר, אבל לתקופה קצרה יותר, ובעלות נמוכה יותר.
באופן תאורטי במידה והוא היה מחליט לעבוד בשבת, העלות של הפרוייקט היתה מתייקרת באופן משמעותי, מכיון שיש פחות קבלנים שמוכנים לעבוד בשבת וגם העלויות הם יותר גבוהות.
&nbsp
בקיצור, השליפות הם לא שלו. ההחלטות הם שלו. ההחלטה שלו הגיונית מבחינה מקצועית וגרועה מבחינה פוליטית. צורך ההצגה שלו לדברים היא בעייתית מאוד, והוא צריך לעבור קורס מזורז בשמירה על הלשון שלו באופן דחוף.
ברור שחלופה ב׳ עדיפה
כמה שיותר מהר שיוכלו לאפשר לרכבות מירושלים להגיע לתל אביב מרכז יותר טוב.
 
הקבלן זאת חברה אירופאית ומספר הפועלים היהודים זעום

שר התחבורה לא מחליט על תחילת עבודות
הניחו לפניו להכרעה 2 אפשרויות:
א. עבודה בלילות ובסופי שבוע במשך שנה וחצי
ב. עבודה רציפה במשך 6 שבועות.
ב2 החלופות צריך לדאוג הסדרי בטיחות באזור המסילות שכולל בין השאר נסיעה איטית באזור העבודות.
2 החלופות יוצרות עומסים בתקופות העבודות, השר החליט שהחלופה השניה טובה יותר, כי היא אמנם משבשת את התנועה יותר, אבל לתקופה קצרה יותר, ובעלות נמוכה יותר.
באופן תאורטי במידה והוא היה מחליט לעבוד בשבת, העלות של הפרוייקט היתה מתייקרת באופן משמעותי, מכיון שיש פחות קבלנים שמוכנים לעבוד בשבת וגם העלויות הם יותר גבוהות.
&nbsp
בקיצור, השליפות הם לא שלו. ההחלטות הם שלו. ההחלטה שלו הגיונית מבחינה מקצועית וגרועה מבחינה פוליטית. צורך ההצגה שלו לדברים היא בעייתית מאוד, והוא צריך לעבור קורס מזורז בשמירה על הלשון שלו באופן דחוף.
הקבלן זאת חברה אירופאית ומספר הפועלים היהודים זעום
למה שעבודות בשבת יעלו יותר לעומת עבודות בלילה, נראית לי השערה חסרת בסיס.
 

מנכל אחד

Active member
אין קשר לכך לדת של העובדים

הקבלן זאת חברה אירופאית ומספר הפועלים היהודים זעום
למה שעבודות בשבת יעלו יותר לעומת עבודות בלילה, נראית לי השערה חסרת בסיס.
אין קשר לכך לדת של העובדים
המעטפת לא עובדת, הקבלן לא עובד בחלל ריק הוא צריך לתקשר עם כל מיני גורמים נוספים שלא עובדים בשבת, וכך פתאום באמצע השבת, צריך לעצור את העבודה עד.. שבת הבאה כי נמצאו סיב אופטי של סלקום ולא יודעים האם הוא פעיל או שאולי זה משהו מפעם שפשוט לא פינו אותו.
 
על מה אתה מדבר? מקימים עמודי חשמול על תשתית קיימת

אין קשר לכך לדת של העובדים
המעטפת לא עובדת, הקבלן לא עובד בחלל ריק הוא צריך לתקשר עם כל מיני גורמים נוספים שלא עובדים בשבת, וכך פתאום באמצע השבת, צריך לעצור את העבודה עד.. שבת הבאה כי נמצאו סיב אופטי של סלקום ולא יודעים האם הוא פעיל או שאולי זה משהו מפעם שפשוט לא פינו אותו.
על מה אתה מדבר? מקימים עמודי חשמול על תשתית קיימת
זה לא קו רכבת חדש שצריך לחפור שם, כמו במנהרות לירושלים ובדרך לנתב"ג הקבלן עובד עם הפועלים שלו. מעט מאוד קשר צריך עם חברות אחרות, אולי לבדיקות.
 

Ccyclist

Well-known member
בתוכנית עבודה מסודרת זה לא היה מהיום למחר

שר התחבורה לא מחליט על תחילת עבודות
הניחו לפניו להכרעה 2 אפשרויות:
א. עבודה בלילות ובסופי שבוע במשך שנה וחצי
ב. עבודה רציפה במשך 6 שבועות.
ב2 החלופות צריך לדאוג הסדרי בטיחות באזור המסילות שכולל בין השאר נסיעה איטית באזור העבודות.
2 החלופות יוצרות עומסים בתקופות העבודות, השר החליט שהחלופה השניה טובה יותר, כי היא אמנם משבשת את התנועה יותר, אבל לתקופה קצרה יותר, ובעלות נמוכה יותר.
באופן תאורטי במידה והוא היה מחליט לעבוד בשבת, העלות של הפרוייקט היתה מתייקרת באופן משמעותי, מכיון שיש פחות קבלנים שמוכנים לעבוד בשבת וגם העלויות הם יותר גבוהות.
&nbsp
בקיצור, השליפות הם לא שלו. ההחלטות הם שלו. ההחלטה שלו הגיונית מבחינה מקצועית וגרועה מבחינה פוליטית. צורך ההצגה שלו לדברים היא בעייתית מאוד, והוא צריך לעבור קורס מזורז בשמירה על הלשון שלו באופן דחוף.
בתוכנית עבודה מסודרת זה לא היה מהיום למחר
אם מצאו זמן ליצור תוכנית עבודה מסודרת לשנה וחצי שניתן לבצעה בשישה שבועות אז יש זמן לתכנן את מועד הביצוע.
&nbsp
בקו הטמזלינק, קו רכבת ארצית בריטי שהקשר שלי לקרובי בברייטון התבסס עליו במשך למעלה מעשור הספיקו בעשור המדובר להוסיף תחנת רכבת תת קרקעית חדשה, לשדרג את מערכת האיתות, לבנות תחנת רכבת חדשה על גשר בנהר ובמקביל להוריד בניין ישן מעל לתחנה הקודמת, להתחיל להתקין גשר רכבות חדש במקביל לגשרים קיימים, ולחפור מנהרה שמחברת בין הקו למסילה אחרת. במקביל היה צריך לבצע עבודות תחזוקה רגילות. כל זה יצר שלל סגירות סופ"ש שאני בהחלט למוד מהן ואף סגירה לחצי שנה של הקטע המרכזי בקו כשלא היתה ברירה אחרת.
&nbsp
הנוסעים יכלו לראות את כל העבודות המתוכננות בטבלאת עבודות בלו"ז המודפס וכן בעמוד העבודות באתר המפעילה. נוסעים מזדמנים יכלו לקבל הערת עבודות אם חיפשו את הנסיעה בתאריך המדוייק שלה או במשך תקופה מסויימת אם הזדמנו לתחנות- לסגירת סופ"ש פשוטה תולים הודעה בתחילת השבוע שלפני, לסגירה לתקןפה המודעות עולות חודשים מראש ויש ראיונות בחדשות המקומיות בטלוויזיה ופרסום בעיתונות מקומית.
&nbsp
בישראל ישנם מספר סלוטים אפשריים להפסקות הרכבת: יולי-אוגוסט, חגי תשרי, פסח. את נתיב פלוס השיקו בסלוט של החגים כדי שההלם הראשוני לא יהיה בתקופת שגרה.
&nbsp
לגבי סוף השבוע הישראלי: אפשר בהחלט לעבוד מ 23:00 ביום ה' עד שעה לפני כניסת השבת ולקבל לפחות 14 שעות עבודה בשישי, ולעבוד משעה אחרי מוצ"ש עד 5 בבוקר יום א' ולקבל 7 שעות נוספות. מאזן של כ 3 שעות שנודדות לפי זמני כניסת ויציאת השבת הופך את מספר השעות הכולל ל 24 שעות גם תוך הימנעות מעבודה בשבת.
&nbsp
השר הנוכחי פועל הן מתחושת ארעיות והן מנקודת מבט של אדם שאינו תושב מישור החוף. השליפות שלו גוזרות הפרעות בלתי סבירות על תושבי המרכז מהיום למחר כשתיכנון מראש היה מונע חלק ניכר מההפרעה. לפני כמה ימים התפרסמו בפורום "בשורות" על קווי אוטובוס וחניונים חדשים שיפתחו "עד סוף השנה" מצפון לתל אביב כשבכל תהליך עבודה מסודר היו פותחים אותם כתנאי מקדים לנתיב פלוס ולא בדיעבד. זו תרבות ניהול קלוקלת של שליפים על שליפים.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

Ccyclist

Well-known member
שכחתי לציין הארכת רציפים ל12 קרונות

בתוכנית עבודה מסודרת זה לא היה מהיום למחר
אם מצאו זמן ליצור תוכנית עבודה מסודרת לשנה וחצי שניתן לבצעה בשישה שבועות אז יש זמן לתכנן את מועד הביצוע.
&nbsp
בקו הטמזלינק, קו רכבת ארצית בריטי שהקשר שלי לקרובי בברייטון התבסס עליו במשך למעלה מעשור הספיקו בעשור המדובר להוסיף תחנת רכבת תת קרקעית חדשה, לשדרג את מערכת האיתות, לבנות תחנת רכבת חדשה על גשר בנהר ובמקביל להוריד בניין ישן מעל לתחנה הקודמת, להתחיל להתקין גשר רכבות חדש במקביל לגשרים קיימים, ולחפור מנהרה שמחברת בין הקו למסילה אחרת. במקביל היה צריך לבצע עבודות תחזוקה רגילות. כל זה יצר שלל סגירות סופ"ש שאני בהחלט למוד מהן ואף סגירה לחצי שנה של הקטע המרכזי בקו כשלא היתה ברירה אחרת.
&nbsp
הנוסעים יכלו לראות את כל העבודות המתוכננות בטבלאת עבודות בלו"ז המודפס וכן בעמוד העבודות באתר המפעילה. נוסעים מזדמנים יכלו לקבל הערת עבודות אם חיפשו את הנסיעה בתאריך המדוייק שלה או במשך תקופה מסויימת אם הזדמנו לתחנות- לסגירת סופ"ש פשוטה תולים הודעה בתחילת השבוע שלפני, לסגירה לתקןפה המודעות עולות חודשים מראש ויש ראיונות בחדשות המקומיות בטלוויזיה ופרסום בעיתונות מקומית.
&nbsp
בישראל ישנם מספר סלוטים אפשריים להפסקות הרכבת: יולי-אוגוסט, חגי תשרי, פסח. את נתיב פלוס השיקו בסלוט של החגים כדי שההלם הראשוני לא יהיה בתקופת שגרה.
&nbsp
לגבי סוף השבוע הישראלי: אפשר בהחלט לעבוד מ 23:00 ביום ה' עד שעה לפני כניסת השבת ולקבל לפחות 14 שעות עבודה בשישי, ולעבוד משעה אחרי מוצ"ש עד 5 בבוקר יום א' ולקבל 7 שעות נוספות. מאזן של כ 3 שעות שנודדות לפי זמני כניסת ויציאת השבת הופך את מספר השעות הכולל ל 24 שעות גם תוך הימנעות מעבודה בשבת.
&nbsp
השר הנוכחי פועל הן מתחושת ארעיות והן מנקודת מבט של אדם שאינו תושב מישור החוף. השליפות שלו גוזרות הפרעות בלתי סבירות על תושבי המרכז מהיום למחר כשתיכנון מראש היה מונע חלק ניכר מההפרעה. לפני כמה ימים התפרסמו בפורום "בשורות" על קווי אוטובוס וחניונים חדשים שיפתחו "עד סוף השנה" מצפון לתל אביב כשבכל תהליך עבודה מסודר היו פותחים אותם כתנאי מקדים לנתיב פלוס ולא בדיעבד. זו תרבות ניהול קלוקלת של שליפים על שליפים.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
שכחתי לציין הארכת רציפים ל12 קרונות
והריסת בניין נוסף מעל המסילה בתחנה אחרת.
&nbsp
הפואנטה של הרשימה הארוכה הזו היא שעם תוכנית מסודרת ניתן לעשות הכל תוך שיתוף הנוסעים.
&nbsp
קוראי הפורום שנוחתים בלוטון או גאטוויק יכולים להשתמש בקו הזה.
 

S o l l y

New member
תן לי לחדש לך, כבר עכשיו עובדים שם בשבת

שר התחבורה לא מחליט על תחילת עבודות
הניחו לפניו להכרעה 2 אפשרויות:
א. עבודה בלילות ובסופי שבוע במשך שנה וחצי
ב. עבודה רציפה במשך 6 שבועות.
ב2 החלופות צריך לדאוג הסדרי בטיחות באזור המסילות שכולל בין השאר נסיעה איטית באזור העבודות.
2 החלופות יוצרות עומסים בתקופות העבודות, השר החליט שהחלופה השניה טובה יותר, כי היא אמנם משבשת את התנועה יותר, אבל לתקופה קצרה יותר, ובעלות נמוכה יותר.
באופן תאורטי במידה והוא היה מחליט לעבוד בשבת, העלות של הפרוייקט היתה מתייקרת באופן משמעותי, מכיון שיש פחות קבלנים שמוכנים לעבוד בשבת וגם העלויות הם יותר גבוהות.
&nbsp
בקיצור, השליפות הם לא שלו. ההחלטות הם שלו. ההחלטה שלו הגיונית מבחינה מקצועית וגרועה מבחינה פוליטית. צורך ההצגה שלו לדברים היא בעייתית מאוד, והוא צריך לעבור קורס מזורז בשמירה על הלשון שלו באופן דחוף.
תן לי לחדש לך, כבר עכשיו עובדים שם בשבת
 

DotanS33

New member
מוכן לתמוך גם ביותר מ6 שבועות

סמוטריץ': "נסגור 1 ממסילות הרכבת בנ.איילון למשך 6 שבועות"
"זאת לצורך ביצוע עבודות חשמול הרכבת • עוד אמר סמוטריץ' ש"אם נעבוד רק בלילות, ייקח שנה וחצי לסיים את הפרויקט" • "אנחנו נערכים לכך שיהיו רכבות שיבוטלו. תהיה התקוממות. לי יש את האומץ ואני אצטרך ואבקש את הגיבוי שלכם" • כשנשאל לגבי עבודות בשבת אמר "אם אפשר שלא - אז לא""
https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001307668

לאחרונה עבודות על גשר יהודית בוצעו בלילה של יום חול עם עומסי תנועה נלווים.
מוכן לתמוך גם ביותר מ6 שבועות
רק אם עובדים 24/7.
שישמור את האמונות הפרטיות שלו בבית.
 

מנכל אחד

Active member
מה ההגיון בזה?

מוכן לתמוך גם ביותר מ6 שבועות
רק אם עובדים 24/7.
שישמור את האמונות הפרטיות שלו בבית.
מה ההגיון בזה?
זה לא מקצר את העבודה באופן משמעותי, אבל מייקר את העבודה מאוד. אין הרבה קבלנים שמוכנים לעבוד בשבת, וגם ספקים מסביב פחות זמינים בשבת.
 

DotanS33

New member
לא מקצר באופן משמעותי?

מה ההגיון בזה?
זה לא מקצר את העבודה באופן משמעותי, אבל מייקר את העבודה מאוד. אין הרבה קבלנים שמוכנים לעבוד בשבת, וגם ספקים מסביב פחות זמינים בשבת.
לא מקצר באופן משמעותי?
השבתה בשבת של העבודות גורעת לפחות 30 שעות כל שבוע שזה בערך 25%.
יש גם אלמנט של הגברת היעילות בעבודה רציפה שלא כוללת זמן התארגנות וקיפול כל שבוע.
גם אם נישאר רק עם 25%. זה מקצר את העבודות מ6 שבועות ל4.5
כסף? אתה רציני? מה חשוב הכסף? אתה מודע לעלות של שבוע מיותר של השבתת קו רכבת?
&nbsp
נראה לי שאתה מנסה להסוות טיעונים רוחניים מעולם החברים הדמיוניים בהמצאה של טיעונים מצוצים מהאצבע.
 

matrix200200

Active member
אתה יודע מה היה באמת מקצר את תקופת העבודה?

לא מקצר באופן משמעותי?
השבתה בשבת של העבודות גורעת לפחות 30 שעות כל שבוע שזה בערך 25%.
יש גם אלמנט של הגברת היעילות בעבודה רציפה שלא כוללת זמן התארגנות וקיפול כל שבוע.
גם אם נישאר רק עם 25%. זה מקצר את העבודות מ6 שבועות ל4.5
כסף? אתה רציני? מה חשוב הכסף? אתה מודע לעלות של שבוע מיותר של השבתת קו רכבת?
&nbsp
נראה לי שאתה מנסה להסוות טיעונים רוחניים מעולם החברים הדמיוניים בהמצאה של טיעונים מצוצים מהאצבע.
אתה יודע מה היה באמת מקצר את תקופת העבודה?
תביעה על כל הסכום של המכרז של החברה הספרדית וחקירה פלילית נגד כל מנהליה שלקחו חלק במכרז.
וכמובן איסור מוחלט על השתתפות החברה בכל מכרזים ממשלתיים לתקופה של עשור.
יש לי הרגשה שמייד אחרי צעדים כאלה, פתאום תגלה באופ מפתיע שיש לחברה הרבה יותר פועלים ומהנדסים ושהיא מסוגלת לעבוד בקצב הרבה יותר גבוה

נדמה לי שמדובר בחברה שלקחה חלק במכרז שלא בתום לב ולא התכוונה לעמוד בתנאיו (כולל לוחות הזמנים) מלכתחילה.
אבל היי רצו חברה "אירופאית" אז קיבלו "איכות אירופאית"


ולעניין חלק השני של התגובה שלך, אני מקווה שאתה בז במידה זהה לכל מהנדסי החברה הספרדים שלקחו לעצמם שבועות ערוכים של חופשה בתקופת חגי החורף הנוצריים.
אתה בוודאי לא מתנגד, לפטר לאלתר כל עובד ספרדי שעשה זאת?
אגב אני די בטוח שגם השנה הסיפור יחזור ותראה את כל המהנדסים נעלמים להם ממחוזותינו לכמה שבועות בסביבות קריסטמס.
 

DotanS33

New member
אני רותח על החברה הספרדית הזו בדיוק כמוך

אתה יודע מה היה באמת מקצר את תקופת העבודה?
תביעה על כל הסכום של המכרז של החברה הספרדית וחקירה פלילית נגד כל מנהליה שלקחו חלק במכרז.
וכמובן איסור מוחלט על השתתפות החברה בכל מכרזים ממשלתיים לתקופה של עשור.
יש לי הרגשה שמייד אחרי צעדים כאלה, פתאום תגלה באופ מפתיע שיש לחברה הרבה יותר פועלים ומהנדסים ושהיא מסוגלת לעבוד בקצב הרבה יותר גבוה

נדמה לי שמדובר בחברה שלקחה חלק במכרז שלא בתום לב ולא התכוונה לעמוד בתנאיו (כולל לוחות הזמנים) מלכתחילה.
אבל היי רצו חברה "אירופאית" אז קיבלו "איכות אירופאית"


ולעניין חלק השני של התגובה שלך, אני מקווה שאתה בז במידה זהה לכל מהנדסי החברה הספרדים שלקחו לעצמם שבועות ערוכים של חופשה בתקופת חגי החורף הנוצריים.
אתה בוודאי לא מתנגד, לפטר לאלתר כל עובד ספרדי שעשה זאת?
אגב אני די בטוח שגם השנה הסיפור יחזור ותראה את כל המהנדסים נעלמים להם ממחוזותינו לכמה שבועות בסביבות קריסטמס.
אני רותח על החברה הספרדית הזו בדיוק כמוך
בדיעבד, אם היו תובעים להם את הצורה ומבריחים אותם מכאן, למרות שהיה צורך בצעדים דרסטיים להחלפת זכיין - הקו מירושלים לתל אביב כבר היה פועל היום.

אני מצפה מחברה תשתיות בינלאומית שתעבוד כל השנה ותדאג לתחלופת צוותים רציפה בלי קישקושים של סייסטה וחגים.
 

matrix200200

Active member


אני רותח על החברה הספרדית הזו בדיוק כמוך
בדיעבד, אם היו תובעים להם את הצורה ומבריחים אותם מכאן, למרות שהיה צורך בצעדים דרסטיים להחלפת זכיין - הקו מירושלים לתל אביב כבר היה פועל היום.

אני מצפה מחברה תשתיות בינלאומית שתעבוד כל השנה ותדאג לתחלופת צוותים רציפה בלי קישקושים של סייסטה וחגים.
 

rotem1977

New member
קריסטמס

אתה יודע מה היה באמת מקצר את תקופת העבודה?
תביעה על כל הסכום של המכרז של החברה הספרדית וחקירה פלילית נגד כל מנהליה שלקחו חלק במכרז.
וכמובן איסור מוחלט על השתתפות החברה בכל מכרזים ממשלתיים לתקופה של עשור.
יש לי הרגשה שמייד אחרי צעדים כאלה, פתאום תגלה באופ מפתיע שיש לחברה הרבה יותר פועלים ומהנדסים ושהיא מסוגלת לעבוד בקצב הרבה יותר גבוה

נדמה לי שמדובר בחברה שלקחה חלק במכרז שלא בתום לב ולא התכוונה לעמוד בתנאיו (כולל לוחות הזמנים) מלכתחילה.
אבל היי רצו חברה "אירופאית" אז קיבלו "איכות אירופאית"


ולעניין חלק השני של התגובה שלך, אני מקווה שאתה בז במידה זהה לכל מהנדסי החברה הספרדים שלקחו לעצמם שבועות ערוכים של חופשה בתקופת חגי החורף הנוצריים.
אתה בוודאי לא מתנגד, לפטר לאלתר כל עובד ספרדי שעשה זאת?
אגב אני די בטוח שגם השנה הסיפור יחזור ותראה את כל המהנדסים נעלמים להם ממחוזותינו לכמה שבועות בסביבות קריסטמס.
קריסטמס
נראה לי שעצירת העבודות לשבועיים ב'חנוכה' זה בדיוק בגלל חופשת קריסטמס/ראש השנה הלועזית
 
למעלה