רפאל ממודיעין
Member
שינוי צד הקטר וקרון הניהוג ברכבות ירושלים חשמליות (או חלקן)
שינוי צד הקטר וקרון הניהוג ברכבות ירושלים חשמליות (או חלקן)
שלום,
שמתי לב בשבועות האחרונים שברכבות החשמליות לירושלים (או חלקן) הקטר "עבר" לצד הצפוני (צד תל אביב), בניגוד למה שמקובל בד"כ בכל הארץ ברכבות קומתיים, ומה שהיה עד לאחרונה גם ברכבות אל ומירושלים.
גם ברכבות הניסוי שראיתי אתמול בהגנה הקטר היה בצד צפון.
יש למישהו/י מידע מה הסיבה לכך?
בעבר דומני שנכתב שהסיבה לכך שברכבות הקומתיים הקטר בצד הדרומי, זה כיון שרוצים אחידות במיקום הקרון השמור (צד צפון), ובקומתיים מיעדים לשמורים את מחצית קרון הניהוג, ולכן הוא ממוקם בצד צפון
לעומת זה בסימנס ובמודו מקצים קרון שלם חד קומתי לשמורים והוא צמוד לקטר ולכן הקטר בצד צפון
שינוי צד הקטר וקרון הניהוג ברכבות ירושלים חשמליות (או חלקן)
שלום,
שמתי לב בשבועות האחרונים שברכבות החשמליות לירושלים (או חלקן) הקטר "עבר" לצד הצפוני (צד תל אביב), בניגוד למה שמקובל בד"כ בכל הארץ ברכבות קומתיים, ומה שהיה עד לאחרונה גם ברכבות אל ומירושלים.
גם ברכבות הניסוי שראיתי אתמול בהגנה הקטר היה בצד צפון.
יש למישהו/י מידע מה הסיבה לכך?
בעבר דומני שנכתב שהסיבה לכך שברכבות הקומתיים הקטר בצד הדרומי, זה כיון שרוצים אחידות במיקום הקרון השמור (צד צפון), ובקומתיים מיעדים לשמורים את מחצית קרון הניהוג, ולכן הוא ממוקם בצד צפון
לעומת זה בסימנס ובמודו מקצים קרון שלם חד קומתי לשמורים והוא צמוד לקטר ולכן הקטר בצד צפון